Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Čekací doba na servis Tesly v Dánsku? Čtvrt roku! ...a Autopilot zase boural

23 komentářů

IPace
Tesla si holt nabehla na neco banalniho s cim nepocitali, poddimenzovanej servis je fatalni chyba, tak jim to holt srazi prodeje a nasere zakazniky, musej s tim pocitat

a nazev Autopilot tomu sice dal punc neceho vic, ale ono to nic vic nez par asistentu neni, to je jejich boj ze si to nazvali tak blbe a ze zakazniky neupozorni ze to je jen lepsi tempomat a brzdnej asistent

Musk si z toho ale pocitam ponauceni nevezme, je to snilek ktery ma povetsinou stesti, dobrej programator ale relativne prumerny businessman ktereho vzdy nekdo podrzi a usmerni, ale posledni dobou si toho bere az moc a rekl bych ze nestiha ty firmy kocirovat
Anonym
Ahoj starý brachu.
Máš záchvat realismu?
ne vážně, ten servis bude trošku oříšek - to jsem psal vždycky. I pro zavedené automobilky je servis jejich el. modelů problém - zkus zajít do VW a zeptat se, kde ti odservisujou e-golfa. Budeš z toho divej.
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Na druhou stranu to nemusí až tak vadit. Oproti spalovákům není třeba "akutních" zásahů jako výměna mot. oleje atd....
briza
... a ani v Tesle snad nebudou tak blbí, aby kvůli (jejich vinou) nedodrženému termínu pravidelné prohlídky dělali problémy se zárukou.
IPace
drobnosti jdou resit vpoho at mas auto jakekoliv, problem je kdys mas problem ktery vadi primo jizde, rozdil mezi EV a fosilnim autem je jen v pohonu, ale podvozek a vsechno ostatni se muze a kazi uplne stejne na fosilnich tak EV autech, no a pokud ti v servisu reknou ze si na opravu pockat 3 mesice s autem v zaruce, tak to bych je rovnou poslal do..... a bud chtel zdarma nahradni auto, nebo pravnik
kuny
ty jo, jestli se ti povede "nazebrat" na tu teslu 3 a pak na ne jeste posles pravnika, az ti to nespravi vcas! no, to chce take mit hrosi kuzi 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Jak jsem psal minule...nazvat to autopilotem bylo dost nešťastné a evidentně zapomněli na základní pravidlo blbuvzdornosti. Když vidím, kolik blbečků testuje, co všechno ne-autopilot ne-zvládne, bojím se na silnici Teslu potkat.
IPace
tohle neni problem jen Tesly, stejne dementy lze potkat i v ninych autech, videa kde podobny kousky delaj lidi v novem Passatu se daj najit taky, rovnou bych za takove jednani bral papiry, takovi jelita nemaj za volantem co delat at sedej v jakymkoliv aute, to auto za to nemuze ze ma dementniho "ridice"
150 kWh
K tej búračke autopilota ešte treba dodať, že vodič použival v čase zrážky telefon a samozrejme chcel od Tesly plnu náhradu vzniknutej škody 😄
briza
" ... Třiatřicetiletý programátor, sedící na sedadle řidiče, byl rozlícen, že mu prodejní tým tvrdil, že vůz "sám řídí" ".
"Programátora" s takovou úrovní technického uvažování bych fakt chtěl mít v týmu. 8-s
IPace
tak jako je dnes kdekdo manazer "ujlidu podlahovych krytin" tak je dnes kdekdo i programator, obcas se me jako programatori predstavujou i lidi co delaji stranky v softech typu KompoZer (neco jako word, proste jen mackani ikonek), ostatne vsichni podnikatele se hlasaji jako ze jsou CEO, ja jsem dokonce dvoj-nasobnej CEO >😁
briza
Mě se, když jsem to četl, vybavil případ našich kolegů v USA. Tam v době nafouknuté IT bubliny na přelomu tisíciletí přijali jako programátorku ženskou, která, jak se ukázalo když nastoupila, psala zdrojový kód programu ve Wordu. Byla pečlivá, takže zvýraznění syntaxe dělala různými styly fontu. Potom ten soubor uložila s příslušnou příponou, předhodila ho překladači a strašně se divila, když to vysypalo spoustu nepochopitelných chyb. >😁
150 kWh
[odkaz]
maXX_CZ
Takze bez dotaci je to stale plne konkurencni vuz? Pro pomalejsi, to je recnicka otazka...
comper
A co este keby fabrika samotna nedostavala dotacie, to by bola este vyssia cena a nekupilo by to ani tych 49 opitych Danov...
qp
Tak ty máš dost >😁
comper
Vyborne, mas aj nejaky argument?
qp
Jistě, jak se prosím ta jejich fabrika dotuje? Už se to tu řešilo 100x, ale asi jsi tu novej.
vecernicek2
Optimistický pohled je ten, že úroveň článků pana Fokta je vysoce konzistentní.
Neurotic
Zajímalo by mě jak k té nehodě došlo pokud by Tesla vyletěla ze zatáčky tak OK na to asi vážně ještě nemá, ale pokud je to jak v článku, že opět vrazila do překážky před sebou, tak bych takový systém nenazýval ani jako adaptivní tempomat. Systém, který udržuje rychlost, ale pokud před něj dáte překážku a vrazí do ní se jmenuje tempomat, ale určitě ne autopilot :-! >😁

Ad prodeje: tady jasně vydíte jak je to použitelné pro každodenní použití stačí zrušit dotace a už to nikdo nechce >😁
Avatar - chalan66
chalan66
Robia s toho senzáciu ako keby išlo o život ! Nová automobilka s prevratným pohonom na dnešnú dobu a má problém so servisom ?? Haaa tak choďte do zabehnutých značiek ako VW, BMW a podone a budete sa diviť ako dlho bude vaše auto len tak stáť v sevise bez povšimnutia, alebo aký super termín na servis vám dajú ! Ale pre to že je to TESLA, tak sú to fušeri, podľa autora článku ! Mne to smrdí ropou !! No a AUTOPILOT ! Tak to je kapitola sama o sebe. Ak sa nad nehodami autopilota zamyslíte, vždy je problém človek a nie stroj ! Veľké decko si kúpi hračku a má dojem že môže sedieť na spolujazdcovom sedadle a auto samo odvezie debilka kam chce. Dnešný autoplilot nie je tak dokonalý a je to stále v plienkach ! Tak že auto pilot áno, ale pod kontrolou vodiča ! Bez vodiča, tak o 15 rokov miožno ! Prečo ho teda montujú a predávajú ? Nuž prečo sa začalo predávať auto s ABS, či rôznimi asistentami a nebolo to dokonalé ? Práve pre to aby sa to zdokonalilo ! Inak ako v bežnej premávke by to bola len fraška !
Horst Fuchs
Autopilot - máš sice pravdu, ale vezmi si, s jakým halasem Tesla svoje asistenční systémy uváděla (a popravdě tady o nic jiného nejde, žádný zázrak, který bychom neznali z prémiových aut, to fakt není). Už sám název autopilot - člověk má v podvědomí zafixované autopiloty v letadle, kderé opravdu fungují samy bez člověka. Jo, v návodu k Tesle je určitě na 156. straně malým písmem (tzv. AAA arial) uvedeno, že řidič musí neustále aktivně řídít a tak dále a tak dále... Ale Musk prostě ví, jak věci nazvat, nějaký asistent pro jízdu v pruzích by nikoho nezajímal.
Servis - tam je důvod jasný, letos už nejsou v Dánsku extrémní dotace na elektroauta, takže všichni zájemci si koupili Tesly ještě koncem roku. Tím došlo samozřejmě i k nahromadění servisních prohlídek na stejné termíny. Ostatně si Dánové můžou jezdit na servis do Německa nebo jinam, že. Stejně jako čeští tesiláci, pardon, tesláci.
Tvoje srovnání se servisem u BMW nebo Mercedesem je nesmysl. Pokud půjde o běžnou servisní prohlídku, nebudeš čekat nijak dlouho. Auto tam bude stát déle, pokud dojde k většímu problému a bude se závada řešit s výrobcem. Ale to není tento případ.
Avatar - Dinar
Dinar
Jak je to u VW nevím, ale u BMW to funguje naprosto bez problémů. Sám servis dokonce telefonicky upozorňuje na blížící se termín (dle ujetých km auta) servisní prohlídky. Dohodnout pak datum v rozpětí tří dnů je naprostý standard, auto odservisováno během pár hodin, předává se umyté a vyčištěné. Zkus pro svou argumentaci jinou značku, tady jsi vedle.