ja zajtra omrknem rio u nas ... po dlhej debate je rozhodnute... baleno ako neovereny hrac na trhu padol zo zoznamu aj napriek tomu ze bol defakto este vcera najvacsi kandidat... rokmi overene rio so zarukami to ale asi nakoniec vyhra.... plan bol sice az buduca jar ... ale nakoniec si mozno urobim radost aj skor... uvidime.. recenziu kazdopadne casom spravim a velmi rad ... v meste je male auto skratka sikovnejsie... ci uz spominane rio.. fiesta... polo .. fabia... :yes:
velke SUV v meste je dnes nejaka nova moda ale s tym nic nespravime ... auta sa neustale zvacsuju a aj tie male ako spominane rio ci fabia su uz vcelku hodne siroke vzhladom na niektore rokmi nerozsirovane parkovacie miesta na parkoviskach
Nižší střední je zkousnutelná, takový kompromis do města i na dálnici, ale i když mám u většiny B segmentu problém s prostorem (hlavně na delších trasách), tak po městě (Praha) bych šel stejně do něčeho velikosti Fabie :-)
No to sice máš pravdu, ale jen částečně, ten rozdíl třídy je prostě znát, především odhlučněním. Taky jsem váhal mezi B a C segmentem a přiznávám, že sice jezdím hodně dálnice, ale rozdíl v komfortu je docela velký, především když se třeba Ceed prodává i pod 300t
mne sa uz neraz stalo ze miesto na parkovisku na dlzku vyhovovalo ale sirka bola uzka ako auta stali nalepene na krajoch parkovacich miest .... prave v sirke parkovacich miest vidim uz vcelku problem... ved dnesne rio je uz siroke v podstate ako C klasse spred 15 rokov ;-) .. pritom parkovacie miesta su aj napriek neustalemu rozsirovaniu aut sirkou stale rovnake... takze velakrat uz nie je problem pred obchodakmi ani tak dlzka auta ako skor jeho sirka... kedze aj male auta su uz dnes hodne siroke .. no tak co uz potom take velke SUV? ... to uz je potom ozaj o drzku
no, souhlas... ale pořád platí, že auta týhle velikosti je prostě blbost tahat do parkovišť městských nákupních středisek... vnucuje se opět citace toho přirovnání horského kola v zimě na sjezdovce!
Jde to. Ale není to ono... na lyžích je to lepší.
Aniž by to znamenalo, že je to špatné kolo. ;-)
Takže místo jednoho auta si mám pořídit Citigo, Fabii, Octavii a Superb a pak se rozhodovat podle toho, kam pojedu na nákupy? ;-)
Auto se kupuje podle svých potřeb, které převážně převažují. Takže i ten lesník s pickupem si přece nebude kupovat Citigo, protože občas potřebuje nakoupit...
sa mi pacia a su aj velmi blizkymi konkurentami a zaroven zaujimavou SUV alternativou mimo koncern/premiu .. takze to vyzera zajtra na zaujimavy testik.... :yes:
z videa mam citak akoby fordu pri zacuvani nechali na sirku menej miesta ako kii ( hoci len o 10cm ) ... tak mozno preto ten jeho "medzikrok" pri vyrovnavani ktorym stratil cenny cas ... ale v principe je to detail... obe auta to zvladli samozrejme na jednicku ... ford bude zrejme drahsi a mozno posobi este stylovejsie ako sorento ale moj favorit je proste biele auto... nemozem si pomoct... sorentu to aj v bielej fakt moc slusi ...
Z moderních SUV je výhled na kočku, se starým Range Roverem šlo zaparkovat na půl pěsti zcela jednoduše. Parkovací místa už asi 10 let neřeším, stojím vždycky na konci a tam si jich zaberu několik. Osoby které projektují parkovací místa a pomoměry kruhových objezdů totiž považuji za zcela nesvéprávné. O trendu sklidňování dopravy ani nemluvě, řece totiž taky pomůžu v jejím toku nejvíc tím, že do ní nasypu co nejvíce kamení a zátarasů jojo. Jako značka se mi víc líbí Ford, ze dvou ukázaných je mi ale o něco sympatičtější ta Kia.
ja si obcas po presadnuti z misaka do feldy pripadam ako by som sa ocitol kdesi vo vyklade kde ma zrazu kazdy vidi ... ale za to vyhlad ma felda paradny... bude mi jej jednoduchost a blbuvzdornost urcite este chybat .. ach jaj... ;-\
tie starsie vozy mali skratka lepsi vyhlad... na ich celne sklo si neraz dosiahol aj rukou ktora ani nemusela byt vystreta ... no skus to dnes v nejakom beznom aute.. celne sklo maju daleko daleko pred tebou ktore samozrejme po stranach ohranicuju dlhocizne a hrube predne stlpiky ..... za predne stlpiky carensu sa ti skryje aj kamion... hold bezpecnost nadovsetko
jj nebo třeba Dodge RAM tak bude stát kolama na čárách a půlka auta bude trčet do cesty >:D
Když vidím, že to parkovací místo kreslil někdo podle Smarta tak se ani nesnažím mezi ty čáry trefit a nechám to tak jak jsem tam zajel
Dlouhý Ecalade je půdorysně větší než boxy, ti projektanti jsou mimo realitu, přívěšek na klíče besip a rezavý favorit v garáži, to jsou ti co to vymýšlejí lidé z praxe resp řidiči z povolání se dopravním inženýrům většinou smějí
Pohodlnost? Shnilost? Neschopnost? Možná vše dohromady...
Normální člověk by neměl mít problém zaparkovat i bez takovéhle fíčury, a to výrazně rychleji.
Mě by spíše zjaímalo, jak bude parkovací asistent fungovat v zimě, kdy zvlášť s takovýmto SUV dojedu na horské parkoviště pod sjezdovkou a auto bude plné marastu a omrzlin a půlka senzorů bude pod ledovou krustou... :-!
A další, co mě u těchto asistentů zajímá (a moc nerozumím tomu, proč to redakce naprosto ignorují) - kolik prostoru tyhle algoritmy potřebují, aby byly s vozem schopné do mezery zajet, a jak zareagují na náhlou změnu, kdy do manévrovacího prostoru třeba vběhne dítě...
veľa babeniek má problém s parkovaním, pre ne je to super a môžeš to nazvať ako chceš. Ak sú zhoršené podmienky (zima) parkuješ manuálne, je to asistent, nie vedúci. Pokiaľ ide o reakciu na dieťa, to môže byť horšie ako vždy pri elektronike, tá nepredvída, len reaguje a to môže byť problém.
Nevím jak u Fordu/Kia, ale s VW Golfem 7 s Park Assist 2.0 do podélné řady už bez assistenta fakt neparkuju, je rychlejší než člověk, vždy zajede napoprvé, zapakuje do místa, kde je 40 cm na každé straně, kam bych ani jinak nevěřil, že se vejdu. A když tam vběhne dítě, nebo se stane jiná podobná věc, tak umí samozřejmě sám zabrzdit. Holt nemám takové ego, abych si nedokázal přiznat, že na techniku prostě obyčejný člověk nemá. >:D
asi jsem stále ze staré školy a myslím si, že by řidič měl ovládat to, s čím jezdí. A jestliže mám parkassist a budu ho používat u auta od nova, tak auto ani do ruky nedostanu...