Novinky
holden_holden
1
[odkaz]
že v osmdesátých letech, kdy jsem začal auta prožívat, se mi od porsche líbily právě tyto "levné" typy s motorem vpředu. Carrera tehdy vypadala zvláštně, podivné oplastování a vytažené nárazníky její klasické karoserii neslušely, působila na mně staře, změnila to až generace 993.
ruční brzda byla vlevo od sedačky řidiče. A ta sedačka je svinsky nízko. Takže když tam člověk chtěl vlézt a měl zataženou ručku, urval si koule.
jenže tehdy jsme byli mladší, takže člověk >😁 všechno zvládnul, včetně těch lapených milovnic, asi aut :-! Já mám koule v pořádku, ale záda mi dávajíá jasně najevo, že bych do toho dneska vlezl a už tam musel zůstat.
924 bylo první Porsche, kterým jsem kdy jel. Dnes jeho výkony nikoho neohromí, ale já na něj stále vzpomínámi víc než na pozdější 944.
924 bylo první Porsche, kterým jsem kdy jel. Dnes jeho výkony nikoho neohromí, ale já na něj stále vzpomínámi víc než na pozdější 944.
280kW z dvoulitru je masakr. Mě nenapadá žádné soudobé seriové auto, které by mělo větší výkon z litru objemu.
Dekuji za detailni a hlavne pravdive zpracovany clanek, casto kolem nich byva spousta zkreslenych nesmyslu. Transaxle jsou kus meho zivota (2roky 924, 6let 944S). Chtel bych timto pozadat redakci zda by mohla clanek rozsirit i o model 968, ktery byl zavrsenim serie 924/944/968 a o korekci drobnych detailu (944turbo mela 330Nm, ne 300 a 944S2 0-100km/h za 7,1sec).
I tak Vam dekuji.
I tak Vam dekuji.