Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Marchionne: Možným strategickým partnerem FCA je Samsung

Koncern FCA intenzivně hledá významného partnera. Mohl by se jím stát korejský průmyslový gigant bez dosavadních významných aktivit v autoprůmyslu?
Zpět na článek
30. 8. 2016 12:01
30. 8. 2016 12:54
30. 8. 2016 15:46
31. 8. 2016 07:48
31. 8. 2016 09:41
31. 8. 2016 16:10
31. 8. 2016 09:20
30. 8. 2016 12:01
Ha
Tak to musím trochu zamachrovat, že jsem to tu nedávno předvídal, že se Sergio bude chtít spojit se Samsungem, když se psalo o prodeji MM.
Rozbalit vlákno
0
30. 8. 2016 12:54
Samsung
Měl jsem pocit, že Samsung jako automobilka je patrnerem Renaultu. V ČR měl přeznačkovaný Samsung "velký" úspěch.

Edit: Nelze reagovat na svůj příspěvek, takže beru, že se můžu mýlit atd., ale chtěl bych vědět v čem, aby se palcovači ozvali a řekli proč :-D
Rozbalit vlákno
4
30. 8. 2016 15:46
Re: Samsung
Viz clanek - Samsung motors nepatri Samsungu (jen z 20%)....
31. 8. 2016 07:48
Re: Samsung
Žádná automobilka Samsung neexistuje. Je jen Renault Samsung a se Samsungem nemá skoro nic společného. Renault spolupracuje s LG.
Avatar - Stejsn
31. 8. 2016 09:41
Re: Samsung
Ale založená byla jako Samsung Motors, Renault do ní vstoupil až následně a auta se vyráběla pod značkou Samsung. Takže Tvoje informace není zcela přesná.
31. 8. 2016 16:10
Re: Samsung
Založena byla jako Samsung Motors. Do krachu a převzetí Renaultem to trvalo 5 let. Samsung Motor dělal licenční Nissany. Asi proto se pak k Samsungu Renault dostal.
Avatar - nalimer
30. 8. 2016 13:38
max. joint venture
Renault sa Samsungu nevzdá. Je pre ne ho strategický partner v Kórei.
Čo max. získa táto talianská líška je len spolupráca, nie majetkové prepojenie.
Ja, byť ním, by som sa vrátil k spolupráci so Suzuki. Tie dve automobilky majú podobné cielenie.
Rozbalit vlákno
9
30. 8. 2016 14:59
Re: max. joint venture
No právě, asi by si Fiat a Suzuki dost konkurovali, nemyslíš? Lepší by bylo najít automobilku, se kterou by se Fiat doplňoval... :-!
Avatar - moreczech
30. 8. 2016 17:41
Re: max. joint venture
Signore Marchione se nesmí brát vážně. Tenhle ten pán je hrobník italského automobilového průmyslu. Už měl dávno plet záhonky....
Avatar - Ja Prvni 123
30. 8. 2016 19:52
Re: max. joint venture
Především auto.cz nelze brát vážně...
;-)

Už jen začátek "vedený kontroverzním Sergiem Marchionnem" stačí, aby to člověk dál nejlépe ani nečetl.

Co je na něm kontroverzního? Kromě toho, že ho nemají rádi v Říši?
30. 8. 2016 20:09
Re: max. joint venture
Myslel jsem, že ho spíš nemají rádi příznivci italských značek, protože víceméně pohřbil Lancii a s Alfou to také nevypadalo růžově (uvidíme, jak se to bude dál vyvíjet). Proč by ho neměli mít rádi v té tvé říši?
Avatar - wakantanka
31. 8. 2016 09:09
Re: max. joint venture
Lanciu ci Alfu dostali do situácie kde sú rozhodnutia vedenia ešte pred Marchionnem nie? Nebyť tohto "kontroverzného" pána bol by celý Fiat už dávno minulosťou.
Avatar - Stejsn
31. 8. 2016 09:43
Re: max. joint venture
Přesně tak, navíc zachránil Maserati.
31. 8. 2016 09:15
Re: max. joint venture
v této zemi se obdivuje pouze 3D, italská a francouzská auta jsou křápy, japonec až nakonec, fordem tam a vlakem zpátky a tak by se dalo pokračovat
31. 8. 2016 22:38
Re: max. joint venture
Omyl Japonec ne na konec ale doveze tě nakonec.
Avatar - Ham.
30. 8. 2016 20:21
Re: max. joint venture
Proč by nemohl získat majetkové propojení? Renault vlastní v Korei firmu Renault Samsung Motors, která vyrábí auta a o kterou samozřejmě Marchionne nemá žádný zájem. Marchionne jasně cílí na Samsung, elektronického giganta, kvůli budoucí spolupráci třeba v oblasti autonomního řízení. Případná spolupráce být může nebo nemusí, ale jedno je jisté, na Samsung nemá Renault žádný vliv, takže těžko může bránit Marchionnemu aby se se Samsungem nějak spolčil, to je nebo bude čistě otázkou zájmu FCA a Samsungu.
31. 8. 2016 09:20
odezdikezdi
Nebylo by lepší začít prostě jen znovu dělat auta pro lidi?
Rozbalit vlákno
0