K shellu sem jezdil s BMW 650. Ovšem jen pro V-Power Nitro+, tedy 95ku. 100 oktan sem tam bral jednou a jednou u OMV, nejelo to na něj nijak líp než na ten 95. Pak sem se na to jednou naštval a vzal N95 od ONO. Jelo to na to úplně stejně jako na Nitro + od Shell.
Akorát placebo efekt nebo sou ty vše trubo káry s objemem co má muj zahradní trakůrek moc náchylný.
Já už teda 3 kč na litru zlodějům dávat nebudu, at si to nechaj >:D
Když sem měl kartu se slveou 2 kč na litr, tankoval sem asi 3x Shell do Jaguaru a 2x do Alera. Opět to na to jelo úplně stejně jak na benál od ONO.
A adetiva si tam naleju sám, od STP či Sonaxu. Falštička mě stojí 110 kč a vydrží to na 5 000 km na prošištění palivové soustavy. Pohůdka.
Vidíš, mně s autem funguje úplně v pohodě, nepoznám rozdíl jestli benzín od OMV nebo od Primky... jen se mi nechce jezdit přes celý Brno, tak většinou beru na MOLu...
Nevím kam na to chodí. V Brně je benál furt za 30,50 kč. Značkovej. Neznačkovej 28,50 - 29,50 kč. A mně s neznačkovým auto moc nefunguje. Je to totál hluchý, nejde to po plynu, motor je neochotnej, má nepravidelnej chod... Zkusil jsem to párkrát a už to neudělám. Když cáknu do nádrže BENZÍN (Shel, ÖMV, Slovnaft...) je poznat rozdíl. Ten motor se chová jinak a auto prostě JEDE . :yes::-)
DCI v Laguně mám a je úplně jedno jestli natankuju na ONO nebo na Benzině to nejdražší co najdu, protože to jede pořád stejně, ale jestli mají někteří potřebu živit ostatní předražené pumpaře a ještě i výrobce aditiv tak je to jejich věc >:D
Tak do htp bych lepsi benzin snad nikdy nelil, to je jako hazet zlato svinim >:D ani u starsi ameriky bych to nejak neresil. Ale u maleho preturbeneho primovstriku je 100 oktan znat na odezve, rychleji se mi to dostane do otacek. Samozrejme muj nazor:D jezdil sem cely zivot atmosferou a na turbomotr si ne a ne zvyknout :-) a navic, verva je hezky modra >:D:-!
vidíš mě nic necukalo, akorát jednou zázračný 100 oktan doporučený kámošem, už zapoměl dodat je že 50:50 pančlej E85 (jak sem poté zjistil, proto zázračná cena).
Jinak klasickej benzín N95 od pumpy no problém s různýma autama. I 400 konovej Jag drandil na benzín od ONO super.
Zrovna ty, co jmenoval Barik řadím k těm Noname >:D Já to nejvíce poznal na Laguně DCi (i ONO) a nebo na HTP, kdy tento downsizovaný třívalcový motor cukal jak blázen. Vždy pomohlo natankovat lepší a dražší palivo.
Jezdim s primovstrikem ke vsem benzinkam krom totalnich noname a nikdy sem nic nepoznal:D jediny co je trochu citit sou 100 oktany, ale zase sou moc drahy.
Nemužu se zbavit dojmu, že ONO prostě neni tak kvalitní, když jsem tam párkrát bral, tak to kouřilo a to bez rozdílu na auto (Nafta), jediný, komu to nevadí je starej Tranzit 2.4 TDDI. Když nemusím, radši beru jinde a + aditiva.