Ekonomika
sir
4
..je tam dvakrfat vedle sebe 7/2016 .......asi jedno z toho bude 7/2015 😄
Přejít do diskuze
SDA je dle vašeho návrhu umisťuje kolik let. Jenže nám přijde divné, když je Superb je v jiné kategorii než velikostně odpovídající Passat.
Já to tvrdím stále - Octavia III je vcelku pohledná jen v RS. Scouta bohužel shodili vzhledově do páté cenové na úroveň tuningu od Milotecu 8-s
Design Škody je totiž hodně prvoplánovitý, čisté rovné plochy a linie a hrany. A vždy platilo, platí a bude platit, že hrany se velmi rychle okoukají. Design se vždy vrací k oblým tvarům křivek.
Design Škody prostě během chvilky je zcela prázdný a nemá co nabídnout, zvláště v případě Octavie. Fabia je docela odvážná a má hezké a nepřekombinované detaily, Superb má dokonce překombinované detaily a v některých ohledech se mu snažili vecpat až příliš mnoho dynamiky, ale stále to není aspoň úplná nuda.
Ale Octavia? Ta není ničím vyjímečná, nemá ani jeden sebemenší zajímavý detail, nemá zajímavá světla, klasika je totální šeď a s xenon s LED je jednak technologicky out, jednak totálně nudný (pásek z LED?). Boční linka nuda, prostě nic. Octavii nezachrání ani hezká kola nebo tmavá barva. Octavia mussí být v RS, aby dostala aspoň trochu výrazu :-! Ale z druhé strany - v RS jí to opravdu sluší 😉
Design Škody je totiž hodně prvoplánovitý, čisté rovné plochy a linie a hrany. A vždy platilo, platí a bude platit, že hrany se velmi rychle okoukají. Design se vždy vrací k oblým tvarům křivek.
Design Škody prostě během chvilky je zcela prázdný a nemá co nabídnout, zvláště v případě Octavie. Fabia je docela odvážná a má hezké a nepřekombinované detaily, Superb má dokonce překombinované detaily a v některých ohledech se mu snažili vecpat až příliš mnoho dynamiky, ale stále to není aspoň úplná nuda.
Ale Octavia? Ta není ničím vyjímečná, nemá ani jeden sebemenší zajímavý detail, nemá zajímavá světla, klasika je totální šeď a s xenon s LED je jednak technologicky out, jednak totálně nudný (pásek z LED?). Boční linka nuda, prostě nic. Octavii nezachrání ani hezká kola nebo tmavá barva. Octavia mussí být v RS, aby dostala aspoň trochu výrazu :-! Ale z druhé strany - v RS jí to opravdu sluší 😉
Tvé přání bylo vyslyšeno už dávno a SDA to tak vykazuje, auto.cz to podle mě správně přehazuje.
Octavia motoricky odpovídá Golfu a rozměrově jsou některé kompaktní kombíky i větší, Superb je plně srovnatelné auto třeba s Mondeem jak co do rozměrů, tak co do motorizací...
Samozřejmě, pokud vezmeš extrémy tak se třeba lze ptát, jestli je konkurentem i40 spíš Superb nebo Octavia (spíš vzhledem k té technice), Accord a Laguna byly taky tak na spodní hraně té střední (co do velikosti)... ale ono na tom zase tolik nesejde.
Octavia motoricky odpovídá Golfu a rozměrově jsou některé kompaktní kombíky i větší, Superb je plně srovnatelné auto třeba s Mondeem jak co do rozměrů, tak co do motorizací...
Samozřejmě, pokud vezmeš extrémy tak se třeba lze ptát, jestli je konkurentem i40 spíš Superb nebo Octavia (spíš vzhledem k té technice), Accord a Laguna byly taky tak na spodní hraně té střední (co do velikosti)... ale ono na tom zase tolik nesejde.
Diesly si odečíst můžeš, SDA to dělí dle paliva.
V červenci 15 BMW v dehtu + 2 BMW 4 cabiro.
Za rok 125 + 18 ks v dehtu.
V červenci 15 BMW v dehtu + 2 BMW 4 cabiro.
Za rok 125 + 18 ks v dehtu.
E-classe slušný úleeet :yes: :yes: :yes: Za to určitě může poloautonomní řízení a ovládání přes mobil 😉
A Fabia docela drsný pád. -1000 ks je docela drsný pád... No, možná za tím bude kontrolní hlášení, firmy a živnostníci místo šmelení odvádějí daně >😒] 😉
A Fabia docela drsný pád. -1000 ks je docela drsný pád... No, možná za tím bude kontrolní hlášení, firmy a živnostníci místo šmelení odvádějí daně >😒] 😉
S Coupe je moc pěkné auto... ne úplně můj styl, ale líbí se mi :yes😒br />
PS: nemyslím Hyundai S Coupe 😉
PS: nemyslím Hyundai S Coupe 😉
pri BMW 4 vam zrejme nesedi cislo.... lebo mustang je celkovo za prvy polrok uz pred nim ... teda aspon podla SDA
Superb je designově nejhezčí škodovka co kdy byla vyrobená a to říkám já, který sem design škodovek vždy krtizoval.
Horší je to ovšem s motory, podvozkem a interiérem.....
Horší je to ovšem s motory, podvozkem a interiérem.....
cele je to tam nejake s chybami... podla SDA taka CX3 nie je ani v prvej 15tke medzi SUV za cervenec ... tak neviem co su toto za tabulky a odkial
Taky mě nová škoda vůbec ničím nezaujala. Celkově mě nový modely přijdou odfláklý, furt mají nějaké technické problémy a místo aby se soustředily na funkčnost vozu, tak přidávaj nejrůznější digitální ***čandy. 5-10 let zpátky, to byla škodovka!
zaprvé si to nemyslím a za druhé - kde vidíš nějaké nadávání, napsal jsem jen mé stanovisko bez jakéhokoli hanění nebo nadávání.... 😉
ps. škodovek jsem měl dobrejch 5 a špatné nebyly, napřed čti, pak přemýšlej, pak piš. čus
ps. škodovek jsem měl dobrejch 5 a špatné nebyly, napřed čti, pak přemýšlej, pak piš. čus
Nebojte za par rockov to bude vsetko ako ma byt - sup bude v jednej tabulke s esklasou a ochcavka s xf 😄
10 lidí si koupilo S classe jako luxusní vůz a těch dalších 7 ho zase koupilo jako závodní vůz?
suhlas...... mna este prekvapuje aj to preco optima je na SDA zaradena vo vyssej strednej pritom i40 s rovnakou technikou aj motormi aj velmi podobnymi rozmermi je klasisky v strednej triede... teda chcem povedat to ze preco optima je radena akoby o triedu vyssie pritom je to dnes uz klasicka stredna trieda porovnatelna s talismanom, P508 alebo prave spominanou i40 ...
a podobne ako v pripade optimy aj superb by mal byt zaradeny do strednej triedy ale na SDA je tiez ( pre mna nepochopitelne ) vo vyssej strednej ... lebo takto potom vznikaju tabulkove a triedne nezrovnalosti prave u laickej verejnosti ( co je asi vacsinova skupina zakaznikov )
a podobne ako v pripade optimy aj superb by mal byt zaradeny do strednej triedy ale na SDA je tiez ( pre mna nepochopitelne ) vo vyssej strednej ... lebo takto potom vznikaju tabulkove a triedne nezrovnalosti prave u laickej verejnosti ( co je asi vacsinova skupina zakaznikov )
to špatně chápu ale v tabulkách vidím první dvě položky Prodeje v 7/2016 a nějak nerozumím tomu proti čemu se to tady srovnává . Neměla být náhodou jedná položka Prodeje v 7/2015?
Absence V6, TSI s prachbídnou pověstí.....fakt super.
A podvozek co vzadu mlátí, to mi nezávisle na sobě potvrdilo asi 20 lidí a píše to i kdekdo na netu. A interriér sem viděl osobně, seděl sem v tom několikrát.
Takže asi tak
A podvozek co vzadu mlátí, to mi nezávisle na sobě potvrdilo asi 20 lidí a píše to i kdekdo na netu. A interriér sem viděl osobně, seděl sem v tom několikrát.
Takže asi tak
Díval jsem se na některé tvé starší příspěvky...jeden citát pro ilustraci:
jasně že fiat, nenapadá mě horší mrdka než škodovka.....
Tahle póza, jak vlastně jsi nezaujatý a tu značku máš vlastně rád, ale jinak stojí za prd, to je klasika... ale ne moc nenápadná 😄
jasně že fiat, nenapadá mě horší mrdka než škodovka.....
Tahle póza, jak vlastně jsi nezaujatý a tu značku máš vlastně rád, ale jinak stojí za prd, to je klasika... ale ne moc nenápadná 😄
v tomto ano.... musim priznat... predosla octavia scout bola krajsia a pacila sa mi tiez viac ako ta sucacna uznavam ... a aj seat leon 😜erience je podla mna vizualne vydarenejsi ako dnesny scout od octavie.... RS vie vyzerat sportovo-luxusne ale zo scouta uz takyto dojem nemam... mozno to robi akasi hranatoidna kasna novej OIII ktorej tie decentne plasty uz nedavaju taku eleganciu a outdooracku vizaz ako predchodcovi
bol som len nedavno pozriet fabiu tak kusok podrobnejsie .... ked tam nedas aspon 16tky a dvojfarebnu kasnu tak je to bieda... tu ani nema vyznam nic riesit... tluste skatule na kolesach vedla ktorych aj predosla uzka fabia je razom kralom elegancie ... pritom je to skoda lebo fabia vie tiez vyzerat pekne ... lenze nie ako ine bezne male auto ktore vie vyzerat pekne a pouzitelne uz aj v zaklade ( rio, corsa, swift, yaris ) ... na moj vkus je fabia hodne siroka a kratka a tlusta zaroven ... posobi z istych uhlov fakt ako skatula ... v kombiku zase ako nejaka uzitkova polo-dodavka ... skoda
bol som len nedavno pozriet fabiu tak kusok podrobnejsie .... ked tam nedas aspon 16tky a dvojfarebnu kasnu tak je to bieda... tu ani nema vyznam nic riesit... tluste skatule na kolesach vedla ktorych aj predosla uzka fabia je razom kralom elegancie ... pritom je to skoda lebo fabia vie tiez vyzerat pekne ... lenze nie ako ine bezne male auto ktore vie vyzerat pekne a pouzitelne uz aj v zaklade ( rio, corsa, swift, yaris ) ... na moj vkus je fabia hodne siroka a kratka a tlusta zaroven ... posobi z istych uhlov fakt ako skatula ... v kombiku zase ako nejaka uzitkova polo-dodavka ... skoda
Jak Vám lidi, ale mě se škoda jaksi okoukala, hlavně nová oktávka, nevím čím to je a třeba se to zdá jen mě, je na trhu chvíli a připadá mi strašně nudná, to samé superb - když jsem ho viděl ve výbavě laurin klement chodil jsem okolo a zíral na tu nádheru, po měsíci už to bylo jen pěkné auto a teď nechápu na co jsem to zíral, zadek u kombi je přímo hnusnej, možná je to ale jen můj pocit... ;-\
tomu sa povie ze chytilo treti dych.. ani nie druhy... ale doslova treti :yes: .... 4 miesto v mesacnom predaji v danom segmente je asi rekord... nespominam si na pozicne lepsi vysledok za tie roky :yes😒br />
pochvala aj pre Q7... pred tiguanom som ju v mesacnych predajoch snad este nevidel ....
pochvala aj pre Q7... pred tiguanom som ju v mesacnych predajoch snad este nevidel ....
SDA počítá BMW 4 zvlášť kupé a kabriolet. Dle logicky věci jsme obě karosářské verze sečetli
Jasně, myslet si může kdo chce co chce... třeba i ty. Relevantní odpověď dává trh. Že je Octavia v Evropě prodejně před Focusem (a Superb před Mondeem) je podle mě z velké části díky designu.
nesouhlasit můžeš. Většina z toho, co jsi vyjmenoval, jsou detaily, které jsou zcela obyčejné. Je to jako kdyby ses rozplýval nad tím, jak je kolo kulaté... >😒] 8-s
Ostře lomené přadní světlomety? Kde? Jestli myslíš to tupé zalomení na spodní hraně, tak to naopak vede k tomu, že napojení ve vnitřním rohu na masku a nárazník je zcela slepým místem podobně jako u Superbu.
A namátkově - spodní linie prolisu naopak takřka nestoupá, naopak je divné, že střední linie je velmi nevýrazná. A to zalomení spodní linie u liftbacku okopírované od Lexusu? To designu Octavie jen ubližuje.
Ostře lomené přadní světlomety? Kde? Jestli myslíš to tupé zalomení na spodní hraně, tak to naopak vede k tomu, že napojení ve vnitřním rohu na masku a nárazník je zcela slepým místem podobně jako u Superbu.
A namátkově - spodní linie prolisu naopak takřka nestoupá, naopak je divné, že střední linie je velmi nevýrazná. A to zalomení spodní linie u liftbacku okopírované od Lexusu? To designu Octavie jen ubližuje.
Fakt nechápu, čemu se řehtáš jak osel. Ano, Insignia. A dál?
Napsal jsem, že V6 nemá KDEJAKÁ konkurence, ne žádná.
Napsal jsem, že V6 nemá KDEJAKÁ konkurence, ne žádná.
Bariku, co nechápeš na "ve srovnání s konkurencí"??
Ona má kdejaká mainstreamová konkurence V6??
Je holým, nezpochybnitelným faktem, že Sup má širokou nabídku motorů, překonávající velkou část konkurence.
Ona má kdejaká mainstreamová konkurence V6??
Je holým, nezpochybnitelným faktem, že Sup má širokou nabídku motorů, překonávající velkou část konkurence.
Nedavno prebehli mediami spekulacie koncernu VW, ako dalej pozicionovat Skodu v ramci koncernu. Fabia by ostala ako je. Rapid ale mal prepriahnut v dalsej generacii na MQB a stat sa plnohodnotnou nizsou strednou triedou, len vdaka tomu, ako su na to zakaznici zvyknuti, zakladne vybavy mali byt podobne "ocesane" ako teraz, aby sa dalo konkurovat Korejcom s cenou od... Nasledujuca Octavia vdaka svojemu uz teraz slusnemu vnutornemu priestoru a megakufru mala dostat aj nejake tie klasicke stredno-triedne ficury, aby mohla byt brana ako stredna trieda a tiez zabijat konkurenciu cenou od... Superb mal dostat vsetko co Pasik a so svojou velkostou uz byt tiez klasickou vyssou strednou triedou, s tiez neprekonatelnou zakladnou cenou. Dokonca sa chvilu spekulovalo o pouziti platformy MLB ( A6 a spol.pricom MLBevo nespominali, ale vzhladom na aktualny vyvoj by to bolo logicke) - zeby to mohla byt taka Europska mutacia pre Cinu vyvijaneho modelu Phideon ! 😲
Toto mi ale prijde ako len take vlhke sny, nakolko mat k dispozicii znova Skodu, ktora by mohla mat motory pozdlzne a teda aj V6 TDI a "quattro" - v uvodzovkach preto, lebo asi by sa jednalo o to "ultra-quattro", ale aj tak gut, by bolo pre Skodovku moc brutalny stroj, ktory by za svoju predpokladanu cenu nemal v EU konkurenciu.
Teda az do prichodu original Phaetonu, ktory ale ma byt tak ako jeho predchodca najvyssia trieda.
Phideon v Hanoveri je ale pre mna zaujimavy fakt, ktory aktualne vyvolava medzi novinarmi v Nemecku pozornost a bude zaujimave sledovat, ako sa to cele vyvinie. 😉
Toto mi ale prijde ako len take vlhke sny, nakolko mat k dispozicii znova Skodu, ktora by mohla mat motory pozdlzne a teda aj V6 TDI a "quattro" - v uvodzovkach preto, lebo asi by sa jednalo o to "ultra-quattro", ale aj tak gut, by bolo pre Skodovku moc brutalny stroj, ktory by za svoju predpokladanu cenu nemal v EU konkurenciu.
Teda az do prichodu original Phaetonu, ktory ale ma byt tak ako jeho predchodca najvyssia trieda.
Phideon v Hanoveri je ale pre mna zaujimavy fakt, ktory aktualne vyvolava medzi novinarmi v Nemecku pozornost a bude zaujimave sledovat, ako sa to cele vyvinie. 😉
nesouhlasím. Podle mě je nejhezčí Škodou za poslední hooodně dlouhou dobu Fabia Combi. A nejen podle mě, ten názor zastávají i někteří vrcholní představitelé koncernu... :-!
Musím s tebou zásadně nesouhlasit, Octavia III je (zvláště pak ve verzi Combi) pořád velmi pohledné a designově atraktivní auto (pokud má tedy alespoň 16palcová kola). Těch zajímavých designových detailů je tam celá řada, jen se je potřeba se umět dívat: ostře lomený tvar předních světlometů, originální dvojitý prolis na středu kapoty, lomený obvod masky chladiče, ostrý svislý zlom na bocích předního nárazníku, "hokejkové" ukončení oken zadních bočních dveří u liftbacku, směrem dozadu stoupající linie bočních prolisů na spodku dveří a na bocích zadního nárazníku, originální šikmé prolisy po stranách zadní RZ, černý plast na spodku zadního nárazníku + jeho odrazky. Jediné, kde má Octavia III citelné designové manko je příliš malé přiblížení kol k okrajům blatníků (stačí se podívat na toto auto vybavené byť jen slabými podložkami kol, jeho design je rázem výrazně libivější). Určitá únava či okoukanost jinak výborného designu tohoto auta je dána tím, že u nás stojí doslova na každém kroku, takže už ho más prostě hodně okoukané. Ale to by měl alespoň částečně vyřešit připravovaný facelift... :-!