Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - _Karel_
Takže si to shrňme:
| 28. 7. 2016 20:10
Oba systémy fungují, a normovaná parkovací místa jsou úzká.
Avatar - hedvin
Takže si to shrňme:
| 28. 7. 2016 20:46
přesně, kupte si raději ford ka nebo kiu picanto
Takže si to shrňme:
| 28. 7. 2016 20:52
To už je extrém.. ale taková Fiesta je fajn auto... a do parkovacích míst se vejde.
;-)
Avatar - 3_diamanty
Takže si to shrňme:
| 28. 7. 2016 21:23
ja zajtra omrknem rio u nas ... po dlhej debate je rozhodnute... baleno ako neovereny hrac na trhu padol zo zoznamu aj napriek tomu ze bol defakto este vcera najvacsi kandidat... rokmi overene rio so zarukami to ale asi nakoniec vyhra.... plan bol sice az buduca jar ... ale nakoniec si mozno urobim radost aj skor... uvidime.. recenziu kazdopadne casom spravim a velmi rad ... v meste je male auto skratka sikovnejsie... ci uz spominane rio.. fiesta... polo .. fabia... :yes:

velke SUV v meste je dnes nejaka nova moda ale s tym nic nespravime ... auta sa neustale zvacsuju a aj tie male ako spominane rio ci fabia su uz vcelku hodne siroke vzhladom na niektore rokmi nerozsirovane parkovacie miesta na parkoviskach
Takže si to shrňme:
| 28. 7. 2016 22:27
Ano, tím by to mělo vždycky začít: ujasněním si, na co to auto vlastně potřebuju. A auto pak vybírat tak, aby naplnilo tu potřebu.

Prostě na ježdění po městě a na nákupy se hodí jiné auto, než na zavážení krmení pro jeleny v zimě do krmelců.
:-)
Avatar - 3_diamanty
Takže si to shrňme:
| 28. 7. 2016 22:41
lenze dnes sa uz ani s velkym SUV mestu nevyhnes zvlast ked v nich zije vacsina populacie a su tu aj takmer vsetky pracovne prilezitosti ...
Takže si to shrňme:
| 29. 7. 2016 04:33
Gratuluju, bez ohledu na své oblíbence neřeš třídu auta a značku. Neříkám, že dojde k překvapení, ale...

Jestli autem jezdíš jen a jen ve městě víš ty sám, osobně jako ideál vidím nižší střední, ne supermini ;-)
Avatar - Ozzman
Takže si to shrňme:
| 29. 7. 2016 07:24
Nižší střední je zkousnutelná, takový kompromis do města i na dálnici, ale i když mám u většiny B segmentu problém s prostorem (hlavně na delších trasách), tak po městě (Praha) bych šel stejně do něčeho velikosti Fabie :-)
Takže si to shrňme:
| 29. 7. 2016 07:32
Praha nejsou Košice. Komfort jízdy je vyšší, prostor utáhne i mladou rodinu ;-)
Takže si to shrňme:
| 29. 7. 2016 13:22
Ak nemá deti a 10 x za rok vylezie na dialnicu nie je dôvod na céčko. Rio ok voľba.
Avatar - Ronault.
Takže si to shrňme:
| 29. 7. 2016 19:49
No to sice máš pravdu, ale jen částečně, ten rozdíl třídy je prostě znát, především odhlučněním. Taky jsem váhal mezi B a C segmentem a přiznávám, že sice jezdím hodně dálnice, ale rozdíl v komfortu je docela velký, především když se třeba Ceed prodává i pod 300t
Avatar - Hammunasakra
Takže si to shrňme:
| 29. 7. 2016 08:05
Jj článek stojí za prd = ale fotka Mičky to vyvažuje :-)
Kde je problém?
| 28. 7. 2016 20:48
Auta jsou zbytečně široká a pokud člověk nedokáže zaparkovat sám, tak by měl vrátit řidičák a jezdit taxíkem... nebo městskou hromadnou.
:-p
Avatar - 3_diamanty
Kde je problém?
| 28. 7. 2016 21:34
mne sa uz neraz stalo ze miesto na parkovisku na dlzku vyhovovalo ale sirka bola uzka ako auta stali nalepene na krajoch parkovacich miest .... prave v sirke parkovacich miest vidim uz vcelku problem... ved dnesne rio je uz siroke v podstate ako C klasse spred 15 rokov ;-) .. pritom parkovacie miesta su aj napriek neustalemu rozsirovaniu aut sirkou stale rovnake... takze velakrat uz nie je problem pred obchodakmi ani tak dlzka auta ako skor jeho sirka... kedze aj male auta su uz dnes hodne siroke .. no tak co uz potom take velke SUV? ... to uz je potom ozaj o drzku
Kde je problém?
| 28. 7. 2016 22:10
no, souhlas... ale pořád platí, že auta týhle velikosti je prostě blbost tahat do parkovišť městských nákupních středisek... vnucuje se opět citace toho přirovnání horského kola v zimě na sjezdovce!
Jde to. Ale není to ono... na lyžích je to lepší.
Aniž by to znamenalo, že je to špatné kolo.
;-)
Avatar - 3_diamanty
Kde je problém?
| 28. 7. 2016 22:22
a co uz potom kdejake podzemne parkoviska v tych roznych OCeckach ;-) ... kde aj s beznym malym autom manevrujes na centimetroch
Kde je problém?
| 29. 7. 2016 09:56
Takže místo jednoho auta si mám pořídit Citigo, Fabii, Octavii a Superb a pak se rozhodovat podle toho, kam pojedu na nákupy? ;-)
Auto se kupuje podle svých potřeb, které převážně převažují. Takže i ten lesník s pickupem si přece nebude kupovat Citigo, protože občas potřebuje nakoupit...
Avatar - 3_diamanty
obe auta
| 28. 7. 2016 20:57
sa mi pacia a su aj velmi blizkymi konkurentami a zaroven zaujimavou SUV alternativou mimo koncern/premiu .. takze to vyzera zajtra na zaujimavy testik.... :yes:
Avatar - AUDIRS6
obe auta
| 28. 7. 2016 21:08
Drzim palce Sorentu. ;-) Ale vzhladom na strategiu "one Ford", a teda ze vsetci vieme co sa tym mysli... 8-s , by to vobec nemal byt problem. :-) :yes:
Avatar - 3_diamanty
obe auta
| 28. 7. 2016 21:12
z videa mam citak akoby fordu pri zacuvani nechali na sirku menej miesta ako kii ( hoci len o 10cm ) ... tak mozno preto ten jeho "medzikrok" pri vyrovnavani ktorym stratil cenny cas ... ale v principe je to detail... obe auta to zvladli samozrejme na jednicku ... ford bude zrejme drahsi a mozno posobi este stylovejsie ako sorento ale moj favorit je proste biele auto... nemozem si pomoct... sorentu to aj v bielej fakt moc slusi ...
Avatar - rokyta.p
výhled z moderních suv
| 28. 7. 2016 21:35
Z moderních SUV je výhled na kočku, se starým Range Roverem šlo zaparkovat na půl pěsti zcela jednoduše. Parkovací místa už asi 10 let neřeším, stojím vždycky na konci a tam si jich zaberu několik. Osoby které projektují parkovací místa a pomoměry kruhových objezdů totiž považuji za zcela nesvéprávné. O trendu sklidňování dopravy ani nemluvě, řece totiž taky pomůžu v jejím toku nejvíc tím, že do ní nasypu co nejvíce kamení a zátarasů jojo. Jako značka se mi víc líbí Ford, ze dvou ukázaných je mi ale o něco sympatičtější ta Kia.
Avatar - 3_diamanty
výhled z moderních suv
| 28. 7. 2016 21:54
ja si obcas po presadnuti z misaka do feldy pripadam ako by som sa ocitol kdesi vo vyklade kde ma zrazu kazdy vidi ... ale za to vyhlad ma felda paradny... bude mi jej jednoduchost a blbuvzdornost urcite este chybat .. ach jaj... ;-\

tie starsie vozy mali skratka lepsi vyhlad... na ich celne sklo si neraz dosiahol aj rukou ktora ani nemusela byt vystreta ... no skus to dnes v nejakom beznom aute.. celne sklo maju daleko daleko pred tebou ktore samozrejme po stranach ohranicuju dlhocizne a hrube predne stlpiky ..... za predne stlpiky carensu sa ti skryje aj kamion... hold bezpecnost nadovsetko
Avatar - AnGeor
a
| 28. 7. 2016 21:39
co teprve kdy jste se pokusili zaparkovat opravdu velka SUV jako Suburban, ne tyhle mid-size.....
a
| 28. 7. 2016 22:05
jj nebo třeba Dodge RAM tak bude stát kolama na čárách a půlka auta bude trčet do cesty >:D
Když vidím, že to parkovací místo kreslil někdo podle Smarta tak se ani nesnažím mezi ty čáry trefit a nechám to tak jak jsem tam zajel
Avatar - JirkaV8
a
| 29. 7. 2016 00:20
Dlouhý Ecalade je půdorysně větší než boxy, ti projektanti jsou mimo realitu, přívěšek na klíče besip a rezavý favorit v garáži, to jsou ti co to vymýšlejí lidé z praxe resp řidiči z povolání se dopravním inženýrům většinou smějí
a
| 29. 7. 2016 14:07
Pri projektovaní sa rieši umenie možného, ak by sa projektovali na eskalejd, polovica nemá kde parkovať, bolo by to lepšie?
a
| 2. 8. 2016 08:23
Na šírku boxu je starodávna norma. A developeri sa jej s radosťou držia.
[odkaz]
problem neni v sirce parkovacich mist
| 29. 7. 2016 08:21
ale v tom ze se na ne cpou s necim co pro ne neni urceno. vyhradit temto kramum mista v nejvzdalenejsich mistech parkovist.
Avatar - rohYpnol
Proč?
| 29. 7. 2016 15:44
Pohodlnost? Shnilost? Neschopnost? Možná vše dohromady...

Normální člověk by neměl mít problém zaparkovat i bez takovéhle fíčury, a to výrazně rychleji.

Mě by spíše zjaímalo, jak bude parkovací asistent fungovat v zimě, kdy zvlášť s takovýmto SUV dojedu na horské parkoviště pod sjezdovkou a auto bude plné marastu a omrzlin a půlka senzorů bude pod ledovou krustou... :-!

A další, co mě u těchto asistentů zajímá (a moc nerozumím tomu, proč to redakce naprosto ignorují) - kolik prostoru tyhle algoritmy potřebují, aby byly s vozem schopné do mezery zajet, a jak zareagují na náhlou změnu, kdy do manévrovacího prostoru třeba vběhne dítě...
Proč?
| 29. 7. 2016 16:15
veľa babeniek má problém s parkovaním, pre ne je to super a môžeš to nazvať ako chceš. Ak sú zhoršené podmienky (zima) parkuješ manuálne, je to asistent, nie vedúci. Pokiaľ ide o reakciu na dieťa, to môže byť horšie ako vždy pri elektronike, tá nepredvída, len reaguje a to môže byť problém.
Proč?
| 29. 7. 2016 16:36
Nevím jak u Fordu/Kia, ale s VW Golfem 7 s Park Assist 2.0 do podélné řady už bez assistenta fakt neparkuju, je rychlejší než člověk, vždy zajede napoprvé, zapakuje do místa, kde je 40 cm na každé straně, kam bych ani jinak nevěřil, že se vejdu. A když tam vběhne dítě, nebo se stane jiná podobná věc, tak umí samozřejmě sám zabrzdit. Holt nemám takové ego, abych si nedokázal přiznat, že na techniku prostě obyčejný člověk nemá. >:D
Avatar - rohYpnol
Proč?
| 29. 7. 2016 17:08
asi jsem stále ze staré školy a myslím si, že by řidič měl ovládat to, s čím jezdí. A jestliže mám parkassist a budu ho používat u auta od nova, tak auto ani do ruky nedostanu...
Proč?
| 1. 8. 2016 09:46
to je jako u automatické převodovky, automatických stěračů apod. Někdo chce používat vše manuálně, někdo rád využije moderní techniky...
uvítal bych rozsáhlejší test aut s parkovacím asistentem
| 1. 8. 2016 09:43
alespoň 5-6 modelů a vyzkoušet to v různých situacích - podélné/příčné stání, různě velké mezery

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku