Technika
holden_holden
5
"Na bezúdržbových řetězech, které v motoru běžně přežily metu 250.000 km, nikdo nic na servisu nevydělal"
Přejít do diskuze
ODSTRANILI PODPIS VÁCLAVA KRÁLE?!
Jde o hrubé porušení autorských práv a zásad slušného chování!!!!!!!!!!
Jde o hrubé porušení autorských práv a zásad slušného chování!!!!!!!!!!
ale protože ekonomové škrtí výrobní náklady. Nejvíce se snaží šidit médiím nejmilejší koncern. Museli o poddimenzovaných rozvodech vědět a stejně to začali lidem prodávat.
Velmi pěkný článek, snad mi jen chybí pár slov o řemenech v motoru TDI, které si vysloužily přezdívku "Zabiják TDI". Výměna nebyla právě nejlevnější (včetně vodní pumpy a kladek), kdo jí ale zanedbal nebo chtěl ušetřit na vodní pumpě, přišel často o motor.
Jinak je zajímavé, jak se díky novým materiálům řemeny vrátily do motorů a jsou spolehlivější než řetězy. Zvláště u nejmenovaného výrobce.
Jinak je zajímavé, jak se díky novým materiálům řemeny vrátily do motorů a jsou spolehlivější než řetězy. Zvláště u nejmenovaného výrobce.
No, cela ta varka retezu stala uplne za... nestala za nic.
A tak ted pry modernizuji na remen.
Je k nevire, co jim prochazi. A nejen u motoru!
Bezence nam sem taky natahli Nemci... a Merklova se nestadi sem prijet nas ucit, co s nima.
😒
A tak ted pry modernizuji na remen.
Je k nevire, co jim prochazi. A nejen u motoru!
Bezence nam sem taky natahli Nemci... a Merklova se nestadi sem prijet nas ucit, co s nima.
😒
1.4 TSI je zřejmě nejproblematičtějším výtvorem od VW... 8-s :no:
Tenhle ŘETÍZEK VYDRŽÍ cca 40-45 tis. km...
U našeho VW byly rozvody dělané již 2 krát , nájezd necelých 90 tis..drahý špás!
Tenhle ŘETÍZEK VYDRŽÍ cca 40-45 tis. km...
U našeho VW byly rozvody dělané již 2 krát , nájezd necelých 90 tis..drahý špás!
jj
NEJSPOLEHLIVĚJŠÍ CESTOU KROM TÝ ŘETĚZOŘEMENOVÝ DO PEKEL [odkaz] [odkaz] [odkaz] je TA ŠAJZE KACE FUL TROTL 248 od Bjorna [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
NEJSPOLEHLIVĚJŠÍ CESTOU KROM TÝ ŘETĚZOŘEMENOVÝ DO PEKEL [odkaz] [odkaz] [odkaz] je TA ŠAJZE KACE FUL TROTL 248 od Bjorna [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
NO VŠAK TO JE DĚLANÝ SCHVÁLNĚ ABY SE TY MOTOROVÝ NESMYSLNÝ FOSÍLIE z MINULÝHO TISÍCILETÍ ROZBILY A ZLIKVIDOVALI viz ŠAJZE KACE FUL TROTL 248 od Bjorna [odkaz] >😁 >😁 >😁 >😁
Zrovna jsem chtěl napsat něco podobného. Osobně považuji řetěz na nejlepší volbu, ale mutí to být řetěz a ne řetízek jako např. u TSI. >😒] Můj V6 PRV v Themě neví, co je to výměna a naprosto bezproblémový byl i šestiválec v mé bývalé E38. Ale to ještě byly motory.
Tam jde spíš o to, že delší řemen už se nenapne nikdy úplně stejně a už se mi stalo, že pumpa začala téci. Ale jestli to byla náhoda? Kdo ví?
Osobně si to myslím taky, ale skutečnost je prý jiná. Dělalo se něco s hlavou na motoru. Najeto skutečných 50.000km. Výrobce předepisuje výměnu sady po 120000km, nebo 6 letech. Byl jsem přesvědčován, ať vyměním vše včetně pumpy, že když se vymění jen řemen, tak prý odejde pumpa nebo kladka....Nechal jsem vyměnit jen řemen, který se domnívá, že je jako jediný namáhán "věkem" a nikoliv jen kilometry. Věk se domnívám, že by ložiskům na kladce a pumpě vadit principiálně neměl. Najeto od opravy zatím 3.000km a vše OK. Dál se teprve uvidí.
ty motory sice byly u Opel cca. do roku 1999 Ale dále se pak montovaly do Chevrolet cca. doroku 2011