Německé ministerstvo dopravy obvinilo italsko-americkou automobilku Fiat Chrysler Automobiles (FCA), že ve svých naftových motorech využívá nepřípustný systém pro manipulaci s emisemi. Informoval o tom německý list WirtschaftsWoche.
No, lepší než řešit, že to auto má 4 kola... a lze dokoupit i rezervu!
Revoluce...
Teda, vlastne jen "dojezdova"...
A vlastne moc nejde vyndat... a to pichly kolo holt musis nechat lezet na silnici...
???
V čem je změna?
Řekl bych, že to tak mám dlouho, jestli ne odjakživa... že jsem 3 roky jezdil v chrochtajícím Passatovi na tom nic nemění - už tehdy jsem z toho byl nešťastnej.
Nevím co chceš urychlovat, diesel vs benzín (v česku) je v poměru 3/4 ku 1/4 v prodaném objemu na benzínkách a bude to ještě horší až za dva roky zakážou N95. Rakovinometná lobby napřed zdeformovala trh tím, že na benzín dala větší daň než na naftu a teď ho zařízne úplně. Abych pravdu řekl, nevím čí zájem za tím vlastně stojí. Agrofert dodává řepku pro naftu, ale i líh pro benzín, takže by mu mohlo být vlastně jedno na co se jezdí, ne?
No jestli to tak půjde dál, konec dieselů v osobácích (ne náklaďácích) to jen urychlí. Osobně nic proti tomu nemám, sazomet kanceromet mi k baráku nesměl.
Hned po prevaleni dieselgate byl Fiat nehorsi v testech NOx u novych motoru. Dalsi byl myslim Renault. V Italii je Fiat presne jako Skoda u nas, domaci autmobilka, plati obrovske dane, zamestnava a navic je silne navazana na nejvyssi poliku. Takze se dalo cekat ze jim to v IT projde a v Nemecku ne. Presne tak jak to roky prochazelo VW v D, az se na to podivali v US.
Zaplať pánbůh, že je v nedohlednu. A jinak- copak, máš jasné informace z první ruky, že Němci si troufli obvinit FCA zcela bez důkazu? Že je naprostou lží, že jejich emisní systém nevypíná po 22 minutách?