Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Citigo dostala diody a deštník, nikoliv však litrové turbo

Jan Mička Jan Mička 28. 7. 2016
9
46
Zobrazit náhledy (9)
Škoda Citigo Škoda Citigo Škoda Citigo Škoda Citigo
Designové změny související s aktuální modelovou péčí Škody Citigo byste mohli hledat za pomoci lupy.

Škoda Citigo prošla modelovou péčí pro rok 2017, která se zaměřila na lehké designové změny a doplnění výbavy. Stejným programem prošla v polovině letošního roku také octavia, jenže zatímco ta dostala pod kapotu nový litrový motor, u nejmenšího modelu zůstalo všechno při starém. Velký facelift jako v případě Volkswagenu Up! proběhne až příští rok a jeho součástí už má být také litrový tříválec TSI.

Škodu Citigo 2017 zvenku poznáte snad jenom podle diodového denního svícení, to je ale součást standardní výbavy až od linie Ambition. Novinkou jsou zatmavené zadní skupinové svítilny, nicméně ty jsou dostupné až od výbavy Fresh, takže pokud kolem vás projede nejzákladnější provedení, změn si možná vůbec nevšimnete. Přítomnost klimatizace Climatronic jsme zaregistrovali již při představení speciální edice Czech Team, skládací deštník však pod sedadlem spolujezdce našel místo teprve nyní. Dostanete jej zdarma od výbavy Ambition.

Došlo ke změnám také v nabídce autorádií. Zatímco verze před faceliftem se musela spokojit pouze s jednoduchým systémem Funky, nyní můžete vybírat mezi rádii Blues s CD přehrávačem (standard pro Fresh a Style, jinak za 4.500 Kč) a Swing s pětipalcovým dotykovým displejem, USB konektivitou a šesti reproduktory. Pro linie Fresh a Style je rádio Swing za 6.000 Kč, o 4.500 Kč dráž vychází s liniemi Ambition a Monte Carlo.

Nabídka motorů zůstává stejná. Základem je atmosférický litrový tříválec MPI o výkonu 44 kW, za který zaplatíte nejméně 197.900 Kč. Silnější varianta s 55 kilowatty je dražší o 10.000 Kč, a varianta G-Tec na zemní plyn začíná na 274.900 Kč. Motory spalující výhradně benzin lze párovat také s robotizovanou předovkou ASG za 13.000 Kč, a pokud by nestačily troje dveře, za 10.000 Kč lze pořídit pětidveřovou variantu.

Škoda Citigo 3D - ceny pro modelový rok 2017
MotorCena Active [Kč]Cena Ambition [Kč]Cena Fresh [Kč]Cena Style [Kč]Cena Monte Carlo [Kč]Cena Czech Team [Kč]
1.0 MPI/44 kW*197.900217.900223.900233.900-235.900
1.0 MPI/55 kW*207.900227.900233.900243.900275.900245.900
1.0 MPI G-Tec/50 kW274.900292.900297.900307.900-309.900
*Převodovka ASG je za příplatek 13.000 Kč. Za pětidveřové provedení se připlácí 10.000 Kč.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Cena
tttt2525._
| 2. 8. 2016
Citigo má žena a je s ním na těch 30km denně maximálně spokojená. Určitě nabízí víc než na co vypadá, ale ta cena? My ho v podstatě dostaly, ale dát za takovéhle,jakž takž vybavene auto v 5dv a 55kw skoro 250 tisíc mi přijde dost mimo mísu. Kdyby v holobytu začínala na 170tis a vybavená 200-210tis byl by to trhák. Takhle je akorát do počtu.
Deštník ve vozidlech je hlavním prodejním trumfem Škody.
cendakocour
| 29. 7. 2016
Já jsem náhodou spokojenej. Není nic důležitějšího, než když má auto už z výroby ve výbavě deštník.Ještě by na tom měli trochu zapracovat a přidat nějaký pořádný boty do terénu a batůžek s obsahem trvanlivých potravin pro celou posádku na 24 hodin pro případ, že bys zůstal s autem někde " viset ". :-!
Premárnená príležitosť
zlysoused
| 29. 7. 2016
Neřekl bych, že hranatý design je problém. Minulá generace Pandy byla taky krabička a prodávala se dobře. Podle mě je problém v tom, že v zemích, kde je koncern VW silný, se miniauta obecně moc neprodávají. Jinak mě se krabičkový design NSF velmi líbí.
Spíš by mě zajímalo,
Mikyp
| 29. 7. 2016
Okno lze už ovládat od MR 2014, takže už ho má dva roky. Sedačky s pamětí dostalo právě s tímto FL, ale pouze za příplatek 2500 a nelze je kombinovat s výškově nastavitelnými sedačkami. Takže buď jedno a nebo druhé.
My Citigo máme ve verzi Monte Carlo a opravdu mi nepřijde nudné. Kdyžtak koukněte na Moje Auto... :DDD
Spíš by mě zajímalo,
megacruiser
| 29. 7. 2016
jestli už konečně jde ovládat elektrické okno spolujezdce taky ze dveří řidiče a sedačky v třídveřáku mají paměť a nemusí se po každém sklopení znovu nastavovat. Toto jsou (možná byly) pro mě naprosto zásadní přešlapy kvůli kterým bych Citigo do města nechtěl, protože bych si musel připadat jako *, i když se mi vzhledově líbí.