Ale založená byla jako Samsung Motors, Renault do ní vstoupil až následně a auta se vyráběla pod značkou Samsung. Takže Tvoje informace není zcela přesná.
Založena byla jako Samsung Motors. Do krachu a převzetí Renaultem to trvalo 5 let. Samsung Motor dělal licenční Nissany. Asi proto se pak k Samsungu Renault dostal.
Renault sa Samsungu nevzdá. Je pre ne ho strategický partner v Kórei.
Čo max. získa táto talianská líška je len spolupráca, nie majetkové prepojenie.
Ja, byť ním, by som sa vrátil k spolupráci so Suzuki. Tie dve automobilky majú podobné cielenie.
Myslel jsem, že ho spíš nemají rádi příznivci italských značek, protože víceméně pohřbil Lancii a s Alfou to také nevypadalo růžově (uvidíme, jak se to bude dál vyvíjet). Proč by ho neměli mít rádi v té tvé říši?
Lanciu ci Alfu dostali do situácie kde sú rozhodnutia vedenia ešte pred Marchionnem nie? Nebyť tohto "kontroverzného" pána bol by celý Fiat už dávno minulosťou.
Proč by nemohl získat majetkové propojení? Renault vlastní v Korei firmu Renault Samsung Motors, která vyrábí auta a o kterou samozřejmě Marchionne nemá žádný zájem. Marchionne jasně cílí na Samsung, elektronického giganta, kvůli budoucí spolupráci třeba v oblasti autonomního řízení. Případná spolupráce být může nebo nemusí, ale jedno je jisté, na Samsung nemá Renault žádný vliv, takže těžko může bránit Marchionnemu aby se se Samsungem nějak spolčil, to je nebo bude čistě otázkou zájmu FCA a Samsungu.