Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Suzuki Grand Vitara: Inovovaný model na českém trhu (ceny od 499.900,- Kč)

18 komentářů

Avatar - jirka.ps
jirka.ps
Já mám Toyotu RAV4 s benzínovým motorem 2l. Výkon 110kw, kroutící moment 192 Nm. Zrychlení z O na 100 za 10.5 s. A nevím, proč bych se u SUV nemněl starat o zrychlení. Já s SUV jezdím i po terénu, ale většinu času jsem na cestě a taková aktivní bezpečnost na rychlé předjetí je dobrá věc.
tak starat sa o SUV a zrychlenie... Mozno trebars Suzuki len nekeca a napisala realny stav 😄
:yes:
Avatar - woody-alien
woody-alien
Ty jsi jako pán co přijde do zeleniny a chce jabka. Zelená nebo červená ptá se prodavač. A fialová nemáte ? Nejdřív tvrdíš že Vitara nemá uzávěrku a redukci a když teda má, tak nepřejede příkop napříč. Vitara NENÍ off road. Nemá křížitelné nápravy, u pětidveřové verze jsou menší i nájezdové úhly a v terénu se ti nebudou hodit ani standardně obuté silniční gumy. A přesto přese všechno v tom Špindlu budeš mít daleko větší šance s Vitarou než s drtivou většinou ostatních pseudo off roadů. A když tak se někdy koukni na Youtube, co dokáže a co už ne. Já jí beru jako univerzální auto, nic víc, nic míň a jsem spokojenej.
Avatar - jirka.ps
jirka.ps
U toho motoru 2,4 l jsem čekal zrychlení o dost lepší. Z 0 na 100 za 11,7 s je dost špatné. Podobné auta s motorem 2l jsou na tom lépe.
ano, lenze to mysleli ako 3D 1.6 VVTi (ten naozaj nema uzavierku), ale 1.9 turbodiesel 3D uz ano... Takze nepis prosim Ta pomaly, ale radsej pomaly citaj a ked si nie si sam sebou moc isty, radsej si pozri na strankach suzuki, aku ma VITARA vybavu... Neurobis tu zo sebna vola 😄 :yes:
daj nejake dnesne SUV, co zvladne viac... ze aj tak o tom ziadne SUV dnes nie su je vec druha.

Navyse 5dverova Vitara to ma aj v benzine, takze... ?
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
co to je hodně?
zkus jí diagonálně prověsit nad příkopem >😁

pro někoho je hodně i mokrá louka
...Turbodiesel má navíc uzávěru mezinápravového diferenciálu...

asi máš skutečně potíže, protože v textu je jednoznačně napsáno, že benzín je bez! a to je také to na co jsem reagoval. O dechtu jsem nenapsal ani slovo

Asi pomaleji chápeš, dobrá takže příště zkusím psát pomaleji 😉
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jak už napsáno u reakcí níže, chce si to něco nejdřív zjistit. 5 dveřová Vitara má uzávěrku i redukci a ač není off roadem v terénu a na špatných cestách toho zvládne hodně.
prave zrovna VITARA sa nic nehra a je v terene celkom schopna, navyse "Xjmeno363" si fakt precita prvych 5 riadkov a tym to hasne 😄
Avatar - Ricardo
Ricardo
Jojo >😁
To je tak kdyz lide maji potize s pochopenim psaneho textu nebo nedoctou do konce 8-s
Avatar - Ricardo
Ricardo
Ale vždyť je tady napsané že třídveřový diesel má uzávěru a redukci a u pětidveřové je to standard.
tak jestli už to nemá redukci jak jsem někde četl a teď budou benzínové bez mezinápravové uzávěrky a ještě bez kontroly trakce... no potěš koště.
Tady je vidět, jak dnes prodává design a technika obyčejné lidi moc nezajímá (do doby, než s tím frajírek v zimě ve špindlu zůstane ve škarpě po autobusu a bude impotentně mačkat plyn až na podlahu) ;-\
Avatar - 12Eagle
12Eagle
Prekvapil ma motor 3,2 V6 so spotrebou v kombinovanom režime len 10,6 l/100 km. To nie je veľa, čakal som viac.