Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Suzuki Grand Vitara: Inovovaný model na českém trhu (ceny od 499.900,- Kč)

18 komentářů

Avatar - 12Eagle
12Eagle
Prekvapil ma motor 3,2 V6 so spotrebou v kombinovanom režime len 10,6 l/100 km. To nie je veľa, čakal som viac.
tak jestli už to nemá redukci jak jsem někde četl a teď budou benzínové bez mezinápravové uzávěrky a ještě bez kontroly trakce... no potěš koště.
Tady je vidět, jak dnes prodává design a technika obyčejné lidi moc nezajímá (do doby, než s tím frajírek v zimě ve špindlu zůstane ve škarpě po autobusu a bude impotentně mačkat plyn až na podlahu) ;-\
Avatar - Ricardo
Ricardo
Ale vždyť je tady napsané že třídveřový diesel má uzávěru a redukci a u pětidveřové je to standard.
To je tak kdyz lide maji potize s pochopenim psaneho textu nebo nedoctou do konce 8-s
Avatar - Ricardo
Ricardo
Jojo >😁
prave zrovna VITARA sa nic nehra a je v terene celkom schopna, navyse "Xjmeno363" si fakt precita prvych 5 riadkov a tym to hasne 😄
...Turbodiesel má navíc uzávěru mezinápravového diferenciálu...

asi máš skutečně potíže, protože v textu je jednoznačně napsáno, že benzín je bez! a to je také to na co jsem reagoval. O dechtu jsem nenapsal ani slovo

Asi pomaleji chápeš, dobrá takže příště zkusím psát pomaleji 😉
ano, lenze to mysleli ako 3D 1.6 VVTi (ten naozaj nema uzavierku), ale 1.9 turbodiesel 3D uz ano... Takze nepis prosim Ta pomaly, ale radsej pomaly citaj a ked si nie si sam sebou moc isty, radsej si pozri na strankach suzuki, aku ma VITARA vybavu... Neurobis tu zo sebna vola 😄 :yes:
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jak už napsáno u reakcí níže, chce si to něco nejdřív zjistit. 5 dveřová Vitara má uzávěrku i redukci a ač není off roadem v terénu a na špatných cestách toho zvládne hodně.
co to je hodně?
zkus jí diagonálně prověsit nad příkopem >😁

pro někoho je hodně i mokrá louka
daj nejake dnesne SUV, co zvladne viac... ze aj tak o tom ziadne SUV dnes nie su je vec druha.

Navyse 5dverova Vitara to ma aj v benzine, takze... ?
Avatar - woody-alien
woody-alien
Ty jsi jako pán co přijde do zeleniny a chce jabka. Zelená nebo červená ptá se prodavač. A fialová nemáte ? Nejdřív tvrdíš že Vitara nemá uzávěrku a redukci a když teda má, tak nepřejede příkop napříč. Vitara NENÍ off road. Nemá křížitelné nápravy, u pětidveřové verze jsou menší i nájezdové úhly a v terénu se ti nebudou hodit ani standardně obuté silniční gumy. A přesto přese všechno v tom Špindlu budeš mít daleko větší šance s Vitarou než s drtivou většinou ostatních pseudo off roadů. A když tak se někdy koukni na Youtube, co dokáže a co už ne. Já jí beru jako univerzální auto, nic víc, nic míň a jsem spokojenej.
:yes:
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - jirka.ps
jirka.ps
U toho motoru 2,4 l jsem čekal zrychlení o dost lepší. Z 0 na 100 za 11,7 s je dost špatné. Podobné auta s motorem 2l jsou na tom lépe.
tak starat sa o SUV a zrychlenie... Mozno trebars Suzuki len nekeca a napisala realny stav 😄
Avatar - jirka.ps
jirka.ps
Já mám Toyotu RAV4 s benzínovým motorem 2l. Výkon 110kw, kroutící moment 192 Nm. Zrychlení z O na 100 za 10.5 s. A nevím, proč bych se u SUV nemněl starat o zrychlení. Já s SUV jezdím i po terénu, ale většinu času jsem na cestě a taková aktivní bezpečnost na rychlé předjetí je dobrá věc.