Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Počet automobilů v ČR roste, loni jich bylo 485 na 1000 obyvatel

Počet automobilů v České republice stále roste. Loni jich bylo 485 na 1000 obyvatel. To je o 26 vozů na tisíc obyvatel více než v roce 2014.
Zpět na článek
22. 7. 2016 13:26
To je jeste malo...
Hadam ze cislo bude porad rust, tim jak lidi chteji vetsi svobodu a ceny jsou dostupnejsi, zvlast bazarovych aut, neni tak tezky auto poridit. Je ale rozdil o jake auto se jedna... ja bych teda do auta nad 100 000 neinvestoval...
Rozbalit vlákno
0
22. 7. 2016 15:59
Nesouhlasím
```Na město a dopravu je potřeba prý nahlížet komplexně. "V posledních letech se dělalo vše z pohledu individuální automobilové dopravy a trochu se zapomínalo na ty ostatní," řekl předseda dopravní komise Svazu měst a obcí Jaroslav Vymazal.```

Já teda nevím, ale mě zase přijde, že v Praze se dělá z ježdění autem pomalu zločin a vše se optimalizuje pro cyklisty a MHD. Se zavedením nových parkovacích zón už prakticky nebude možné autem jezdit po polovině Prahy. Tady v Praze mi naopak přijde, že kdyby se počítalo s tím, že lidi jezdí (a jezdit i nadále chtějí) autem, tak jsme tu spoustu problémů vůbec mít nemuseli.

Proti historickému centru neříkám nic, ale v řekněme širším centru i mimo něj rostou nové budovy (ať bytové a nebytové), které se už zcela evidentně do daných lokalit nevejdou a parkování se tam neřeší už vůbec. K tomu se všude zužují silnice a pruhy jenom pro to aby byly chodníky bezpečnější (širší), přechody nevedli přes dva pruhy a všude byl na krajnici cyklopruh, po kterém ve špičce jezdí jenom pár masochistů.

Tří příklady k tomu co píšu:
1) Výstavba v Karlíně, kde se staví dům vedle domu a parkování nikdo neřeší, resp. vyřeší se tím že se zde zakáže parkovat nerezidentům
2) Rekonstrukce Vršovické, kde se dva pruhy každých 500m zužují do jediného, asi kvůli bezpečnějším přechodům pro chodce
3) Rekonstrukce Bělehradské ulice, kde se zrušil ostrůvek pro tramvajovou zastávku a přes celou šířku je namísto toho chodník
Rozbalit vlákno
0