Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Naftové Subaru Forester 2.0D na českém trhu, cena od 793.800,-Kč

21 komentářů

tak jsem v něm včera jezdil, a byl jsem velmi příjemně překvapen, jako druhý auto k STi to bude fajn...( sám nevěřím že chválím ropáka, fuj )
Avatar - Pierro
Pierro
Ty jezdíš eSTÍčko??? 😉
jo jo je to silně návyková záležitost >😁
Avatar - Pierro
Pierro
jakej ročník??
Ja ted po nocich prohanim rocnik 80 pokud te to zajima 😉 :-! >😒]
Avatar - Pierro
Pierro
já jen o rok starší... 😉 >😒]
A mas uz papir ze jsi prvni majitel? 😉
Avatar - jurajos
jurajos
To bol skutočne vynikajúci rok. >😒] :yes:
Beekey
Hm, tak ja vam zas ten rocnik asi tazko prezradim, zial velakrat si ani mena nepamatam...😄
Navtech
To už je taky uleželý maso, ne?
mám letošní model a je to moooc návykový >😁
v kurzu 25 vychazi v nemecku forester na 612tis. .. v dansku je to jeste mene ..
marianek
ve Finsku 498000Kc.
to ale pocitas netto cenu .. ne?
Navtech
V Uzbekistánu 245000,- Kč
v japonsku taky 😄 Len ten volant trosku... 😄

dojdi navtechu uz po tu alfu na Slovensko radsej 😄 😄
Beekey
Khm, tu mas odkaz.
[odkaz]
tady mas odkaz

[odkaz]
tak na to koukám a nejlevnejsí D je za 29900 což je zhruba +-719tis, takže je to stejný ;-\
Cituji: "Vibrace se omezují jen na občas patrný charakteristický reakční moment boxeru" CO NÁM TÍM PROBOHA CHCETE ŘÍCT? Ten motor NEVIBRUJE. Pokud po zahřátí motoru na něj postavíte minci na hranu, nespadne, tak je chod stabilní a bez vibrací. Mám s dieselem v Outbacku najeto 15700 km a nic z toho co popisujete se ani na okamžik neobjevilo.

Cituji: "v celém spektru otáček je motor tichý a ve voze velmi dobře utlumený". TO je opět blbost, ve vyšších otáčkách motor vyje, zvuk není utlumený a roztočené turbo mu dává charakteristický zvuk který zní velice dobře. O motoru v každém případě víte a utlumený není.

Sakra - seděl jste v tom autě vůbec?

Než psát takovéto bláboly, to snad nepsat vůbec pane Láníku. Chápu, že nejste subarista. Tak pište o škodovkách nebo citroenech, zavděčíte se alespoň mase. To že je Forester naladěný hodně do měkka, a je na sportovní jízdu (řezání okresek a dravou akceleraci) nepoužitelný jak u dieselu tak u benzínu, to je TO co stojí za zmínku. Nebo že diesel boxer snižuje těžiště vozu citelně oproti jiným SUV a CrossX autům a zlepšuje ovladatelnost.

Nebo ty bláboly o LPG. Každý slušný dealer subaru vám bude LPG rozmlouvat. Tahle auta nejsou pro socky, které počítají zda je vyjde 1km na 2,90 nebo na 3,40 Kč. LPG zabije výkon motoru, zabije prostor v kufru.

Nejlíp uděláte když si příště dáte s tím co píšete trochu práce!
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nezbývá než s Tvým názorem zcela souhlasit. Novináři jsou s tím LPG u Subaru úplně umanutí.
Nebo z jiného soudku: si všimni jak neustále vynášejí do nebe 1,8 TSI VW, jakkoli veřejnost dává 75% přednost dieselům.