... :yes😒br />
Patří pro mě mezi pár Citroënů, které uznávám. (Jako Traction avant 11 a 15, původní DS, pak možná ve druhé řadě Type H, SM a snad ještě CX a SM). A asi už nic, nic, nic. Ani XM, ani C6.
O kachně bylo napsáno a dá se napsat stovky stránek. Článek, včetně dobré fotogalerie, kde dnes ani absence popisek tolik nevadí, stručně, poutavě a velmi dobře, v daném formátu, shrnuje základní informace a historii včetně filozofie auta a použité techniky v průběhu času.
Dnes dávám panu Dragounovi jedničku.
(Dal bych mu i jedničku s hvězdičkou, kdyby zahejbal rukama tomu dříve tajemnému grafikovi, dnes už zřejmě mírně odtajněné grafičce a dohlédl by na vložení i nějakých snímků Méhari. tak tedy já - [odkaz] [odkaz] a se sřechou a dveřmi [odkaz] . I když Méhari tu už byl [odkaz] , ale i zde byly snímky jen dva a auto ukazovaly málo.
Hammunasakra
1
Připojuju se :yes: :-!
maxi!
2
asi tak...
moje prve auto ( 1981 ) bolo CX 2200, model 1979 a na tu dobu velmi pokrokove auto ( centralny stierac, chladene kotuce, digitalne pristroje, vstavany diktafon 4 x repro, dvojpolohovy klakson, plus vsetky zname finty od Citroena) a ked si uvedomime, ze co jazdilo u nas na cestach v tom roku....
po revolulcii som kupil dve kachny, strasne som to raz chcel mat a je to neskutocne auto!
Citroen SM poznam - Maseratti motor, jeden bol v Nitre - velka rarita!!!
Pre mna XM tiez uz nic, ale nesuhlasim s tebou o C6.
Podla mna super auto, len zial uz sa nechytilo... ale v tom mas pravdu, ze by som ho nekupil. Ale... :-!
gil54
1
Máme podobný start. Moje první auto byl také Citroën. Traction avant 11 BL, dvoulitr z roku 1936. 😄
Bylo mi 18 - 19 let a Žigulíky byly na světě tehdy teprve 2101 a s těmi jsem si to běžně dával, o embéčkách ani nehovořím. Jen koukali.
C6 ?
Kromě oprášeného podvozku Hydractive poslední generace, tuším čtvrté, nepředvedla vůbec nic. No snad kromě částečně extravagantního vzhledu a to je málo. O motorech ani nebudu nic psát. PSA. I vrcholná benzínová V6 byla, podle mě, nedostatečná. A špička 230 nestačí. Taková kára v těch letech ve vrcholné verzi musela už dát Vmax. 250 na omezovači, pokud chtěla nést prapor pokroku. Jistě nejlepší podvozek tohoto charakteru, co tehdy svět stvořil, jí zachránit nemohl.
Proto za mě C6 ne. A stejně to pojala i neviditelná ruka trhu. 😉 ;-\ 😢
Patří pro mě mezi pár Citroënů, které uznávám. (Jako Traction avant 11 a 15, původní DS, pak možná ve druhé řadě Type H, SM a snad ještě CX a SM). A asi už nic, nic, nic. Ani XM, ani C6.
O kachně bylo napsáno a dá se napsat stovky stránek. Článek, včetně dobré fotogalerie, kde dnes ani absence popisek tolik nevadí, stručně, poutavě a velmi dobře, v daném formátu, shrnuje základní informace a historii včetně filozofie auta a použité techniky v průběhu času.
Dnes dávám panu Dragounovi jedničku.
(Dal bych mu i jedničku s hvězdičkou, kdyby zahejbal rukama tomu dříve tajemnému grafikovi, dnes už zřejmě mírně odtajněné grafičce a dohlédl by na vložení i nějakých snímků Méhari. tak tedy já - [odkaz] [odkaz] a se sřechou a dveřmi [odkaz] . I když Méhari tu už byl [odkaz] , ale i zde byly snímky jen dva a auto ukazovaly málo.
moje prve auto ( 1981 ) bolo CX 2200, model 1979 a na tu dobu velmi pokrokove auto ( centralny stierac, chladene kotuce, digitalne pristroje, vstavany diktafon 4 x repro, dvojpolohovy klakson, plus vsetky zname finty od Citroena) a ked si uvedomime, ze co jazdilo u nas na cestach v tom roku....
po revolulcii som kupil dve kachny, strasne som to raz chcel mat a je to neskutocne auto!
Citroen SM poznam - Maseratti motor, jeden bol v Nitre - velka rarita!!!
Pre mna XM tiez uz nic, ale nesuhlasim s tebou o C6.
Podla mna super auto, len zial uz sa nechytilo... ale v tom mas pravdu, ze by som ho nekupil. Ale... :-!
Bylo mi 18 - 19 let a Žigulíky byly na světě tehdy teprve 2101 a s těmi jsem si to běžně dával, o embéčkách ani nehovořím. Jen koukali.
C6 ?
Kromě oprášeného podvozku Hydractive poslední generace, tuším čtvrté, nepředvedla vůbec nic. No snad kromě částečně extravagantního vzhledu a to je málo. O motorech ani nebudu nic psát. PSA. I vrcholná benzínová V6 byla, podle mě, nedostatečná. A špička 230 nestačí. Taková kára v těch letech ve vrcholné verzi musela už dát Vmax. 250 na omezovači, pokud chtěla nést prapor pokroku. Jistě nejlepší podvozek tohoto charakteru, co tehdy svět stvořil, jí zachránit nemohl.
Proto za mě C6 ne. A stejně to pojala i neviditelná ruka trhu. 😉 ;-\ 😢