Novinky
zlysoused
0
Tak to musím trochu zamachrovat, že jsem to tu nedávno předvídal, že se Sergio bude chtít spojit se Samsungem, když se psalo o prodeji MM.
Měl jsem pocit, že Samsung jako automobilka je patrnerem Renaultu. V ČR měl přeznačkovaný Samsung "velký" úspěch.
Edit: Nelze reagovat na svůj příspěvek, takže beru, že se můžu mýlit atd., ale chtěl bych vědět v čem, aby se palcovači ozvali a řekli proč 😁
Edit: Nelze reagovat na svůj příspěvek, takže beru, že se můžu mýlit atd., ale chtěl bych vědět v čem, aby se palcovači ozvali a řekli proč 😁
Žádná automobilka Samsung neexistuje. Je jen Renault Samsung a se Samsungem nemá skoro nic společného. Renault spolupracuje s LG.
Ale založená byla jako Samsung Motors, Renault do ní vstoupil až následně a auta se vyráběla pod značkou Samsung. Takže Tvoje informace není zcela přesná.
Renault sa Samsungu nevzdá. Je pre ne ho strategický partner v Kórei.
Čo max. získa táto talianská líška je len spolupráca, nie majetkové prepojenie.
Ja, byť ním, by som sa vrátil k spolupráci so Suzuki. Tie dve automobilky majú podobné cielenie.
Čo max. získa táto talianská líška je len spolupráca, nie majetkové prepojenie.
Ja, byť ním, by som sa vrátil k spolupráci so Suzuki. Tie dve automobilky majú podobné cielenie.
No právě, asi by si Fiat a Suzuki dost konkurovali, nemyslíš? Lepší by bylo najít automobilku, se kterou by se Fiat doplňoval... :-!
Signore Marchione se nesmí brát vážně. Tenhle ten pán je hrobník italského automobilového průmyslu. Už měl dávno plet záhonky....
Především auto.cz nelze brát vážně...
😉
Už jen začátek "vedený kontroverzním Sergiem Marchionnem" stačí, aby to člověk dál nejlépe ani nečetl.
Co je na něm kontroverzního? Kromě toho, že ho nemají rádi v Říši?
😉
Už jen začátek "vedený kontroverzním Sergiem Marchionnem" stačí, aby to člověk dál nejlépe ani nečetl.
Co je na něm kontroverzního? Kromě toho, že ho nemají rádi v Říši?
Myslel jsem, že ho spíš nemají rádi příznivci italských značek, protože víceméně pohřbil Lancii a s Alfou to také nevypadalo růžově (uvidíme, jak se to bude dál vyvíjet). Proč by ho neměli mít rádi v té tvé říši?
Proč by nemohl získat majetkové propojení? Renault vlastní v Korei firmu Renault Samsung Motors, která vyrábí auta a o kterou samozřejmě Marchionne nemá žádný zájem. Marchionne jasně cílí na Samsung, elektronického giganta, kvůli budoucí spolupráci třeba v oblasti autonomního řízení. Případná spolupráce být může nebo nemusí, ale jedno je jisté, na Samsung nemá Renault žádný vliv, takže těžko může bránit Marchionnemu aby se se Samsungem nějak spolčil, to je nebo bude čistě otázkou zájmu FCA a Samsungu.