Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Aston Martin DB11: 10 tajemství nového kupé

17 komentářů

Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
U mě fakt dobrý :yes: :yes: :-!

Proč to vlastně v česku zabalili? Neprodávalo se? 😐
RADEK1
Mě trochu nesedí přední lampy, ale asi bych si rád zvykl. Jinak je to šlechtic se vším všudy. :yes:
Avatar - Machýrek
Machýrek
Dobra otazka.
Presto, ze jsem mel casto cestu kolem, me to k nim (bohuzel) nikdy nevcuclo, tak ani nemam nazor, jak to tam chodilo.
Avatar - praděda7
praděda7
Na mě působí nějak zastarale...ano já vím, anglický konzervativní style...ale Jaguar přece jen vypadá moderněji...sorry fandové AM........ 😉
RADEK1
Já jezdím Jag a jsem fanda AM. Tze v pohodě >😁
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Prohlédni si nějaké video. F-Type naopak vedle DB11 vypadá poměrně konzervativně. A sedany AM nedělá, takže nejde úplně porovnávat, Rapide je už poměrně starý design. [odkaz]
Avatar - praděda7
praděda7
Jako někdo, kdo pamatuje uvedení do prodeje serii 1 Jaguara E-Type, bych se nebál tento "nový" AM pojmenovat i jako retro. F-type Jag podle mě vypadá o pěkný kus moderněji.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Retro? Já nějak nevidím, kde je. Ale co by si označil jako moderní? Ono se dá od angličanů čekat, že design bude spíše spoléhat na klasické zásady a prvky. Moc aut s motorem vpředu, která by byla nějak hodně designem směřujícím do budoucna není. Porovnávám to s tím, co si mohou dovolit s vozy s motorem uprostřed.

Tohle je porno! [odkaz] Koukni třeba na řešení zadních světel. To se stěží dá označit za konzervativní.
Avatar - praděda7
praděda7
Právě. Držení se klasických zásad a prvků je to, co ti nedovolí se s designem odvázat. Musíš pak spoléhat na doplňky jako jsou světla, aby jsi dal designu nádech modernizace. Jo, zadní světla jsou avantgardní. Nevím jak funkční, ale moderní to ano. Za opravdu moderní přístup k designu sportovního auta bych vyděl příští Supru.[odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Ok. Nevím, jak by zákazníci AM zkousli něco jako je Supra. Upřímně, ani mně by se takto odvážný Aston asi nelíbil. A pokud jde o F-Type, ten se těch klasických zásad drží ještě víc, právě i v těch detailech (netvrdím, že by mi to vadilo). Mně se vlastně ty příliš nové přístupy ve výsledku a v delším horizontu líbí méně a domnívám se, že nebudu sám a to je jeden z důvodů, proč takhle Jag i AM vypadají. Tipuji, že se ti líbí nové McLareny, ale jsou to auta s jinou koncepcí, tak to stěží porovnávat. Zvláštní případ je třeba LFA, je to zajímavé, je tam spousta zajímavých designérských prvků, ale vypadá to lépe než 599GTB?
Avatar - praděda7
praděda7
Já to vidím asi takto. V Japonsku nemají nějakou bohatou historii sportovních aut, tak potřeba se držet nějaké tradice nesahá tak daleko jako v Anglii. Proto se v Japonsku dokáží víc odvázat. Taková Toyota 2000GT z roku 1965 byl pěkný kousek, ikdyž influence Jaguarem E Type se nedá popřít. Pak takový Datsun 240Z v roce 1970, který byl se svým řadovým šestiválcem pro US a AU trh, opravdu trefou do černého. LFA se mě líbí moc. Je tak pěkně "ostře střížená"... :-!
briza
Prostě když se tam začne něco sr**t vytvoří to příslušný zvuk (a za příplatek i "vůni"). >😁
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Nejvíc mě dostává ta aerodynamika, resp. to řešení křídla a směrování proudění. Navíc je to velké GT, ne sportovní auto na blbnutí jako jsou V8/V12. :yes:
Freddka
Sakra to teda nerikam casto, ale tohle je krasny auto.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Sakra konečně někdo normální = sakra že je :yes: :yes: 😄
bacilonosic
Tie vycnievajuce zadne kolesa vyzeraju blbo.. Taky Vanquish je pre mna stale najkrajsi AM v ponuke. Skoda, ze na neho nemam.. >😁
Avatar - maxi!
maxi!
chlapci, budme radi, ze este niekto da do predaja taketo auto! :-!