...dobře, je to sice dodávka. Nicméně v tomhle směru Italové na nové Dailyně ukázali, že moderní design lze vytvořit i na dodávce.
Fuckt by mě zajímalo, zda má VW zapotřebí retušovat ty nabastlený kola na každý fotce... Za předpokladu, že by takhle vypadala prázdná dodávka by bylo zajímavé vidět, jak by byla kola zabořená do kastle při nákladu sotva jedné tuny... >:D
Respektive ono je to už vidět u stávající verze VW / MB. Stačí trochu naložit a tahá to zadek po zemi + se to kroutí jako prase :D Kde udělali borci z koncernu ** chybu :D Zřejmě zapomněli, že to auto bude vozit náklad a ne jen uprchlíky :D
...narozdíl od VW projde Sprinter jen čumákovým faceliftem a úpravami pohonných jednotek. VW to vzalo do rukou trochu lépe. Nový Sprinter bude mít masku jako nová Viana / Vita. Nicméně kastle jako celek zůstanou. Dorazí i nová optika zadních světel a nové zadní dveře, resp. prolisy ev. zadní skla budou mít taktéž jiný tvar.
Komplet nový Sprinter nepřijde dříve, než za 3 roky. Současně s novým modelem přijde i vyšší tonáž, náhrada za VARIO, jelikož si MB všiml úspěšnosti Daily 7 t, ale na stávajícím Sprinteru nejsou schopni dosáhnout dostatečné robustnosti. Mají mezeru mezi 5 - 7,5 tunama celkové hmotnosti, kterou se snaží vyplnit Micinou. Nicméně ta v prodejích upadá kvůli kvalitě ale hlavně kvůli absolutním NEkomfortu co se jízdy týče. Jeden z největších odběratelů ve VČ všechny miciny nahrazuje Dailynama, jelikož jim v tom řidiči odmítali jezdit a bo servisují miciny v MB, tak i servisní náklady letěly dost vysoko...
Poslední dobré dodávky od VW byla LTéčka, nesmrtelné motory, za to kastle byla po smrti už za několik let. Nové sporintery i Craftery trpí na korozi přinejmenším stejně. Ani taliání či fordy nemají tak zrezlé kastle jako MB >:D Nicméně koho znám že má Craftera (před faceliftem) tak ještě jakštakš, ale ti, co mají už jen ty po faceliftu s ubohými 2litrovými motory vyhanými turbem, ti nadávají jako howado... A není se čemu divit. Minimálně downosizing u dodávek či nákladních aut je ta největší zhovadilost co existuje. Pro porovnání - ve firmě je Crafter 2.0 a Daily 3.0 (dokonce s tím novým automatem - sqelá věc) - Crafter 15!!! litrů, Daily ve stejném provozu s automatem jezdí o 3 - 5 litrů méně! VW už nikdy! Předražený křáp, doslova a do písmene 8-s Servis drahey, koroze rychlá, motor chcípley.
...zbožní to přání, ale ten tam nebudou dávat, neplnili by emisní normy pro danou kategorii. Navíc by museli jinak uspořádat komplet motorový prostor, vyvážit auto jinak, bo je V6 samozřejmě těžší, atp. Stačilo by nechat 2.5 zase tak spatne nebyly a kdyz Iveco umí 3.0 R4 v nových emisních normách, nechápu, proč VW sáhlo po tak dementní volbě maličkého motůrku s mizerným výkonem do tak velké dodávky... >:D
Bol by si prekvapeny, ale motor 2.0 BiTDi v Passate vazi to iste, ako klasicka V6 TDI poslednej generacie v A6 = 195 kg. Dokonca som videl udavat aj 192 kg pre tu novu V6.
OK, berme to trochu pragmatickejsie - bol by to uzitkac, takze väcsia olejova vana pre väcsiu napln. Ale inac nieje moc co s tym motorom riesit. Uz aktualne "osobne" verzie zvladaju "cestu na Mesiac" vcelku v pohode. ;-)
R5 TDI bol charakterny ale trosku zlobivy motor. Plus, ta potvora nechcela zrat tak malo, ako by sa od 2,5-ky cakalo. V6 3-liter je vo vsetkom mnohonasobne vydarenejsi, plus ma aj fakt peknu kulturu chodu - silny to parameter pre Amarok, diskutabilnejsie pre dodavku... :*)
Ako pisem nizsie(alebo vyssie :-) ), bolo by dobre vediet koncepciu - ci je motor pozdlzne. Ak ano, potom nevidim najmensi problem ho tam nasadit. ;-)
Ano, 3.0 je velmi oceňovaný motor od IVECA. Volba do Ducata je ale nevhodná! Ale na to přijdeš sám. Fiat moc dobře ví, proč ho už do Ducata nelze objednat. Trhá to převodovky a odcházejí komponenty spojky. Ducato už 3.0 do výroby nekoupis, jen skladovky. Nicméně na Ducato ta silnější 2.3 naprosto postačuje. 3.0 tak už jen pro Daily jelikož ta je na to koncipována už od začátku.
...stačilo se podívat na recenze. Podle interní zprávy Fiatu je to věc známá už 5 let. Do faceliftovaného modelu už ani nemel přijít, ale nebylo dostatek 2.3jek, takže se to prostě risklo no. Podle typu jízdy - dálkové trasy 200000 km je smrt pro převodovku a spojku, rozvážka po meste a okolí, kde je sam o sobe trilitr kravina - tam plně vyhovuje dimenzovaná 2.3jka - tam veci u trilitru odhcazi uz na 100000 km. Tak ono už jenom to, že jedničku nemusis pouzivat jasne svedci o predimenzováném motoru vůči převodovce. Na jedničku se sice rozjedes ale trhnutím a hned ti vyletí otáčky. I 2.3 s přívesem jsou lepší volbou... Nejvtipnejsi je, že Fiat pri rozm*dání přilehlých komponentů neuznává záruku.
ročne s tým spravíme cca 40tis km,ale vozíme železo a občas aj s vozíkom preto som bral 3.0L (ponúkali aj 2.3L ) ,tak som si povedal že snád 3L bude vhodnejší.
Auto som potreboval hneď a zaraz,takže som moc neštudoval recenzie (moja chyba).
no s privesem to bude masakr jeste vetsi, to bude rozjezd dostavat mnohem více zabrat. 2.3 ma lepe uzpusobenou cahrakteristiku vykonu, rozdíl je pak v realu sice znat, ale nikoliv na to, aby to bylo tak propastný rozdíl. Na spotřebě je rozdíl taktéž minimální. železo... hm, na samonosce s předohrabem? Kolik toho vozíš v průměru tonáže?
tak to by pak mělo být v pohodě. máš to alespoň MAXI verzi? (nemyslím samozřejmě velikostně, ale myslím tu zesílenou, tj. větší kola, silnejší podvozek, oplastovane blatníky)
Atego začíná od 6,5 tuny celkové hmotnosti, ale toe k ničemu, po zástavbě nezbyde prakticky žádná normální užitečná hmotnost. Micina vyplnuje hmotnostní mezeru mezi Sprinterem a Ategem. U Iveca to mají řešené lépe a komplexněji. Daily do 7 tun, ECargo od 6,5, resp. 7,5 tuny.
...ako to bude mat ulozene motory ? Kedze to ma byt RWD, FWD aj AWD ?
Ak pozdlzne, potom nevidim absolutne ziaden problem pridat tam aj praveze "znutzfahrzeug-ovateny" motor z Amaroku. Teda V6 TDI v tych slabsich verziach.
Aj ked keby sa rozhodli na tomto zaklade postavit nejaku fakt ze rychlu sanitku, tak ten 165 kW ( 225 PS) a 550 Nm motor, spolu s kvalitnym soferom by davali pripadnemu tazkemu pacientovi vcelku optimisticke vyhliadky na rychlu pomoc uz v nemocnici... ;-)
Re: vela popisaneho, ale zaklad som sa nedozvedel...
Zbožné přání. Mergl měl v předchůdci V-class 6-válec a teď končí na 4-válci 150 kW. 6-válce kupuje hrozně málo lidí. Ford kvůli tomu přestal v Transitu nabízet I5 s 200 k a teď je pouze v nabídce Rangeru (podobně jako V6 v Amaroku).
Paradox - v USA se nabízí Transit s benzínovým motorem a dieselem právě pouze I5 200 k.
Možno trochu od veci, ale videli ste už Hyundai H350? Ja som ani nejak nezachytil, že také niečo existuje, až kým som to nedávno nevidel u jedného predajcu v Rakúsku. Vyzerá, že by to moholo v pohode konkurovať Sprinteru a Crafteru.
V provozu jsem ještě neviděl, ale co jsem se díval do ceníku, tak ani není důvod o tom uvažovat. Hyundai ma velmi omezené možnosti konfigurovatelnosti, což je u užitkáče vcelku základ a ceny postavené výš než zavedená italská a francouzská konkurence. Sprinter a Crafter je sice dražší, ale zase umějí udělat téměř cokoli. Nicméně v poslední době vidím v okolí odklon od MB právě k Fordu, italům a francouzům. Většinu lidí nebaví vysolit za dodávku o čtvrt mega více a pak řešit vysypanej motor na 100k km a podobné "milé" závady.