Novinky
budou dodatečné dosazovat V6 jako u Amaroku??))
...ako to bude mat ulozene motory ? Kedze to ma byt RWD, FWD aj AWD ?
Ak pozdlzne, potom nevidim absolutne ziaden problem pridat tam aj praveze "znutzfahrzeug-ovateny" motor z Amaroku. Teda V6 TDI v tych slabsich verziach.
Aj ked keby sa rozhodli na tomto zaklade postavit nejaku fakt ze rychlu sanitku, tak ten 165 kW ( 225 PS) a 550 Nm motor, spolu s kvalitnym soferom by davali pripadnemu tazkemu pacientovi vcelku optimisticke vyhliadky na rychlu pomoc uz v nemocnici... 😉
Ak pozdlzne, potom nevidim absolutne ziaden problem pridat tam aj praveze "znutzfahrzeug-ovateny" motor z Amaroku. Teda V6 TDI v tych slabsich verziach.
Aj ked keby sa rozhodli na tomto zaklade postavit nejaku fakt ze rychlu sanitku, tak ten 165 kW ( 225 PS) a 550 Nm motor, spolu s kvalitnym soferom by davali pripadnemu tazkemu pacientovi vcelku optimisticke vyhliadky na rychlu pomoc uz v nemocnici... 😉
Zbožné přání. Mergl měl v předchůdci V-class 6-válec a teď končí na 4-válci 150 kW. 6-válce kupuje hrozně málo lidí. Ford kvůli tomu přestal v Transitu nabízet I5 s 200 k a teď je pouze v nabídce Rangeru (podobně jako V6 v Amaroku).
Paradox - v USA se nabízí Transit s benzínovým motorem a dieselem právě pouze I5 200 k.
Paradox - v USA se nabízí Transit s benzínovým motorem a dieselem právě pouze I5 200 k.
ty podlozky pod koly? aby to vypadalo SPORTY? :no:
Možno trochu od veci, ale videli ste už Hyundai H350? Ja som ani nejak nezachytil, že také niečo existuje, až kým som to nedávno nevidel u jedného predajcu v Rakúsku. Vyzerá, že by to moholo v pohode konkurovať Sprinteru a Crafteru.
V provozu jsem ještě neviděl, ale co jsem se díval do ceníku, tak ani není důvod o tom uvažovat. Hyundai ma velmi omezené možnosti konfigurovatelnosti, což je u užitkáče vcelku základ a ceny postavené výš než zavedená italská a francouzská konkurence. Sprinter a Crafter je sice dražší, ale zase umějí udělat téměř cokoli. Nicméně v poslední době vidím v okolí odklon od MB právě k Fordu, italům a francouzům. Většinu lidí nebaví vysolit za dodávku o čtvrt mega více a pak řešit vysypanej motor na 100k km a podobné "milé" závady.
Fuckt by mě zajímalo, zda má VW zapotřebí retušovat ty nabastlený kola na každý fotce... Za předpokladu, že by takhle vypadala prázdná dodávka by bylo zajímavé vidět, jak by byla kola zabořená do kastle při nákladu sotva jedné tuny... >😁
Respektive ono je to už vidět u stávající verze VW / MB. Stačí trochu naložit a tahá to zadek po zemi + se to kroutí jako prase 😁 Kde udělali borci z koncernu ** chybu 😁 Zřejmě zapomněli, že to auto bude vozit náklad a ne jen uprchlíky 😁
Komplet nový Sprinter nepřijde dříve, než za 3 roky. Současně s novým modelem přijde i vyšší tonáž, náhrada za VARIO, jelikož si MB všiml úspěšnosti Daily 7 t, ale na stávajícím Sprinteru nejsou schopni dosáhnout dostatečné robustnosti. Mají mezeru mezi 5 - 7,5 tunama celkové hmotnosti, kterou se snaží vyplnit Micinou. Nicméně ta v prodejích upadá kvůli kvalitě ale hlavně kvůli absolutním NEkomfortu co se jízdy týče. Jeden z největších odběratelů ve VČ všechny miciny nahrazuje Dailynama, jelikož jim v tom řidiči odmítali jezdit a bo servisují miciny v MB, tak i servisní náklady letěly dost vysoko...
Preto ak je v motorovom priestore miesto, sup tam 3.0 V6 TDI z Amaroku ! :yes:
OK, berme to trochu pragmatickejsie - bol by to uzitkac, takze väcsia olejova vana pre väcsiu napln. Ale inac nieje moc co s tym motorom riesit. Uz aktualne "osobne" verzie zvladaju "cestu na Mesiac" vcelku v pohode. 😉
R5 TDI bol charakterny ale trosku zlobivy motor. Plus, ta potvora nechcela zrat tak malo, ako by sa od 2,5-ky cakalo. V6 3-liter je vo vsetkom mnohonasobne vydarenejsi, plus ma aj fakt peknu kulturu chodu - silny to parameter pre Amarok, diskutabilnejsie pre dodavku... :😉
Ako pisem nizsie(alebo vyssie 😄 ), bolo by dobre vediet koncepciu - ci je motor pozdlzne. Ak ano, potom nevidim najmensi problem ho tam nasadit. 😉
Auto som potreboval hneď a zaraz,takže som moc neštudoval recenzie (moja chyba).
Při couvání s vlekem, dostává spojka za uši.