Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - _Karel_
Odškodné
| 22. 9. 2016 18:13
Pokud by skutečně výkon byl o tolik nižší, pak mi částka pod 200tkč přijde vzhledem k ceně auta úsměvná a nepřiměřeně nízká.
VYPRDNĚTE se na NORY a kókněte na PRAŽÁKA !!
| 23. 9. 2016 09:07
jj
ČÉŠI MÓJI KUCI UŠATÝ :-) viděli ste UŽ jaký to SOKOLÍK vám lítá po PRÁGLU?? [odkaz] [odkaz] >:D :yes:
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Jaké je zrychlení modelu Tesla S vzor P85D?
| 22. 9. 2016 18:35
Ta ta ta ta tatata - a někdy i rychlejší! >:-[]
Avatar - flyboyeda
TESLA = PODVOD
| 22. 9. 2016 19:38
konec tečka :-)
Avatar - Ada je zase tady
TESLA = PODVOD
| 22. 9. 2016 19:57
A co teprve dojezd a životnost akumulátoru... :no:
TESLA = PODVOD
| 23. 9. 2016 09:09
hele schíza se taky léčí v bohnicích na lavičce u kostelíšku dávaj na ni nový lék LTE ;-) póďvole >:D >:D
TESLA = PODVOD
| 22. 9. 2016 20:34
Jojo, hlavně, že všemi milovaný VW je vzorem ctnosti. A ostatně skoro všechny automobilky, které dělají nafťáky. A taky všechny automobilky, které udávají spotřebu, která není v reálném provozu dosažitelná. Není třeba se vymlouvat na to, že za to může metodika - furt je pár aut (málo, ale jsou) u kterých je udávaná spotřeba celkem dosažitelná.

Ale jedině Tesla je ta špatná, prostě hrozný podvod. I když má podle amerických statistik nejvyšší spokojenost zákazníků.

Jenom jestli nemáte na Teslu trochu pifku, pánové. A koukáte jen na to, co se vám hodí do krámu, teda spíš co ladí k vašim předsudkům.
Avatar - _Karel_
TESLA = PODVOD
| 22. 9. 2016 20:38
Tesla má na tomto fóru s VW společné minimálně jedno- jsou to tu dvě nejvíc nenáviděné automobilky - tedy jen mezi diskutéry. U redakce jsou na opačných pólech.
TESLA = PODVOD
| 22. 9. 2016 20:41
No, já moc nechápu, jak někdo může nenávidět automobilku. To samo o sobě ukazuje, že to danému člověku moc nemyslí. Nemusím každou automobilku milovat, ale nenávidět automobilku je dost iracionální, pokud tedy nejsem anarchista, komunista, nebo jiný pošuk, co nenávidí všechny auta, korporace, organizace, atd. Ale i v tom případě je to iracionální >:D
Avatar - _Karel_
TESLA = PODVOD
| 22. 9. 2016 20:51
Tak já si dokážu představit nesnášet nějakou firmu, samozřejmě se to ale vztahuje k lidem, kteří ji představují, nebo k tomu, jak se ta firma chová.
TESLA = PODVOD
| 22. 9. 2016 22:30
Nevím, firmy se většinou nechovají konstantně v čase, občas se chovají prasecky, když mají prasecké vedení, ale většinou to trvá omezenou dobu. Člověk může nemít rád třeba Lukoil, to chápu. Nebo nějakou firmu, která má monopol a zneužívá toho, nebo si kupuje politiky jako Koch industries.. Ale automobilku? Když nemám rád například Citroen, tak si ho nekupuju. Důvod proč nenávidět firmu Citroen mi uniká. Teď hodně lidí nesnáší VW kvůli podvodům s emisema, ale i to mi připadne hodně přehnaný, zejména když se skoro stejně chovají i ostatní.

Ale kdo má hodně volného času, nebo je opuštěnej a potřebuje se aspoň citově realizovat.. proč ne.. Já svými city tímto směrem neplýtvám.
Nezávislé měření
| 22. 9. 2016 19:45
Divné je že nejsou dispozici žádné bližsí informace k tomu "nezávislému měření" majitelů. Měřili všech 126 aut nebo jen několik kusů ? Jak měření probíhalo, za jakých podmínek, jaký byl rozptyl hodnot výkonu a zrychlení ??
Pro podání žaloby to snad museli mít pořádně zdokumentované, přece nevaří jen z vody ?
Avatar - _Karel_
Nezávislé měření
| 22. 9. 2016 19:52
Pokud vzali auta na válcovou zkušebnu, a ta jim skutečně ukázala rozdíl 170kw, pak by mě moc nezajímaly podmínky. To je brutální rozdíl. A to, že nejsou dokumenty přílohou tohoto článku, přece nemusí znamenat, že je nemají.
Nezávislé měření
| 22. 9. 2016 20:01
Měřili jedno auto nebo více ? Použili statické nebo dynamické měření výkonu ? Při jakých otáčkách ? Jak sčítali výkony obou motorů? Proč to tak tají, neměřili to třeba nějak špatně ?
Avatar - _Karel_
Nezávislé měření
| 22. 9. 2016 20:24
Docela zajímavý, na Idnesu píší o první české Tesle X, taky má Ludicrous, taky má stovku za 3,3s,motory mají 503+269hp, ale kombinovaný výkon jen 540hp. Jaktože o tolik míň?
[odkaz]
Nezávislé měření
| 22. 9. 2016 20:49
Asi plný výkon obou motorů současně už nestíhá baterka nebo elektronika, spíše ta baterka
Nezávislé měření
| 23. 9. 2016 09:19
Baterka to nedá - při plný akceleraci se přehřívá a auto radši omezí výkon (po startu auta v míň, než 10 stupních je to taky omezený na nějakejch plusmínus 200 kW - je tomu zima).

V techničáku u 70D máš výkon 60 kW - ty udávaný kilowatty jsou jen hodnota ve špičce.
Avatar - nezvykle tichý pozorovatel
Nezávislé měření
| 23. 9. 2016 12:28
Jest už v článku pod odkazem patrné z textu, že Tesla model X má dlouhodobý výkon 75 kW. Maximální výkon je pouze krátkodobý. Domnívám se, že podobný pokles výkonu je (logicky) u elektrického automobilu podmíněný především úsporou baterie a zachování funkčnosti použitých technologií.
Domnívám se, že ti konkrétní lidé v Norsku jsou značně hysteričtí a rozhodli se pouze okořenit si svůj povrchní život nějakou zábavou, nebo se nechali zmásti nějakým nenasytným právníkem... tak jako tak jejich pohnutky málo chápu.
Avatar - S8
Nezávislé měření
| 22. 9. 2016 20:47
kalousku kalousku, budu hádat - inženýr, že?
Nezávislé měření
| 22. 9. 2016 20:51
realista
Nekonečná řada průserů
| 22. 9. 2016 20:19
Firma Tesla a její výroby generují nekonečnou řadu průšvihů a podivných kauz - nekvalita, zásadní konstrukční nedostatky, smrtelné úrazy a zdá se i klamání zákazníků. O hospodaření podobné pyramidové hře ani nemluvě. Tfuj tajbl! 8-s :no:
Nekonečná řada průserů
| 22. 9. 2016 20:26
Ty sis dneska asi zapomněl vzít zase prášek, viď.

Ona totiž automobilka Tesla je jediným výrobcem, kterému se může stát, že v jeho automobilu zemře při nehodě člověk. To se ve škodovce ani v peugeotu stát nemůže, viď..

Kdybys neměl místo hlavy vylízanou makovici, tak by ses zajímal o to, kolik smrtelných úrazů připadá na jednotku ujeté vzdálenosti.

Že jsi ale internetový troll, tak je ti nějaká logika nebo nedej bože kritické hodnocení faktů jedno, přečteš si o smrtelné nehodě a hned to musíš vyblít svoje primitivní vášně.
Nekonečná řada průserů
| 23. 9. 2016 10:13
No nevím o tom, že by si nějaká automobilka lehkovážně dovolila dát do prodeje auto s nedovyvinutým autonomním řízením, jehož monitorovací systém pák selže a přehlédne jiné vozidlo na silnici, do kterého auto následně narazí a zabije svého řidiče... :-O Jestli se mýlím, tak mě oprav - která jiná automobilka si něco takového lajzla? :-!
Nekonečná řada průserů
| 23. 9. 2016 11:48
Jsi vážně naprostý id*ot. Podíval jsi se na ty statistiky? Zjistil bys, že řízení se zapnutým autopilotem je 1.5x méně rizikové než čistě manuální řízení. To si vážně myslíš, že je byť jen teoreticky možné vytvořit autonomní systém, který nikdy nebude mít nehodu?

Za druhé, Tesla svůj autopilot uvádí jako beta verzi, není to plně autonomní řízení, ale asistent, řidič má povinnost se nadále věnovat silničnímu provozu.

Kdo má podobné asistenty? Honda, Subaru, Mercedes, Volvo, GM...
Nekonečná řada průserů
| 23. 9. 2016 12:38
Cha, cha, ještě si vztekle kopni nožičkou! :-) Soudě podle toho, že se snižuješ ke sprostým nadávkám jsem asi teslofilovi šlápl na kuří očko! :-) :-) :-) Soudě podle toho, jakému vyšetřování je nyní Tesla v USA podrobena (ohledně té nehody), to asi v pořádku nebude. Konec konců Tesla již vyhlásila, že ten systém bude přepracovávat... :-!
Nekonečná řada průserů
| 23. 9. 2016 13:05
buď si puberťák, nebo beznadějný hlupák..
Nekonečná řada průserů
| 23. 9. 2016 13:11
Jasně. Já jsem puberťák a Tesla je nejgeniálnější automobilka na trhu, na kterou se zde nesmí říci žádná kritika, že? :-) Řekl bych, že se v obojím těžce mýlíš! :-!
Nekonečná řada průserů
| 23. 9. 2016 14:04
Kritika se říct může na kohokoli, když bude racionální a zdůvodněná.

Ale to se nedá říct o tvých pubertálních výblitcích.
Nekonečná řada průserů
| 23. 9. 2016 16:27
"Kritika se říct může na kohokoli, když bude racionální a zdůvodněná". Jasně, a jestli tomu tak je, tak o tom rozhoduješ ty jo? >:-[] >:-[] >:-[] Dobrej fór! >:D
Avatar - Hittman
Nekonečná řada průserů
| 22. 9. 2016 20:28
....za peníze daňových poplatníků...
Avatar - _Karel_
Nekonečná řada průserů
| 22. 9. 2016 20:39
Českých??
Nekonečná řada průserů
| 23. 9. 2016 10:33
Samozřejmě amerických, ale to je přece úplně jedno, jde o princip. :-!
Avatar - _Karel_
Nekonečná řada průserů
| 23. 9. 2016 16:26
Co ti je do toho, co si platí američani? Opravdu tě to trápí? Má to s náma cokoli společného?
Avatar - _Karel_
Nekonečná řada průserů
| 22. 9. 2016 20:34
Fakt by mě zajímalo, co má společného Tesla a pyramidová hra.
Nekonečná řada průserů
| 23. 9. 2016 10:11
Co? No systém financování samozřejmě. Miliardy dotací od americké vlády + vybrané zálohy tisíců šílenců na auto, které se ještě ani nezačalo vyrábět a zase je kapitálek na pár měsíců další existence! >:-[] >:-[] >:-[]
Nekonečná řada průserů
| 23. 9. 2016 14:37
Takhle funguje každej startup.
Navíc ta dotace byla půjčka a už ji splatili.
Avatar - _Karel_
Nekonečná řada průserů
| 23. 9. 2016 16:28
Tvoje představa fungování pyramidové hry je .......poněkud podivná. Ale ne, že by mě to překvapovalo.
Jazyková policie
| 22. 9. 2016 20:19
Sorry, že tady dělám jazykovou policii.. Ale pokud napíšete "S respektem k akceleraci...", tak váhám, jestli máte větší problémy s angličtinou nebo s češtinou.

"With respect to acceleration" se fakt nedá přeložit jako "s respektem k akceleraci".

Trochu mi to připomíná ten známý fór - jestlipak víte, kdo je Christopher the Bastard from Afterspoons and without satelites..
Avatar - _Karel_
Jazyková policie
| 22. 9. 2016 20:25
>:D :yes:
Avatar - J@...
No ono taky asi
| 22. 9. 2016 20:51
dost záleží na kondici baterie a jak rychle je schopna energii uvolnit. Může to být zdroj rozdílů.
No ono taky asi
| 22. 9. 2016 22:24
To by mě jako záazníka, ale vůbec nezajímalo jednou to má nějaké parametry tak je chci mít k dispozici pořád a ne jednou ročně >:D Hellcat taky zvládne max. výkon s posledním 0,5l benzínu až do poslední kapky :-! To, že to baterka nezvládá není můj problém, ale výrobce má napsat, že to má zrychlení xy, ale pouze když splníte hromadu požadavků a jinak je zrychlení 0-100 za minutu >:D
Avatar - J@...
No ono taky asi
| 22. 9. 2016 22:28
Neobhajuji, jen konstatuji kde může být problém.
A zase...
| 22. 9. 2016 21:01
Plná diskusia tupcov, česť týmniekoľkým rozumným.
Zaujímavé, jakmile sa niekto snaží dokázať niečo viac a trochu vytŕča z davu, hneď po ňom banda volov ide a snaží sa ho dostať k zemi... Pritom snáď neexistuje na svete výrobca, ktorý by nemal na svedomí nehody, ľudské životy, životné protredie, klamstvá či fatálne poruchy svojich produktov... Holt nie na všetkých sa uplatňuje rovnaký meter...
A zase...
| 22. 9. 2016 23:17
Me se zase liby jak hanej teslu a kdyz se nekde obevi jsou vsichni na kasi :-) a je o ni obrovsky zajem :-) nejsem tesla fanatik jen sleduji z povzdali pro info :-)
Avatar - cechblog
EKOTERORISTI, KTEŘÍ ŠKODÍ NÁSOBNĚ VÍCE NEŽ PROTI ČEMU BOJUJÍ
| 23. 9. 2016 08:23
1)
Po stu let vývoje jsme se dopracovali oklikou na začátek, auta znovu jezdí na uhlí.
Celková účinnost elekromobilů je 15% vložené energie proti 35% u dieselu.
Uhlíková stopa je tedy více než dvojnásobná. Kdo tenhle humus propaguje je šílenec.
Ztráty při přenosu elektřiny (10% v zimě horší), v nabíječce (15% spínaný zdroj), u vlastního nabíjení akumulátorů (10-35% dle typu), samovybíjení, pokles kapacity s teplotou (hlavně v zimě) a ztráty vlastního elektrického pohonu (5-25%), dále ztráty měničů při regulaci pohonu, atd. Potom vám vychází účinnost elektrického pohonu oproti ropnému dokonce nižší.
V ČR se 57% el. energie vyrobí z uhlí, 33% z jádra, 4% z plynu, 3,63% z vody, 1,74% z biomasy, 0,35% z větru a 0,11 ze slunce. Produkce z větru a slunce byla možná jen díky dotacím v řádech desítek miliard korun na nákup zařízení a výkupní ceny.
2)
Kolik tedy konkrétně potřebuje jen ČR na provoz automobilové dopravy (osobní, nákladní, MHD) podle nájezdu km a spotřeby?
Ektromobil v praxi spotřebuje ze své baterie okolo 30kWh/100km, na které je potřeba v elektrárně vyrobit více jak 200kWh. V ČR je evidováno více jak 7 mil. vozidel a průměrný řidič osobáku najede 15 tis. km ročně. 200kWh * 150 tj. 30MWh * 7^6 tj. 21TWh (dnešní spotřeba celé ČR je 60 TWh). To vše s nájezdem jen jako u průměrného osobního auto. Nákladní doprava spotřebuje v ČR 80% nafty, tz. 21TWh * 4 tj. 84 TWh pokud by ČR chtěla přejít z konvenčních paliv na elektřinu neboli přes 5,6 Temelínů čísté spotřeby. Při zachování dnešního poměru spotřeby (60 TWh) a výrobní kapacity elektráren (90 TWh), 5.6 * 1,5 by bylo potřeba 8,4 Temelínů pro zachování stabilní dodávky 84 TWh na provoz osobní, nákladní a hromadné dopravy v ČR.
I kdybychom započítali elektrozastánic proklamovanou ztrátu jen 50% (nereálné), bylo by to: 30 kWh * 2 tj. 60kWh * 150 tj. 9MWh * 7^6 tj. 6,3TWh tj. * 4 * 1,5 tj. 37,8 TWh tj. 2,52 Temelínů.
3)
Kdyby měla Evropa jezdit jen na elektřinu potřebovala by násobně více energie než dnes vyrabí. Z čeho? Když je proti jádru.
Kolik tedy konkrétně potřebuje jen ČR na provoz automobilové dopravy (osobní, nákladní, MHD) podle spotřeby ropy?
Česko spotřebuje za rok cca 7 miliónu tun ropy na výrobu PH, to je nějakých 7 * 10^9 kg krát 5 * 10^7 J/kg, tj. 3.5 * 10^17 J energie z ropy, tj. děleno 3600 je asi tak 10^14 Wh tj. 100 TWh energie, jeden Temelín dodává ročně 15 TWh, tz. 6,7 Temelínů. Jaderka má životnost pouze 30 - 50 let a náklady na její výstavbu se pohybují okolo 0,3-0,5 bilonu korun.
4)
Kdyby měla Evropa jezdit jen na elektřinu potřebovala by k výrobě baterií více drahých kovů než dnes obsahují známá naleziště. Jen nevytěžené zásoby lithia se odhadují na 100 let, při současné spotřebě. Což by nepokrylo spotřebu ani na několik desítek procent baterií potřebných pro elektirfikaci mobility Evropy. Nemluvě o astronomickém nárůstu ceny v případě takové poptávky a tím zvýšení ceny baterií, díky kterým by ujetý km byl nákladnější než ujetý km na plyn nebo dokonce na naftu.
5)
Při standardním terifu elektřiny (nedotovaném) okolo 5 korun vychází km na 1,20 Kč až 1,50 Kč, což je cena přibližující se k ceně nafty, která je ale zatížena 53% daní, elektřina jen DPH 21%. Vzhledem k násobné ceně elektromobilu oproti konvenčnímu pohonu ve stejné kategorii auta, se rozdíl v pořizovací ceně nikdy nevrátí.
6)
Kdyby měla Evropa jezdit jen na elektřinu potřebovala by nové technologie na skladování elektřiny. Kapacita baterií za 25 let stoupla jen 3x. Současným tempem na srovnatelnou úroveň s konvenčními motrory se dostaneme za 75 a více let.
7)
Kdyby měla Evropa jezdin jen na elektřinu potřebovala nové technologie na nabíjení baterií. Nabití na úroveň dojezdu cca 1000 km (dojezd konvenčího motoru) trvá dnes nejmodernější technologií 10 hodin, 1 hodina 100 km. Vzhledek ke stavu rozvodné sítě lze rychlonabíječky používat jen v omezené míře, ale ty i dnes dokáží dodat energii na 1000 km nejrychleji více jak za 2 hodiny.
Nemluvě ani o cenách za přípojky. Při technologii, které by auto nabyla za několik destítek sekund (ekvivalent takování PH) museli byste mít přípojku pro ekvivalent jedenoho kilogramu nafty (42,61 MJ/kg) za 10s na 400V: 42.61 * 1000000 / 400 / 10 / 0.7 / 3 = 3x5000A, a takovou přípojku byste asi platit nechtěli.
8)
Pro dobíjení elektormobilů je dnešní rozvodná siť nedostatečná. Elektrifikace dopravy v Evropě by znamenala investice do přebudování rozvodné sítě.
Jen si představte, že většina aut se na noc zapne do nabíječky...
9)
Jak svým provozem, tak výrobou a následnou likvidací elektromobil násobně zatěžuje životní prostředí a jeho zastánci jsou nebezpeční a nezodpovědní extremisté.
10)
Viz články:
1) tři w tečka autorevue tečka cz/cas-elektromobilu-jeste-neprisel_1
2) tři w tečka byznys tečka lidovky tečka cz/po-euforii-vystrizliveni-obamova-podp… />3) tři w tečka autorevue tečka cz/nekupujte-si-ojete-bmw-i3-nissan-leaf…
EKOTERORISTI, KTEŘÍ ŠKODÍ NÁSOBNĚ VÍCE NEŽ PROTI ČEMU BOJUJÍ
| 23. 9. 2016 09:47
hóóši tAK TOdle to je schíza ... no a dáš si koláčky?? >:D >:D >:D >:D
EKOTERORISTI, KTEŘÍ ŠKODÍ NÁSOBNĚ VÍCE NEŽ PROTI ČEMU BOJUJÍ
| 23. 9. 2016 10:20
No na konkrétní argumenty a spočítaná tvrdá data o nesmyslnosti individuální elektromobility se špatně odpovídá, viď Kharle? Takže ti zbývají jen posměšky a urážky, to je nepříjemné, viď? >:D >:D >:D
Avatar - nezvykle tichý pozorovatel
EKOTERORISTI, KTEŘÍ ŠKODÍ NÁSOBNĚ VÍCE NEŽ PROTI ČEMU BOJUJÍ
| 23. 9. 2016 11:46
Dobrý den, sedlomile pomýlený. Ve které části argumentace jsou obsažena "tvrdá data" ? Já vidím pouze snůšku lží vycumlaných z prstů dlouhodobě a zarputile nepříjemného diskutéra, jehož tendence k diktátu svých od základů hloupých polopravd dlouhodobě zaplňují zdejší diskutérské prostředí zplodinami slovního zla, vyvolaného nedostatkem sebevědomí a potížemi se smyslem života. Co Vás vede k názoru, že takový člověk se ohání pravdou?
EKOTERORISTI, KTEŘÍ ŠKODÍ NÁSOBNĚ VÍCE NEŽ PROTI ČEMU BOJUJÍ
| 23. 9. 2016 12:23
Aké konkrétne argumenty? Vymyslené čísla. >:D
Avatar - cechblog
EKOTERORISTI, KTEŘÍ ŠKODÍ NÁSOBNĚ VÍCE NEŽ PROTI ČEMU BOJUJÍ
| 23. 9. 2016 19:51
Které číslo je vymyšlené, dodejte vlastní, zatím jste se nikdy nezmohl ani na ho-v-no
EKOTERORISTI, KTEŘÍ ŠKODÍ NÁSOBNĚ VÍCE NEŽ PROTI ČEMU BOJUJÍ
| 23. 9. 2016 22:47
Pomýlená jsou bohužel téměř všechna čísla autora cechblog.

Od účinnosti přes spotřebu až po uhlíkovou stopu.

Jedná se o polopravdy až lži.

Pro příklad uvádím spotřebu E-Golfu 18kWh/100km.
[odkaz]
Autorem uváděná je 30.

Účinnosti nabíječek se pohybují okolo 95%.

Ztráty při přenosu energie v zimě je absolutní výsměch >:D .
Je tomu přesně naopak, jelikož kovy mají pozitivní teplotní koeficient:
[odkaz]

Uvedl jsem jen pár příkladů nesmyslů a nehodlám se dále zapojovat do vulgárních diskuzí.

Faktům ZDAR

PS Milion e-aut v Německu bez potřeby dodatečných elektráren, v případě nočního nabíjení ;-)
[odkaz]
EKOTERORISTI, KTEŘÍ ŠKODÍ NÁSOBNĚ VÍCE NEŽ PROTI ČEMU BOJUJÍ
| 24. 9. 2016 00:20
Je to marný, je to marný, je to marný.

Zbytečno na tento příspěvek odpovídat. Kopíruje ho všude, viděl jsem diskuse, kde mu ty jeho argumenty x lidí vcelku erudovaně vyvrátilo, ale on na to nějak nereagoval a v další diskusi ten přípěvek opět vloží stylem Ctrl+C Ctrl+V.

Zbytečno se hádat s volem.
EKOTERORISTI, KTEŘÍ ŠKODÍ NÁSOBNĚ VÍCE NEŽ PROTI ČEMU BOJUJÍ
| 24. 9. 2016 12:16
No tak jsem to napsal pro ty kdo se kouknou poprvé do diskuze..

A alespoň jsem si vygooglil pár zajímavých článků o EV :-)
Avatar - cechblog
EKOTERORISTI, KTEŘÍ ŠKODÍ NÁSOBNĚ VÍCE NEŽ PROTI ČEMU BOJUJÍ
| 25. 9. 2016 00:33
když si blbeček jako vy zadá něco poprvé do google vypadát to přesně jako váš cint výše, viz má odpověď
Avatar - cechblog
EKOTERORISTI, KTEŘÍ ŠKODÍ NÁSOBNĚ VÍCE NEŽ PROTI ČEMU BOJUJÍ
| 25. 9. 2016 00:31
viz má odpověť na ten výtvor DonVita, s inteligenty jako jste vy to je vždy marné
Avatar - cechblog
EKOTERORISTI, KTEŘÍ ŠKODÍ NÁSOBNĚ VÍCE NEŽ PROTI ČEMU BOJUJÍ
| 25. 9. 2016 00:30
1) když vám ten golf bere 18, kolik vám bere např. náklaďák nebo autobus a kolik je tedy průměr, počítám s přechodem všech aut, ne jen malých aut, které se někomu hodí do krámu (30 je optiminstický průměr, Tesla bere 30 s nákladní a hromadnou dopravou průměr bude ještě vyšší než 30),
2) podobný článek o milionu aut vyšel i v ČR je to křivá manipulace, lidi prostě nemůžou tankovat do aut jen přes noc a nebavíme se tu jen o milionu aut, při 2 milionech nebo při přechodu celého vozového parku je situace úplně jiná, jak v SRN tak v ČR je nadvýroba elektřiny, opravdu milion aut by v ČR potřebovalo jen asi 10% více výrobních kapacit elektřiny než dnes, kdyby nabíjela kdy chtějí, ale tito autoři neřekli, že v ČR se vyrobí o 30% více než se spotřebuje s čím v těch svých hauznumerech počítají, takže vlastně 1 milion aut by spotřebovalo 40% elektřiny dnes vyrobené v ČR a hlavně tématem byl přechod všech aut,
3) zde máte něco o ztrátách v přenosové síti (výroba a přenos znamenají ztrátu 20%) [odkaz] , nejde o teplo, ale o zatížení sítě v zimě,
4) zde konkrétně o ztrátě při nabíjení Tesly 18,5% [odkaz] ,
to je tak, když si někdo jako vy něco poprvé zadá do google, dejte si tam ještě pár smajlíků, to je takové pravidlo, čím větší hlupák, tím více smajlíků viz komentáře Kharl-ANTIDIESEL
EKOTERORISTI, KTEŘÍ ŠKODÍ NÁSOBNĚ VÍCE NEŽ PROTI ČEMU BOJUJÍ
| 23. 9. 2016 10:22
Tento tvůj příspěvek by se měl tesat do kamene a být povinnou četbou v Bruselu i u dalších ekoteroristů! Díky za něj! :-) :yes:
EKOTERORISTI, KTEŘÍ ŠKODÍ NÁSOBNĚ VÍCE NEŽ PROTI ČEMU BOJUJÍ
| 23. 9. 2016 13:52
To jo, akorát že to bohužel jsou z 90% z prstu vycucaný čísla a hemzy. To už bychom mohli vytesat třeba Harry Pottera.
EKOTERORISTI, KTEŘÍ ŠKODÍ NÁSOBNĚ VÍCE NEŽ PROTI ČEMU BOJUJÍ
| 23. 9. 2016 11:53
Tento idiotský příspěvek kopíruješ už asi půl roku pod každou diskusi o Tesle, na kterou narazíš. Že ti byly tvoje "argumenty" x-krát vyvráceny ti je jedno..

Čili je to minimálně off-topic, ale technicky vzato je tento příspěvek možno považovat za spam.

Redakce by měla zvážit smazání tohoto příspěvku.
EKOTERORISTI, KTEŘÍ ŠKODÍ NÁSOBNĚ VÍCE NEŽ PROTI ČEMU BOJUJÍ
| 23. 9. 2016 12:42
Aha, tak cenzury se panáčkovi zachtělo. Typicky levičácké myšlení... :-)
EKOTERORISTI, KTEŘÍ ŠKODÍ NÁSOBNĚ VÍCE NEŽ PROTI ČEMU BOJUJÍ
| 23. 9. 2016 13:06
Mazání spamu a cenzura jsou dvě odlišné věci. Jestli to vidíš jinak a jsi proti cenzuře, tak si vypni spamfiltr v emailu.
EKOTERORISTI, KTEŘÍ ŠKODÍ NÁSOBNĚ VÍCE NEŽ PROTI ČEMU BOJUJÍ
| 23. 9. 2016 13:29
Takto vypadal první automobil [odkaz]

Takto vypadala automobilová produkce po 15 letech. [odkaz]

A takto vypadá auto po 100 letech.
[odkaz]

Nechci se přít, ale efektivita dnešního auta bude zřejmě někde jinde než toho po 15 letech různých pokusů a omylů. Nedejbože jako efektivita toho prvního. Inteligentní člověk potom možná uzře nějakou paralelu a zjistí, že se momentálně nacházíme někdo okolo roku 1910, kdy už fordy model T jezdí poměrně dost ,,bláznů,, . Samozdřejmě, že oproti koni to bylo stejně pořád hodně nevýhodné.

Nechci s tebou moc debatovat, ale podle mě běžné lidské obydlí za takových 10 - 20 let bude naprosto bezemisní. Včetně dopravy, která na to bude vázána. Kalkuluji i s tím, že v automobilkách po celém světě nesedí nesvéprávní blázni, kteří chtějí uvrhnout svět do chaosu a znečistění, ale naopak lidé, kteří vědí co činí.

Jakožto petrolheadovi mi taky elektrifikace nevadí. Youngtimer na víkendy a elektromobil na denní ježdění, je přesně to co bych si představoval v blízké budoucnosti.
EKOTERORISTI, KTEŘÍ ŠKODÍ NÁSOBNĚ VÍCE NEŽ PROTI ČEMU BOJUJÍ
| 23. 9. 2016 14:10
V celku souhlas s tím co píšeš, jenom s těmi příklady jsi se docela sekl, pokud jsi chtěl ukázat, že prvních 15 let se nic dramatického nestalo (tak jsem to aspoň pochopil).

Rozdíl mezi tím prvním autem a tím po 15 letech je naprosto propastný, to druhé už má hlavní ovládací prvky v hrubém schematu srovnatelné s dnešními vozy a zejména způsob výroby se mezi tím prvním a druhým vozem změnil naprosto revolučně.
EKOTERORISTI, KTEŘÍ ŠKODÍ NÁSOBNĚ VÍCE NEŽ PROTI ČEMU BOJUJÍ
| 23. 9. 2016 15:04
Chtěl jsem spíš ukázat, že auto po 15 letech už bylo normálně použitelné a vcelku rozšířené, ale stále na míle daleko od efektivního produktu.
Avatar - cechblog
EKOTERORISTI, KTEŘÍ ŠKODÍ NÁSOBNĚ VÍCE NEŽ PROTI ČEMU BOJUJÍ
| 25. 9. 2016 01:37
ale elektromobil za posledních 15 let zvýšil svou kapacitu baterií jen na jednou tolik, tímto tempem se vyrovná benzínu za 75 let
Avatar - Ham.
Nakonec se možná ukáže,
| 23. 9. 2016 09:07
že pravdu mají všichni, zákazníci i Tesla. Je klidně možné, že v prvních 3-4 sekundách celý systém při přesném měření vykáže výkon 700hp a následně pokud je tento plný výkon vyžadován trvale, tak klesá v čase až při požadavku na tento výkon v řádu minut upadne systém do nouzového režimu s výkonem maximálně řekněme 70-100kW. Důvod je jasný, při požadavku na trvalou dodávku maximálního výkonu je potřeba z baterek tahat obrovské proudy a obrovské proudy znamenají obrovské tepelné ztráty, které okamžitě zahřejí celý systém (především baterie). A jedinou reakcí elektroniky na takový stav musí být omezování výkonu (proudů) jinak by se baterky roztavily a shořely by.
Je obrovský rozdíl dodávat 700hp trvale (asi představa zákazníků a výsledek na brzdě kde měření trvá víc než ty 3 se***) nebo špičkově (asi představa Tesly, když udává výkon v tech. parametrech). Problém není v motorech, ty klidně mohou 700hp dodávat trvale, ale v baterkách a jejich managementu, který musí udržet teplotu v mezích, kdy se neroztaví a to je záležitost prudce závislá na čase.
Nakonec se možná ukáže,
| 23. 9. 2016 12:42
dva kone ktore tahaju voz dokazu dodat okamzity vykon vzdy mensi ako je sucet vykonu jednotlivych koni. to plati aj ak sa jedna o dva samostatne motory u auta.
Avatar - Ham.
Nakonec se možná ukáže,
| 23. 9. 2016 13:53
Pokud ty dva motory mají různý průběh výkonu v závislosti na otáčkách (typicky kombinace spalovací motor plus elektromotor) tak máš pravdu. Pokud použiji dva elektromotory o schodném průběhu výkonu tak jejich maxima jsou ve stejných otáčkách a mohu to prostě sčítat. Nicméně nemyslím si, že by vývojáři Tesly tyto primitivní pravdy neznali, já celý problém toho jak výkon interpretuje Tesla a jak jej chápou uživatelé vidím v rozdílu okamžitý, krátkodobý výkon (výkon "studeného" stroje, který může po krátkou dobu táhnout maximální proudy z baterek) vs. trvalý výkon (který musí být omezován kvůli přehřívání baterií). Nakonec odpovídá tomu i průběh řady drag-race kde Tesla nemá problém udržet krok s auty o výkonu 700 hp (třeba Aventador), ale právě jenom ty první 3-4 se***, kdy může dokonce získat drobný náskok protože spalovací motor je omezen ztrátami při řazení převodovky. Ovšem jakmile se rychlost přehoupne přes nějakých 80mph, tak Tesla najednou začne ztrácet (protože podle mě nemůže dál tavit baterky na proudech, které by trvale dávaly 700hp) a skončí na nějakých 150-155 mph (na což stačí trvalý výkon řekněme 160kW), kdežto ten Aventaor stále upalaje s výkonem těch 700hp až na rychlosti přes 200 mph (na které je v ustálenám stavu potřeba právě těch 700hp).
Btw. když se těm dvěma koním co "tahaju voz" sejdou kroky a naráz zaberou, tak jejich celkový okamžitý výkon je prostě součtem výkonu obou koní, samozřejmě dlouhodobý výkon je o něco nižší, protože krok se jim sejde jednou za X kroků a v mezičase se jejich tažné síly poněkud "hádají" kvůli nestejnému kroku.
Nakonec se možná ukáže,
| 23. 9. 2016 14:13
tak první 3-4 se*** po rozjezdu nemá plný výkon ani Tesla ani žádný jiný elektromobil využívající jediný konstantní převod. Plný výkon u nich nastupuje až kolem 1/3 maximální rychlosti, což u dotyčné tesly bude kolem 70-80 km/h. Do té rychlosti výkon pouze lineárně narůstá z čisté nuly na začátku. Souhlasím ale že příkon bude vzhledem ke ztrátám přetížených elektromotorů citelně vyšší, hlavně v nízké rychlosti

Splaovací auto s vícestupňovou převodovkou by v tomhle mělo mít naopak trochu výhodu, otázka ale je jaký výkon vůbc dokážou přenést gumy
Nakonec se možná ukáže,
| 23. 9. 2016 14:08
Ham: taky bych souhlasil, plný výkon nikdy 700PS auto nemůže dávat trvale protože v praxi by se rozjelo na třetí kosmickou rychlost což u Tesly nepřipustí omezovač, ten prakticky vždy po pár sekundách zasáhne

V každé případě bez znalosti průběhu "nezávislého" měření na válcích a přesných výsledků se můžeme bavit jen akademicky. Když už pominu fakt že ty válce obvykle ani nedají přesné vvýsledky
Avatar - Katikakus
Tesla
| 23. 9. 2016 16:20
Tesle a Muskovi dnes veri ty bachorky uz jenom naprosti bezmozci.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku