Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Prodáváme moc levná auta! Říká... Maserati!

Prodáváme moc levná auta! Říká... Maserati!

Prodáváme moc levná auta! Říká... Maserati! Zdroj: acz

Diskuze (12)
Italská automobilka s trojzubcem ve znaku nikdy nepatřila k výrobcům lidových automobilů, ale její vedení má pocit, že současné modely prodává příliš levně.

Maserati se v současnosti soustředí především na prezentaci svého prvního SUV v podobě modelu Levante, jemuž sekundují sedany Ghibli a Quattroporte, zatímco kupé GranTurismo a kabriolet GranCabrio se připravují na odchod ze scény.

Hlavní hvězda v nabídce italské značky v podobě modelu Levante byla uvedena na trh na jaře letošního roku s cenou od 1.612.000 Kč za základní verzi Diesel s výkonem 202 kW, akcelerací z 0 na 100 km/h za 6,9 s a maximální rychlostí 230 km/h.

Pro srovnání lze zmínit Porsche Cayenne Diesel, které je vstupním modelem do světa velkých SUV své značky. Tento model s výkonem 193 kW, akcelerací z 0 na 100 km/h za 7,3 s a maximální rychlostí 221 km/h je na českém trhu nabízen za 1.892.000 Kč.

Výkonnější a o něco rychlejší Maserati s celkovou délkou 5003 mm si lze tedy pořídit za nižší částku než Porsche dlouhé 4855 mm.

Italská značka přitom své klienty nešidí chudou výbavy, spíše naopak, vždyť již v základu je mimo jiné vzduchové odpružení, litá 18“ kola, bixenonové světlomety, dvouzónovou automatickou klimatizaci, kožené čalounění sedadel, elektrické otevírání víka zavazadelníku, nebo infotainment s displejem o úhlopříčce 8,4 palce.

Maserati Levante vstoupilo na český trh, nejlevnější verzi pohání turbodiesel

Právě těchto rozdílů v ceně si všimli i samotní zákazníci, což zmínil také Harald Wester, šéf automobilky Maserati.

Podle jeho slov si je této skutečnosti vědomo i samotné vedení Maserati, ale zájemci o vozy s trojzubcem ve znaku se nemusí bát náhlého zvýšení cen na podobnou úroveň jako u konkurenčního Porsche. I když, Harald Wester chce dosáhnout zvýšení průměrné hodnoty transakcí...

Vstoupit do diskuze (12)