Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Kodiaq: Technická data všech verzí. Jaká je spotřeba a dynamika?

Škoda Auto po včerejší premiéře SUV Kodiaq zveřejnila také kompletní technická data.
Zpět na článek
2. 9. 2016 09:08
2. 9. 2016 09:41
2. 9. 2016 11:30
2. 9. 2016 09:23
2. 9. 2016 09:43
2. 9. 2016 10:14
2. 9. 2016 11:50
2. 9. 2016 12:06
2. 9. 2016 13:06
2. 9. 2016 13:59
2. 9. 2016 14:40
2. 9. 2016 14:53
2. 9. 2016 16:15
5. 9. 2016 09:14
5. 9. 2016 13:03
2. 9. 2016 14:49
2. 9. 2016 15:03
2. 9. 2016 15:13
3. 9. 2016 08:51
2. 9. 2016 16:30
2. 9. 2016 09:32
2. 9. 2016 09:35
2. 9. 2016 13:07
2. 9. 2016 13:59
2. 9. 2016 21:33
2. 9. 2016 22:02
2. 9. 2016 22:46
2. 9. 2016 23:03
2. 9. 2016 23:12
2. 9. 2016 14:44
2. 9. 2016 18:36
2. 9. 2016 22:31
3. 9. 2016 16:00
3. 9. 2016 18:53
5. 9. 2016 09:21
2. 9. 2016 23:49
3. 9. 2016 02:46
5. 9. 2016 09:23
2. 9. 2016 09:42
2. 9. 2016 09:54
2. 9. 2016 10:14
2. 9. 2016 10:48
2. 9. 2016 10:51
2. 9. 2016 11:25
2. 9. 2016 20:05
2. 9. 2016 10:52
2. 9. 2016 11:28
2. 9. 2016 13:46
3. 9. 2016 06:46
2. 9. 2016 14:44
2. 9. 2016 14:58
2. 9. 2016 23:44
2. 9. 2016 09:27
2. 9. 2016 10:25
2. 9. 2016 20:28
2. 9. 2016 11:21
2. 9. 2016 09:59
2. 9. 2016 20:26
2. 9. 2016 11:57
2. 9. 2016 20:32
2. 9. 2016 22:02
2. 9. 2016 22:19
2. 9. 2016 22:48
2. 9. 2016 23:05
3. 9. 2016 11:12
4. 9. 2016 01:51
2. 9. 2016 09:32
2. 9. 2016 09:43
2. 9. 2016 09:33
2. 9. 2016 10:11
2. 9. 2016 11:42
2. 9. 2016 11:21
2. 9. 2016 16:58
2. 9. 2016 20:23
2. 9. 2016 21:08
2. 9. 2016 21:17
6. 10. 2016 14:25
2. 9. 2016 13:05
2. 9. 2016 09:55
2. 9. 2016 10:08
2. 9. 2016 10:12
2. 9. 2016 10:14
2. 9. 2016 11:25
2. 9. 2016 21:13
2. 9. 2016 11:41
2. 9. 2016 11:35
2. 9. 2016 12:11
2. 9. 2016 12:40
2. 9. 2016 13:17
2. 9. 2016 13:24
2. 9. 2016 13:30
2. 9. 2016 14:08
2. 9. 2016 13:40
2. 9. 2016 14:08
2. 9. 2016 15:36
3. 9. 2016 07:26
3. 9. 2016 14:04
4. 9. 2016 08:02
6. 9. 2016 09:25
10. 9. 2016 11:53
Avatar - Emel
2. 9. 2016 09:08
Potvrzeno
Takže 1.4TSI 110kW opravdu jen s DSG... hm, to je trošku škoda, tím se připravují o tu verzi "již od" (pokud platí, že ta slabší 1.4 v ČR nebude).
Rozbalit vlákno
4
Re: Potvrzeno
Máš pravdu, že s automatem to bude o něco dražší, ale jde vidět, že Škoda bude nabízet hlavně automaty. Asi si udělali průzkum trhu a došli k závěru, že lidé v téhle třídě větších SUV už nakupují hlavně automaty.
Avatar - Hittman
2. 9. 2016 09:41
Re: Potvrzeno
Myslím, že přijde později, na začátek prodeje se většinou nasazují dražší varianty..
Avatar - wakantanka
2. 9. 2016 10:49
Re: Potvrzeno
Niekde som čítal, že na Slovensku má začínať Active 1,4 TSI na cene 23.000 Euro co by zodpovedalo českej cene cca 600.000 CZK. No som zvedavý.
Avatar - Emel
2. 9. 2016 11:30
Re: Potvrzeno
Jo, ale to bude ta 1.4TSI 92kW MT 4x2... vy ji máte i pro Superb, my ne.
2. 9. 2016 09:12
2.0 tsi se 132kW?
to mohli dát i bez turba ne :-) má někdo informace o silnějších variantách/zrychleních/případně ceně, díky
Rozbalit vlákno
94
2. 9. 2016 09:16
Re: 2.0 tsi se 132kW?
je to nahrada za odchazejici 1.8tsi
v podstate se jedna o upsizing
podle me to bude velice prijemnej motor napr. v octavce
Avatar - cechblog
2. 9. 2016 09:48
Re: 2.0 tsi se 132kW?
a to je má jako omluvit, že 2.0 dává jen 132kW, což jiné skoro dokáží jen s atmosférami
2. 9. 2016 09:50
Re: 2.0 tsi se 132kW?
a da to při necelých 4tis otáčkách?
a vytoci 320Nm??
a splni euro 6c ???
3. 9. 2016 11:00
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Euro 6 je Bruselska zhovadilost - s ohledem na dalsi zdroje znecisteni, jine zeme, nakladovost ...
3. 9. 2016 11:22
Re: 2.0 tsi se 132kW?
euro 6 v limitech zaostavaji napr za USA i JAPAN normou.
euro6 konecne aspoň papirove priblizila emise z naftaku emisim benzinaku.
v realu bohužel jeden naftak zamori okoli asi jako deset benzinaku.
uvidíme, jaky zlepseni prinese zakaz naftaku v parizi od 2020
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2016 12:06
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Přesně obráceně = je nedostačující a i Dillí v tomhle bude brzy před náma ;-)
2. 9. 2016 09:52
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Tak pro prima jízdu záleží spíše jaký bude výkon ve středních otáčkách a tam se dvoulitrová atmosféra nechytne ani náhodou
3. 9. 2016 10:49
Re: 2.0 tsi se 132kW?
On je velky rozdil mezi atm a turbo motorem, to ano, Ja jsem mel atm 2L benzin a bylo to pojezdenicko - staly a plynuly zatah od volnobehu az po max. otacky. Takovy zazitek uz dnesni turbem dopovane motory neposkytuji - mozna bi-turbo, mozna tri-turbo, ale to uz jsou zhovadilosti a ne motory.
Micmene k vybavenosti Kodiqu - pan Vlcek na videorozhovoru tvrdi, jak bude Kodi vybaven spickovou technikou. Houbes, vzdyt ty motory jsou sranda motory vzhledem k vaze auta a predpokladanemu moznemu max. nakladu. Proc tam nestrkaji alespon to, co do Audi? Opet je Skodovka az na dalsich mistech za Audi a VW. A profil auta - to je vlasrne nafouknuta Q3 nebo Q5 - kopie. Zadny Skoda design.
Kodiho asi budou lide kupovat, ale je to dost mrzak - bohuzel.
Avatar - grifith
3. 9. 2016 11:13
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Koncernová hierarchie je jasně daná - Audi - VW - Škoda + Seat ... nic nového pod Sluncem.
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2016 12:03
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Už pár let ..Seat - Škoda = to nevíš? :-!
Avatar - grifith
3. 9. 2016 13:49
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Klidně se rozepiš.
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2016 14:42
Re: 2.0 tsi se 132kW?
To je všechno = to nevíš? :-)
Avatar - grifith
3. 9. 2016 15:04
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Nevím, pouč mě.
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2016 17:20
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Koncernová hierarchie = to určitě znáš, grifith tam měl chybu :-)

Už víš jak je to s cenou vývoje novýho motoru?
Avatar - grifith
3. 9. 2016 17:24
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Rozepiš se a popiš ten rozdíl v hierarchii a pozici Seatu nad Škodou. Já to neznám, dělám v tom chyby, tak mi to objasni.
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2016 17:25
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Pokud to po těch letech nevíš = bylo by to p.d platný = úplný plácání do vody :-)

Samozřejmě vim že to samozřejmě víš a tu hru nechci hrát :-!

Nebo to fakt nevíš? >:-[]
Avatar - grifith
3. 9. 2016 17:26
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Věděl jsem, že jsi ňouma... zase žádná odpověď ;-)
Umíš rozumně odpovědět na otázku nebo je to pro tebe děsnej problém? Hrát hru nemusíš, prostě sem napiš odpověď, to je celé. Máš prostor.
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2016 17:48
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Ňoumo neřikej mi ňoumo. Sám si ňouma = sám si psal že pracuješ pro škodovku ne? >:-[]

Hru o tom že nejsi fanatickej příznivec hraješ ty = já se zúčastňovat nechci a nebudu :-!

Jen tě kdyžtak opravim když napíšeš blbost = jako teď v koncernoVWý chierarchii :-)
Avatar - grifith
3. 9. 2016 17:57
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Tos mi psal ty, nepamatuješ? Bohudík to, že něco napíšeš, neznamená, že je to tak správně. Pozdravuj, až půjdeš zase do školky mezi sobě rovné, přesně tak se tu totiž projevuješ. Až se naučíš odpovídat, můžeme pokračovat. Takto pro mě jsi jen tlachavý cajzlík.
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2016 17:59
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Ňoumo co je to cajzlík?

Teda s tou škodovkou si mě zklamal = to by byla aspoň jakž takž omluva :-)

Jinak s tou hierarchií = a teď to myslim vážně: Víš nebo fakt ale fakt ne? >:-[]
Avatar - grifith
3. 9. 2016 18:02
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Už jsem ti to napsal a viděl jsi, že jsem to napsal chybně. Takže ne, nevím. Máš ode mě poslední možnost - popiš mi nadřazenost Seatu v současné hierarchii koncernu Volkswagen. Zvládneš tuto jednoduchou odpověď?
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2016 18:06
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Mám poslední možnost? Na to z principu reaguju: NE ;-)

Jestli to fakt nevíš je to smutný. Jestli víš a hraješ hru = eště smutnější :-)

Audi - VW - Seat - Škoda ;-)
Avatar - grifith
3. 9. 2016 18:12
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Cajzlík tlachal >:-[] :yes:
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2016 18:16
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Ňouma neví ani tak všeobecně známou věc >:D

A jak to u takovejch znalců bejvá řeší to.. ;-)

Jen pro upřesnění protože si to napsal trochu sporně: KoncernoVWá hierarchie podle tebe? :-)
Avatar - _Karel_
3. 9. 2016 18:20
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Takže jsi to vážně myslel tak, že Seat je v koncernu nad Škodou? nebyl by nějaký- jakýkoliv - příklad?
Třeba- ve kterém modelu má lepší výbavu než srovnatelná Škoda, nebo lepší motory, nebo- co staví proti Superbu,nebo...no, ty už něco vymyslíš.
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2016 18:21
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Proč vymýšlet? :-)

Co vývoj motoru? Decentně naznačim jen kódem: 1:1? ;-)
Avatar - _Karel_
3. 9. 2016 18:41
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Ok, rozumím- stejně jako (včera nebo předevčírem?) -"náctiletý" volíš taktiku okecávat, místo uznat jakou jsi opět napsal kravinu, protože Seat v koncernové hierarchii určitě není nad Škodou.

Ad vývoj motorů MB- píšeš, jak jsi mě utloukl dvěma odkazy. Jeden z nich je Německý a tam si bohužel nepočtu, a druhý ani náznakem nepodporuje tvou verzi a nepopírá mou.Takže nemám tušení, o čem se v tom dál bavit.

Kód 1:1 budeš muset naznačit jasněji, v tvých myšlenkových pochodech se tak moc neorientuji.
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2016 18:48
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Ne nerozumíš! :-!

1:1 = já místo náct let vyráběná napsal náctiletá platforma PL45 = 0:1 čimž sme mimochodem odbočili od podstaty, že to byl prodělečnej model
No a ty si zas napsal že vývoj jedno 4válce stál 70 miliard korun = 1:1

Že VW mění taktiku ohledně Seatu a začne dostávat silnější motory a modernější techniku je starý už několik let = tak tři? Takový modely už existujou a to sme teprve na začátku [odkaz] Nevěřim že ti to uniklo. Tuplem nevěřim že grifithovi
Avatar - _Karel_
3. 9. 2016 18:52
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Auto Motor und Sport napsal, že vývoj 2,0d stál 67mld. Ničím jsi to nevyvrátil.

Bude konečně něco k postavení Seatu v koncernu? Nebo napíšeš zase jen "ne, nerozumíš! :-! ". To přece musí být jednoduché, určitě jsou argumenty, které tvou teorii podpoří.
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2016 19:10
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Ničím? >:D

Ty lháři! FAkt máš koule takhle lhát? >:-[]

Já dal 2 odkazy ve 2 jazycích = ty nic >:D

No a bez odkazů = fakt myslíš že vývoj 4 válce stojí 70 miliard? ;-)

Kurňa neumíš říct: Tak to mi neprošlo :-)
Avatar - _Karel_
3. 9. 2016 19:49
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Takže tedy, zopakujeme si to:
Ty:"Do kompletní obměny motorů investovali 2,6 miliardy eur " a doložil jsi to odkazem, že MB se chystá do r.2019 investovat 3mld eur.
Já: 2,6mld eur investovali jen do 2,0d, podle časopisu AMS.
Což nijak nekoliduje s tím, že do 2019 ještě investují 3mld. To, co mají vyvinuté na 2,0d je určitě alespoň částečně aplikovatelné i na třílitr.

K Seatu- uznávám, mají verze Cupra, což je podle mě zcela jasně následkem profilace Seatu jako sportovněji založené značky (auto emocion), Škoda např. u Fabie verzi RS nemá, protože je profilovaná jako výrobce spíše rodinných aut s dobrým poměrem velikost/cena, Fabia RS by jen ubírala Ibize Cupra, což při nic extra výsledcích Seatu a i tak výborných výsledcích Škody nedává úplně smysl. Pokud ty z toho dedukuješ, že Seat je v hierarchii výš, nebudu ti to vymlouvat.
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2016 19:57
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Takže si to zopakujem: Vývoj jednoho 4válce stojí 70 mld? ;-)

Tvrdils že sem to nepodložil ničím! Sem rád že sis vzpomněl na dva odkazy z dvou různých zdrojů ve dvou různých jazycích :-)

Tvý já nevidim = furt jen tvý tvrzení. Tys ty 2 odkazy viděl a čet ;-)

Nejde zdaleka jen o hrátky Cupra a RS. Jde o level lepší výkonnější techniku. Opakuju a naposled: Nejde o žádný dedukce! De o strategii VW kterou ohlásili před 2-3 rokama. Tak to prostě je už se to projevuje a dál bude. Jak sem napsal = jednou to jistě zaznamenáš i ty
Avatar - _Karel_
3. 9. 2016 20:01
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Jako s de.bilem- jeden odkaz jsem četl, druhý-německý ne.
V tom českým je psáno, že BUDOU do 2019 investovat 3mld.Nic o tom, cos vydedukoval, že UŽ je vývoj všech motorů stál 2,6mld. Jestli to tam je, tak sem tu větu zkopíruj, jinak přestaň vysírat.

O level lepší techniku Seatu bych taky rád viděl- dokážeš konkrétně doložit?
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2016 20:07
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Hergot nevymeješlej si! Jaká dedukce? 8-s

Buď chlap a přiznej žes napsal blbost. Máš dva odkazy který jasně řikaj že tvá představa že jeden 4válec stojí 70 miliard je kravina blbost, seš mimo :-!

Co na tom dop.dele chceš jinýho dokládat? Prostě si porovnej motory a nápravy a časem možná i převodovky. Prostě už nebudou stejný jak to bejvalo dřív, ale pro Seat lepší a výkonnější atd. Nic víc = takhle je to jednoduchý. Kdybys nezpochybňoval a mezitim si porovnával = už bys věděl
Avatar - _Karel_
3. 9. 2016 20:19
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Když vynechám německý odkaz, mám jeden odkaz neříkající NIC.
A mám vcelku renomovaný časopis říkající, kolik stál vývoj 2,0d.
Já neříkám, že vím, kolik stojí vývoj motoru. Já říkám, že píšou něco jiného, než tvrdíš ty.

Diskuzi s tebou končím, máš tisíc plků a de.bilních keců, místo rozumných argumentů.
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2016 20:22
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Takže lhář kterej neumí přiznat chybu = dost dobrý :yes: :yes: >:D

Karel tvrdící že někdy někde něco čet ale odkaz žádnej nemá = proti tomu dva konkrétní odkazy = tak je prostě zpochybňuje >:-[]

Tak dáme třetí [odkaz] a čtvrtej [odkaz] a pátej [odkaz] = bude to stačit? >:D >:D >:D

Karle zklamals :no: :no: :no: :-!
Avatar - _Karel_
3. 9. 2016 18:57
Re: 2.0 tsi se 132kW?
>:D >:D >:D Takže když sportovnější značka Seat dostane možnost připlatit si u "sportovněji laděné verze FR" multilink, a rodinně orientovaná Škoda to nedostane (do základních verzí, jinak je má) je to důkaz nadřazenosti Seatu?
Ty opět (po tisící) ukazuješ geniální dedukce!!
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2016 18:58
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Ty opět ukazuješ že nečteš = a počet smajlíků to nezmění = to neni dedukce ale 2-3 roky stará strategie VW ;-)

Co to 1:1 hrdino? :-)

Seat bude dál trvale dostávat lepší techniku a výkonnější motory a jednou to dojde jistě i tobě = my ostatní o tomhle rozhodnutí koncernu četli už před lety ;-)
Avatar - _Karel_
3. 9. 2016 19:19
Re: 2.0 tsi se 132kW?
" my ostatní o tomhle rozhodnutí koncernu četli už před lety" - to je přesně ono, jako vždy. Někde sis něco přečetl, jako vždy pochopil po svým, a už je z toho fakt.
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2016 19:21
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Ty to nechápeš = seš prostě mimo a jen se blbě hádáš! To rozhodnutí je fakt a už teď na samym začátku se narozdíl od dřívějška nekrejou motory od Fabie a Ibizy přes Leon Oktu a tak to bude i dál. A nejde jen o motory ale třeba o lepší horší nápravu atd. :-)

Seat bude dostávat o level lepší techniku. Skoro ti začínám věřit že to fakt dodnes nevíš >:D

Co to 1:1? ;-)

Bude to asi takhle: Seat lepší /technika = auto/ Škoda větší /rozměry = auta/ >:-[]
Avatar - grifith
3. 9. 2016 19:32
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Rozveď to nekrytí motorů jako výhodu a nadřazenost Seatu?
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2016 19:33
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Co na tom nechápeš?
Avatar - grifith
3. 9. 2016 19:33
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Prakticky nic, jaké motory má Seat lepší než Škoda?
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2016 19:34
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Si snad dohledej ne? ;-)

Porovnat motory snad zvládneš ne? :-)
Avatar - grifith
3. 9. 2016 19:36
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Ne, řekni mi to ty, když to tvrdíš. Já je porovnal a rozdíly tak skoro nejsou. Klidně mi je ukaž.
Ale pomůžu ti, Ibiza má nové TSI proti Fabii, OIII to samé proti Leonu. Takže 1:1. To je ta výhra a nadřazenost?
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2016 19:47
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Neptej se mě na realizaci VW praktik. Oba víme že tam moc prostoru na lepší horší neni = když musíš v rámci hierarchie odlišit tolik modelů a značek

Nicméně rozhodnutí o hierarchii padlo a už je realizováno. Fakt nevim jestli to hraješ nebo víš a chováš se drze ale je mi to totálně jedno :-)

Jak to bude sem napsal v 19:21 = závěr příspěvku ;-)
Avatar - grifith
3. 9. 2016 19:48
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Takže ok, uznáváš, že rozdíly tam nejsou, to mi stačí.
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2016 19:49
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Mužeš mi označit kdes to čet? >:D
Avatar - grifith
3. 9. 2016 19:53
Re: 2.0 tsi se 132kW?
"Oba víme že tam moc prostoru na lepší horší neni" = výhoda Seatu v motorizaci tedy neexistuje.
Jestli ani nevíš, co píšeš, tak nepiš vůbec.
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2016 19:59
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Já vim co píšu = kde si z tohohle vyčet že: Rozdíly tam nejsou? >:D

Karel před chvílí zas viděl jako malej rozdíl multilink. No větší rozdíly to prostě nebudou :-)
Avatar - grifith
3. 9. 2016 20:01
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Chlapče, ty jsi vážně OCAS
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2016 20:03
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Di do haj.lu s těmahle kecama :no: 8-s

Neumíš reagovat tak začneš mluvit jak OCAS? Ubohý :-!
3. 9. 2016 14:00
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Myslíte ty samé motory, které se montují do Audi Q3. ;-)
Avatar - _Karel_
3. 9. 2016 16:23
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Prosím tě máš to v hlavě v pořádku? Jak můžou do škodovky strkat "alespoň to, co do Audi"???
Když bych ten totální nesmysl připustil, pak budeš ty ten první, kdo bude křičet, že je to drahý jak Audi a jestli se Škoda nezbláznila.
Z devíti (!!!!) dosavadních verzí pohonu má jediná zrychlení nad 10s.
A k té srandě, kterou jsi začal- fakt bych ti přál, aby tam byla dvoulitrová atmosféra a tys s tím musel jezdit. >:D
Když ti +-140kw motory s krouťákem dvojnásobným než dvoulitrová atmosféra přijdou jako "sranda motory", které si neporadí s váhou auta. :-O
4. 9. 2016 08:17
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Pojdme k tomu benzinu, protoze o nem ted pisu - Kodi ma krome 2.0 TSI vse ostatni 1,4 TSI a tyto motory maji srovnatelne parametry jako obycejny atmosfericky dvoulitr ale s tim rozdilem, ze atm ma charakteristiku tak, jak jsme ji popsal, ale turba v nizkych otackach jsou chciplotiny, pak to kopne do zad (docela prijemne) ale za chvili to zacne vadnout. Takze proti atmosfere sranda motor. 2.0 TSI 132/320 vypada papirove dobre, nicmene Mazda umi to same a bez turba.
Ja se ale hlavne pozastavuji nad tim, jakymi sranda motory chteji rozpohybovat pres 1,5 t bez nakladu a uzitecna hmotnost vzhledem k 7 sedadlum musi byt nejakych 800 kg - takze jsme na celkove hmotnosti mezi 2,3 - 2,5 t. A zrychleni - jedna vec jsou cisla v katalogu, jina vec ale skutecnost. Neverim, ze vuz s hmotnosti pres 2t umi stovku se seriovym motorem 1,4 TSI pod 10s.
Avatar - _Karel_
4. 9. 2016 08:41
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Který motor Mazdy umí 132kw/320Nm? Mám doma Mazdu s dvoulitrem, i když podladěným, a pokud vím, ten nepodladěný jede do 4000ot. stejně. Je to příjemný motor, ale co do dynamiky- ani korunu bych na něj nevsadil. Měl jsem slabší starší verzi 1,8tsi (jen 118/250) a nemůžu říct, že byla v nízkých otáčkách (nad 2000) chcíplotina, aniž bych současně neřekl, že pak je atmo mrtvola.
Já považuji (prozatím jen podle papíru) 2,0TSI 132kw za téměř ideální motor pro Kodiaqa.
Jediné, v čem bych vsadil na Mazdu, jsou neočekávané investice do motoru, tam chce TSI trochu odvahy, ale to už je jiné téma.

Edit: "Neverim, ze vuz s hmotnosti pres 2t umi stovku se seriovym motorem 1,4 TSI pod 10s" - on někdo tvrdí, že NALOŽENÝ kodiaq dá s 1,4 stovku pod deset?
4. 9. 2016 13:15
Re: 2.0 tsi se 132kW?
jinymi slovy a kratce - s TSI jsi nikdy nejel. ty kraviny o kopanci, rychlem vadnuti a srovnatelne dynamice s atmosferou nema cenu vic komentovat.

Mazda umi bez turba stejne dynamicky motor jako 1.4TSI 110kw/250nm. To jo. Jen ma 2.5l.
Avatar - _Karel_
4. 9. 2016 18:56
Re: 2.0 tsi se 132kW?
2,5 mazda je porovnatelná s 1,8tsi 132/250, určitě ne s 1,4.
4. 9. 2016 20:40
Re: 2.0 tsi se 132kW?
no.. pochybuju ze na tu 1.8 s plnou porci kroutaku staci.. ac ma srovnatelny pocet kw.. v realu tipuju ze dynamika bude nekde mezi tou 1.4 a 1.8. Mozna jak starsi 118kw, ktera prave ze diky stejnymu kroutaku 250nm jede ne o tolik hur jako nova osekana 132kw a ne ani nijak vyrazne lip nez 110kw 1.4.. proto pripodobneni k 1.4 nebude moc mimo misu.
4. 9. 2016 08:21
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Jeste k tomu Audi - ja jsem si to nevymyslel, to rekl Vlcek v rozhovoru: "Kodi bude nasi vlajkovou lodi a proto v nem bude spickova technika koncernu". To ale rozhodne neni 2.0 TSI 132kW. Cena - Skodovka je ziskovejsi nez VW, prostor pro lepsi ceny je.
Avatar - iudex
2. 9. 2016 09:56
Re: 2.0 tsi se 132kW?
A čo by si chcel, vysokootáčkovú atmosféru á la GT-86? Ak by Ti i nejaký výrobca tento bláznivý sen splnil, tak Ti garantujem, že po zvezení by si krútil nosom, ako to vôbec nejde. Naopak nízkopreplňovaný benzín s parádnym krútiakom v celom využiteľnom spektre otáčok je pre SUV oveľa vhodnejší.
Avatar - AUDIRS6
2. 9. 2016 10:12
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Mna skor prekvapuje, ze sa asi bude jednat o "lacnejsiu" verziu tohoto motora, teda defakto "skladovku", ktoru uz pozname aj z inych starsich modelov a nie ten novy "Miller" ( 192 PS / 320 Nm ), ktory ma dostat O III po FL po vzore Audi A3.
Nuz, zeby sa setrenie v ramci koncernu malo odrazat aj na cerstvej novinke...? :*)
Hlavne ked sa jedna o aktualnu "Top" motorizaciu a o kazdy gram CO2 ( ten Miller by mal mat spotrebu na urovni 150PS 1.4-ky - vid spotreby v A3 a A4 s tymto motorom ).
Avatar - iudex
2. 9. 2016 10:18
Re: 2.0 tsi se 132kW?
No tiež som osobne čakal novú 140 kW variantu, ale asi pre Škodu nevydalo. 8-s
Možno si tiež povedali, že podiel vrcholného benzínu na predajoch Kodiaqu bude mizivý, tak je to jedno. Hoci som jednoznačný fanúšik benzínu, pri takto veľkom a ťažkom SUV už by som zvažoval, či nezobrať naftu.
Avatar - Emel
2. 9. 2016 11:31
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Myslím, že to asi bude ten nový motor, jen lehce jinak naladěný.
Avatar - iudex
2. 9. 2016 11:48
Re: 2.0 tsi se 132kW?
O tom som nepočul/nečítal. A nezdá sa mi moc logické, že by výrobca ladil jeden motor rozdielne s takýmto minimálnym rozdielom, to je v podstate odchýlka merania. Nie, bude to ten starší motor a nie najnovšia verzia ultra (s Millerovým cyklom a inými eko-vychytávkami).
Avatar - AUDIRS6
2. 9. 2016 11:49
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Nemyslim si. Vsimni si, ze novy Miller ma v danych autach rovnaku spotrebu ako 1.4 TFSI CoD 150 PS. Proste ho tu este nedali, to je cele. :-!
A preco by ho este podladovali o dalsich 12 PS a trapili sa s jeho dalsou verziou a novou homologizaciou ?
Avatar - Ham.
2. 9. 2016 16:43
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Ten nový motor (tedy ten s Millerem) to stoprocentně není. Ale nový motor to na druhou stranu svým způsobem je (zatím jej používalo jenom Audi) protože 132kW verze je náhrada za 1.8 TSI (v rámci přechodu k řadě motorů 1.0, 1.5 a 2.0 TSI Kodiaq určitě zanedlouho čeká náhrada 1.4 za 1.5 TSI), kdy 132 až 228 kW pokrývá 2.0 TSI. Motor s Millerem zatím bude jenom ve variantě 140kW a je určený pro úsporné verze. A vzhledem k tomu, že se údajně počítá se silnější naftou a popř. i benzínem (podle zájmu o tento), tak by motor s Millerem byl k ničemu, protože s jeho silnější verzí se zatím nepočítá. Na druhou stranu motor s Millerem a všechny ty odrůdy od 132 do 228kW jsou jedna generace motoru EA 888.
2. 9. 2016 19:52
Re: 2.0 tsi se 132kW?
132 kW dvoulitr dostal Tiguan myslím v roce 2011. A jeho předchůdce byl 125 kW dvoulitr. Tenhle motor nenahradil 1,8, běžel vedle ní (vím o něm v Tiguanu a Q3 a říkám si, jestli ho neměl i Transporter/ Multivan/ etc., matně si něco takového vybavuji - je to prostě motor do aut, kde se počítá s vyšší zátěží, stejně tak používali mokrou sedmistupňovou DSG, která do té doby byla jen v RS3/ TT RS). On může být relativně nový, tedy vycházet z třetí generace, ale není to ten nejnovější, který je v A3 a A4.

Verzi s Millerem značí jako generaci 3B, ostatní dvoulitry jsou jen 3 (jako třeba ten v GTI).

Tu myšlenku, že by verze s Millerem byla k ničemu, nechápu. A4 ten motor má a pak má samozřejmě i silnější verzi (185 kW) bez Millera.
Avatar - Ham.
2. 9. 2016 20:43
Re: 2.0 tsi se 132kW?
No ale dnes 2.0 132kW tu 1.8 nahrazuje, 1.8 má postupně zcela zmizet ze všech modelů, takže o žádném souběžném používání 1.8 a podladěné 2.0 se v modelovém portfoliu nadále již neuvažuje. A 2.0 TSI 132kW je pro Škodovku v tomto smyslu nový motor, který dosud nepoužívala.
Jestli je to EA 888 generace 3 nebo 3B s Millerem je podle mě z hlediska zástavby jedno, kdyby se rozhodli 3B použít třeba v nějaké verzi greenline (nebo jak dnes označují tyto verze) tak je to skládačka a ostatní komponenty budou nejspíše ready, ale jestli se nepletu, tak nedávno Škodovka tyhle "zelené" verze nějak "nenápadně" stáhla z nabídky všech modelů a zatím se nikde nemluví o nějaké náhradě, naproti tomu Audi jede pořád svou linii modelů "ultra" napříč portfoliem.
Tu verzi se 140kW máme ve firmě v nové A4 a zatím je to spíše zklamání, běžná spotřeba je kolem 8,5 litru, při trochu agresivnějších letech po dálnici přes 10, takže spotřeba sotva na úrovni Octy RS nebo G GTI, ale dynamicky se ten motor jeví dost mdlý, proti jmenovaným doslova nemastný, neslaný.
2. 9. 2016 22:41
Re: 2.0 tsi se 132kW?
V kterém modelu ji nahrazuje? Kodiaq předchůdce nemá. Tiguan měl tenhle dvoulitr i v minulé generaci (a "tímhle" myslím 132 kW, nemusí to být nutně ten stejný motor, nechce se mi koukat na kódy). Nikdy neměl 1,8 (alespoň v Německu), pokud vím. To samé Q3. Tím souběžným jsem myslel, že se vyráběly vedle sebe, ale nevím o modelu, který by měl oba motory. Nevím o případu, kdy by tenhle motor v nějakém modelu nahradil 1,8.

1,8, alespoň u Audi, nahrazuje 140 kW verze s Millerem. Tedy jiný motor. Skutečně nahrazuje, tedy v modelech, ve kterých předtím 1,8 byla. Možná časem nahradí i tenhle 132 kW.

ultra ani není o samotném motoru, měl by být stejný jako v obyčejném provedení, jen je "šikovně" vybraný (tedy řekněme přiměřeně slabý). A3 s tímhle motorem není značená jako ultra.
Avatar - Ham.
2. 9. 2016 22:51
Re: 2.0 tsi se 132kW?
No ve všech modelech v rámci koncernu, které používají 1.8 má být nahrazena podladěnou 2.0, takže u Škodovky třeba u Octavie. Kdy přesně u kterého modelu to proběhne nevím, ale ohlášeno to byla za celý koncern, i zde o tom byl článek.
3. 9. 2016 09:04
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Jasně, ale to by měl být ten 140 kW jako v A3.
Avatar - Ham.
3. 9. 2016 11:31
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Oni nikde nedeklarovali jestli ta náhrada bude za EA888 3 nebo EA 888 3B. Facelift Octavie už má také jistý upsizing z 1.8 na 2.0 a skoro bych si vsadil na to, že to bude opět ta verze 132kW bez Millera.
Avatar - iudex
3. 9. 2016 20:23
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Tak na to som pomerne zvedavý. Skôr sa mi ale javí logickejší _MT_ova (_MT_ho? kua to je nick) téza o príchode 140 kW verzie, predsalen nahradiť 1,8čku rovnako výkonným dvojlitrom rovnakej generácie, to mi veľkú logiku nedáva.
Avatar - Ham.
3. 9. 2016 21:33
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Mě by zase přišlo nelogické, že by Škodovka ve stejné době řešila výkon cca 130-140kW jednou motorem bez Millera v Kodi (kde je tento motor již potvrzený a jasný) a vedle toho paralelně přišla s motorem s Millerem ve faceliftované Octě, proč by měli mít dva motory na jeden výkon, když mohou mít jeden. Cílem je snížit počet motorů (zlikvidovat 1,2, 1,4 a 1,8), nikoliv řešit výkon, ten přece není problém v této oblasti nastavit libovolně, uvidíme, face Octy není daleko.
Avatar - AUDIRS6
3. 9. 2016 22:04
Re: 2.0 tsi se 132kW?
A vies ze je to aj o marketingu... Octa je najpredavanejsi model vsetkych cias, jej RS verzia ma dostat 245 PS, takze mi prijde logicke, ze sa zdvihne vykon aj na nizsej urovni tak, aby bol marketingovo vhodny odstup 2. najsilnejsej motorizacie. Plus, este vdaka tomu klesnu aj flotilove emisie ( lebo to bude vykazovat menej CO2 / spotrebu ) a ukazu sa v sirokom spektre zakaznikov ako pokrokova automobilka s asi najuspornejsim 2-litrovym turbomotorom sucasnosti...na ktory idu zo vsetkych smerov same chvaly a prave pre taky bestseler ako Octa je, mi to pride logicke. ;-)
Toho Millera uz potvrdil aj jeden pre mna sice nie doveryhodny zdroj, ale tentokrat im verim.
Avatar - Ham.
3. 9. 2016 23:13
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Já sázím na posádku Porsche #1, na Hamiltona a na 2.0 TSI bez Millera v Octavii.
Na co sázíš ty? ;-)

PS: jestli si tvůj zdroj nespletl 2.0 a 1.5. Druhou alternativou náhrady 1.8 pro Octavii je totiž nový 1.5 TSI 130kW (s Millerem), ten byl ve Vídni prezentován jako náhrada 1.4 a 1.8, nicméně ten asi nebude do faceliftu k dispozici.
Avatar - AUDIRS6
3. 9. 2016 23:38
Re: 2.0 tsi se 132kW?
F1 WM - Nico, LeMans ( bohuzial tiez ) Porsche a 2.0 TSI s Millerom. :-)

1.5 TSI bude mat asi premieru vo FL Golfe VII, az potom moze ist aj do Skodovky. Takze by som ho tipoval napr. do FL Supu, ked bude. Do dalsich az neskor.
Avatar - Ham.
3. 9. 2016 23:59
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Dost riskuješ >:-[]
2. 9. 2016 19:43
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Jak jsem "dole" napsal, také si nemyslím, že je to ten nový motor. Ani Tiguan ho (zatím) nemá. Řekl bych, že se tu spíš projevuje plánování. Motor můžou klidně změnit rok po uvedení na trh. Ostatně nová norma je každou chvíli, takže motory si žijí vlastním životem. Předpokládám, že v EU tyhle motory vyrábí jen Audi v Maďarsku.
Avatar - twistedTSD
2. 9. 2016 10:47
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Najednou je upsizing špatně? :-) Myslím, že 2.0 132 kw je do velkého SUV určitě vhodnější než 1.4 132 kW (který VW také míval).

Teď si představ, že do Caddyho koupíš dvoulitrový motor s 55 kW.
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Tu sa charakteristika motora nepočíta, stačia absolútne čísla. Ešte by sa niektorí diskutéri museli namáhať a použiť mozog na rozmýšľanie...
Avatar - praděda7
2. 9. 2016 14:36
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Jo kamaráde, to by museli napřed vystřílet tu bandu v Bruselu............... >:-[]
2. 9. 2016 19:36
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Tím si nejsem jistý. Ten nový dvoulitr, kterým nahradili 1,8, jsem zatím neviděl v jiné než 140 kW verzi. A Tiguan dostal 132 kW verzi asi před pěti lety a i nová generace ji má, ten stejný motor je v Q3. Podobně jako do SUV dávali myslím 81 kW 2,0 TDI (dnes má myslím 88, ale pořád dvoulitr) - ten byl i v Yetim, pokud si dobře vzpomínám. Pro SUV zkrátka měli v některých výkonech trochu objemnější jednotky.

Takže bych si spíš vsadil na to, že to ten nový (EA888 generace 3B) není.
Avatar - Emel
2. 9. 2016 09:22
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Mohli, ale ne s 320Nm od 1500 otáček :-)

Mělo by být BiTDI, 2.0TSI 162kW ale prý spíš ne. Na technické údaje se můžeš podívat k Tiguanu a zkusit to z toho nějak odvodit.
Avatar - fOE
2. 9. 2016 10:08
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Objem je velice v poradku, turbo taky (jak uz tu napsalo par lidi, ano 132kw bez turba nebude problem, ale na vycarovani 320Nm by jsi potreboval atmosfericky 3L, ne 2L), ja se spis bojim o zivotnost. Tohle je presne ten stejny motor co se dava do nove Audi A4 ultra? Ten co mu audi doporucilo olej 0W-20? 8-s
Jaky olej ma / bude mit predepsany v teto 132kw forme a jak dlouhy ma byt interval?
Avatar - AUDIRS6
2. 9. 2016 10:14
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Asi nie, vid ja 10:12 ... 8-s ;-)
Avatar - fOE
2. 9. 2016 10:42
Re: 2.0 tsi se 132kW?
No pokud je toto motor kam se bude lit (v ramci moznosti) normalni olej, a ne olej co bych nenalil ani do dieslu, tak to urcite nevidim jako neco spatneho.
Avatar - iudex
2. 9. 2016 10:24
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Ako písal AudiRS6, toto je staršia verzia, nie tá Ultra z novej A4. Zrejme ten istý motor, čo v Tiguane.
Avatar - skejpa
2. 9. 2016 10:10
Re: 2.0 tsi se 132kW?
To je normální praxe, že se do těžkých aut nastavují motory na menší výkon a vyšší točivý moment...
2. 9. 2016 10:20
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Řek bych že takhle je to možná u atmosfér, ale u turba jde oboje velké najednou
2. 9. 2016 11:50
Re: 2.0 tsi se 132kW?
lehká úprava asi nebude problémem.
2. 9. 2016 16:13
Re: 2.0 tsi se 132kW?
Nakonec tam mozna silnejsi dvoulitr daji (jako doplneni toho stavajiciho, samozrejme), ale o to tady nejde. Kodiaq by dostal benzin s vykonem kolem 132kW tak, jako tak. A je mnohem lepsi, kdyz to bude dvoulitr, nez 1.8, nebo dokonce ctrnactistovka.
Avatar - Magister
2. 9. 2016 09:23
motor
Opět chybí pořádný motor na špici, tedy šestiválec.
Rozbalit vlákno
62
Re: motor
Možná by tam mohli dát naftový diesel, ale potom kolik by takové auto stálo a jaký by byl zájem.
Avatar - Dinar
2. 9. 2016 09:43
Re: motor
Hoši, už se vzbuďte, tohle je mainstreamová platforma, motor napříč, tady žádný šestiválec čekat nemůžete.
Avatar - iudex
2. 9. 2016 10:14
Re: motor
Presne tak, je to auto na platforme MQB (hoci najväčšie) a tá nie je stavaná na viac ako štvorvalcové motory.
2. 9. 2016 11:50
Re: motor
Volvo umělo i osmiválec napříč:)
Avatar - iudex
2. 9. 2016 12:06
Re: motor
A dnes umí len štvorvalce. 8-s
Avatar - Dinar
2. 9. 2016 13:06
Re: motor
Volvo právě V8 napříč neumělo, ale chtělo ho, tak jim ho musela udělat Yamaha. ;-)
2. 9. 2016 13:59
Re: motor
To bysme se mohli bavit taky o tom, který motor je "škodovácký":)
Avatar - Dinar
2. 9. 2016 14:40
Re: motor
Tou poznámkou spíš upozorňuju na to, že v8 napříč je naprostá rarita, kterou dokázal zvládnout jen výrobce motorek. Nemluvě o tom, že i přes, na v8 velmi kompaktní rozměry, trpěly všechny modely Volva s tímhle motorem na přílišnou váhu na přední nápravě, omezený reid atp. ;-)
2. 9. 2016 14:53
Re: motor
jó byl to takový majstrštyk:)))
2. 9. 2016 16:15
Re: motor
Na omezeny rejd trpela i petivalcova volva.
Avatar - Dinar
5. 9. 2016 09:14
Re: motor
Záleží která, u užší S60 stačil už pětiválec, aby měla stopový průměr otáčení 12,5 metru, u S80 byl rozdíl právě mezi D5, 2,5T a R6,V8, pětiválcům stačilo 11,2 m, R6 a V8 12,7 m, a to je výrazný rozdíl.
5. 9. 2016 13:03
Re: motor
Umělo taky řadový 6hrnek naštorc :-)
Avatar - praděda7
2. 9. 2016 14:49
Re: motor
Takový VR6 by tam určitě vlezl... :-!
Avatar - AUDIRS6
2. 9. 2016 15:13
Re: motor
Myslim ze nie uplne:
Dlho pracovali na VR6 3.0 TSI a W12 6.0 TSI. W12 uz picli do Bentaygy, podla mna tuto jeho polovicu s parametrami priblizne odpovedajucimi jeho polovici ( 300 PS / 450 Nm ) mozeme coskoro uvidiet v tom novom MQB-ckovom SUV Terramont, ci ako to nazvali - pre ten US trh. Zdielali by tam komponenty defakto z polovice W12, takze by sa naklady na vyvoj a vyrobu W12 trosku prerozdelili aj do masovej produkcie.
To, ci ho potom osadia aj do niecoho Europskeho je druha vec. Podla mna by takemu "Passatu R" pasoval naramne. Ponukaju sa aj dalsie ostre koncernove modely, ale tam to uz vidim marketingovo zlozitejsie. O Kodiaqovi VR6 tak asi mozeme len snivat, a ak by sa aj Skoda rozhodla vstupit na US trh a zrovna s nim, tiez to vidim blede, lebo VW... :-!
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 17:15
Re: motor
V6 je do auta na technice Golfu v dnešní době blbost = buď rád že to časem dostane BiTDI :-!
3. 9. 2016 08:51
Re: motor
To se pleteš, Teramont VR6 na 100% dostane, otázkou zůstává, jakou verzi.
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2016 09:31
Re: motor
Jo s tim Kodiaqem XL máš pravdu :-)

Ale to se asi nebude týkat nás, Teramont V6 nejspíš bude jen pro jiný kontinenty. Tady bude nejspíš vrcholem ne 280 benzínovejch ale 240 naftovejch koní z 2.0 BiTDI

Ale sou tu zajímavější nabídky [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 17:13
Re: motor
To trochu jo = ale viz konkurence [odkaz] lidi by to ale stejně nekupovali. Zato budou kupovat BiTDI 240 naftovejch koní kterej do tohohle nevzhlednýho kontejneru s kolama má dorazit :-)
Avatar - Dinar
2. 9. 2016 09:32
Re: motor
Pro pořádný šestiválec v této třídě musíš k premii, třeba k mercedesu, GLK... Nebo ne? Jéje, ono GLK žádný nenabízí, no tak jinam, Audi, BMW.
Avatar - Joky
2. 9. 2016 09:35
Re: motor
Myslel jsem ten kdo to píše u Škodovky....
Avatar - Plautus
2. 9. 2016 13:07
Re: motor
V GLK samozrejme šesťvalce v ponuke boli.
GLC na ne zatiaľ čaká...
Avatar - Plautus
2. 9. 2016 13:59
Re: motor
A jo, pravda, pre AMG už k dispozícii je ;-)
Ale reč je tu aj o "civilnejších" verziách, kde predošlé GLK ponúkalo napr. aj verziu 350 CDI.
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 14:50
Re: motor
Tam se možná čeká na nový R6?
Avatar - Plautus
2. 9. 2016 21:33
Re: motor
Len im to nejako dlho trvá...
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 21:58
Re: motor
Do kompletní obměny motorů investovali 2,6 miliardy eur = tak to snad bude stát za to
Avatar - _Karel_
2. 9. 2016 22:02
Re: motor
Pokud vím, tak tuto sumu investovali pouze do vývoje nové dvoulitrové nafty.
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 22:09
Re: motor
Jeden 4válec za 70 miliard korun? To spíš ne ;-)

Má dodat nějakou kravinu o IQ nebo na blbosti 1:1? :-)

Čet sem že to bude 2,6 mld eur i 81 mld korun (3 mld eur) což sice neni přesnej přepočet, ale vždycky do víc motorů [odkaz]
Avatar - _Karel_
2. 9. 2016 22:46
Re: motor
Cituji :"MB zaplatil za vývoj nové řady OM 654 více než 67miliard korun."
Ano, je to příšerná suma. A zřejmě špičkový motor, s reálnými emisemi na úrovni deklarovaných.
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 22:54
Re: motor
Co cituješ? OM 654 je jen první vlašťovka = v němčině sem našel že do novejch motorů do roku 2019 celkem investujou 2,6 miliardy eur, v češtině že 3 miliardy eur = 81 miliard korun

Vývoj motoru je sakra drahá sranda ale takhle zas ne [odkaz] :-)
Avatar - _Karel_
2. 9. 2016 23:03
Re: motor
Cituji z dvoustránkového článku čistě o OM 654 v AMS 8/2016. Co BUDOU investovat do r.2019, to je něco jiného.
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 23:05
Re: motor
Tak tam maj chybu = dal sem dva odkazy ve dvou jazycích svym způsobem říkající to samý

Ty se tomu 1:1 nějak bráníš ;-)
Avatar - _Karel_
2. 9. 2016 23:12
Re: motor
Jo, klidně se v AMS mohli seknout. Nebo je to taky jen tvoje interpretace. Vývoj 2,0d za 67mld nemusí znamenat dalších 67mld za implementaci téhož do každého dalšího motoru.
Já mám číslo, co stál vývoj konkrétního motoru, ty operuješ se spekulativním číslem, kolik možná bude stát vývoj motorů MB za další 3 roky. Klidně můžeme mít pravdu oba, a pak neplatí tvůj úplně prvotní údaj, na který jsem reagoval.
END.
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 23:22
Re: motor
Jak jen moje interpretace? Tys nečet ty odkazy?

Máš tu 2 konkrétní odkazy! Žádný spekulace! ;-)

END? Ty si mi hrdina = tak je to 1:1 nebo co? :-)
Avatar - Dinar
2. 9. 2016 14:44
Re: motor
Dříve byly šestiválce všude možně, dnes nejsou. Myslím ale, že pro tuto diskusi je to nepodstatné, stěžovat si na absenci šestiválce v mainsreamovém modelu s motory napříč může jen jouda, když je navíc, a o tom byla má poznámka, nenabízí v dané třídě ani někteří premianti, ačkoliv by z hlediska konstrukce svého modelu mohli.
Avatar - CHerokee
2. 9. 2016 18:36
Re: motor
Spíše jen jouda to spolkne bez reptání a jde pro 1,4 do takového auta. Je to i o tlaku a rezignaci zákazníků.
Avatar - praděda7
2. 9. 2016 22:31
Re: motor
Přesně, lidi sklopili uši, stáhli ocas mezi nohy a skáčou jak z Bruselu pískaj....zkrátka posseroutky... :-(
Avatar - CHerokee
3. 9. 2016 16:00
Re: motor
A nejdříve tam tu levičácko zelenou klaku zvolili.
Avatar - Dinar
3. 9. 2016 18:53
Re: motor
Debata není o tom, co bychom chtěli, ale o tom, co lze v dané třídě v dané době očekávat. Motorizace kodiaqu nejsou ve vztahu ke konkurenci ke kritice. Tím dětinským plácáním o sklápění uší a úpadku civilizace se na tom nic nezmění. :-!
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2016 18:58
Re: motor
Tak civilizace je v úpadku o tom žádná stejně jako že Kodiaq je docela ošklivý asijský auto. Ale má dostat 4válec BiTDI 240 koní = což je sice blbá nafta ale výkonná :yes: :-)
Avatar - Dinar
5. 9. 2016 09:21
Re: motor
Jestli je downsizing jedním z projevů úpadku civilizace, tak jsou tu projevy jiné, které mi vadí mnohem více, jinými slovy, tahat do diskuse o autech tyhle "velké věci v pozadí", je k ničemu, kodiak má prostě motorizace, se kterými nebude mít mezi svou konkurencí problém, naopak jeho motorová paleta bude jedna z nejširších a vrcholové varianty budou ve výkonových sférách, o kterých se většině relevantní mainstreamové konkurenci ani nezazdá.
Na designu kodiaqu není nic asijského nebo čínského, jak tu s pogem vytrvale tlačíte, naopak bude si muset půjčit hodně chromu např. od Renaultu, aby se v Číně líbil.
2. 9. 2016 23:49
Re: motor
Dříve byl vrcholem techniky osmiválec v T613 a těch bylo "pár", jinak všude čtyřválce až na tráboše a vartburky. >:D
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2016 09:33
Re: motor
Nojo ale za železnou oponou ve východnim bloku! >:D
Avatar - Plautus
3. 9. 2016 02:46
Re: motor
Lenže nemáš celkom pravdu, že niektorí premianti ju neponúkajú. Alebo ak, tak dočasne. Kdežto svoj vrchol v 6-valcovom prevedení už GLC má a na civilnejšie verzie sa čaká. Holt padlo rozhodnutie, že do nového modelu pôjdu už nové 6-valce. Inak netvrdím, že v Kodiaqu očakávam tiež 6-vál, len som reagoval na dezinformáciu, ktorú si chtiac/nechtiac napísal.
Avatar - Dinar
5. 9. 2016 09:23
Re: motor
Ale jo, nebylo to z mé strany úplně korektní, o novém R6 MB vím, ale zatím prostě není a GLK ho nenabízí. ;-)
Avatar - Hittman
2. 9. 2016 09:42
Re: motor
Třeba bude atmo V6 jako hybrid..
Avatar - iudex
2. 9. 2016 10:14
Re: motor
Možno bude V8 TDI. >:-[]
Avatar - fOE
2. 9. 2016 10:48
Re: motor
Srandicky, ale az Q7 s V8 TDI projede redakcni test s Kodiaqem 2.0tdi se smat prestaneme. A ne ze by to tady bylo uplne nemozne. >:-[]
Avatar - AUDIRS6
2. 9. 2016 10:51
Re: motor
Dufam, ze v case ked budu testovat SQ7, nebude este k dispozicii ziaden novinarsky Kodiaq 2.0 TDI a nebude to porovnavaci dvojtest. To by som cital so stisnutym zadkom a trpol az do konca... :*)
>:D >:D >:D >:D
Avatar - iudex
2. 9. 2016 11:25
Re: motor
Stačí vhodne nastaviť hodnotiace kritériá a body, napr. veľa bodov za základnú cenu, dostupnosť servisov a cenu náhradných dielov, spotrebu atp. a Audi je, jak se lidově říká, v p.deli. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
3. 9. 2016 09:45
Re: motor
[odkaz] [odkaz] :-)

[odkaz]
2. 9. 2016 20:05
Re: motor
Byl bych za to, aby mezi disciplíny dali přetahování. Na to video bych se podíval. :-)
Avatar - wakantanka
2. 9. 2016 10:52
Re: motor
V Tiguane ti V6 či R6 nechýba? Keďže je darcom prevažnej väčšiny orgánov ťažko čakať 6 valec v Škode keď VW ho nemá.
Avatar - iudex
2. 9. 2016 11:28
Re: motor
Tu nejde o pocit "chýba-nechýba", platforma MQB nepustí, teda Kodiaq môže mať najviac dvojlitre, psne ako ten Tigi.
Na druhej strane veľkostne je Kodiaq o triedu väčší, než Tiguan a rozmerovo má bližšie k Touaregu, takže čisto z tohto pohľadu by aj V6 zniesol.
2. 9. 2016 13:46
Re: motor
tak určitě snesl, ale v době downsizingu a honění se za normama a kg bych to reálně neviděl.
Avatar - wakantanka
3. 9. 2016 06:46
Re: motor
No práve tebe hádam netreba vysvetľovať čo je to o triedu väčší. >:D Dlhší o pár čísel ako súčasný Tigi áno, o rok tu ale bude Tigi plus. :-) Touareg je proste niekde inde - tzv. na vrchole súčasnej koncernovej ponuky SUV.
Avatar - praděda7
2. 9. 2016 14:44
Re: motor
Bez debat! Taková velká kráva a samé usrrané čtyřhrnky... >:-[]
Avatar - iudex
2. 9. 2016 14:58
Re: motor
Vzhľadom na formuláciu usudzujem, že M140i už je doma, či?
2. 9. 2016 23:44
Re: motor
No prostě šestiválec pro MQB není.
2. 9. 2016 09:27
Chybička
V údajích k 2,0 TSI je chyba, otáčky konce rozsahu max. momentu (v tabulce je 3940) nemůžou být nikdy vyšší než spodní otáčky rozsahu max. výkonu (3900)
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Honza Mička
2. 9. 2016 09:32
Re: Chybička
Dobrý den,

takové údaje škodovka uvádí v oficiálních informacích, jsou k nahlédnutí na press webu.
2. 9. 2016 09:46
Re: Chybička
No myslím si že jestli v PR Škody pracujou lidi s íkvétykve (a věřím že tam skutečně jsou viz diletantské chyby v materiálech k ostatním modelům) přece ještě neznamená, že byste jejich zjevné nesmysly měli bez jakéhokoliv komentáře šířit dále i vy
2. 9. 2016 10:25
Re: Chybička
ak škodovka také údaje poskytla, musia ich posunúť ďalej, za prvé nie je úlohou redakcie korigovať prácu automobilky, za druhé by si prípadnou korekciou mohli narobiť problémy, za tretie im za to neplatia a za štvrté, ak by to náhodou skorigovali zle, tak prieser, tak prečo by to robili? Akí ľudia pracujú na pr redakcia nerieši.
2. 9. 2016 10:51
Re: Chybička
Redakce samozřejmě údaje převzít může, ale měla by alespoň upozornit že takové hodnoty jsou zjevně nesmyslné tak ať je bereme s rezervou.

A ne aby je pan Mička ještě obhajovat, dyť to vypadá že s tím "Nonsensem" snad i sám souhlasí
2. 9. 2016 20:28
Re: Chybička
a za pate si vul :-))). jako je zrejme, ze redakce ma byt odborna, chapu, ze si nevsimli, ale po upozorneni (ktereho si vsimli), dane udaje bud docasne odstranim nebo okomentuju (ze je v nich zjevna chyba) a predam dotaz na pr oddeleni do skodovky, ne? vzdyt je to hracka...
2. 9. 2016 11:21
Re: Chybička
Tady je to ke stažení :

[odkaz]
Avatar - cechblog
2. 9. 2016 09:50
Re: Chybička
takže když píší bolbosti vy to opíšete a ještě obhajujete, no potěš koště, jen potvrzujete co jste, neschopní pisálci co ničí obor svým neumětelstvím
2. 9. 2016 09:59
Re: Chybička
hlavne ze ty pises samy duchaplny příspěvky.
netrpíš nejakejma komlexama??
2. 9. 2016 20:26
Re: Chybička
jj, cim vice hrbolu, tim mensi spotreba... vzdyt my vime. :no:
2. 9. 2016 09:42
Re: Chybička
Hned jsi odehnal minimálně tucet nových zákazníků. Pane tabulka.
2. 9. 2016 09:47
Re: Chybička
Velmi inteligentní poznámka. Zřejmě ani netušíš o čem je řeč
2. 9. 2016 11:24
Re: Chybička
Nemám rád Kalouska
Avatar - Emel
2. 9. 2016 11:57
Re: Chybička
Beru připomínku, ale můžu ti to vysvětlit. Věc se má tak, že reálně ta křivka krouťáku není úplně placatá, ale tvoří taky kopec. Jeho vrchol je třeba někde kolem 2800 při 328Nm a pak velmi zvolna padá, při 1450 a 3940 tam je těch 320.

Aby bylo možné uvádět jedno číslo v širokém rozsahu, tak se napíše, že ten motor má 320Nm mezi 1450 a 3940, ale on má fakticky minimálně 320Nm v tom rozsahu a reálně o něco málo víc.

Konkrétně při 3900 otáčkách a 132kW to vychází na 323Nm. A obrácený výpočet: 320Nm při 3940 otáček = 132,04kW. Jasné?
2. 9. 2016 20:32
Re: Chybička
i tak jsi prave dokazal, ze v 3940-ti otackach ma vetsi vykon nez ve 3900, ne? >:-[]
Avatar - Emel
2. 9. 2016 22:02
Re: Chybička
Ne.

Stačí ti to jako odpověď, nebo to mám ještě rozvést?
2. 9. 2016 22:19
Re: Chybička
no jen to rozved, od kdy je 132kW vic nez 132,04.... a nevykladej mi tu, ze v pasmu 3900-6000 je toto cislo mysleno jako minimum ;-).
Avatar - Emel
2. 9. 2016 22:48
Re: Chybička
No dobře, myslel jsem, že už to nebude potřeba a že už je aspoň trošku jasné, že ty hodnoty popisují realitu jen přibližně, a ty tu vytáhneš 0,04kW... ach jo, no dobře, tak ještě jednou.

Já dopočítal 323Nm při 3900 otáčkách z udávaného výkonu 132kW. Klidně to ale může být 133kW a 325Nm. O odchylkách +-1kW vůbec nemá smysl se bavit. Naměřené hodnoty můžou vypadat třeba takhle... ale ono samo to měření není úplně přesné...

[odkaz]
2. 9. 2016 23:05
Re: Chybička
podivej, ze ty hodnoty popisuji realitu jen priblizne je jasne. ze tu realitu dnes vyrobci zkratkovite uvadi jako konstantni hodnoty kroutaku od - do a pak take relativne nove radi uvadi konstantni hodnotu vykonu od - do je take jasne. v tomto zjednoduseni, v duchu korektnosti, vidim poprve, ze by hodnota maximalniho vykonu zacinala drive nez konci konstantni! hodnota maximalniho kroutaku. a jinak, 0,04 kW jsi tu vytahl ty, ne ja ;-).
3. 9. 2016 08:15
Re: Chybička
Emel: A dokázal by jsi vysvětlít proč by to takhle mělo být pouze u tohoto jediného motoru z celé produkce koncernu a vlastně i celého světa ? Tedy absolutně jedinečný případ ?

Není daleko pravděpodobnější že jde jen o překlep v ofic materiálech a že ten překlep všichni papouškují dál protože tomu sami prd rozumí ?
Avatar - Emel
3. 9. 2016 11:12
Re: Chybička
Ten "trojný bod" 132kW-3940o.-320Nm matematicky vychází... a proto si myslím, že to překlep není. Kolik se pak napíše ve kterém případě do papírů už je spíš trošku marketing.

Já nesliboval že budeš s mým vysvětlením spokojený ;-)
3. 9. 2016 13:10
Re: Chybička
No spokojený fakt nejsem, protože už nevychází trojný bod 132kW - 320 Nm - 3900 ot.
Avatar - Emel
4. 9. 2016 01:51
Re: Chybička
A nedokážeš se přenést přes to, že by tam reálně bylo třeba 323Nm místo těch 320?
Avatar - Joky
2. 9. 2016 09:32
Spotřeba
Jestli benzín jezdí v průměru za 7 litrů s tahle " velkým autem "....
Nezačal někdo kdo to píše fetovat?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hittman
2. 9. 2016 09:43
Re: Spotřeba
Normovaná spotřeba dle EU
Avatar - twistedTSD
2. 9. 2016 10:52
Re: Spotřeba
Ano, euroúředníci. ;-)
Avatar - positivemind
2. 9. 2016 09:33
Rozdíl hmotností benzinu
Ten rozdíl 200kg u 1.4TSI vs 2.0TSI 4x4 DSG je docela děsivý... i když 4x4 přidá asi 90 kg a DSG asi 30 kg, 80kg na motoru je docela hodně na tak malý rozdíl objemu.

Nebo je to rozdíl úplně normální? Pravděpodobně tam bude i něco na konstrukci, brzdy, jiné díly nápravy?

Rozdíl 60kg oproti top naftě je v podstatě nula. Pěkně nám ty benzíňáky těžknou :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
2. 9. 2016 10:09
Re: Rozdíl hmotností benzinu
Ten rozdiel je 180, nie 200 kíl (1527 vs 1707) To mi príde vcelku normálne za podstatne objemnejší motor, pohon 4x4 a 7st. automat. Plus tu môže byť rozdielna výbava, tipujem, že vrcholný benzín bude len vo vyššej špecifikácii, ako 1,4ka.
Pre porovnanie, rozdiel medzi 1,4TSI a 2,0TSI DSG 4x4 v Superbe je 220 kíl.
2. 9. 2016 20:21
Re: Rozdíl hmotností benzinu
U výbavy člověk nikdy neví, jak je započítaná. Hmotnosti můžou být pro nějaká holátka, která použili k homologaci.
Avatar - Joky
2. 9. 2016 09:33
Spotřeba
Jestli si někdo myslí, že takhle
Velké auto bude jezdit za 7 litrů
Benzínu.... Hahaha
Rozbalit vlákno
17
2. 9. 2016 09:43
Re: Spotřeba
Tam chybí před 7 číslo 1
2. 9. 2016 10:04
Re: Spotřeba
Treba ke kazde pridat odchylku VAG teamu, 1.5l/100km. Jde jen o "normovanou" lez.
Avatar - Hittman
2. 9. 2016 10:11
Re: Spotřeba
Spotřeba není daná výrobcem, ale měřícím cyklem.
2. 9. 2016 10:13
Re: Spotřeba
Spotreba je dana pouzitou technologii. Ta s tou uvadenou lzi ale nema nic do cineni.
Avatar - Hittman
2. 9. 2016 11:42
Re: Spotřeba
Chyba, spotřebu nestanovuje výrobce, ale počítá se podle měřícího cyklu. Měřící cyklus je stanoven EU a pro vozidla prodávána v EU stejný.
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2016 13:33
Re: Spotřeba
A proto sou rozdíly mezi rozdíly tak velký ;-)
Avatar - nalimer
2. 9. 2016 11:21
Re: Spotřeba
Problém týchto údajov je hlavne pri fleetovej flotile. Spoločnosť v účtovníctve vyráta odporúčanú spotrebu pohonných hmôt na základe priemernej spotreby (udáva sa tento údaj, nie mesto či mimo mesta). Logicky tak vzniká nasspotreba, imho spotrebuje sa viac PHM ako uvádzajú eko údaje výrobcu.
Je jasné, že údaje sú nereálne...
Avatar - Barry Lyndon
2. 9. 2016 12:30
Re: Spotřeba
nevidím důvod, proč by to měl být v účetnictví jakýkoliv problém...
Avatar - Barry Lyndon
2. 9. 2016 13:41
Re: Spotřeba
nevidím souvislost...
Avatar - nalimer
2. 9. 2016 16:58
Re: Spotřeba
vzniká ti neoprávnená nadspotreba, daňovo neuznateľná. Príklad - za mesiac prejazdíš 700 km, mal by si teda tankovať pri 7l priemernej spotreby len 100l. Natankuješ reálne 120l. teda tých 20l máš daňovo neuznaných.
2. 9. 2016 20:23
Re: Spotřeba
To musí záležet na státu. Někde platilo, že můžeš mít vysokou spotřebu, ale musíš to doložit účtenkami (to snad bylo pro soukromá auta, kdy ti to zaměstnavatel proplácel).
Avatar - Plautus
2. 9. 2016 21:08
Re: Spotřeba
Príklad v poriadku (rozumiem, čo si tým chcel povedať), ale matematika celá zle ;-)
Prejazdiť na 700 km 100l paliva, to by Ti to žralo cez 14,2 l/100km "normovaných" a nie 7l :-)
Avatar - _Karel_
2. 9. 2016 21:17
Re: Spotřeba
To je sice hezký, ale pokud tě zajímá "neoprávněná nadspotřeba", pak tě zajímá rozdíl mezi reálnou a papírovou spotřebou.
Takže hodnoty papírové spotřeby jsou samy o sobě k ničemu.
Avatar - Barry Lyndon
2. 9. 2016 12:33
Re: Spotřeba
to není o tom, že bude jezdit za 7l (může jezdit i za 20l), ale že se s ním dá jet i za 7l. A to se dá - ne že ne...
2. 9. 2016 13:05
Re: Spotřeba
Ano, bude, pokud s tím pojedete podle zkušebního NEDC cyklu, který třeba obnáší:

Akceleraci 0 - 50 km/h za 26s
Akceleraci 0 - 70 km/h za 41s
Akceleraci ze 70 na 100 km/h za 35s

Jezdím s výkonnějším autem této kategorie, 4x4, automat a při klidné jízdě (odpovídající pak jízdě s autem třetinového výkonu) to jede za 8. Benzínu.Když jedu tak, jak jsem zvyklý ze svého hotkombi (tzn. stylem, na který SUV není stavěné), tak za 10 - 11.
Avatar - Wolfsteen
2. 9. 2016 09:55
1.4 TSI
Teda to je motor! 2000 Nm, s tím už se můžou tahat brány po poli >:D Opravte si to.
Rozbalit vlákno
0
2. 9. 2016 10:08
zklamani
...po Octavii dalsi zklamani. Ten interier je teda hruza. Takovou stredovou "pridelavku" jsem mel na S100.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hittman
2. 9. 2016 10:12
Re: zklamani
No, když se podíváš po Seatu nebo VW, lepší to není..
2. 9. 2016 10:14
Re: zklamani
Pri vyberu noveho vozu je lepsi obejit je velkym obloukem.
Avatar - nalimer
2. 9. 2016 11:25
Re: zklamani
Je to o zadaní od koncernu. Exteriér pri zavretí oboch očí je celkom pekný. Interiér sni po vyškrabaní nie je je pekný.
Avatar - Plautus
2. 9. 2016 21:13
Re: zklamani
Pri zavretých očiach si to viem predstaviť pekné, ale nebude to vôbec vyzerať ako to reálne vyzerá...interiér je čistá "šeď" bez ohľadu na farbu...ako pracovné auto "pre skupinu energetikov" v poriadku, ako moderné auto pre rodinu vcelku bieda... ;-\
2. 9. 2016 11:41
Re: zklamani
presne tak.vonkajší dizajn je vcelku pekný ale zboku mi pripomína audi q7 prvej generácie.avšak interiér a zvlášť tá prístrojovka je jeden plastový hranatý grc.a tá stredová konzola vypadá ako že je k prístrojovke len položená a akoby bola z úplne iného auta-asi je fakt z tvojej s100. >:-[]
Avatar - karasjan14
2. 9. 2016 11:22
Active Info Display
Neví někdo, jak je to s digitálním přístrojovým štítem? Podle dřívějších informací přece měl být nabízen, ne?
Rozbalit vlákno
1
2. 9. 2016 11:43
Re: Active Info Display
Čekal bych ho nejdřív až s MY18,tj. 22KT/17.
Avatar - JohnyRnR
2. 9. 2016 11:35
A zase...
Opět jsou nejlepší motorizace POUZE s automatem. Fuj-tajxl :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - iudex
2. 9. 2016 12:11
Re: A zase...
Kým pri hothečoch mi to tiež vadí, pri veľkom SUV nevidím problém.
2. 9. 2016 12:40
Re: A zase...
Jak nemam rad automaty, tady to vidim presne stejne. Hovadina je to v nizsi stredni (ceny) a u hothatchu a podobnych aut (tam by mela byt minimalne moznost vyberu).
Avatar - JohnyRnR
2. 9. 2016 14:27
Re: A zase...
Je fakt, že u hot hatchů je to ještě horší, ale stejně mám vždycky radši možnost výběru :-)
Avatar - Barry Lyndon
2. 9. 2016 12:28
Re: A zase...
takový mamacar je fuj-tajxl spíš bez automatu :yes:
Avatar - Barry Lyndon
2. 9. 2016 12:27
ten 2.0 TSI se zdá být úplně akorát
a jestli má někdo problém s 9,5l na 100 km, tak ať si koupí Fabii, ta jezdí i v benzinu za 5. Snaha ochcávat své finanční problémy dieselem by měla být trestná (nebo alespoň terčem posměchu) >:D
Rozbalit vlákno
8
2. 9. 2016 13:16
Re: ten 2.0 TSI se zdá být úplně akorát
souhlas
nedavno jsem si nechtene vyslech rozhovor dvou maminek ve skolce, jak jedna říká ty druhy:
- cestou se mi rozsvitil ucpanej filtr na aute, manzeloj to snad ani nereknu, to zas bude nadavat, at na to prijde sam, az s tim pojede on
...
a pak dodala:
- nechapu proc mi na to popojizdeni koupil naftovy auto a ještě k tomu 6 valec...
Avatar - iudex
2. 9. 2016 13:26
Re: ten 2.0 TSI se zdá být úplně akorát
Žeby sa už a SUV-maminy začínali uvedomovať? >:D Ale nie, také ružové to nie je, stále prevláda optika, že čokoľvek väčšie ako Rapid už musí mať dízel, lebo inak to bude žrať hektolitre. A tak kupujú naftu bez ohľadu na to, či auto nalieta ročne 50000 km, alebo len poskakuje od semaforu k semaforu 5 kilometrov denne.
2. 9. 2016 14:13
Re: ten 2.0 TSI se zdá být úplně akorát
Loni jsem přesně tohle řešil ... SUV pro manželku. Jsme v kopcích, takže když už takové těžké auto, tak pak taky rovnou 4x4 a silnější motor. Na kratší a střední trasy, tudíž benzín. Výběr naprosto zanedbatelný, protože všichni poblázněně kupují nafty, kde ty jakž takž výkonově použitelné (z mého pohledu) stejně v reálu jezdí za 7,5 - 8 litru. S výrazně silnějším benzínem jezdíme za 9,5-10.
2. 9. 2016 20:30
Re: ten 2.0 TSI se zdá být úplně akorát
A nejhorší je, že zážehové pak musíš pomalu kupovat jako zajíce v pytli, protože jako předváděčky moc nejsou (výjimkou by mohli být Japonci).
Avatar - iudex
3. 9. 2016 20:26
Re: ten 2.0 TSI se zdá být úplně akorát
Presne tak. Kráľovstvo za benzínovú predvádzačku BMW!
Avatar - speedfred
2. 9. 2016 15:57
Re: ten 2.0 TSI se zdá být úplně akorát
Zaujímavá mamina,keď vie aj počet valcov :-O
2. 9. 2016 16:23
Re: ten 2.0 TSI se zdá být úplně akorát
Zenska ma vic rozumu, nez starej >:-[]
Avatar - praděda7
2. 9. 2016 22:36
Re: ten 2.0 TSI se zdá být úplně akorát
To jo, ale jen když starej na ní leží.... >:D
Avatar - Barry Lyndon
2. 9. 2016 12:46
chybí údaj o Cx...
... asi se není čím chlubit.
Rozbalit vlákno
3
2. 9. 2016 13:02
Re: chybí údaj o Cx...
0,323 až 0,334.
Avatar - Barry Lyndon
2. 9. 2016 13:38
Re: chybí údaj o Cx...
díky za doplnění, čekal jsem to ještě horší...
2. 9. 2016 20:56
Re: chybí údaj o Cx...
Parameter Cx môže Škoda napísať aký chce. Túto cifru nikto neoveruje. ;-)
Avatar - saldy
2. 9. 2016 13:17
si celou dobu myslel, že to je třída Touareg, ale on to je Tiguan. Nebo něco mezi?
Rozbalit vlákno
3
2. 9. 2016 13:24
Re: Já
a jak te mohl napadnout tuareg? ten snad ma podvozek z golfu?
Avatar - iudex
2. 9. 2016 13:30
Re: Já
Pri SUV nie sú žiadne ustálené veľkostné triedy, ako pri klasických autách, takže sa treba pozrieť na tie parametre.
Tiguan: dĺžka 4,48 m, rázvor 2,68m
Kodiaq: dĺžka 4,70m, rázvor 2,79m,
Touareg: dĺžka 4,80m, rázvor 2,89m.
Teda je to niečo medzi, veľkostne podstatne bližšie Toaregu.
Technicky samozrejme vďaka platforme MQB blízke Tiguanu (s Touaregom nemá nič spoločné).
Avatar - Barry Lyndon
2. 9. 2016 14:08
Re: Já
Kodiaq se má k Tiguanu jako Octavia k Golfu...
2. 9. 2016 13:40
41
Ta fotka s číslem 41 mi strašně zadkem připomína Jeep Grand Cherokee
Rozbalit vlákno
0
2. 9. 2016 14:02
Trefa do (skoro) cerneho
Predek nic moc, ale moznost 3. rady sedadel je super. Interier pekny, cena bude tak jako tak vyborna (jako vzdy u Skody), takze komu nevadi low-end image, tak je to skvela volba. Jen skoda vysoke CO2 - u nas v Belgii se plati dan jen podle co2. Ale je jasne, ze na tak velke auto je ta hodnota ok. V kazdem pripade horky kandidat na moje pristi sluzebni auto. Troufnu si ale rict, ze v Belgii se moc prodavat nebude - CO2 je opravdu vysoko a za ty penize (rozumej - dan) uz ma clovek premii. Jinak ale trefa do cerneho, na trzich, kde se hledi predevsim na cenu auta, se bude prodavat velmi dobre. VfM je rekl bych bezkonkurencni.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Barry Lyndon
2. 9. 2016 14:05
Re: Trefa do (skoro) cerneho
daň jen podle papírových CO2? Nářez... A jaký tam u vás potom máte podíl dieselů? 100%? 8-s
2. 9. 2016 14:22
Re: Trefa do (skoro) cerneho
pro znalce je asi zbytecny uvadet jako to dopadlo v londyne

ale pro neznalce:
pote, co se zacalo vybirat za vjezd do centra londyna podle papirovych CO2, tak se lidi prizpusobili a benzinovy auta vymenili za naftovy.
výsledek?
vzduch v londyne je zamorenejsi nez v cinskych mestech...
Avatar - Emel
2. 9. 2016 14:31
Re: Trefa do (skoro) cerneho
Kdy jsi byl naposled třeba v Šanghaji?
3. 9. 2016 09:23
Re: Trefa do (skoro) cerneho
jedy NOx, jakožto produkt (nejen) spalovacich motoru??
přitom 1 naftak v realu vyprodukuje tolik jedovatého NOx, jako 10 benzinaku...
2. 9. 2016 15:47
Re: Trefa do (skoro) cerneho
Ano, je to tak, jeste se k tomu zapocitava katalogova cena vozu. A ano, povolene jsou jen diesly a hybridy. Proto se tu take v soucasne chvili dobre prodavaji vsechny plug-in hybridy, protoze jejich co2 je kolem 50g (ja vim, papir snese vsechno, ale dokud je to oficialni hodnota, tak se to tak bere), takze dane jsou velmi nizke => cena vozu muze byt o to vyssi. To vede k zajimave situaci, kdy napriklad po zapocteni vsech nakladu vychazi 320d stejne jako 330e. No a kdo by nechtel tech 62 koni navic.

Edit: aby to nekdo spatne nepochopil - mluvim o firemnich vozech. Soukrome si samozrejme muze koupit kdo chce co chce.
2. 9. 2016 14:19
Re: Trefa do (skoro) cerneho
nejsem si jistej, jestli 3. rada sedadel je nejaka vyhra.
nedavno sem videl test narazu dozadu u auta se 3. radami sedadel, tusim ze to byl megane. zaver byl ten, ze i celkem malej naraz by skončil pro ty nešťastníky vzadu (nejspis deti), vaznym zranenim nebo smrti.
tohle suv je sice vetsi a vyssi, ale to nemeni nic na tom, ze pro 3. radu sedadel je i v tomhle aute minimalni deformacni zona při narazu zezadu.
3. rada sesadel v takovyhle autech je podle me vylozenej hazard.
Avatar - Barry Lyndon
2. 9. 2016 14:25
Re: Trefa do (skoro) cerneho
no nevím... ve třetí řadě v tomto to myslím nebude horší než ve druhé řadě třeba v CitiGo ;-)
Avatar - Emel
2. 9. 2016 14:33
Re: Trefa do (skoro) cerneho
Auto se 3 řadami sedadel nejspíš nebyl Megane.

Jinak jo, je jasný že bezpečnost nebude nic moc, tady aspoň sedíš trošku výš a je šance, že pokud tě zezadu nabere osobák, půjde síla nárazu trošku pod tebe. A silné nárazy zezadu nejsou zase tak časté.
2. 9. 2016 20:38
Re: Trefa do (skoro) cerneho
V testu, který jsem před časem viděl, šla hlava rovnou skrz zadní okno. A to nebyl v nějak vysoké rychlosti, ale už si nevzpomenu.
2. 9. 2016 16:07
Re: Trefa do (skoro) cerneho
Jestli Renault se treti radou, tak spis Espace nebo mozne i Scenic, ne? Jinak co se tyce bezpecnosti, tak to je vecna diskuze. Pri narazu zezadu je ve vetsine pripadu problem ve zrychleni / zpomaleni auta a tim zpusobenho poskozeni patere (tzv whiplash). Samozrejme pokud se bavime o narazu, kdy dojde k mechanickemu poskozeni mista, kde sedi cestujici, tam uz je to tak nejak jedno a uznavam, ze v te treti rade jsou proste bliz tomu nakladaku co nedobrzdil nez v te druhe. Ale pri normalni sraze (+/- stejna hmotnsot) ma zad osobniho vozu (mnohem) mene deformacnich zon nez predek, plus zadne airbagy a tak podobne. Vse je jen a jen na konstrukci hlavove operky a poukd se clovek vylozene neopira hlavou o tu operku, tak i maly naraz muze skoncit hodne spatne. Napriklad Volvo je ukazkovy priklad, jak by takova operka mela vypadat. Ale je to jen muj nazor :-)
2. 9. 2016 20:40
Re: Trefa do (skoro) cerneho
V tomhle také platí, že čím "vyšší" řada, tím horší opěrky bývají. V řadě aut i druhá stojí za prd a člověk by tam při ťukanci zezadu sedět nechtěl. Na druhou stranu děti mají sedačky, ty by snad mohly nějakou ochranu poskytnout (vím o nich prakticky kulové).
3. 9. 2016 11:34
Re: Trefa do (skoro) cerneho
Ano, s tímto názorem plné souhlasím.
Avatar - Jenik3
3. 9. 2016 08:08
Re: Trefa do (skoro) cerneho
Ještě bych zmínil, že se navíc platí výpalné podle výkonu motoru. Málokdo si v Belgii pořídí motor nad 120kW, protože zaplatí státu €5.000 za vydání SPZ.
3. 9. 2016 11:38
Re: Trefa do (skoro) cerneho
Tak to jsem nevěděl, dekuji za doplnění. Ja mám vždycky "budget" a k tomu software, ve kterém vidíme po zadaní specifikaci, jestli se auto vejde či ne. A je pravda, ze většina lidi u nás ve firmě ma motory do 120kw.
Avatar - JirkaV8
2. 9. 2016 14:08
za 2-
Podle školní stupnice za 2-. Vzhledově to jde, jízdně beztak průměr. Ale kazí to ten interiér a nabízené benzínové motory
Rozbalit vlákno
0
Avatar - _Karel_
2. 9. 2016 15:36
Spotřeba
" pro tuto chvíli nás zajímá zejména dynamika a spotřeba paliva" Honzo, jak to napsat kulantně....opravdu Vás, coby automobilového profíka, zajímá spotřeba v laboratorním testu? Nebo má tato spotřeba něco společného s tou reálnou? Nebo si k ní máme automaticky připočítávat nějakou konstantu, třeba 20% při klidné jízdě?

Aby nedošlo k nedorozumnění, z těch 40-ti článků o Kodiaqu považuji tento za jeden z řekněme pěti zajímavých, resp. určitě majících smysl.

Na rozdíl od slibovaných "informací z galavečera" a "rozhovorů s vrcholnými představiteli automobilky".
Devótnost nabývá dalších rozměrů. Představení nového běžného modelu domácí automobilky se tu zdá být událostí na úrovni objevení penicilinu.
Rozbalit vlákno
0
2. 9. 2016 17:00
Kachny, kachny, .....
Asi takhle je to s touhle zrudou. Kdyby ze Skodofky vypadlo lejno s volantem, tak o nem bude denne pet clanku. Pritom se tady ve finale, vzhledem k cene, proda par kusu a bude to jen okrajovy model. Bojim se uz otevrit zachod, ze vykoukne KODIAQ D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - palokalo
2. 9. 2016 21:07
Palubovka Kodiaq
Neviem ci si to uz niekto vsimol predomnou ale nemozem si pomoct v palubovke vidim zadok tohoto auta :) [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jaros71
3. 9. 2016 01:00
Zavazadelník a rezerva ?
Design auta je zajímavý , ale nadšení nebudí..Předek je zralý na facelift..Zavazadelník s rezervou má kolik? Asi to bude těch uvedených 650l..
SUV bez rezervy se prodávat NEBUDE..a ta bude jen dojezdová??
A vejde se pak do kufru místo rezervy velké alu kolo? Kam s ním?
Jestli je to SUV opravdu simply claver..nebo někdo nepřemýšlel vůbec. >:D
Rozbalit vlákno
0
3. 9. 2016 07:26
ošklivé
Ošklivé
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Rojin
3. 9. 2016 08:19
Kde to má 6ti válec??
Čtu si to stále dokola, ale nenacházím to. To auto opravdu nebude mít 6ti válec??
To nějak špatně ne?
Já nevím, ale není motor základ auta? Tyhle motory patří maximálně do octávie a ne do 7mi místného SUV >:D

Tohle co se tady děje kolem kodiaqu je jedna velká šílenost.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
3. 9. 2016 08:27
Re: Kde to má 6ti válec??
Vypiš mi neprémiová SUV, ideálně velikosti Kodiaqu, která mají šestiválec. Díky.
Avatar - rohYpnol
3. 9. 2016 13:41
Re: Kde to má 6ti válec??
Ona se ta otázka pomalu začíná měnit na - Vypiš mi prémiová SUV, které mají šestiválec >:-[] ;-)
3. 9. 2016 10:41
Škodu nemám rád
Nemám ju rád kvôli jedinej veci - že má naozaj dobrý marketing :-) Vždy vyrobia auto, ktoré je na hranici alebo medzi triedami. Jkaždý bude argumentovať, že je väčšie ako Tuscon, Kuga, Tiguan... a na základe toho bude i drahšie - ale! Cena bude skoro na úrovni Santa Fe, Sorento, Tuarega - no bude pod ňou. Teda zase budú argumentovať, že to je dôvod ku kúpe, lebo je o chlp lacnejšie ako vyššie spomínané. Lenže je aj o hodný kus menšie auto... Výsledok je, že je presne medzi triedami >:D teda, ak si ho niekto kúpi argumentujúc, že je väčšie - tak áno. A že je lacnejšie - tak áno je.
Osobne by som na trhoch v SR a ČR do škody nešiel, lebo je tu neskutočné predražená a stále má dosť fanatických obdivovateľov, pre ktorých je všetko od VW GROUP božstvom a ani nerozmýšľajú nad iným autom. Škoda rodí v skutku dobré autá, ale ani zďaleka nie tak dobré, ako tomu ukazujú predajné čísla.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - grifith
3. 9. 2016 11:11
Re: Škodu nemám rád
Cena bude na úrovni SF, Sorenta nebo Touarega? Vůbec. Cenově bude zhruba odpovídat Superbu tedy v relacích od 600 tisíc korun. Tedy opravdu na úrovni Tiguanu. A ano, koupíš za to o něco větší vozidlo než je třeba Tiguan. Velikostně je to SUV střední velikosti typu Outlander, RAV4, CRV nebo Kuga... Takže nezlob se, ale máš špatné vstupní informace.
3. 9. 2016 16:24
Re: Škodu nemám rád
Veľkostne je to pomaly najväčšie z tej menovanej kategórie ak nie úplne najväčšie. Pekne zapadá napr.medzi VW Tiguan a VW Tuareg - všetky porovnania sa budú robiť s kategóriou Tiguan, len cena sa bude porovnávať s Tuaregom >:D ... a presne toto je marketing firmy ŠKODA. Škoda nie je vôbec zlé auto, len sa mi na nich nepáčí tento zavádzajúci marketing. Tak ako vychvaľovanie super užitočných riešení, ktoré sa mnohé berú v tejto triede ako samozrejmosť, resp. nepodstatnosť. Vstupné informácie nemám vôbec zlé, nie som človek, ktorý mnou spomínané autá videl iba na obrázku ;-)
Avatar - grifith
3. 9. 2016 16:33
Re: Škodu nemám rád
Tak se tě zeptám jinak - jaká bude cena Kodiaqu a jaké jsou ceny Touaregu? A když už u toho budeš, tak přihoď i ceny toho Tiguanu...
O jaké kategorii mluvíš, když srovnáváš velikost? Ono se to u tebou jmenovaných trochu míchá dohromady.
Zatím se projevuješ přesně opačně, než se snažíš naznačit.
4. 9. 2016 13:23
Re: Škodu nemám rád
Presne tak to píšem, ako súdi väčšina ľudí, populácie. Ako som písal, okolo vozidiel sa točím už nejaký ten rok i profesionálne a pravda je taká, že ľudia čo prispievajú do fór, majú poväčšinou obrovský i keď často iba teoretický prehľad medzi automobilmi. Ale to nie je vzorka populácie. X ľudí stačí zhliadnuť autosalón na prime a majú spravený názor a považujú sa za kompetentných porovnávať. Iné je porovnávať nové pneumatiky a iné ak majú za sebou 10 000km. Iné je testovať na nemeckých cestách a iné u nás - diaľnica v Nemecku nie je taká istá ako diaľnica Bratislava - Praha. Preto viem, že kvantum ľudí bude toto auto porovnávať so segmentom vyšším (Sorento, Tuareg...) a budú presvedčený o tom, aké je to vozidlo lacné. Presne ako YETI ...to je kategória ako nová Vitara od Suzuki ale cenou atakuje už vyššie spomínané Tuscon, Tiguan, Kuga... Opakujem, škody sú dobré autá a z technickej stránky fajn, ale stále ťažia z toho, že je veľká časť populácie zvyknutá na túto značku a nedokáže svoj pohľad zobjektívniť. Inak by bola reálna cena škodoviek cca 10 % nižšia (myslím tým reálna predajná, cenníková cena nikoho u nikoho nezaujíma)
5. 9. 2016 08:01
Re: Škodu nemám rád
A dotaz. Dle tvého přesvědčení mají být ceny Škodovek o 10% níže kde? V Česku? Nebo na Slovensku? Protože na Slovensku jsou obecně Škodovky o 10% dražší, než u nás, takže si prosím zobjektivněte pohled, protože Škoda je i u Vás s brutálním odstupem a dlouhodobě nejprodávanější značka na trhu. A asi těžko dává dvojnásobné slevy tak, aby zákazníkům vykompenzovala proti Česku vyšší ceníkové ceny. A na německé ceny už se radši nedívej vůbec.

Auta si můžeš porovnávat mezi sebou jak chceš, ovšem pokud chceš lacné auto a řešíš "zásadní"rozdíly ve výši 500 EUR (jako třeba zde nám všem dobře známý expert a Topp diskutér), tak skutečně jsi u špatné značky a ve špatné kategorii.
5. 9. 2016 11:25
Re: Škodu nemám rád
No u nás, v SR dá škoda na supreba, octáviu a vozidlo v sume nad 15 - 20 000 eur v pohode KAŽDEMU, kto dobré jedná (nie iba firme) 10 - 13 % zľavu z cenníkových cien... aj tak je to veľa v porovnaní s konkurenciou. ;-) Pri odbere viacerých vozidiel aj cez 20 %, VW má ešte vyššie nasadené cenníky... A brutálny odstup je spôsobený historicky - tento odstup je ale z roka na rok menší a ak sa vymenia generácie vodičov, pre ktorých už bude škoda taká istá značka ako vw, ford, opel alebo toyota a budú sa na ňu tak i pozerať, tak sa predaje takmer zrovnajú - ak konečne škoda neupraví normálne ceny. Môže sa tu do pŕs biť kto chce ako chce, ale škoda nie je žiadne nadauto, čo prečúr* všetku konkurenciu, jediné najlepšie. Je šťastný ten, čo je o tom presvedčený, lebo normálny znalý človek má pomerne ťažkú úlohu pri kúpe vozidla - rozhodnúť sa. okrem diagnóz, čo sú o tom svojom vždy a všade presvedčení... >:D
5. 9. 2016 17:57
Re: Škodu nemám rád
tak v CR na to zapomen. Kupoval jsi realne Skodovku, nebo jen "znamy.." Hadam, ze to druhe, vid..
5. 9. 2016 19:43
Re: Škodu nemám rád
I v Česku dostaneš na Oktu jako běžný člověk okolo 9-10%. Při nákupu několika málo jednotek služebních jsme i na absolutní novinku OIII tehdy dostali 18%, tudíž tohle je asi podobné všude. Pokud je to ovšem u Vás moc, tak nechápu, proč si lidi nezajedou auto koupit k nám kousek za čáru. Před pár lety takhle naopak jezdili kolegové na Slovensko, když tam třeba Seaty vycházely levněji.

Pro srovnání třeba základní Okta RS v liftu dle ceníku jako důkaz, jak jsou Škodovky v Česku děsně předražené:

Česko - 660tKč (24.450 é)
Slovensko - 26.740 é
Polsko - 110.340 zl. (25.440 é)
Německo - 30.690 é

A co třeba taková Fabia, "rodinné" to vozítko východní Evropy. Kombík TSi 66kW v základu:

Česko - 284tKč (10.520 é)
Slovensko - 11.390 é
Polsko - 47.380 zl. (10.925 é)
Německo - 14.510 é

Jinak podíl Škody na Slovensku je v posledních letech prakticky stabilní na úrovni 21%, jak si můžeš dohledat. Takže si klidně můžeš snít o "normálních" cenách, ale trh u Vás i v Česku akceptuje ty současné. A právě třeba ta kdysi levná konkurence se dnes cenově tak posouvá nahoru (viz. mezigeneračně třeba i20 nebo ceed), že dneska mluvit o objektivně předražených škodovkách prostě už moc nelze.
5. 9. 2016 18:04
Re: Škodu nemám rád
to jsou klasicky kecy netovych tlachalu.. ze vsude jinde nez v CR je Skoda daleko levnejsi nez v CR a podbizi se cenou atd.. urcite.. proto je v CR nejlevnejsi :-) Samozrejme nekde muzou mit lepsi akcni pakety, sirsi vybavu v zakladu atd.. ale to nejsou cenove rozdily, ktere by pri vyberu auta hraly roli. Ne u auta za 20-40 tis euro coz Oktavie a Superby jsou..
Avatar - rohYpnol
3. 9. 2016 13:48
Prazvláštní nabídka
Buď tu máme poněkud podměrečný 1.4, nebo přestřelený dvoulitr. Právě v objemu 1.6 přitom zeje díra jak vrata. A to v naftě i benzinu...

Takže zatímco diskusní plakáti kritizují Renault za absenci silných benzinů a dieselů, tak Škoda naopak silnější motory nabízí a tam, de by hledal běžný zákazník, nemá co nabídnout 8-s :-!

Ale nepochybuji, s příchodem 1.5 TSI už se i koncern vrátí do hry.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - grifith
3. 9. 2016 13:50
Re: Prazvláštní nabídka
Takže Kodiaq 1,6 TDI 88kW by byl v pohodě a nepodměrečný? A co benzínová 1,6, ta by měla mít jaké parametry? Co je na dvoulitru přestřeleného? A co jako běžný zákazník hledáš?
Avatar - rohYpnol
3. 9. 2016 14:03
Re: Prazvláštní nabídka
Právě solidní 1.6 diesel (za což 1.6 TDI opravdu nepovažuji).
Avatar - grifith
3. 9. 2016 14:06
Re: Prazvláštní nabídka
A jaký je tedy solidní 1,6 diesel? Jaké má mít parametry?
Avatar - Barry Lyndon
4. 9. 2016 18:11
Re: Prazvláštní nabídka
solidní diesel je oxymóron. Snad od 7,5 t výše...
Avatar - twistedTSD
6. 9. 2016 09:43
Re: Prazvláštní nabídka
Ježkovy zraky, nestraš s 1.6 dieselem a buď rád, že Kodiaq zůstává u dvoulitrů. Úplně stačí, co předvádí Renault.
Avatar - _Karel_
3. 9. 2016 16:31
Re: Prazvláštní nabídka
Ty voe děláš si kozy, ne? 110kw dvoulitr je přestřelený v 17-ti metrákovým autě a "běžní zákazníci" by toužili po 1,6?
Nebo je "přestřelený" vrcholný benzín se zrychlením 8s a maximálkou 200?Proč je tedy podměrečná jen o 22kw slabší 1,4TSI?
Já teda vidím ideální paletu motorů v rámci dnešní doby.
3. 9. 2016 19:05
Re: Prazvláštní nabídka
Benzinova 1.6 by stejne nemela o moc vic, nez 110kW, tedy vykon silnejsi 1.4. To same u dieselu. Ale neboj, ceka se na 1.5 TSI/TDI, treba si potom vyberes ;-) Navic dvoulitrove TDI je nejrpodavanejsi motorizace u superbu, takze tady nikdo po nejake jedna-sestce plakat nebude.
Avatar - iudex
3. 9. 2016 20:34
Re: Prazvláštní nabídka
Klasicky hľadáš chyby tam kde, nie sú, resp. dosť naivným spôsobom. Ako už Ti písal Karel, 110 kW 1,4ka je "podměrečná", ale iba o dve deci väčší motor je to pravé orechové? Koľko by mala mať tá 1,6ka výkon, aby nebola rovnako "podměrečná", ako 110 kW 1,4ka? 125, 132 kW? Ups, ale to už si na úrovni toho dvojlitra, ktorý je podľa Teba overkill.
A o 1,6 TDI v takom veľkom SUV sa ani nejdem vyjadrovať, to by stačilo horko-ťažko na predbiehanie traktorov.
Avatar - Barry Lyndon
4. 9. 2016 18:13
Re: Prazvláštní nabídka
zatímco u Superbu lze akceptovat 1.8 TSI, tady je upsizingový 2.0 TSI přesně akorát
Avatar - rohYpnol
3. 9. 2016 14:04
Prvé dojmy
[odkaz]

takto má vypadat novinářské představení :yes: :yes:

P.S. Interiér "naživo" nevypadá vůbec zle.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - _Karel_
3. 9. 2016 16:45
Re: Prvé dojmy
Souhlas! Přesto, že Rosťa hóódně chválil, nemám pocit, že se snaží udělat z diváka bl.bce. :yes:
Avatar - Jaros71
4. 9. 2016 01:08
Re: Prvé dojmy
Na videu vypadalo auto dobře , lépe než na fotkách..
Bude ideální se do něj posadit a zhodnotit si to může každý sám.
Avatar - Rojin
4. 9. 2016 08:02
Re: Prvé dojmy
Já osobně dávám přednost černému interiéru, ale tady u kodiaqu vypadá ten světlý daleko líp, než černý.
Avatar - Barry Lyndon
4. 9. 2016 16:31
Re: Prvé dojmy
to vypadá ale skoro vždycky. Ve výsledku si ho ale stejně téměř nikdo nekoupí, protože je z praktického hlediska úplně nereálný..
Avatar - Barry Lyndon
4. 9. 2016 16:29
Re: Prvé dojmy
souhlas, dobře on. Holt někdo má talent na práci, kterou dělá, větší a někdo menší. Vyznění interiéru pak o dva levely lepší než na ofiko fotkách a exteriéru taky o level. Zajímavé, že kamerou z ruky na prezentaci dokázal vzít auto z lepších úhlů než profi fotograf během x hodin práce v studiu.
Avatar - skejpa
5. 9. 2016 09:00
Naměřené hodnoty
Jsem opravdu moc zvědav, na naměřené hodnoty dynamiky. Moc se mi nechce věřit těm hodnotám. Předpokládám, že to měřili s totálně oholeným autem bez výbavy...
Rozbalit vlákno
0
6. 9. 2016 09:25
ježiš
to je ale hnusný auto, skoro jako stará Q7, fuj .. začínám mít o škodovku strach .. :no: >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
6. 9. 2016 09:46
Re: ježiš
Nemusíš, Kodiaq se bude prodávat jak rohlíky. :-)
10. 9. 2016 11:53
Jak dlouho?
Jak dlouho to bude viset na prvni strance!?!?!?!!?!?
Kdyz jste psali o Hyundai, tak to zmizelo po par hodinach :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0