Novinky
typický účelový video, ferrari nechali lehce zaspat na startu a pak už to nedožene. fuj.
test na okruhu raději nezkoušeli, na sprinty je elektrika nejlepší, žádné ztráty při řazení, to je nesporná výhoda
Na okruhu už by to tak lehké Rimac neměl a podle mě by prohrál, dejte test na okruhu
Na okruhu už by to tak lehké Rimac neměl a podle mě by prohrál, dejte test na okruhu
Na okruhu netreba radiť?
O čo ide, dokázať, že elektromobil je horší?
O čo ide, dokázať, že elektromobil je horší?
na okruhu se projeví rozložení váhy , třeba elektrický Elise ve sprintu vyhraje ,ale na okruhu si proti tomu benzínovému neškrtne, no a tady by to bylo podobné ty rozumbrado
Ja som sa ťa pýtal na niečo iné. Ak nechápeš jednoduchú otázku v texte, je každá debata ťažká.
Elektricky Elise vyhraje proti kteremu benzinovemu Elise? 😄 Ona ta Tesla Roadster (zadny elektricky Elise se nikdy nevyrabel) zase ztraci svou zakladni vyhodu- nizkou hmotnost. Rozpohybovat ty baterie stoji taky nejakou casovou ztratu, i ve sprintu.
to "super rychle auto" bolo rozmerovo v porovnani s Teslou ako angličák... takže by bol dosť fail, ak by prehrál... porovnávanie neporovnateľného. Pre mňa Jednoznačne Tesla za elektro a za benzín La Fe. Niečo "rýchle biele" medzi nimi je ako vyšťať sa a utrieť si *!!!
Citace: Tento hybrid je poháněn kombinací atmosférického dvanáctiválce a elektromotoru, kterým pomáhá ještě druhý elektromobil pohánějící další systémy vozu.
Nebudou to po sobě číst a nebudou.... . Hlavně že vědí, kde je vykřičník.
tiež som si to všimol a až ma cuklo >😁
ešte ma ale na margo samotného testu napadlo, že štvorkolky majú pri pevnom štarte určitú výhodu, takže tam miesto LaFerrari mal byť minimálne Veyron.
>😒]
Kdybych dostal obě auta na hodinu a milión na náklady dokázal bych vyhotovit i dvoustánkový elaborát s grafem teploty vlastního análu. A ještě bych uměl ohnout výsledek směrem kam bych chtěl.
A ten rádobyzávodník se ani neuměl včas rozjet. Nestydí se to selfíí pověsit na net a jěště se tím chlubit. Takovýmu do ruky La opravdu nepatří! :no: