Novinky
acALIEN
1
Svarime to sadrou.
Přejít do diskuze
Protože hliník není kov, ale dřevo, to dá přeci rozum...
Každopádně od předchozí Z4 je těžší přibližě o 100 kg, což je poměrně dost, ať už za to může kovová střecha nebo ne.
Každopádně od předchozí Z4 je těžší přibližě o 100 kg, což je poměrně dost, ať už za to může kovová střecha nebo ne.
S emkovou verzí se počítá, už se vyvíjí, Z5M s další generací M šestiválce, triturbo cca 450 koní. 😉
Ta Z4 je stejně takové velké retro, když má střechu z hliníkové překližky...
A ve Feroně mají určitě chybu, ta se, pokud vím, zabývá pouze hutním materiálem.
A ve Feroně mají určitě chybu, ta se, pokud vím, zabývá pouze hutním materiálem.
Napsat kovova vytvari dojem ze je plechova vy chytrolini a vahu muzou krome strechy zvedat i jine komponenty, treba rekuperace energie, ta myslim na E85 neni. Proste modernejsi lepe vybavene auto bude asi tezsi.
Blábolejte si tady co chcete, ale jízda v Z4 je balada. Ani 10 turb nepřekoná ten nádherný orchestr z výfuku. A bacha aby ekologové z EU nedonutili vývojáře přeturbenej motor udělat 5válec nedej bože 3válec. Začíná to bej nutná móda.
Ta strecha na Z4 neni kovova, ale hlinikova. Narust hmotnosti je maximalne 40 kg (pul spolujezdce) a to jeste neni jiste ze tohle navyseni ma na svedomi jenom ta strecha, resp. zadni a zadni bocni skla.
Nevim, co jim na tom vadilo, nicmene takovy kultivovany zakladni sestivalec Z4 23i je prijemny spolecnik na letni cesty serpentinama...
cca 450k dava dnesni biturbo, co chcou dosahnout implementaci dalsiho foukatka kdyz nemiri na vykon?