Jsem sice až nezdravě nadšen ze vzhledu nové A4 v sedanu, zdravě se mi líbí Q2 a TTS, ale Q3 a výše na mě působí přesně opačným dojmem (hovořím o vzhledu, nikoliv o technice). Je to škoda, protože třeba koncepce/designový směr e-tron by byla svěžím větrem.
Londonbridge
0
Vsetky modely sa netrafia... Aj stara 2 vyzerala divne a A 1 tiez nevyzera cool... Q 7 tiez nie je dizajnovy skvost... A 4 tazko rozoznas od starej aj ked ma novu techniku aj podvozok ten design to neprezradza tym moze stratit nejake cisla na predaji. vela ludi menej cita a kupuje viac ocami a srdcom. nemyslim ze vacsinu zien zaujimaju technicke parametre a vynovene podvozky alebo spolahlivost v JD Power. Fiat 500 je jasny priklad a nova Alfa tiez. na druhej strane napr. Dacia sa nekupuje ocami ani srdcom tam je dobre nastavena cena a to tiez laka ako vypaseny cervik vtaka... >😁
Sky for everybody
0
Já ti nevím - ten jemný facelift A4 velmi prospěl a já ji teda rozeznám na první pohled...ale to bude tím nezdravým nadšením 😄
...od toho mají ženy nás, abychom redukovali jejich nadšení z ptákovin... i když někdy jim lze těžko odpírat jejich radost... 😄
Dacia se drží své filozofie - to se mi na ní líbí (víc zkušeností s ní nemám)
Pradeda77
1
Ja bych videl problem v tom, ze Audi naroubovalo v tomto pripade malou karoserii na podvozek s velkym rozvorem. Ale nejvetsi problem pro Audi byl nepochybne odchod P. Schreyera ke konkurenci. :-!
Sky for everybody
0
pravda
a malé rejpnutí: tak to jsem rád, že přes tvůj postoj ke korejské produkci tuto přece jen považuješ za konkurenci 😄
...od toho mají ženy nás, abychom redukovali jejich nadšení z ptákovin... i když někdy jim lze těžko odpírat jejich radost... 😄
Dacia se drží své filozofie - to se mi na ní líbí (víc zkušeností s ní nemám)
a malé rejpnutí: tak to jsem rád, že přes tvůj postoj ke korejské produkci tuto přece jen považuješ za konkurenci 😄