Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi Q3: Decentní vylepšení vzhledu s větší dávkou sportu

Aleš Dragoun
Diskuze (6)
Audi Q3 přijede do Paříže v modernizované podobě. Vozy s balíčkem S line se od běžných variant nyní více odliší, přibude model Competition.

Modernizace vizáže nyní druhého nejmenšího crossoveru v nabídce čtyř kruhů je velmi decentní. Jeho exteriér vypadá atraktivněji, ve výbavě Sport dostal agresivnější a ostřejší příď s tradiční „singleframe“ maskou v šedém odstínu Stone Gray, větší vstupy vzduchu v nárazníku a jeho spodní příčnou lištu v laku. Vozy s balíčkem S line mají ony výhradně lesklé černé vstupy doplněné o prvky s diamantovým efektem, nárazník upgradovaný o další dvoudílný nástavec a mřížku černou. Kryt podvozku je v jejich případě matně stříbrný.

Z nabídky laků karoserie zmizela hnědá metalíza Tundra, kterou nahradila zelená Camouflage. Pro modelový rok 2017 je přichystána také speciální edice Q3 S line Competiton (oficiálně s malým písmenem). Tu charakterizují černé doplňky včetně zrcátek, střešních podélníků a spoileru na pátých dveřích, desetipaprsková kola z programu Audi Sport jsou standardně devatenáctipalcová.

Competiton se chlubí dále v kabině sportovními sedadly s bočním vedením. Mohou být čalouněna kombinací kůže a látky, případně za příplatek Alcantarou a ještě luxusnější Nappou. Nechybí tříramenný sportovní volant se zploštělou spodní částí, hliníková tlačítka a hlavice řadicí páky manuální převodovky, něco málo klavírního laku a u modelů s S tronicem pedály z nerezové oceli.

Exteriér i interiér pokrývají loga S line.

U vizuálních odlišností ale nezůstalo, Competiton má navíc tvrdší podvozek a standardní systém nastavování jízdních režimů. Bude se dodávat se všemi motory z celé řady, jistě kromě těch nejvýkonnějších... Ceny začínají na 33.050 eurech (893.000 Kč). Q3 s výbavami Sport a Design přijde levněji, na 30.100 eur (813.300 korun), v prodejnách se všechny výše popisované verze objeví ještě letos.

Aleš Dragoun
Diskuze (6)
Avatar - twistedTSD
16. 9. 2016 23:01
yep
Za mě nejpěknější Q. :yes:
16. 9. 2016 09:23
Re: Vzhled...
pravda
a malé rejpnutí: tak to jsem rád, že přes tvůj postoj ke korejské produkci tuto přece jen považuješ za konkurenci :-)
Avatar - Pradeda77
15. 9. 2016 15:31
Re: Vzhled...
Ja bych videl problem v tom, ze Audi naroubovalo v tomto pripade malou karoserii na podvozek s velkym rozvorem. Ale nejvetsi problem pro Audi byl nepochybne odchod P. Schreyera ke konkurenci. :-!
15. 9. 2016 14:36
Re: Vzhled...
Já ti nevím - ten jemný facelift A4 velmi prospěl a já ji teda rozeznám na první pohled...ale to bude tím nezdravým nadšením :-)
...od toho mají ženy nás, abychom redukovali jejich nadšení z ptákovin... i když někdy jim lze těžko odpírat jejich radost... :-)
Dacia se drží své filozofie - to se mi na ní líbí (víc zkušeností s ní nemám)
Avatar - Londonbridge
15. 9. 2016 14:24
Re: Vzhled...
Vsetky modely sa netrafia... Aj stara 2 vyzerala divne a A 1 tiez nevyzera cool... Q 7 tiez nie je dizajnovy skvost... A 4 tazko rozoznas od starej aj ked ma novu techniku aj podvozok ten design to neprezradza tym moze stratit nejake cisla na predaji. vela ludi menej cita a kupuje viac ocami a srdcom. nemyslim ze vacsinu zien zaujimaju technicke parametre a vynovene podvozky alebo spolahlivost v JD Power. Fiat 500 je jasny priklad a nova Alfa tiez. na druhej strane napr. Dacia sa nekupuje ocami ani srdcom tam je dobre nastavena cena a to tiez laka ako vypaseny cervik vtaka... >:D