Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiatu klesl v ČR v pololetí prodej na 1650 osobních aut

Značce Fiat klesl v Česku v prvním pololetí prodej meziročně o 2,5 procenta na 1650 osobních vozů. To jí na jinak rostoucím trhu zařadilo na 18. místo.
Zpět na článek
11. 8. 2016 10:51
11. 8. 2016 13:52
23. 8. 2016 09:05
Avatar - Emel
10. 8. 2016 10:02
A komu tím prospějete?
:-)
Rozbalit vlákno
7
10. 8. 2016 10:05
Re: A komu tím prospějete?
Ty ten FIAT nemáš prostě rád ;-) Zkrátka to bude na českých silnicích výjimečné auto, no...
Avatar - Barrichello
10. 8. 2016 10:17
Re: A komu tím prospějete?
Njn, Freemont se jen doprodává, předražené 500ky moc netáhnou, historické Punto 90% lidí ani neví že se prodává....bnoom Pandy už taky opadl a tak uvidíme co Tipo a 124. Ale žádná velká bomba to asi nebude...
10. 8. 2016 10:26
Re: A komu tím prospějete?
Přiznám se, že nové TIPO je pro mne trochu zklamáním... Ani ne tak jízdním projevem (co od této kategorie také čekat), ale designem. Na předprodukčních fotografiích vypadalo lépe, než v reálu.
Ovšem 124... to je jiný kafe. To si v garáži umím představit. Z pětistovek je řada 500x nejspíš jediný Fiat, který bych si z vybral, možná 500 v provedení Riva...bydlet někde na pobřeží oceánu.
Avatar - 3_diamanty
10. 8. 2016 11:00
Re: A komu tím prospějete?
tipo sklamalo aj mna... bez urazky nic moc za tie peniaze ... a zase tie drahsie kusky... to uz mozes mat astru alebo golfa a to je ina dimenzia... ano aj nazivo ako vravim... je vidiet ze toto nie je priamy konkurent astry ani golfa... a skus si pozriet tipo vedla poslednej bravy.... lebo aj ta na mna posobi presvedcivejsie a plnohodnotnejsie ako tipo :yes:

hlavne astra.. je uzasna jak kasnou tak interierom...... pritom v zaklade s 1,4 74kw len o chlp drahsia ako zakladne tipo 1,4 70kw... tu je to ozaj o laske k znacke .. a kto miluje tipo tak si ho samozrejme kupi ale bez debaty moja volba by bola astra :yes:
10. 8. 2016 13:33
Re: A komu tím prospějete?
na astru GTC OPC si setrim, uz mi chyba len tych 25 tis. euro, zvysok uz mam a mozem kupovat >:D
Avatar - 3_diamanty
10. 8. 2016 23:15
Re: A komu tím prospějete?
no ja pre zmenu obzeram nejaku enjoy 1,4 66kw corsicku >:D ... ale pre mna to bude na bezne potreby az az ... aj ked nova astra mi posledne dni neda spavat... za 12 a pol s 1,4 74kw je to neprekonatelna ponuka ... je bozska... je krasna... dokonala ... ani ceed ma tak netankuje ako astra... ktorej exterier aj interier je jednym slovom premiovy... zasluzene auto roka ... prekvapivo dobre vyzera aj strieborna.... ale najkrajsia astra je asi v ostrej cervenej :yes:
11. 8. 2016 13:53
Re: A komu tím prospějete?
jasne :), ta astra, co ja mam v hladaciku, je len tak na leto :D, ale este budem musiet nejaky ten rok pockat :-(
10. 8. 2016 10:31
zadne prekvapeni
no pri soucasne nabidce Fiatu je uspech, ze se vubec neco prodava.... uz to kupuji fakt jenom skalni fanousci.
Rozbalit vlákno
2
10. 8. 2016 10:36
Re: zadne prekvapeni
To bych podepsal. Navíc ještě prapodivná cenová politika. Snad jediný "Fiat". o kterým bych uvažoval, je Freemont. Ale to vlastně ani není Fiat.
Avatar - 3_diamanty
10. 8. 2016 10:46
Re: zadne prekvapeni
pritom to chce len novu bravu a nove punto a slo by to.... lebo prave v tychto segmentoch sa robia u nas velke predaje

ono punto je vlastne dodnes moc pekne a nestarnuce a vazne sa mi paci nazivo ... ale kolena mu zase podlomuje dnesna ponuka motorov... ked som videl ze najsilnejsie punto u nas ma v ponuke 1,4 osemventil s 57kw a 6L spotrebou ( ktorym sa nechyta ani na zakladnu 1,2 v riu ) tak som mal pocit ze som sa zrazu na predajni ocitol v nejakom casopriestore kde som bol zrazu akoby naspat v 90 rokoch za cias feldy a thalie ..... ono puntu by nejaky 1,4 T-jet hodne slusal bez debaty ;-)
10. 8. 2016 10:41
Ono by to šlo dělat mnohem lépe, ale...
Vzledem k tomu, že této automobilce (či její centrále v Budapešti) je prodej jejich osobních vozů na českém trhu naprosto buřt, je zázrak, že se vůbec dosáhlo takových prodejních výsledků. :'-( Kdyby začali opravdu tvrdě makat, dělali pořádné reklamní a marketingové kampaně a nasadili konkurenceschopné ceny, museli by se dostat minimálně na 10. místo prodejního žebříčku značek. Renault měl po roce 1989 na českém trhu historicky podobnou pozici, ovšem jeho přístup k českému trhu je diametrálně odlišný... ;-\
Hlavním tahákem Fiatu v Česku by se od podzimu mohlo stát Tipo SW, to by ho ale nesměli nabízet jen s nejdražšími motory, jako je tomu u hatchbacku... :-O
Rozbalit vlákno
10
Avatar - 3_diamanty
10. 8. 2016 11:19
Re: Ono by to šlo dělat mnohem lépe, ale...
chce to hlavne nove modely... nove punto, novu bravu... mozno uz pomaly aj novu pandu ktora by uz bola viac uzitkova ako stylova .. pretoze u nas je hodne draha a vobec ju nevidim na rozdiel od tej starej.... rovnako segment stredne vacsich SUV fiat akosi stale neobjavil... ono mensia 500X je vazne stylova a uspesna tu je to ok .... ale chcelo by to aj nieco vacsie ( 4,4-4,6m ) teda aspon na urovni tucsona tigiho sportage ravky a podobne.. lebo tu sa tiez melu velke predaje :yes:
10. 8. 2016 12:20
Re: Ono by to šlo dělat mnohem lépe, ale...
Nové modely jsou samozřejmě nutné, ale pokud je prodává naprosto laxní zastoupení a za většinou přestřelené ceny, tak prodejům moc nepomůžou... ;-\
Avatar - sendador
10. 8. 2016 12:24
Re: Ono by to šlo dělat mnohem lépe, ale...
Nastupce Brava je Tipo 5D/SW.
S Puntem souhlas, ac je to auto porad hezky, tak by to uz chtelo novinku, neb trh si to zada.
Posledni Panda se u nas neprodava, protoze je draha. Jinak Italie jich je plna a v Evrope jde o nejprodavanejsiho zastupce segmentu A.
Na vetsi SUV maji Jeepa, na stredni tridu Alfu. Tak to holt u Fiatu maji ted nastavene.
V ramci EU vsak Fiat nekolik let stale roste a porad se vzdaluje zdejsi modle, na cesky trh evidentne prdi.
10. 8. 2016 21:43
Re: Ono by to šlo dělat mnohem lépe, ale...
Tipo se v evropě prodává velmi dobře, na to že prodeje hatchbacku a sw teprve startují. Přes polovinu prodejů 500X se realizuje mimo domovskou itálii. Panda v čr má problém hlavně s cenou. Jinak souhlasím s minimální podporou prodejů osobáků a dealeři o zákazníka taky zrovna 2x nebojují.
Avatar - sendador
10. 8. 2016 12:20
Re: Ono by to šlo dělat mnohem lépe, ale...
Kdyz prislo Tipo sedan, tak po dlouhe dobe byly na Fiat reklamy vsude. Ted jsem ale videl, ze u DOjacka maji jiz na prodejne hatchback, a o tom se nevi vubec.
Avatar - Stejsn
10. 8. 2016 12:25
Re: Ono by to šlo dělat mnohem lépe, ale...
Byly. Ale jenom chviličku. Cca měsíc? Neuvědomuju si, že bych v poslední době nějakou reklamu na FIAT zahlédl v bedně, novinách nebo na netu :no: Maďarští marketingáři stojí všichni vyházet!
10. 8. 2016 12:59
Re: Ono by to šlo dělat mnohem lépe, ale...
Ono je prostě hrozně smutné vidět, že by u nás Fiat mohl klidně prodávat dvojnásobek současných čísel osobních modelů, jenom kdyby chtěl... ;-\
Avatar - Little Boy
10. 8. 2016 13:00
Re: Ono by to šlo dělat mnohem lépe, ale...
No jo, ale za ten hatchback chteji pul mice, asi upadli na hlavu... jakykoliv reklamy na to jsou hazeni penez do kanalu. Celej fiati marketing/management co to vymyslel je zralej na chocholouska.
10. 8. 2016 13:07
Re: Ono by to šlo dělat mnohem lépe, ale...
No vždyť říkám, "kdyby chtěl"! ;-\
Avatar - LuCZiano
10. 8. 2016 15:38
Re: Ono by to šlo dělat mnohem lépe, ale...
tohle bych podepsal

Mám fiat rád z nostalgie, moje 1. auto byla Lancie Y, vlastně převlečený punto. Ale z toho co teď fiat předvádí mi je smutno, přitom by stačilo tak málo - nové Tipo s 1.4 atmo, s klimou, el. okna a zrcátka + 5 let záruka s cenou kolem 290tis... a prodeje by vyletěli do stratosféry
10. 8. 2016 13:35
FIAT má český trh u zadku....
neříkám, že to je dobře....

než ale komentovat výsledky Fiatu v ČR, spíš bych se podíval na Evropu, kde Fiat rostl v prvním pololetí o téměř 18% a tržní podíl zvýšil ze 4,8 na 5,2%

[odkaz]

a mimochodem, prodal o 70 tisíc aut víc než megaúspěšná, dokonalá Škodovka....

ale klidně si děcka pobrečte, že u vás v ulici by si nikdo F500 nekoupil, na to máte právo.... ;-)
Rozbalit vlákno
5
10. 8. 2016 13:42
Re: FIAT má český trh u zadku....
Díky za super odkaz, proč takové velezajímavé tabulky nepřináší přímo Auto.cz?!
10. 8. 2016 14:35
Re: FIAT má český trh u zadku....
No Fiat prodal jen o 70 tisíc více. Není to na Fiat náhodou směšný výsledek? A to má Škoda menší portfolio aut a nemá "dodavky".Vůbec bych se neprsil..rostou všichni. Vždy jde o celek prodeje.Tam Fiat nic moc...
10. 8. 2016 16:09
Re: FIAT má český trh u zadku....
... dodávky v té tabulce nejsou zahrnuty, trh roste o 10%, Fiat o 18%, to jen tak pro pořádek....
10. 8. 2016 21:09
Re: FIAT má český trh u zadku....
Pro objektivitu je potreba dodat, ze Fiat kupuji predevsim Italove a jejich kupni sila neporovnatelna s CR. Na druhou stranu u nas nove auta kupuji ze 70% firmy a ty si kupuji vetsinou Skodu, takze Skoda hezky roste, protoze rostou firmy a nakupuji auta - Skody, jak jinak. Mne ceka v dohledne dobe taky konfigurace sluzebaku. Muzu si vybrat jakoukoli znacku, pod jedinou podminkou, ze to musi byt Skoda ;-\
10. 8. 2016 22:44
Re: FIAT má český trh u zadku....
Vlastním nový Fiat 500L koupil jsem ho manželce(vozí v něm děti) a nemůžu si vynachválit poměr cena hodnota. Aut.klima, variabilita sedadel, absence střed.tunelu vzadu, atmosférický 4 válec ten už jen tak nenajdete atd atd Všude jsem s touto konfigurací a hlavně prostorností nenašel konkurenci. A to se prodejem aut živím /jiná značka/ Je velká škoda že to Fiat v ČR dotáhl tam kde je . Punto proti fábii božské . Při usednutí do Pandy a do Citi Go nechápu tu prodejnost city go. Tipo SW za dobrou cenu blízkou dejme tomu Loganu MCW by muselo jít na dračku.
Avatar - Joky
11. 8. 2016 10:51
Fiat
Takže Fiat prodává v Evropě znatelně víc aut než Škoda , tak rychle rychle alespoň
zblbnout Čecháčky , že u nás se jim nedaří... to je hrozná firma ....Co takhle ukázat tabulku prodejů Škodovky v Itálii . To je taky pěkná tragédie a Italský trh, to je objemově jiné kafe . Redakce prodloužená ruka podvodníků z VW. Hnus , fakt.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - shamal
11. 8. 2016 13:52
Fiat people
Těch faktorů vedoucích k prodejnímu neúspěchu je víc. Na prvním místě je to určitě modelová politika: Panda se málo liší od předchůdce a je proti němu drahá, Punto přesluhuje a v prodeji jsou už jen auta se slabými motory, Tipo zatím chybí hatchback a combi v rozumné motorizaci za rozumnou cenu, SUV v "normálním designu" není, Freemont zmizel bez nástupce. Řada 500 lyfestylovka, 500L - design pětistovky nesedí každému, 500X to samé. U užitkových aut to má FIAT zmáknuté lépe. A to z Talenta nadšený fakt nejsem. V druhé řadě je to katastrofální marketing pro střední Evropu. K tomu přichází často nereálná cena. A konečně image, které FIATu vybudovali "znalci" i novináři v posledních 20 letech. Po kterém jsou si lidé schopni koupit kdejaký prevít, jen ať to ale proboha není FIAT. Auta samotná jsou OK. Ostatně já už léta zachovávám FIATu věrnost.
Rozbalit vlákno
0
23. 8. 2016 09:05
nechci fiata
Nez koupit noveho fiata tak radeji poridim dva zajete japonce z bazaru.
Rozbalit vlákno
0