Italská automobilka s trojzubcem ve znaku nikdy nepatřila k výrobcům lidových automobilů, ale její vedení má pocit, že současné modely prodává příliš levně.
Panamera byla nejméně prodávaný model (pokud tedy počítáš Boxster a Cayman dohromady), pokud si dobře vzpomínám, a na sportovních autech mají pěkné marže, takže by mě překvapilo, kdyby je nějak zvlášť táhla. Vedle Cayenne to bude spíš Macan. Pro Porsche jsou sportovní auta zisková, ale také si od 90. let neprošlo krizí. Jde o stabilitu a pak větší portfolio znamená větší zisky, což jim určitě nevadí. :-)
Tak tu informaci jsem videl v hodne clancich a mozna ze nejaka takova zakladni verze opradu existuje. U nas je v nabidce jen ten silnejsi diesl (tedy co se tyce skladovek) Ale nejaky normalni cenik aby byl volne k dispozici.....to jsem ani na netu nenasel (ani cesky ani jiny- pri kratkem hledani)
Podobnou zakladni cenu ma F -pace....zacina na 1,19 mil ...ale jen pro 2,0 diesel a pohon prednich kol....jakmile si dam 3,0V6 diesel zacinam n a1,6 a drobne...ale ve vybave toho moc neni...par veci zaskrtnes a je tam 2 mil jen to pleskne :-)
Jednoduche...kdyz se podivas na oficialniho prodejce...tak skladovka nejlevnejsi je za 86 tis euro..s dph...pokud se bavime o dieslu a navic je to predvadeci vuz.
Nove skladovky tam maji za 109 tis euro a vic (S430 hp)