Novinky
Zpět na článek
Shelby GT500CR: Moderní retro se speciálním lakem „Blurple“. Za 6,4 milionu...
15 komentářů
jurajos
2
Len fanúšik s povedzme "veľmi špecifickým" vkusom ocení to more laminátu, obrazovku v interiéri či nepôvodne ale isto efektné disky. 8-s
Přejít do diskuze
jurajos
Ako, prajem nech prináša len radosť.
Ale Eleanor je pre mňa esenciou toho, ako by sa to robiť nemalo.
Ale Eleanor je pre mňa esenciou toho, ako by sa to robiť nemalo.
car
Pro opravdove fanousky a znalce Mustangu..dalsi komentar zda se je zbytecny..proste prcka😄
CHerokee
Jj, díky karburátoru a klasické technice je slyšet i chod válců. Je to jinačí než dnešní utlumená auta. Teď ještě musíme dořešit nějaké samozápaly a pár drobností než se zase bude jezdit.
jurajos
Za to samozrejme len klobúk dolu.
Nemám problém s modernou technikou v klasickom kabáte - pokojne aj nejaký swap na Coyote engine.
Ja mám len problém s konkrétnou úpravou...a to s konverziou na Eleanor a jej klony. Ale to som už OT.
Ešte raz, nech prináša len radosť.
Nemám problém s modernou technikou v klasickom kabáte - pokojne aj nejaký swap na Coyote engine.
Ja mám len problém s konkrétnou úpravou...a to s konverziou na Eleanor a jej klony. Ale to som už OT.
Ešte raz, nech prináša len radosť.
CHerokee
Není, tohle je v Americe běžné. Vezmou starší auto a dají do něj novou techniku. A pak s tím běžně jezdí. Je to součást jejich automobilové kultury. Ona se tam hodně liší od té naší.
CHerokee
No my tomu autu vrátili život. Shelby díly nepošle, dokud člověk nemá VIN fastbacku z roku 67. A to jsme koupili vrak a udělali z něj parádní auto. Díly originál, motor taky.
CHerokee
Do budoucna nejspíš ano. Teď se ještě musí doladit po prvních pár ticících kilometrů.
CHerokee
Ty disky jsou Eleanor. Po dvou letech jsme dali jednu dohromady s pomocí Kloadomustang. Ale ne CR ale ofiko Shelby z originál dílů Shelby GT500 Eleanor. Teď jede ve zkušením módu. Motor původní závodní - Shelby Cobra 6,4 litru s ostrou vačkou. 😉 . Klasické mustangy jsou paráda.