Novinky
0
tak jsem v něm včera jezdil, a byl jsem velmi příjemně překvapen, jako druhý auto k STi to bude fajn...( sám nevěřím že chválím ropáka, fuj )
Pierro
0
Ty jezdíš eSTÍčko??? 😉
0
jo jo je to silně návyková záležitost >😁
Pierro
0
jakej ročník??
0
Ja ted po nocich prohanim rocnik 80 pokud te to zajima 😉 :-! >😒]
Pierro
0
já jen o rok starší... 😉 >😒]
0
A mas uz papir ze jsi prvni majitel? 😉
jurajos
0
To bol skutočne vynikajúci rok. >😒] :yes:
Beekey
0
Hm, tak ja vam zas ten rocnik asi tazko prezradim, zial velakrat si ani mena nepamatam...😄
Navtech
0
To už je taky uleželý maso, ne?
0
mám letošní model a je to moooc návykový >😁
v kurzu 25 vychazi v nemecku forester na 612tis. .. v dansku je to jeste mene ..
ve Finsku 498000Kc.
Cituji: "Vibrace se omezují jen na občas patrný charakteristický reakční moment boxeru" CO NÁM TÍM PROBOHA CHCETE ŘÍCT? Ten motor NEVIBRUJE. Pokud po zahřátí motoru na něj postavíte minci na hranu, nespadne, tak je chod stabilní a bez vibrací. Mám s dieselem v Outbacku najeto 15700 km a nic z toho co popisujete se ani na okamžik neobjevilo.
Cituji: "v celém spektru otáček je motor tichý a ve voze velmi dobře utlumený". TO je opět blbost, ve vyšších otáčkách motor vyje, zvuk není utlumený a roztočené turbo mu dává charakteristický zvuk který zní velice dobře. O motoru v každém případě víte a utlumený není.
Sakra - seděl jste v tom autě vůbec?
Než psát takovéto bláboly, to snad nepsat vůbec pane Láníku. Chápu, že nejste subarista. Tak pište o škodovkách nebo citroenech, zavděčíte se alespoň mase. To že je Forester naladěný hodně do měkka, a je na sportovní jízdu (řezání okresek a dravou akceleraci) nepoužitelný jak u dieselu tak u benzínu, to je TO co stojí za zmínku. Nebo že diesel boxer snižuje těžiště vozu citelně oproti jiným SUV a CrossX autům a zlepšuje ovladatelnost.
Nebo ty bláboly o LPG. Každý slušný dealer subaru vám bude LPG rozmlouvat. Tahle auta nejsou pro socky, které počítají zda je vyjde 1km na 2,90 nebo na 3,40 Kč. LPG zabije výkon motoru, zabije prostor v kufru.
Nejlíp uděláte když si příště dáte s tím co píšete trochu práce!
Cituji: "v celém spektru otáček je motor tichý a ve voze velmi dobře utlumený". TO je opět blbost, ve vyšších otáčkách motor vyje, zvuk není utlumený a roztočené turbo mu dává charakteristický zvuk který zní velice dobře. O motoru v každém případě víte a utlumený není.
Sakra - seděl jste v tom autě vůbec?
Než psát takovéto bláboly, to snad nepsat vůbec pane Láníku. Chápu, že nejste subarista. Tak pište o škodovkách nebo citroenech, zavděčíte se alespoň mase. To že je Forester naladěný hodně do měkka, a je na sportovní jízdu (řezání okresek a dravou akceleraci) nepoužitelný jak u dieselu tak u benzínu, to je TO co stojí za zmínku. Nebo že diesel boxer snižuje těžiště vozu citelně oproti jiným SUV a CrossX autům a zlepšuje ovladatelnost.
Nebo ty bláboly o LPG. Každý slušný dealer subaru vám bude LPG rozmlouvat. Tahle auta nejsou pro socky, které počítají zda je vyjde 1km na 2,90 nebo na 3,40 Kč. LPG zabije výkon motoru, zabije prostor v kufru.
Nejlíp uděláte když si příště dáte s tím co píšete trochu práce!