Novinky

Zpět na článek

Marchionne: Možným strategickým partnerem FCA je Samsung

17 komentářů

zlysoused
Tak to musím trochu zamachrovat, že jsem to tu nedávno předvídal, že se Sergio bude chtít spojit se Samsungem, když se psalo o prodeji MM.
Sup
Měl jsem pocit, že Samsung jako automobilka je patrnerem Renaultu. V ČR měl přeznačkovaný Samsung "velký" úspěch.

Edit: Nelze reagovat na svůj příspěvek, takže beru, že se můžu mýlit atd., ale chtěl bych vědět v čem, aby se palcovači ozvali a řekli proč 😁
Emulgator
Viz clanek - Samsung motors nepatri Samsungu (jen z 20😖....
pogo26
Žádná automobilka Samsung neexistuje. Je jen Renault Samsung a se Samsungem nemá skoro nic společného. Renault spolupracuje s LG.
Avatar - Stejsn
Stejsn
Ale založená byla jako Samsung Motors, Renault do ní vstoupil až následně a auta se vyráběla pod značkou Samsung. Takže Tvoje informace není zcela přesná.
pogo26
Založena byla jako Samsung Motors. Do krachu a převzetí Renaultem to trvalo 5 let. Samsung Motor dělal licenční Nissany. Asi proto se pak k Samsungu Renault dostal.
Avatar - nalimer
nalimer
Renault sa Samsungu nevzdá. Je pre ne ho strategický partner v Kórei.
Čo max. získa táto talianská líška je len spolupráca, nie majetkové prepojenie.
Ja, byť ním, by som sa vrátil k spolupráci so Suzuki. Tie dve automobilky majú podobné cielenie.
Arese
No právě, asi by si Fiat a Suzuki dost konkurovali, nemyslíš? Lepší by bylo najít automobilku, se kterou by se Fiat doplňoval... :-!
Avatar - moreczech
moreczech
Signore Marchione se nesmí brát vážně. Tenhle ten pán je hrobník italského automobilového průmyslu. Už měl dávno plet záhonky....
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Především auto.cz nelze brát vážně...
😉

Už jen začátek "vedený kontroverzním Sergiem Marchionnem" stačí, aby to člověk dál nejlépe ani nečetl.

Co je na něm kontroverzního? Kromě toho, že ho nemají rádi v Říši?
_MT_
Myslel jsem, že ho spíš nemají rádi příznivci italských značek, protože víceméně pohřbil Lancii a s Alfou to také nevypadalo růžově (uvidíme, jak se to bude dál vyvíjet). Proč by ho neměli mít rádi v té tvé říši?
Avatar - wakantanka
wakantanka
Lanciu ci Alfu dostali do situácie kde sú rozhodnutia vedenia ešte pred Marchionnem nie? Nebyť tohto "kontroverzného" pána bol by celý Fiat už dávno minulosťou.
Avatar - Stejsn
Stejsn
Přesně tak, navíc zachránil Maserati.
stone60
v této zemi se obdivuje pouze 3D, italská a francouzská auta jsou křápy, japonec až nakonec, fordem tam a vlakem zpátky a tak by se dalo pokračovat
pvsg
Omyl Japonec ne na konec ale doveze tě nakonec.
Avatar - Ham.
Ham.
Proč by nemohl získat majetkové propojení? Renault vlastní v Korei firmu Renault Samsung Motors, která vyrábí auta a o kterou samozřejmě Marchionne nemá žádný zájem. Marchionne jasně cílí na Samsung, elektronického giganta, kvůli budoucí spolupráci třeba v oblasti autonomního řízení. Případná spolupráce být může nebo nemusí, ale jedno je jisté, na Samsung nemá Renault žádný vliv, takže těžko může bránit Marchionnemu aby se se Samsungem nějak spolčil, to je nebo bude čistě otázkou zájmu FCA a Samsungu.
wolff
Nebylo by lepší začít prostě jen znovu dělat auta pro lidi?