Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Praha i nadále chce udělat z magistrály bulvár. To myslí vážně?

Přebudováním severojižní magistrály v bulvár chce pražský magistrát tuto lokalitu „humanizovat.“ Přeložit se to ale dá jako snaha o delší kolony a další utrpení pro řidiče.
Zpět na článek
28. 7. 2016 18:47
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
28. 7. 2016 12:28
28. 7. 2016 12:33
28. 7. 2016 12:39
28. 7. 2016 12:55
28. 7. 2016 14:07
28. 7. 2016 14:14
28. 7. 2016 15:16
28. 7. 2016 12:54
28. 7. 2016 12:33
28. 7. 2016 13:26
28. 7. 2016 13:44
28. 7. 2016 14:01
28. 7. 2016 14:08
28. 7. 2016 14:08
29. 7. 2016 09:33
28. 7. 2016 18:50
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
Avatar - dewill
28. 7. 2016 12:14
Otázka pro autora:
Proč jezdíte z bytu v Nuslích, do kanceláře v Holešovicích autem proboha?

Nejsem žádný ekomaniak, řízení auta mám rád, ale nedovedu si představit jezdit v rámci prahy z domova do zaměstnání autem....pokud sebou nevozíte vybavení o váze desítek kilogramů (což pochybuji)...tak je to jen o pohodlnosti typu "nechce se mi s dítětem do školky pěšky"...
Rozbalit vlákno
36
28. 7. 2016 12:18
Re: Otázka pro autora:
Přesně tak, taky nechápu proč tuto trasu jezdit pravidelně autem (což platí o drtivé většině cest po Praze, kde je MHD na špičkové úrovni)
Avatar - Machýrek
28. 7. 2016 12:23
Re: Otázka pro autora:
Pana redaktora naprosto chapu, taky nemam rad smrad z lidi.
Avatar - dewill
28. 7. 2016 13:39
Re: Otázka pro autora:
Metro je havaj, kdo někdy zkusil MHD třeba v Liberci, kde jezdí tramvaje z 50 let v původním stavu, tak teprve pozná co je smrad, zima a bída a začne si vážit luxusního metra.
Avatar - Pekelná Micinka
28. 7. 2016 15:46
Re: Otázka pro autora:
Metro je hnus. Plno lidí, není jak koukat ven, fouká tam, v létě tam nastydneš, v zimě se neohřeješ. Akorát je to rychlý, proto se to používá.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
28. 7. 2016 18:47
Re: Otázka pro autora:
Kedy si, clovece, isiel naposledy prazskym metrom?

Pretoze to, co si napisal, su absolutne hovadiny.
28. 7. 2016 18:55
Re: Otázka pro autora:
divne, jeste jsem v metru nenastydnul, a ze tam fouka v nekterych letnich dnech celkem i vytam, v urcite hodiny me ani nevadi ze si treba na druhou az treti soupravu pockam, kdys je naval tak to bejva v urcite casy kdy ale zaroven jezdi co 2 minuty, kazda 3 souprava bejva prazdnejsi (nevim proc) a zpravidla vzadu posledni vagon bejva taky prazdnejsi

z Nusli do Holesovic, jako chapu jizdu autem v pripade ze na obou koncich ma moznost parkovani bez hledani mista, a v Holesovicich pro nej zadarmo, coz predpokladam s redakcnima/testovanyma autama maj minimalne v tech Holesovicich

predpokladam ze to bude o lenosti, nekteri lide proste radsi jedou autem a pak treba 10 minut hledaj fleka na zaparkovani, nez aby sli na MHD ktere muze obcas bejt dokonce bliz nez to auto >:D
Avatar - Pekelná Micinka
29. 7. 2016 01:55
Re: Otázka pro autora:
Chceš říct, že ti změna z např. 30 ve stínu, na slunci třeba 35, do nějakých proudících 20 (odhad) dělá dobře? Mně rozhodně ne, nejhorší je ten průvan, ani ne tak rozdíl teplot, některé stanice jsou na to vyloženě jak dělané.
29. 7. 2016 09:43
Re: Otázka pro autora:
nastesti do tehle zmeny se nedostavas behem sekundy, ale pomaleji, ale jasne pokud jsi nachylnej na pruvany, a kdys venkuz afouka, tak ti to taky nedela dobre? tak ted doufejme ze kdys jedes tim autem tak klimosku nemas treba na 16-18 stupnu a ze mas nastavene aby to nefoukjalo na tebe, ale nekam jinam do kabiny auta, a ze mas nastavene aby ta klimoska zaroven udrzovala stejnou vlhkost, coz vetsina klimatizaci jaksi nedela a vlhkost pohlcuje, coz je take "uzasne zdrave"
Avatar - Pekelná Micinka
29. 7. 2016 12:41
Re: Otázka pro autora:
Venku to je lepší, venku fouká většinou vzduch podobné teploty a není to tak koncentrovanej humus jako v metru. Klimatizaci si nemusíš pouštět vůbec, víme? Vyvětráš dveřma, když stojíš dlouho na sluníčku, případně, pustíš úplně na minimum.
V širší rovině je důležité, že máš možnost udělat to tak, jak vyhovuje tobě. Tohle ti žádná MHD nenabídne, prostě z principu.
28. 7. 2016 19:08
Re: Otázka pro autora:
Mas recht. A jeste si Micinko zapomnela na kreatury. V metru potkas takovy prisery, ze kdyby Spílberk delal nabor jesteru do Jurace, tak tam by si vybral kousky.
Avatar - Pekelná Micinka
29. 7. 2016 01:47
Re: Otázka pro autora:
Máš recht. Jednou se takhle chlap naproti poblil, jindy si někdo stříhá nehty, úplně nejlepší jsou pak lidi, co v půl třetí odpo smrděj od chlastu.
Avatar - narona
28. 7. 2016 15:56
Re: Otázka pro autora:
Daleko horší než ty 50 let starý tramvaje jsou tramvaje tipo "Porsche" kde se ten smrad ani nedá pořádně vyvětrat... zlatý T3 nebo liberecká T2
Avatar - Ozzman
28. 7. 2016 12:25
Re: Otázka pro autora:
Je to hodně divné a napíšu něco, za což ti, co bydlí přímo v centru mne budou "milovat" . Nechápu, proč někdo, pokud nemusí, jezdí po Praze autem do práce. Pochopim to z odlehlejších částí Prahy či příměstských aglomerací (koneckonců i já občas takto jedu autem, ale pokud nemusim, radši využívám MHD, už mne to stálo nemálo nervů a šrámů na vozidle), ale stejně jako autor Nuslích do Holešovic, nebo někde, kde jezdí metro či tramvaje, mi přijde naprosto zbytečné a pak je nahuštěný nejen provoz, ale i parkovací místa třeba pro ty, kteří jezdí ze zázemí Prahy. Pokud se pohybuji autem po trase metra, nikdy rychlejší nebudu.. a navíc se pak budu prát o místo s dojíždějícími mimo Prahu.
28. 7. 2016 12:31
Re: Otázka pro autora:
To byla dobrovolná volba těch lidí se odstěhovat za Prahu, případně pracovat v Praze když tu nebydlím, nechápu naopak proč by měli být nějak zvýhodňováni. Když jedu autem z Břevnova do práce na letiště jsem tu do 20min, když jedu mhd musím buď dvakrát přestoupit abych tu byl za 35-40min a nebo jen jednou ale cesta zabere 40-50min a to je čas jen jeden z faktorů proč volit auto. Jinak doma parkuji v garáži a na letišti mám své místo.
Avatar - Ozzman
28. 7. 2016 12:34
Re: Otázka pro autora:
To je ale dost specifická cesta nemyslíš? Mluvím o případech, kdy člověk bydlí na dostupné MHD. Dejme tomu když člověk jezdí z Dejvic na Mírák autem a znám takové...

A nemluvím o omezení, spíš o tom, že se to někomu takhle vyplatí a zdá lepší...
Avatar - Pekelná Micinka
28. 7. 2016 12:49
Re: Otázka pro autora:
To je o svobodě. Já se třeba metru vyhýbám, když to jde, raději jedu aspoň tramvají. Někdo raději bude 2x déle v autě, než by vůbec vlezl do MHD. A já to podporuji.
28. 7. 2016 22:23
Re: Otázka pro autora:
Tohle řešte s psychiatrem, s kvalitou mhd to nemá co dělat.

Ježdění po Praze by mělo být brutálně zpoplatněno. MHD se lze dostat všude, a jestli má někdo tak silné nutkání zasmraďovat nám vzduch, tak ať za to zaplatí.
28. 7. 2016 12:50
Re: Otázka pro autora:
Tak to mohu argumentovat stejně, že tvoje exemplární trasa je dost specifická. Stále jsem pro aby si každý mohl vybrat jak chce se někam dopravit a ne aby mu to někdo "nařizoval" nebo ho nutil. Na druhou stranu bych byl rád, aby to nebylo na úkor někoho jiného - mít zajištěné parkování, případně ho zaplatit, nechápu proč si každý myslí, že má nárok zdarma kdekoli parkovat. Nepopojíždět v aglomeracích smradláky na naftu, která je nepochopitelně daňově zvýhodněná, když tím otravuji ostatním ovzduší více než musím. Nepodjíždět případné kolony odstavným/autobusovým pruhem a tím kolonu ještě více brzdit a prodlužovat a tak dále. Kdyby se nastavila správná pravidla a opravdu se hledělo na jejich dodržování, spousta "řidičů" by odpadla sama aniž by se muselo znepříjemňovat život všem.
Avatar - Ozzman
28. 7. 2016 14:02
Re: Otázka pro autora:
Sakra práce (snad sem tim nepřivolal hamunasakru >:D ) ! Já nikde nepíšu, že by se to mělo omezovat, jen nechápu lidi, co jezdí maximálně se svačinou do práce, aby jezdili autem po dobře vybavených trasách MHD.... Nikomu nic nezakazuju, jen se ptám, protože když nemáš parkování jisté, je to pěkný "opruz", kolikrát kroužím po vinohradech i 40 minut, když zrovna musím jet autem :-)
Avatar - Pekelná Micinka
28. 7. 2016 15:39
Re: Otázka pro autora:
Problémem MHD mimo metra ve špičce, jsou ty prostoje a to, že nejedeš přímo z A do B. Samozžejmě auto zase řeší parkování a zácpy. Ale třeba z Kobylis do obch. centra v Letňanech by si jel MHD 25 minut minimálně. Autem seš tam za 10, od dveří ke dveřím, a světe div se, můžeš si i trochu nakoupit a nemít ruce jak opice.
Tohle samozřejmě neplatí pro centrum, kde je lepší jet MHD, nebo pěšky, když se dobře vyznáš. Chtěl jsem tím jenom ilustrovat to, že na krátké vzdálenosti mimo centrum je auto pořád lepší a na ty delší je MHD ok jen když vezeš tu svačinu a nemusíš přestupovat.
Avatar - Pekelná Micinka
28. 7. 2016 12:46
Re: Otázka pro autora:
:yes: :yes: :yes: Přesně. Proč mají lidé při okrajích Prahy, nebo i kdekoliv platit za to, že si tam jiní dojíždí za prací. Modré zóny, ano, ale úplně zadarmo! Stav ulic je žalostný, nevím, proč za to ještě platit navíc, nic to nevyřeší.
Avatar - Ozzman
28. 7. 2016 14:04
Re: Otázka pro autora:
Placené zóny jsou taktéž zlo.. nevím, proč by rezident měl platit za parkovné.
Avatar - Pekelná Micinka
28. 7. 2016 15:40
Re: Otázka pro autora:
No a taky je třeba fajn, když se někdo z rodiny, bydlící na druhé straně města, chce stavit po práci za rodičí/prarodiči, aby udržoval rodinné vazby a teď za to bude platit. Doslova THNX OBAMA!
Avatar - Pekelná Micinka
28. 7. 2016 12:22
Re: Otázka pro autora:
A proč by nejezdil. Tak třeba mě napadá důvod. Že následně z kanclu v Holešovicích, musí jet pracovně třeba za Prahu, pak už se zase nevrací zpátky, ale jede rovnou dom. Jinak z Nuslí do Holešovic to může bejt docela časově na dlouho i když budeš sedět v zácpě, tak MHD tam nebudeš rychleji. Nevím, kde redaktor bydlí, ale Auto.cz má kancl na Dělnický, která je docela z ruky, když pojedeš MHD z Nuslí.
28. 7. 2016 12:23
Re: Otázka pro autora:
Dobrý den,

v tomto ohledu jsem jako motoristický novinář trochu speciální případ, jenže evidentně nejsem sám. Jeden den je potřeba vyzvednout testovací auto, další den se fotí, jiný den natáčí, jindy je nutné se s ním projet, abych jej otestovat, jindy na mě zase čeká jízda na nějakou prezentaci. Takže to pak mnohdy dopadá tak, že s ním jezdím "domů," abych brzy ráno mohl být rychle někde jinde. Takže proto...
Avatar - Ozzman
28. 7. 2016 12:26
Re: Otázka pro autora:
Dobře, beru, že z Nuslí se vyhrabat třeba na metro je problém a tramvají se musí chtě nechtě projet centrum, ale jistě se shodneme, že pokud by jste měl práci i domov třeba na metru, auto ho předestihnout nemůže :-)
28. 7. 2016 12:35
Re: Otázka pro autora:
Jak říkáte, pokud by to bylo přímo na metru, bylo by to tak rychlejší. Ze zkušenosti ale vím, že autem je to za volného provozu rychlejší než kombinace tramvaj-metro-tramvaj, kterou jinak musím volit. Pokud jedu přímo do centra, tak se vždy snažím jezdit MHD. Jenže jezdit do práce MHD zkrátka vždy nejde, protože auto je z důvodu pracovního vytížení zkrátka nutnost. A to je něco, co musí řešit i ostatní
Avatar - Missouri
28. 7. 2016 14:36
Re: Otázka pro autora:
Pane redaktore,

takových, kteří si vlastní pohodlnost zracionalizují, tedy odůvodní podobně jako Vy, je prostě většina. Dovedeno k absurditě to pak vypadá tak, že vzdálenost, kterou by ušli pěšky za patnáct minut, dojíždějí denně oklikou autem, protože jinak si to ani nedokáží představit. Příklady znám ze svého okolí. Snaha Magistrátu je prostě znechutit lidem dojíždění po Praze autem, odradit je do té míry, aby jim připadalo pohodlnější použít MHD. Nebo jízdní kolo. Jenže to by asi musely být na magistrále rozmístěny tankové zátarasy. Lidská pohodlnost totiž nezná hranic.
28. 7. 2016 19:05
Re: Otázka pro autora:
do Holesovic jsem dojizdel z Chodova (Brodskeho-Maniny), tedy bus, metro a salina, a od dveri bytu ke dverim kancelare to bylo 45 minut, cos rano a odpoledne spet jde autem velice stizene
Avatar - Pekelná Micinka
28. 7. 2016 12:39
Re: Otázka pro autora:
Ber to tak, že z Nuslí, řekněme na Pražskýho povstání je to 10 minut, plus cesta na zastávku, plus průměrný čekání to je dalších 10, plus přestup - metrem na Holešovice, to je 22, dohromady tedy 42. V Holešovicích přestup na tramvaj plus čekání - 7 minut, 2 zastávky tramvají přes křižovatku s ucpanou argentinskou, to je dalších 5, od tramvaje 2 - 3 minuty do kanclu. To je 57 minut. Průměrně, když ti to ujede před nosem, je to třeba o 10 víc, nebo i míň. Autem z Nuslí včetně zácpy tam dorazíš zrovna tak. Navíc jedeš ve svém, můžeš převážet věci, nemačkat se, neriskovat zvýšenou možnost nákazy chřipkama atd. Pokud máš v práci vyhrazený parking, není co řešit.
Avatar - Ozzman
28. 7. 2016 14:06
Re: Otázka pro autora:
Vím, jak je to z Nuslí, psal sem to výše, ale to o chřipce mi přijde vtipné >:D Tu můžeš chytit kdekoliv, stačí si zajít na oběd... to je hodně blbý argument. Jak jsem psal výše, nechápu lidi, co jezdí po dobře fungujících linkách MHD radši autem, pokud nemusí nic převážet... a tvá poslední věta je vševystihující, pokud máš parking..... což většina firem v centru nemá, nebo jen pro pár lidí z vedení a menší firmy a podniky ani to..
Avatar - Pekelná Micinka
28. 7. 2016 14:25
Re: Otázka pro autora:
Neříkám, že nemůžeš, ale metro se k šíření aerosolových nákaz vyloženě nabízí, je to jen jeden z argumentů.
Tak v centru, což (dle mého) Holešovice nejsou, parking není pro nikoho, protože vznikalo už někdy ve 12.? století.
29. 7. 2016 09:07
Re: Otázka pro autora:
LOL a uzavřená tramvaj se jako k šíření nenabízí? Nejlepší by bylo vůbec nevycházet :-!
Avatar - Hittman
28. 7. 2016 12:53
Re: Otázka pro autora:
Chlapci si tu asi myslí, že máte směnu od: do: a stojíte u pásu. Ten, kdo potřebuje být variabilní, asi těžko za den ztratí hodiny čekáním a pobýháním mezi zastávkami.
Avatar - Pekelná Micinka
28. 7. 2016 12:20
Duvenblejt
Já už úplně rezignoval na to komentovat, či se zajímat o to, co pražská radnice i radnice jednotlivých částí dělají. Netýká se to jen řešení dopravy, ale vpodstatě všeho, co se v Praze děje. Chce se mi zvracet.
Rozbalit vlákno
10
28. 7. 2016 12:28
Re: Humanizace
Zdá se, že v Praze je prostě moc aut, takže možná se nemůžeme divit, že už uzrál čas něco s tím začít dělat ....
Avatar - Ozzman
28. 7. 2016 12:33
Re: Humanizace
Spíš by měli místo různých omezení ten provoz zrychlit, aby byl plynulejší. Exemplární případ je třeba trasa Bílá hora - Vypich - Bělohorská. Ještě před pár lety celá trasa průjezdná dvěma pruhy, nyní několik omezení kvůli přechodům a zastávkám, takže se tvoří příšerné kolony v obou směrech. A takových omezených hlavních tahů by se dalo vyjmenovávat do večera... Navíc ta ekologie, když místo umírněného plynulého provozu se tam na úsekuku 100 metrů auto rozjíždí dvacetrkát a tím víc kouří a škodí...
28. 7. 2016 12:36
Re: Humanizace
Moje oblíbená trasa je i Plzeňská. Opravdu tam nechápu ten pruh pro autobusy, když je vedle tramvaj. Nebýt těch vyhraných pruhů, tak jsou tam ty kolony také o dost kratší.
Avatar - Ozzman
28. 7. 2016 12:39
Re: Humanizace
Myslíte ten od Kavalírky směrem k Andělu? Jo, to je taky maso, ale zase Plzeňská oproti Bělohorské je směrem z Prahy většinou průjezdná (nebo teda průjezdnější, abych to neglorifikoval), do centra je to už horší >:D
28. 7. 2016 12:55
Re: Humanizace
Jo v tom souhlas, dřív "zelená vlna" aspoň na hlavních tazích fungovala, dnes je to tragédie, jezdí se v podstatě od červené k červené a to i v noci v rámci "zklidnění dopravy" místo dřívějších oranžových. Třeba Karlín šel dřív krásně projet, dnes je to minimálně na čtyři rozjezdy a to se jede jen oblastí kanclů
Avatar - Ozzman
28. 7. 2016 14:07
Re: Humanizace
Nikdy jsem se po tom nepídil, to je jako schválně?! Já si vždy řikal, kterej programuje smafory, třeba Evropská je taky super a jak ve dne, tak i v noci....
28. 7. 2016 14:14
Re: Humanizace
Jo schválně, prej jezdili lidi v noci moc rychle a bylo hodně nehod:) Jinak ty červený sou teď prý tolik, protože přibylo semaforů a nelze je tak všechny "synchronizovat ", ale odkaz už nemám, jen si pamatuju, že to byl článek od nějakýho dopravního experta, asi mu zapomněli říct, že by stačilo nechat ty hlavní tahy tak, jak to bylo:)
28. 7. 2016 15:16
Re: Humanizace
To s tim velkým množstvím nehod v noci je kec. Při malých intenzitách jsou puštěné semafory nebezpečnější. Roste nejenom počet nehod, ale především závažnost následků. O exhalacích, hluku a zbytečné spotřebě navíc nemluvě. Praha je jediné město v ČR co ma puštěné semafory přes noc a to z nějakých dosti nepochopitelných politických důvodů. A na rady expertů, podložené důkazy nikdo nedbá a tvrdošijně je nechávají zapnuté.
Avatar - Hittman
28. 7. 2016 12:54
Re: Humanizace
Třeba dostavit pražský okruh..
28. 7. 2016 12:33
Re: Humanizace
Hlavně pan radní Dolínek se rád vyjadřuje k pražské dopravě všude, kde může, aniž by jí rozumněl. Co vyjádření, to perla. Tenhle "staronový" pokus o přetvoření magistrály bez dokončení vnitřního a vnějšího okruhu je přinejmenším šílenost...
Avatar - Barry Lyndon
28. 7. 2016 12:32
větší člověčizace magistrály je OK,
ale smysl moc nedává ten pruh pro smrduté dieselové autobusy, když magistrálu prakticky kopíruje trasa metra C.
Rozbalit vlákno
0
28. 7. 2016 13:26
mestá
v tomto je najlepšie na tom OSLO :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - O5kar
28. 7. 2016 13:30
Magistrála je v podstatě jediná pořádná silnice uvnitř Prahy
V porevoluční době se stala magistrála nebývalým terčem kritiky. Někdy oprávněné, ale většinou bych řekl, že neoprávněné. Proč? To jsem uvedl v názvu. Takovýto formát silnice má většina velkoměst. A ještě třeba k tomu přidávají patra. Na magistrále je jenom jedna neřest, a tou je křížení s bočními ulicemi, což nebylo řešeno s předstihem tím způsobem, že by je podjížděla. Podjezdy nebyly pravděpodobně řešeny s předstihem proto, že by to navýšilo náklady, no a ten provoz v době vzniku nebyl zase až tak enormní. Praha má podle mne jiné priority, jako je obchvat a návaznost komunikací třeba na tunel Blanka a podobně. Až to dořeší, tak ať se zabývají magistrálou. Třeba z toho ještě udělají úplnou pěší zónu s parky, aby ta komunistická stavba zanikla. A nebo, že by něco na způsob ,,Avenue des Champs-Élysées"?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Pekelná Micinka
28. 7. 2016 13:46
Re: Magistrála je v podstatě jediná pořádná silnice uvnitř P
Ono je otázka, jestli to šlo stavebně vyřešit, křížení s bočními ulicemi. Máš-li na mysli ten úsek Muzeum - Nuselský most. Tam je také problém, že tam do nuseláku vjíždí metro, takže sjezd pod zem by tam byl problém. Nakonec je spíš na škodu, že to soudruzi nevzali tak nějak zgruntu a nestrhli celou řadu domů od Nuseláku až po IP, možná až k muzeu. Vznikla by tak přímá, dlouhá, nedělená komunikace, která mohla být oddělená stromy od zástavby, navíc by byla i kapacitnější, vlastně ano, byla by to taková malá elysejská pole. Navíc, budova muzea by tak mohla být objížděná jen zezadu, nebyla by oddělená od václaváku.
29. 7. 2016 09:14
Re: Magistrála je v podstatě jediná pořádná silnice uvnitř P
Tyhle Pařížské bulváry vznikly za Napoleona z ryze praktických důvodů. Jako obranné linie, které sloužili k obraně dělostřelectvem a rychlejším přesunům vojsk. Jenže ona Paříž je poněkud placatější jak Praha, kde se spíše uplatnila výstavba pevnosti tereziánského typu - Pražský hrad, Vyšehrad.
Avatar - Pekelná Micinka
29. 7. 2016 12:48
Re: Magistrála je v podstatě jediná pořádná silnice uvnitř P
Ok, díky za info.
Avatar - Pradeda77
28. 7. 2016 13:44
Zona
Komu to vadi at se odstehuje pekne daleko od Prahy a misto parazitovani se zacne zivit poctivou praci.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - WinDiesel
28. 7. 2016 13:53
Od nikud nikam ........
Když byla u moci suita ODS-ČSSD - rozkrádalo se. Potom TOP09 a Zelení - zmatečná koalice v čele s Olomoučákem. Potom ANO - a zase ČSSD - (ČSSD = největší škůdci) a strana která má ministra dopravy není schopná pohnout s dostavbou velkého obchvatu. Prahu řídí Slovenka a nemalý vliv má strana zelených.

Asi nejsou projekty které by se daly tunelovat tak se vymýšlí pitomosti - aby se dalo stavět a utrácet peníze. Na obchvat jsou nevím proč používány EU peníze (tím se to zpožďuje a zpožďuje), tam je tunelování ale obtížnější. Tak honem rychle je potřeba vymyslet nějakou kravinu a utrácet, tunelovat, korumpovat, rozkrádat.
Rozbalit vlákno
0
28. 7. 2016 14:01
dolinek
ja myslel, ze to je nejaka pohadkova postava
o on opravdu existuje
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ozzman
28. 7. 2016 14:08
Re: dolinek
Jééé tady jsi >:D Já si na tebe minulý týden srdečně zavzpomínal, když jsem byl v Bosně >:D Tam je kuchání DPF snad národní sport >:-[] >:D Tam by se ti líbilo >:-[] >:-[]
28. 7. 2016 14:08
Magistrála
je bolševické urbanistické zvěrstvo. V dnešní době to bez ní bohužel moc nejde, ale do budoucna by mělo být cílem přetvoření magistrály na městskou třídu s prostorem pro chodce, auta, kola a MHD s tím, že její funkci převezme dokončený okruh (okruhy) a příslušné radiály.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - positivemind
28. 7. 2016 17:51
Re: Magistrála
Hrozně moc bych si přál dostat Prahu do 21 století. Ale ono je to reálné nejdříve za 50 let.

Každopádně doufám, že centrum poté co nejvíce podtunelují, přechod u muzea nechceš.
Avatar - Pekelná Micinka
29. 7. 2016 01:52
Re: Magistrála
Já se obávám, jak by taková Praha 21.století vypadala dle tvé vize. Ale třeba se pletu.
29. 7. 2016 09:33
Re: Magistrála
v 21. století se změní přístup k dopravě jako takové. MHD se nutně přetransformuje na malá autonomní vozítka, která budou lidi přepravovat A->B. Bude to takovej mix MHD a TAXI. Pak zmizí hodně městského tranzitu, protože se nevyplatí jezdit vlastním vozítkem (mimo transportu nářadí).

Zmizí tak TAXI, Autobusy a tramvaje. Zůstane jen vlak a metro, protože z hlediska kapacity a rychlosti se vozítky nahradit nedají.
29. 7. 2016 14:56
Re: Magistrála
Z hlediska kapacity a rychlosti je tvůj nápad naprostý nesmysl.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
28. 7. 2016 18:50
Otazka stoji inak.
Pride niekomu normalne viest tranzitnu tepnu cez centrum?
Rozbalit vlákno
1
28. 7. 2016 20:13
Re: Otazka stoji inak.
O to teď jaksi nejde. Magistrála už stojí a automobilová doprava v Praze na ní hodně závisí.