Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Rozvodové ozubené řemeny: Spolehlivější cesta?

14 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
ale protože ekonomové škrtí výrobní náklady. Nejvíce se snaží šidit médiím nejmilejší koncern. Museli o poddimenzovaných rozvodech vědět a stejně to začali lidem prodávat.
Kharl.ANTIDIESEL
jj
NEJSPOLEHLIVĚJŠÍ CESTOU KROM TÝ ŘETĚZOŘEMENOVÝ DO PEKEL [odkaz] [odkaz] [odkaz] je TA ŠAJZE KACE FUL TROTL 248 od Bjorna [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - euro89
euro89
Zrovna jsem chtěl napsat něco podobného. Osobně považuji řetěz na nejlepší volbu, ale mutí to být řetěz a ne řetízek jako např. u TSI. >😒] Můj V6 PRV v Themě neví, co je to výměna a naprosto bezproblémový byl i šestiválec v mé bývalé E38. Ale to ještě byly motory.
Kharl.ANTIDIESEL
NO VŠAK TO JE DĚLANÝ SCHVÁLNĚ ABY SE TY MOTOROVÝ NESMYSLNÝ FOSÍLIE z MINULÝHO TISÍCILETÍ ROZBILY A ZLIKVIDOVALI viz ŠAJZE KACE FUL TROTL 248 od Bjorna [odkaz] >😁 >😁 >😁 >😁
Horst Fuchs
Velmi pěkný článek, snad mi jen chybí pár slov o řemenech v motoru TDI, které si vysloužily přezdívku "Zabiják TDI". Výměna nebyla právě nejlevnější (včetně vodní pumpy a kladek), kdo jí ale zanedbal nebo chtěl ušetřit na vodní pumpě, přišel často o motor.
Jinak je zajímavé, jak se díky novým materiálům řemeny vrátily do motorů a jsou spolehlivější než řetězy. Zvláště u nejmenovaného výrobce.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Hlavne kvuli zprasenym retezum... nejmenovaneho chlebodarce.
Avatar - eLzyx
eLzyx
mi přijde jako blbost měnit celou rozvodovou sadu, když z nějakého důvodu potřebuji sundat řemen. Vyměnit řemen, OK, ale proč měnit rolny, když mají najeto prd?
MOJE JMÉNO
Osobně si to myslím taky, ale skutečnost je prý jiná. Dělalo se něco s hlavou na motoru. Najeto skutečných 50.000km. Výrobce předepisuje výměnu sady po 120000km, nebo 6 letech. Byl jsem přesvědčován, ať vyměním vše včetně pumpy, že když se vymění jen řemen, tak prý odejde pumpa nebo kladka....Nechal jsem vyměnit jen řemen, který se domnívá, že je jako jediný namáhán "věkem" a nikoliv jen kilometry. Věk se domnívám, že by ložiskům na kladce a pumpě vadit principiálně neměl. Najeto od opravy zatím 3.000km a vše OK. Dál se teprve uvidí.
Avatar - Intercool
Intercool
Tam jde spíš o to, že delší řemen už se nenapne nikdy úplně stejně a už se mi stalo, že pumpa začala téci. Ale jestli to byla náhoda? Kdo ví?
Avatar - Bubáq
Bubáq
ODSTRANILI PODPIS VÁCLAVA KRÁLE?!
Jde o hrubé porušení autorských práv a zásad slušného chování!!!!!!!!!!
holden_holden
"Na bezúdržbových řetězech, které v motoru běžně přežily metu 250.000 km, nikdo nic na servisu nevydělal"
Avatar - Flai
Flai
ty motory sice byly u Opel cca. do roku 1999 Ale dále se pak montovaly do Chevrolet cca. doroku 2011
Avatar - Jaros71
Jaros71
1.4 TSI je zřejmě nejproblematičtějším výtvorem od VW... 8-s :no:
Tenhle ŘETÍZEK VYDRŽÍ cca 40-45 tis. km...
U našeho VW byly rozvody dělané již 2 krát , nájezd necelých 90 tis..drahý špás!
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No, cela ta varka retezu stala uplne za... nestala za nic.
A tak ted pry modernizuji na remen.
Je k nevire, co jim prochazi. A nejen u motoru!
Bezence nam sem taky natahli Nemci... a Merklova se nestadi sem prijet nas ucit, co s nima.
😒