Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jak jdou opravy aut z Dieselgate? VW má za sebou zlomek

Německý automobilový koncern Volkswagen zatím v Evropě opravil méně než deset procent z 8,5 milionu naftových vozů, kterých se na tomto kontinentu týká skandál kolem manipulací s měřením emisí.
Zpět na článek
Avatar - KANKUNEN
20. 9. 2016 11:02
Když je oprava emisí u VW nepovinná,
navrhuji, aby bylo nepovinné meření emisí pro všechny auta.
Rozbalit vlákno
7
20. 9. 2016 11:45
Re: Když je oprava emisí u VW nepovinná,
Správna pripomienka, je to dvojaký meter.
20. 9. 2016 12:09
Re: Když je oprava emisí u VW nepovinná,
mícháš jabka s hruškama. Tady se jedná o emise NOx. Ty by si šmahem přestal měřit emise i ostatních škodlivin u všech aut.
Avatar - KANKUNEN
20. 9. 2016 12:40
Re: Když je oprava emisí u VW nepovinná,
ryccardo, já to vím, ale když auto ze zákona může překračovat NOx 20x, tak proč nemůže i více čoudit. Je to stejné jako by ve VW továrně přemosťovali DPF a náš stát mu to ještě posvětil.
20. 9. 2016 12:53
Re: Když je oprava emisí u VW nepovinná,
Originalni otevreny DPF melo sveho casu Subaru.
20. 9. 2016 13:09
Re: Když je oprava emisí u VW nepovinná,
Odkaz by nebol?
20. 9. 2016 14:01
Re: Když je oprava emisí u VW nepovinná,
Ak zmazu link, daj si do googla otevreny filtr Subaru.
Subaru Legacy 2.0 D, ročníku 2008/2009 */filtry-pevnych-castic-aneb-dpf-1/4-dru…
21. 9. 2016 12:14
Re: Když je oprava emisí u VW nepovinná,
Takhle kauza přeci není o Emisích na STK, ale o Homologačních emisích aut obecně ... A to je přeci něco úplně jiného !!! Je to obecně špatně, o tom žádná ! Ale taky se za ten rok od vypuknutí kauzy ukázalo, že toto "obcházení" homologačních emisí nedělal jen koncern VW, ale podle posledních info vlastně všichni výrobci !!! A je to i logický ... Vždyť kdo dodává většinu komponentů pro všechny Diesely obecně? BOSCH, CONTINENTAL(bývalý Siemens), DELPHI a min. DENSO ... A nechce mi někdo tvrdit, že pokud to mají auta koncernu VW, tak např.MB nebo BMW a jiní to nemají ? Vždyť ta Homologační metodika je tak hloupá (a je to špatně!), že jim to sama umožňuje. Auto je přeci zakurtovaný na válcích v laboratoři a tudíž se točí "jen" kola a né volant ??? Čidlo úhlu natočení volantu mají přeci všechna auta povinně od zavedení ESP do základu ... tuším pro nově navržené modely od 2010 ? Např. Koncern FCA (FIAT, CHRYSLER, JEEP, ALFA ROMEO, LANCIA,..) na to měl dopředu daný algoritmus na 22 minut ! Proč? Metodika měření trvá "jen" 18 minut ! A když už jste nakousli ty DPF, tak to je podle mě taky jeden velikej podvod !!! DPF sice chvilku zachytává saze, ale pak při zahlcení dá řídící jednotka povel na regeneraci a to není nic jiného než "propálení" sazí vyšší teplotou a jejich vypuštění z výfuku do vzduchu !!! TAKŽE TAKY PODVOD :-( Nemluvě o tom, že dnes se podle zdravotních studií WHO už prokázalo, že je to pro lidské tělo, resp.plicní sklípky, jsou ty mikro částečky sazí daleko horší, než když DPF nebyly !!! :-(
Avatar - Barry Lyndon
20. 9. 2016 13:13
dieseloví kazisvěti se svého chiptunnigu zdarma holt nechtěj
zaslouží opovržení zbytku společnosti (když už ne žalobu za poškozování životního prostředí)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - maxi!
20. 9. 2016 15:34
su v klude a v pohode...
ved preco im to ma trhat zily, ked ludia veselo nakupuju ich auta akoby sa vobec nic nestalo!!! :-!
Rozbalit vlákno
0