Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Prodáváme moc levná auta! Říká... Maserati!

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 3. 8. 2016
12
Italská automobilka s trojzubcem ve znaku nikdy nepatřila k výrobcům lidových automobilů, ale její vedení má pocit, že současné modely prodává příliš levně.

Maserati se v současnosti soustředí především na prezentaci svého prvního SUV v podobě modelu Levante, jemuž sekundují sedany Ghibli a Quattroporte, zatímco kupé GranTurismo a kabriolet GranCabrio se připravují na odchod ze scény.

Hlavní hvězda v nabídce italské značky v podobě modelu Levante byla uvedena na trh na jaře letošního roku s cenou od 1.612.000 Kč za základní verzi Diesel s výkonem 202 kW, akcelerací z 0 na 100 km/h za 6,9 s a maximální rychlostí 230 km/h.

Pro srovnání lze zmínit Porsche Cayenne Diesel, které je vstupním modelem do světa velkých SUV své značky. Tento model s výkonem 193 kW, akcelerací z 0 na 100 km/h za 7,3 s a maximální rychlostí 221 km/h je na českém trhu nabízen za 1.892.000 Kč.

Výkonnější a o něco rychlejší Maserati s celkovou délkou 5003 mm si lze tedy pořídit za nižší částku než Porsche dlouhé 4855 mm.

Italská značka přitom své klienty nešidí chudou výbavy, spíše naopak, vždyť již v základu je mimo jiné vzduchové odpružení, litá 18“ kola, bixenonové světlomety, dvouzónovou automatickou klimatizaci, kožené čalounění sedadel, elektrické otevírání víka zavazadelníku, nebo infotainment s displejem o úhlopříčce 8,4 palce.

Maserati Levante vstoupilo na český trh, nejlevnější verzi pohání turbodiesel

Právě těchto rozdílů v ceně si všimli i samotní zákazníci, což zmínil také Harald Wester, šéf automobilky Maserati.

Podle jeho slov si je této skutečnosti vědomo i samotné vedení Maserati, ale zájemci o vozy s trojzubcem ve znaku se nemusí bát náhlého zvýšení cen na podobnou úroveň jako u konkurenčního Porsche. I když, Harald Wester chce dosáhnout zvýšení průměrné hodnoty transakcí...

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - white label
Hlavní hvězda Maserati
white label
| 5. 8. 2016
S tou Panamerou jsi to zrovna moc netrefil.
Avatar - white label
Hlavní hvězda Maserati
white label
| 5. 8. 2016
Macan je na tom v tomto ohledu ještě lépe, než Cayenne.
Hlavní hvězda Maserati
_MT_
| 4. 8. 2016
Hlavní hvězda Maserati
_MT_
| 4. 8. 2016
Panamera byla nejméně prodávaný model (pokud tedy počítáš Boxster a Cayman dohromady), pokud si dobře vzpomínám, a na sportovních autech mají pěkné marže, takže by mě překvapilo, kdyby je nějak zvlášť táhla. Vedle Cayenne to bude spíš Macan. Pro Porsche jsou sportovní auta zisková, ale také si od 90. let neprošlo krizí. Jde o stabilitu a pak větší portfolio znamená větší zisky, což jim určitě nevadí. :-)
Hlavní hvězda Maserati
sir
| 4. 8. 2016
Tak tu informaci jsem videl v hodne clancich a mozna ze nejaka takova zakladni verze opradu existuje. U nas je v nabidce jen ten silnejsi diesl (tedy co se tyce skladovek) Ale nejaky normalni cenik aby byl volne k dispozici.....to jsem ani na netu nenasel (ani cesky ani jiny- pri kratkem hledani)

Podobnou zakladni cenu ma F -pace....zacina na 1,19 mil ...ale jen pro 2,0 diesel a pohon prednich kol....jakmile si dam 3,0V6 diesel zacinam n a1,6 a drobne...ale ve vybave toho moc neni...par veci zaskrtnes a je tam 2 mil jen to pleskne :-)