Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Suzuki Grand Vitara: Inovovaný model na českém trhu (ceny od 499.900,- Kč)

Na český trh přichází faceliftované provedení SUV Suzuki Grand Vitara s dvěma novými benzinovými motory. Základní cena třídveřové verze je 499.900,- Kč, pětidveřová verze stojí od 589.900,- Kč.
Zpět na článek
28. 10. 2008 12:32
29. 10. 2008 08:34
neregistrovaný ".Deadlift"
29. 10. 2008 08:57
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 09:59
neregistrovaný "babo"
29. 10. 2008 13:29
neregistrovaný ".Deadlift"
29. 10. 2008 15:08
neregistrovaný "babo"
29. 10. 2008 13:34
neregistrovaný ".Deadlift"
29. 10. 2008 13:54
neregistrovaný "babo"
30. 10. 2008 13:56
neregistrovaný "babo"
30. 10. 2008 13:57
neregistrovaný "babo"
Avatar - 12Eagle
28. 10. 2008 12:32
3,2 V6
Prekvapil ma motor 3,2 V6 so spotrebou v kombinovanom režime len 10,6 l/100 km. To nie je veľa, čakal som viac.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný ".Deadlift"
29. 10. 2008 08:34
bez uzávěrky?
tak jestli už to nemá redukci jak jsem někde četl a teď budou benzínové bez mezinápravové uzávěrky a ještě bez kontroly trakce... no potěš koště.
Tady je vidět, jak dnes prodává design a technika obyčejné lidi moc nezajímá (do doby, než s tím frajírek v zimě ve špindlu zůstane ve škarpě po autobusu a bude impotentně mačkat plyn až na podlahu) ;-\
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Ricardo
29. 10. 2008 08:54
Re: bez uzávěrky?
Ale vždyť je tady napsané že třídveřový diesel má uzávěru a redukci a u pětidveřové je to standard.
neregistrovaný "Darth_Vader"
29. 10. 2008 08:57
Re: bez uzávěrky?
To je tak kdyz lide maji potize s pochopenim psaneho textu nebo nedoctou do konce 8-s
neregistrovaný "babo"
29. 10. 2008 09:59
Re: bez uzávěrky?
prave zrovna VITARA sa nic nehra a je v terene celkom schopna, navyse "Xjmeno363" si fakt precita prvych 5 riadkov a tym to hasne :-)
neregistrovaný ".Deadlift"
29. 10. 2008 13:29
Re: bez uzávěrky?
...Turbodiesel má navíc uzávěru mezinápravového diferenciálu...

asi máš skutečně potíže, protože v textu je jednoznačně napsáno, že benzín je bez! a to je také to na co jsem reagoval. O dechtu jsem nenapsal ani slovo

Asi pomaleji chápeš, dobrá takže příště zkusím psát pomaleji ;-)
neregistrovaný "babo"
29. 10. 2008 15:08
Re: bez uzávěrky?
ano, lenze to mysleli ako 3D 1.6 VVTi (ten naozaj nema uzavierku), ale 1.9 turbodiesel 3D uz ano... Takze nepis prosim Ta pomaly, ale radsej pomaly citaj a ked si nie si sam sebou moc isty, radsej si pozri na strankach suzuki, aku ma VITARA vybavu... Neurobis tu zo sebna vola :-) :yes:
Avatar - woody-alien
29. 10. 2008 11:00
Re: bez uzávěrky?
Jak už napsáno u reakcí níže, chce si to něco nejdřív zjistit. 5 dveřová Vitara má uzávěrku i redukci a ač není off roadem v terénu a na špatných cestách toho zvládne hodně.
neregistrovaný ".Deadlift"
29. 10. 2008 13:34
Re: bez uzávěrky?
co to je hodně?
zkus jí diagonálně prověsit nad příkopem >:D

pro někoho je hodně i mokrá louka
neregistrovaný "babo"
29. 10. 2008 13:54
Re: bez uzávěrky?
daj nejake dnesne SUV, co zvladne viac... ze aj tak o tom ziadne SUV dnes nie su je vec druha.

Navyse 5dverova Vitara to ma aj v benzine, takze... ?
Avatar - woody-alien
29. 10. 2008 23:45
Re: bez uzávěrky?
Ty jsi jako pán co přijde do zeleniny a chce jabka. Zelená nebo červená ptá se prodavač. A fialová nemáte ? Nejdřív tvrdíš že Vitara nemá uzávěrku a redukci a když teda má, tak nepřejede příkop napříč. Vitara NENÍ off road. Nemá křížitelné nápravy, u pětidveřové verze jsou menší i nájezdové úhly a v terénu se ti nebudou hodit ani standardně obuté silniční gumy. A přesto přese všechno v tom Špindlu budeš mít daleko větší šance s Vitarou než s drtivou většinou ostatních pseudo off roadů. A když tak se někdy koukni na Youtube, co dokáže a co už ne. Já jí beru jako univerzální auto, nic víc, nic míň a jsem spokojenej.
neregistrovaný "babo"
30. 10. 2008 13:56
Re: bez uzávěrky?
:yes:
Avatar - VDC
29. 10. 2008 11:19
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - VDC
29. 10. 2008 13:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jirka.ps
29. 10. 2008 20:31
Zrychlení - motor 2,4
U toho motoru 2,4 l jsem čekal zrychlení o dost lepší. Z 0 na 100 za 11,7 s je dost špatné. Podobné auta s motorem 2l jsou na tom lépe.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "babo"
30. 10. 2008 13:57
Re: Zrychlení - motor 2,4
tak starat sa o SUV a zrychlenie... Mozno trebars Suzuki len nekeca a napisala realny stav :-)
Avatar - jirka.ps
30. 10. 2008 18:38
Re: Zrychlení - motor 2,4
Já mám Toyotu RAV4 s benzínovým motorem 2l. Výkon 110kw, kroutící moment 192 Nm. Zrychlení z O na 100 za 10.5 s. A nevím, proč bych se u SUV nemněl starat o zrychlení. Já s SUV jezdím i po terénu, ale většinu času jsem na cestě a taková aktivní bezpečnost na rychlé předjetí je dobrá věc.