Bezpečnost
Pierro
0
>😒] >😒] :yes:
Přejít do diskuze
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jen tak kvůli úplnosti: v kompaktech byl jako první nejvíce suverénní Mégane (2002). Stanovil standart ve třídě!
Navíc od nového auta této velikosti je pět hvězd samozřejmostí.
Navíc od nového auta této velikosti je pět hvězd samozřejmostí.
no celkem trapný tohleto....dělaj haló pro nic....vždyť je to pětkovej golf ! Akorát lehce pozměněnej a přibyl mu kolenní airbag no....
Hoci já vôbec nekritizujem Golf celý. Páči sa mi stále viac a viac. A môžem povedať jednu takú vetu: Golf prešiel za tých 30 rokov dizajnovo zaujímavú cestu: OD GIUGIARA k DE´SILVOVI. 😄 Hele, Golf je v oblasti bezpčnosti líder. No po týých testoch ma hnevá, že každý hneď hovorí "...robí nielen vo svojej triede, ale vôbec aj najbezpečnejšie autá na trhu". 😲 Já nepopieram, že Golf a hocikto iný je špička vo svojej triede. Ale prečo aj jedno z najlepších na trhu? Argumentuješ mi tým, že je to XC 90. Já ti teraz úpoviem niečo. Je jedno, čo je to auto, či je pedndolíno na asfaltovej ceste. Keď je raz jedno z najlepších na trhu, znemná, že súperi aj s XC 90. A veru nesúperí. Nech si nechajú tie kecy. Já nie som na to zvedavý.
No já bych to viděl jako konečně. Konečně se povedlo dohonit ostatní automobilky a možná, že se to povedlo i na první pokus. Při předchozích testech, jestli mi paměť slouží, tak bylo repete, aby byla alespoň nějaká hvězda. >😁
Nevím, co považuješ za nedávno, ale to bmw bylo představeno v roce 1991, což je téměř 20 let(crash test proběhl na konci jeho výrobního cyklu v roce 1997).To ten čas letí. 😄
Myslím, že jsme to všichni očekávali. Volkswagen by si leda utrhl ostudu, kdyby nový Golf nedosáhl na plný počet. Takže snad jen jedno malé tiché BRAVÍČKO... 😉
Těch čtyř hvězdových je spousty, nevidím v tom zásadní problém. Většina nových aut je z hlediska bezpečnosti naprosto bezproblémová. K pozastavení přichází jen opravdoví exoti, kteří vyčnívají z davu, např. Nissan Navara. V době nedávné to může být ještě BMW3, které se bortí jak konzerva nebo Xantia případně Voyager (na další si ted nevzpomenu). To jsou auta vyčnívající z davu. Vše ostatní lze považovat za relativně bezpečné vzhledem k době výroby.
Vojna? Ja som len pripomenul ze za 4.hviezd. autami netreba chodit na cudzie kontinenty, niekedy staci pohladat doma. Je v tom problem?
Hvězdičková válka je zase tady. Je mi vcelku jedno kolik má auto hvězd (ano 5 už je pomalu samozřejmost) Z výsledku testu mi stačí, že vylezu při modelovém nárazu živej a podle obrázku figurín zřejmě i nezraněn. To že se ze záhadných důvodu povolil zámek dveří, mi může být šum a fuk. Bourat nehodlám a do modelové předsazené překážky xy už vůbec ne.
Ty GTI nema ted uz skoro kazde nove testovane auto 5* - snad s vyjimkou Amerik a nekterych korejcu kteri maji za 4*. A pak cinanu coz je specifacka kategorie- z ryzovaho papiru proste svedskou ocel neudelas ani kdy to rozkaze Mao