Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tajemství legendárního automobilového hřbitova. Víme, jak skutečně vznikl

Hřbitov aut v belgickém Châtillonu prý vznikl po odchodu amerických vojáků nasazených v druhé světové válce. Proč je ale mezi vraky i množství poválečných aut?
Zpět na článek
4. 8. 2016 20:13
4. 8. 2016 20:13
4. 8. 2016 20:37
5. 8. 2016 12:01
5. 8. 2016 15:20
6. 8. 2016 15:25
5. 8. 2016 15:23
4. 8. 2016 20:08
Místo legendy, vrakoviště.
Takže místo legendy se zjistilo, že to je léta opuštěné autovrakoviště.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
4. 8. 2016 20:13
Pekné
Kto chce ísť skúmať podobné pohrebiská áut, odporúčam odľahlé lesy v Nórsku. Bol som dosť prekvapený, že koľko sa tam toho povaľovalo. Keď auto dožilo, jednoducho ho odstavili niekde na chalupe alebo len tak v lese a nechali napospas času a prírode.

Potešila ma opustená farmička, kde bolo asi 12 áut. V stodole s prepadnutou strechou bol zasypaný traktor Porsche, v starom Volve ostali originál kazety U2 a Bona Joviho. :-)
A človek by si povedal, akí sú ekologickí...
Jedna foto odtiaľ: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - euro89
4. 8. 2016 20:13
Velká škoda
Velká škoda, že už je to pryč. Vždycky jsem se tam chtěl podívat, ale kdykoliv jsem o sbírce četl či slyšel, tak vždy jen s přibližným určením místa. Opět se ukázal moderní ekofašismus v praxi. Zlikvidovat něco, co je v přírodě už x desítek let a už to v podstatě nemohlo nijak škodit, protože i kdyby v těch odložených autech na počátku zůstaly nějaké kapaliny, tak už musely být dávno vsáknuté do země a v posledních letech auta plynule splývala s přírodou a lákala turisty do oblasti, o které by jinak nikdo ani nevěděl, to může opravdu jen idiot.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - pumpkin
4. 8. 2016 20:43
Re: Velká škoda
Tam bol nejaký zásadnejší dôvod. Majiteľ toho pozemku, teda syn mechanika, ktorý si tam tie autá naškrečkoval, bol v nejakej ekokomisii a v komunálnej politike, takže sa asi bál, že to vytiahnú proti nemu. Plus les vedený ako orná pôda atď.
Je to škoda, ale už to bolo len smetisko a nie také idylické ako na fotkách. Keby si tam veľmi chcel ísť, tak si to zistíš, teraz po šiestich rokoch od odpratania to je už naozaj jedno. ;-)
Avatar - Stejsn
4. 8. 2016 21:55
Re: Velká škoda
Tady máš cíl a nemusíš do Belgie [odkaz] :-!
Avatar - euro89
5. 8. 2016 10:13
Re: Velká škoda
Taky pěkný. Já jednou úplně náhodou objevil ve Švýcarsku areál, který byl plný starých náklaďáků Bremach, což je značka, s kterou jsem se mimo CH a sever Itálie nikde nesetkal. Jinak by mě samozřejmě zajímalo, kde jsou podobná místa po Itálii (a že tam určitě někde budou taky), protože tam bych si určitě přišel na své... :-)
5. 8. 2016 12:17
Re: Velká škoda
Osobně to žádnou velkou škodu nepovažuju. Opuštěný vrakáč, snad z toho teď udělali hezké místo.
4. 8. 2016 20:37
vraky
Mmm... takhle nějak vypadá vozový park v esách pod vším tím pozlátkem
Rozbalit vlákno
0
5. 8. 2016 12:01
"Chrobák"
Legendárny "chrobák" sa začal vyrábať už pred Druhou svetovou vojnou ..... boto to nemecké ľudové auto posvätené Hitlerom ... je to všeobecne známa informácia i keď drvivá väčšina produkcie je samozrejme povojnová ...
Rozbalit vlákno
6
5. 8. 2016 12:08
Re: "Chrobák"
Ano, v tom máte samozřejmě pravdu. Tehdy to byl ale "KdF-Wagen", Volkswagenem se auto stalo až po válce...
Avatar - pallas
5. 8. 2016 15:20
Re: "Chrobák"
pán Bureš, to ako motoristický novinár určite nemyslíte vážne? Názov "Volks-Wagen" bol prvý krát použitý v roku 1931 už pri zadaní projektu na vývoj vozidla. V roku 1937 bola do obchodného registra zapísaná firma ""Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH". Hitler sám auto nazýval Volkswagen, teda ľudové auto.
5. 8. 2016 15:42
Re: "Chrobák"
Ano, ano, ten projekt se tak skutečně jmenoval. Jako volkswagen ale skutečně bylo prodáváno až po konci války, právě s odkazem na název toho projektu...
5. 8. 2016 16:52
Re: "Chrobák"
Áno, názov Volks-Wagen bol prvý krát použitý už pri začiatku projektu avšak bola to skôr prezývka. Pod oficiálnym názvom Volkswagen sa to predávalo až keď sa výroby ujal major Ivan Hirst po vojne, v tomto má podľa mňa pán Bureš pravdu.
Avatar - pallas
6. 8. 2016 15:25
Re: "Chrobák"
nevim, či oficiálny názov fabriky možno považovať za prezývku.
Avatar - pallas
5. 8. 2016 15:23
Re: "Chrobák"
tieto odznaky by vám mohli napovedať [odkaz] [odkaz]