Hm, tak zase premárnená príležitosť urobiť najmenej zaujímavú Škodu príťažlivejšou. Že image hranatej krabice nie je pre cieľovú skupinu zaujímavý už Škoda mohla zistiť a pri facelifte trochu zatraktívniť tie strohé tvary. Rovnako motorizácie; snáď niet vhodnejšieho auta pre 1,0TSI než je Citigo. Do štyriapolmetrového rodinného auta trojvalec natrepú a do mestského autíčka, ktoré by s turbom mohlo byť konečne zaujímavé, ho nedajú? Nerozumiem. Jedine že by tá cena s TSI bola príliš vysoká a tej cenovky sa zľakli už marketéri.
Upřímně, na malé městské vozítko nepotřebuješ turbo na devadesáti koních. To je spíš volba pro nějaké fajnovky, kterých bude jako šafránu. Ano, za mě je to zajímavá nabídka, ale pro NSF s litrovým turbem bych si určitě nešel do škodovky pro, za mě nejnudnější CitiGo, ale rovnou pro Up!, který TSI dostal. Takže žádná křeč.
PS: Jo a kdybys opravdu to CitiGo s turbem chtěl, stačí vyměnit nárazníky, masku, páté dveře a je to. Díly jsou 100% kompatibilní - záměnné. ;-)
Celý volant je jiný... už jsem v tom dlouho neseděl, ale podle mě jsou i jiné sedačky, řadička... CitiGo dlouho neměla lakovaný dekor na palubce, teď ho má jako MonteCarlo...
Tak pokud ti jde o velice drobné změny, tak si to klidně můžeš povyměňovat všechno. Jde to a poměrně jednoduše, v podstatě to zvládne každý, nepotřebuješ k tomu ani zvedák a vybavenou garáž, je to jako Lego.
Rozhodně je jednodušší vyměňovat nárazníky a kapotu, než celý motor s převodovkou plus příslušenství k němu a přepis v TP. ;-)
Nevím jaká je prodejní úspěšnost, ale asi se ani neočekávalo, že Citigo bude vyjíždět ročně ve statisících... Od toho se bohužel odvíjí i investice do faceliftu, které se příliš nevyplatí. Také jsem čekal nová světla a masku aby zapadlo do škodovácké kolekce, ale zřejmě nejsou chechtáky. Promarněná příležitost je docela výstižné :yes:
bez ohladu na cenu sam by som v takomto mini do mesta turbo nechcel ;-) ... ale inak suhlas so vsetkym... toto je premarnena sanca .... a dalsi rok cakania na nejake "viditelnejsie" zmeny uz po boku fl UPu bude hodne dlhy
Neřekl bych, že hranatý design je problém. Minulá generace Pandy byla taky krabička a prodávala se dobře. Podle mě je problém v tom, že v zemích, kde je koncern VW silný, se miniauta obecně moc neprodávají. Jinak mě se krabičkový design NSF velmi líbí.
tiez na to cakam.. aj na ceny som zvedavy.... ale zatial tento motor vidim len v ibize a pole v cennikoch... mozno keby takato fabia stala do 11 tisic hmm ... ale stejne turbo do mesta nechcem a nedam za neho ani cent navyse voci podobne vykonnej atmosfere .. v meste bude atmo ideal
este ma tak napadlo kolko asi tak bude stat hatch od tipa s tou 1,4 u nas ... lebo sedan mi inak moc lacny nepride ( takmer 12 tisic zaklad ) vzhladom na to ze tipo sa v nicom nechytna na golfa alebo astru uz v nie o moc vyssich cenach
modely aut nezbieram ale uznavam ze je to zaujimavy konicek ... mam len jedno porsche od firmy schuco-- zlte rally 911R s pridavnymi svetlometmi vpredu s logom martini na streche a logom shell na kapote... viacmenej mi len zabera priestor vo vitrine ale vie aj tocit kolesami
dnes uz v podstate len spomienkova hracka... ine uz by to mozno bolo z pohladu zberatela ... darceky sa ale nepredavaju ... mozno raz neskor >:D ked bude vzacnejsie a potom si kupim skutocne >:D tak tak... inak to nevidim ... mas pravdu
ten vyraznejsi vraj pride az o rok.. ale podla mna uz nie je na co cakat... citigo vyrazny facelift potrebovalo uz davnejsie ... vedla styloveho UPu posobi totiz az hodne nenapadne a tak nejak nijak .... pritom ceny aj vybavy su hodne podobne...
otazkou ostava aj co dalej... co so citigom o dva tri styri roky... aby nakoniec neskoncil ako roomster .. co u UPu asi nehrozi... takze za mna radsej UP...
Deštník ve vozidlech je hlavním prodejním trumfem Škody.
Jojo není nad vydařený marketing. Jen tak dál Škodo, ještě víc deštníků do všech modelů, 1 pro řidiče, 1 pro spolujezdce, 2 dozadu. Nebo dozadu 3? To podle homologace.
Re: Deštník ve vozidlech je hlavním prodejním trumfem Škody.
Já jsem náhodou spokojenej. Není nic důležitějšího, než když má auto už z výroby ve výbavě deštník.Ještě by na tom měli trochu zapracovat a přidat nějaký pořádný boty do terénu a batůžek s obsahem trvanlivých potravin pro celou posádku na 24 hodin pro případ, že bys zůstal s autem někde " viset ". :-!
tym svojim faceliftom dostal akesi caro... akoby ozil.... vazne vyzera pekne co som pisal uz pri jeho prvych fotkach ... paci sa mi bez ohladu na motor .. ale citigo akoby faceliftom sa neposunulo nikam..... pritom je to mozno prave citigo ktore by z trojice tychto mini koncernovych vozov potrebovalo ozivovaci facelift najviac ... skoda... na druhej strane celkom seriozne som o citigu do mesta aj UPe isty cas rozmyslal ... a priznavam ze UP po facelifte ma akosi zacina lakat a laka dodnes ( aspon si ho vyskusat ) hoci je za cenu ria/swiftu..... uvidime ... lenze skoda citigo je nadalej nemastna neslana a vizualne akoby zaostavala prave za UPom ktory posobi daleko stylovejsie a napaditejsie...
u nas v cenniku ten dazdnik a led svetla v ambition vybave uz isty cas vidim .. tak neviem ci je to len "na papieri" alebo je tento neviditelny facelift citiga uz rovno aj v predaji ...
PS: skoda ze nepopracovali na maske a naraznikoch ( dalsi rok cakania predajom nepomoze ) ... lebo citigo ma vizualne na viac... takto je z tejto koncernovej trojice UP jasna volba
podla mna jej nepasuju tie ovalne predne svetla aj ta akasi plocha maska ... zvlast ked kasna je hodne krabicoidna .. UP aj Mii s hranatym kukucom uz vyzeraju lepsie
Re: kdo chce aktraktivnější TSI, koupí si hezčí Up
drvivu vacsinu predajov tohto mestskeho auta budu nadalej stejne tvorit verzie bez turba .... bez ohladu na motor je ale UP jasne krajsi a stylovejsi ako sucasne citigo ;-)
skor ako turbo by citigo potrebovalo atraktivnejsi dizajn.. viac stylu.. takato nudna brambora sa uz dnes hadam ani nenosi a do moderneho velkomesta kde to ziari farbami a stylom uz vobec ... za mna chyba citigu ista hravost.. dizajnova sviezost a napaditost a styl... dnesne moderne malicke auto pre mladych uz nema vyzerat ako konzerva od sardiniek ale naopak ma byt svieze napadite a stylove ... a to sa zatial citigu nedari splnit ... predaje vravia jasne... aj korejci su s miniatami v eu uspesnejsi ako legendarna "domaca" skodovka
Za nejake 3eura navyse namiesto dazdnika radsej mohli preklepat formu na predny naraznik. Mozno sa vsak hybe len v povolenych mantineloch od darcu organov.
Když se řekne Citigo, vždycky si vybavím, jak jsem jel po dálnici standardní dálniční rychlostí na tempomat, prostě pohodová relaxační jízda a najednou se v levém pruhu objevil splašený bonbón Citigo pomalovaný reklamou na pizzu a za volantem mlaďoch s výrazem závodníka a vedle něj stejně starý spolujezdec, asi navigátor :-) Raději jsem je ani neprovokoval polechtáním plynu, protože byli evidentně odhodláni mě předjet za každou cenu. Opravdu mě tím neskutečně pobavili, čili uznání za odvahu a komičnost >:D
1) Když ono to 5dv stále vypadá jako Daewoo Tico [odkaz] a 3dv jak Kamaz Oka [odkaz] ;-\
2) Dokud není v interiéru alespoň čalounění v podobě nejsprostšího pvc, které jsme měli za komunistů na podlaze ve wc, ale pouze holé plechy (faux pass), není se o čem bavit.
Toto jsem nedávno někde viděl prezentované, kolik Škoda "novými" interiéry ušetřila, ale Aygo současné generace se prodává chvíli a je oproti Cígu vidět na každém rohu. Tak hlavně že se ušetřilo :-O
3) deštník má v aktovce kdejaký školák, bonus mi to nepřijde, navíc ten skládací bude co nevidět polámaný. Když už, tak deštník měl být dlouhý pod zadním platem. Klidně i v barvách Škody jako mají hostesky :*)
...1.0TSI by byla pohádka, ne že ne, ale 1.0MPI fakt není špatný, jízdní vlastnosti ok, podvozek je pak super, hnít to nehnije, pasivní bezpečnost uspokojivá, vnitřní prostor na výbornou :yes::yes::yes:
jestli už konečně jde ovládat elektrické okno spolujezdce taky ze dveří řidiče a sedačky v třídveřáku mají paměť a nemusí se po každém sklopení znovu nastavovat. Toto jsou (možná byly) pro mě naprosto zásadní přešlapy kvůli kterým bych Citigo do města nechtěl, protože bych si musel připadat jako *, i když se mi vzhledově líbí.
Okno lze už ovládat od MR 2014, takže už ho má dva roky. Sedačky s pamětí dostalo právě s tímto FL, ale pouze za příplatek 2500 a nelze je kombinovat s výškově nastavitelnými sedačkami. Takže buď jedno a nebo druhé.
My Citigo máme ve verzi Monte Carlo a opravdu mi nepřijde nudné. Kdyžtak koukněte na Moje Auto... :DDD
Citigo má žena a je s ním na těch 30km denně maximálně spokojená. Určitě nabízí víc než na co vypadá, ale ta cena? My ho v podstatě dostaly, ale dát za takovéhle,jakž takž vybavene auto v 5dv a 55kw skoro 250 tisíc mi přijde dost mimo mísu. Kdyby v holobytu začínala na 170tis a vybavená 200-210tis byl by to trhák. Takhle je akorát do počtu.