Fiat 500 navázal designem na stejnojmenného předchůdce vyráběného od druhé poloviny 50. do 70. let minulého věku. Těší se obrovské oblibě hlavně mezi dámami.
Jak jsem bláhově předpovídal, že nové RWD Twingo bude sympatičtější auto, mýlil jsem se. Twingo naživo je nakonec celkem strašné a pětistovce nesahá ani po kotníky.
[odkaz]
Retro je retro, ak s a vydarí, žiadna moderna ho nepokorí.V retro-technike má ale navrch Twingo, keby mala nová päťstovka motor vzadu, bola by absolútne dokonalá.
To právě nevím.. tak jak je se řídí parádně.
S takhle malým rozvorem i rozchodem bude zadokolka vždycky "nervózní"... a pokud je módně ukázněná elektronicky, tak úplně ztratí to nadšení. :-)
Aby byla zadokolka "dělo", tak potřebuje mít motor před zadní nápravou... škodovky, Renault 8, ale i Porsche jsou jen nostalgií. Ve skutečnosti to nebyla žádná výhra. Jediný, co ses FAKT naučil bylo zvládání přetáčivého smyku!
>:D
Jsi naproso vedle, koncepce s motorem vzadu je pro nové Twingo sice výhoda ve městě (malý poloměr otáčení), ale jinak už tomuto vozíku přináší jen samé nevýhody a problémy (nestabilita ve větších rychlostech, mělký zavazadlový prostor se zahřívanou podlahou, velmi špatně přístupný motor, nevhodné rozložení hmotnosti mezi nápravy atd.). Však také prodeje nového Twinga jsou pro Renault zklamání (mimo Francii). Předchůdce sice nebyl designově tak osobitý (facelift mu ale hodně pomohl), měl ale nesrovnatelně univerzálnější chrakter a verze R.S. byla prostě boží! :-) Podtrženo a sečteno, zaplať bůj, že nový Fiat 500 má moderní koncepci "vše vpředu"! :-):yes:
Budeš se možná divit, ale spousta uživatelů minivozů v jižní Evropě nemá na druhé auto, takže přivítají, když jejich vozítko bez problémů zvládne i dálnici. A to třeba i10 nebo Citigo umí... :-!
Je to asi prvý Fiat, ktorý tak rýchlo nestráca na hodnote. >:D Kamarátka má túto 500-ku už 8 rokov a stále to nie je starý vyžutý Fiat. Veľa samozrejme robí ten nestarnúci dizajn, ale museli sa pohrať aj s kvalitou materiálov. Je ale pravda, že niektoré súčiastky toho moc nevydržali, napríklad výfuk celkom rýchlo zhnil alebo sa lámali knoflíky na prístrojovke. Z vizuálneho hľadiska len prkotiny ako vyblednutie znakov Fiat a popraskanie polepov.
Od nového Twinga som si asi priveľa sľuboval. Na 500-ku sa žiaľ celkovo nechytá.
trochu väčší, ale myslím, že nová C3 narobí vietor vtejto kategórii pekných menších imidžoviek. 2x som ho videl naživo (v plnej palbe) a musím povedať, že 2x mi oči vyliezli, modro biely a cierno biely a nemá chybu, myslím, že jediny dôvod na ds3 môže byť motor, ale to je otázne, inak dizajnovo je to taká pecka, že to som dlho nevidel. Ten zachráni citóna.
myslím, že tie spodné verzie budú C3 klasika, ale je možné, že nadupaná verzia, v ktorej sú všetky vizuálne fičúrky bude vyššia - otázka je o koľko, no treba počkať. Ale je fakt, že ten dojem, keď som ho zbadal (aj za jazdy aj na parkovisku) bol úžasný. Normálne som to nepochopil, že čo chcú robiť s ds.