Na český trh přichází faceliftované provedení SUV Suzuki Grand Vitara s dvěma novými benzinovými motory. Základní cena třídveřové verze je 499.900,- Kč, pětidveřová verze stojí od 589.900,- Kč.
tak jestli už to nemá redukci jak jsem někde četl a teď budou benzínové bez mezinápravové uzávěrky a ještě bez kontroly trakce... no potěš koště.
Tady je vidět, jak dnes prodává design a technika obyčejné lidi moc nezajímá (do doby, než s tím frajírek v zimě ve špindlu zůstane ve škarpě po autobusu a bude impotentně mačkat plyn až na podlahu) ;-\
...Turbodiesel má navíc uzávěru mezinápravového diferenciálu...
asi máš skutečně potíže, protože v textu je jednoznačně napsáno, že benzín je bez! a to je také to na co jsem reagoval. O dechtu jsem nenapsal ani slovo
Asi pomaleji chápeš, dobrá takže příště zkusím psát pomaleji ;-)
ano, lenze to mysleli ako 3D 1.6 VVTi (ten naozaj nema uzavierku), ale 1.9 turbodiesel 3D uz ano... Takze nepis prosim Ta pomaly, ale radsej pomaly citaj a ked si nie si sam sebou moc isty, radsej si pozri na strankach suzuki, aku ma VITARA vybavu... Neurobis tu zo sebna vola :-):yes:
Jak už napsáno u reakcí níže, chce si to něco nejdřív zjistit. 5 dveřová Vitara má uzávěrku i redukci a ač není off roadem v terénu a na špatných cestách toho zvládne hodně.
Ty jsi jako pán co přijde do zeleniny a chce jabka. Zelená nebo červená ptá se prodavač. A fialová nemáte ? Nejdřív tvrdíš že Vitara nemá uzávěrku a redukci a když teda má, tak nepřejede příkop napříč. Vitara NENÍ off road. Nemá křížitelné nápravy, u pětidveřové verze jsou menší i nájezdové úhly a v terénu se ti nebudou hodit ani standardně obuté silniční gumy. A přesto přese všechno v tom Špindlu budeš mít daleko větší šance s Vitarou než s drtivou většinou ostatních pseudo off roadů. A když tak se někdy koukni na Youtube, co dokáže a co už ne. Já jí beru jako univerzální auto, nic víc, nic míň a jsem spokojenej.
Já mám Toyotu RAV4 s benzínovým motorem 2l. Výkon 110kw, kroutící moment 192 Nm. Zrychlení z O na 100 za 10.5 s. A nevím, proč bych se u SUV nemněl starat o zrychlení. Já s SUV jezdím i po terénu, ale většinu času jsem na cestě a taková aktivní bezpečnost na rychlé předjetí je dobrá věc.