Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Evropské Automobily roku: Fiat 500 (2008)

12 komentářů

Avatar - kosmonaut
kosmonaut
Jak jsem bláhově předpovídal, že nové RWD Twingo bude sympatičtější auto, mýlil jsem se. Twingo naživo je nakonec celkem strašné a pětistovce nesahá ani po kotníky.
[odkaz]
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Nevím, jestli dělo... ale je to krásná hračka. A opravdu s ní lze užít radosti z řízení!
:-)

Do tohodle auta mi naprosto seděl dvouválec Twinair... a jelo to s tím jako prdlý. Dodneška se usmívám, když si na to vzpomenu!
:-)
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Retro je retro, ak s a vydarí, žiadna moderna ho nepokorí.V retro-technike má ale navrch Twingo, keby mala nová päťstovka motor vzadu, bola by absolútne dokonalá.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
To právě nevím.. tak jak je se řídí parádně.
S takhle malým rozvorem i rozchodem bude zadokolka vždycky "nervózní"... a pokud je módně ukázněná elektronicky, tak úplně ztratí to nadšení.
:-)
Aby byla zadokolka "dělo", tak potřebuje mít motor před zadní nápravou... škodovky, Renault 8, ale i Porsche jsou jen nostalgií. Ve skutečnosti to nebyla žádná výhra. Jediný, co ses FAKT naučil bylo zvládání přetáčivého smyku!
>:D
Arese
Jsi naproso vedle, koncepce s motorem vzadu je pro nové Twingo sice výhoda ve městě (malý poloměr otáčení), ale jinak už tomuto vozíku přináší jen samé nevýhody a problémy (nestabilita ve větších rychlostech, mělký zavazadlový prostor se zahřívanou podlahou, velmi špatně přístupný motor, nevhodné rozložení hmotnosti mezi nápravy atd.). Však také prodeje nového Twinga jsou pro Renault zklamání (mimo Francii). Předchůdce sice nebyl designově tak osobitý (facelift mu ale hodně pomohl), měl ale nesrovnatelně univerzálnější chrakter a verze R.S. byla prostě boží! :-) Podtrženo a sečteno, zaplať bůj, že nový Fiat 500 má moderní koncepci "vše vpředu"! :-) :yes:
T.E.S.L.A už na ACZ serie
A kam je to auto prednostne určené - nie náhodou práve do mesta?
Arese
Budeš se možná divit, ale spousta uživatelů minivozů v jižní Evropě nemá na druhé auto, takže přivítají, když jejich vozítko bez problémů zvládne i dálnici. A to třeba i10 nebo Citigo umí... :-!
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Jo jo, a takhle 500 to umí taky.
Umí to dokonce i Panda...

Ale dokonce i to, že je na dálnici nepoužitelný by se mu dalo odpustit, kdyby aspoň v tom městě excelovalo!
Bohužel ani to ne...

:-(
Avatar - pumpkin
pumpkin
Je to asi prvý Fiat, ktorý tak rýchlo nestráca na hodnote. >:D Kamarátka má túto 500-ku už 8 rokov a stále to nie je starý vyžutý Fiat. Veľa samozrejme robí ten nestarnúci dizajn, ale museli sa pohrať aj s kvalitou materiálov. Je ale pravda, že niektoré súčiastky toho moc nevydržali, napríklad výfuk celkom rýchlo zhnil alebo sa lámali knoflíky na prístrojovke. Z vizuálneho hľadiska len prkotiny ako vyblednutie znakov Fiat a popraskanie polepov.

Od nového Twinga som si asi priveľa sľuboval. Na 500-ku sa žiaľ celkovo nechytá.
Nonsens
trochu väčší, ale myslím, že nová C3 narobí vietor vtejto kategórii pekných menších imidžoviek. 2x som ho videl naživo (v plnej palbe) a musím povedať, že 2x mi oči vyliezli, modro biely a cierno biely a nemá chybu, myslím, že jediny dôvod na ds3 môže byť motor, ale to je otázne, inak dizajnovo je to taká pecka, že to som dlho nevidel. Ten zachráni citóna.
Avatar - LuCZiano
LuCZiano
No tak hlavně, aby to nepřepálili s cenou...
Nonsens
myslím, že tie spodné verzie budú C3 klasika, ale je možné, že nadupaná verzia, v ktorej sú všetky vizuálne fičúrky bude vyššia - otázka je o koľko, no treba počkať. Ale je fakt, že ten dojem, keď som ho zbadal (aj za jazdy aj na parkovisku) bol úžasný. Normálne som to nepochopil, že čo chcú robiť s ds.