Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Porsche 924 a 944 od lidového po luxusního sportovce (+video)

8 komentářů

holden_holden
[odkaz]
Avatar - Dinar
Dinar
že v osmdesátých letech, kdy jsem začal auta prožívat, se mi od porsche líbily právě tyto "levné" typy s motorem vpředu. Carrera tehdy vypadala zvláštně, podivné oplastování a vytažené nárazníky její klasické karoserii neslušely, působila na mně staře, změnila to až generace 993.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Kamoš mal niekedy uprostred 90 - tych rokov práve tmavomodre 944. Tie vyklápacie kukadlá, posed, jazda boli ako z inej galaxie - vzhľadok k tomu na čo vtedy bežný človek dosiahol. Jeho kus mal ale tú chybu, že viac stál pokazený ako jazdil.
Avatar - Stejsn
Stejsn
ruční brzda byla vlevo od sedačky řidiče. A ta sedačka je svinsky nízko. Takže když tam člověk chtěl vlézt a měl zataženou ručku, urval si koule.
_MT_
Páku brzdy mají u dveří i Astony. Jen nezůstane nahoře, aby nepřekážela.
rrren9
jenže tehdy jsme byli mladší, takže člověk >😁 všechno zvládnul, včetně těch lapených milovnic, asi aut :-! Já mám koule v pořádku, ale záda mi dávajíá jasně najevo, že bych do toho dneska vlezl a už tam musel zůstat.
924 bylo první Porsche, kterým jsem kdy jel. Dnes jeho výkony nikoho neohromí, ale já na něj stále vzpomínámi víc než na pozdější 944.
Avatar - eLzyx
eLzyx
280kW z dvoulitru je masakr. Mě nenapadá žádné soudobé seriové auto, které by mělo větší výkon z litru objemu.
david986
Dekuji za detailni a hlavne pravdive zpracovany clanek, casto kolem nich byva spousta zkreslenych nesmyslu. Transaxle jsou kus meho zivota (2roky 924, 6let 944S). Chtel bych timto pozadat redakci zda by mohla clanek rozsirit i o model 968, ktery byl zavrsenim serie 924/944/968 a o korekci drobnych detailu (944turbo mela 330Nm, ne 300 a 944S2 0-100km/h za 7,1sec).

I tak Vam dekuji.