Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 504: Francouzský vytrvalec slaví čtyřicátiny

Peugeotu 504 je kulatých čtyřicet let. Sedan střední třídy se lvem ve znaku debutoval 12. září 1968 na autosalonu v Paříži. Ve Francii se vyráběl do roku 1983, jeho další dva paralelní životy byly ovšem daleko delší.
Zpět na článek
19. 10. 2008 19:59
19. 10. 2008 20:10
19. 10. 2008 21:55
19. 10. 2008 21:26
neregistrovaný "ouroboros15"
19. 10. 2008 22:58
neregistrovaný ".Deadlift"
20. 10. 2008 11:55
neregistrovaný "ouroboros15"
22. 10. 2008 16:29
neregistrovaný ".Deadlift"
20. 10. 2008 11:48
20. 10. 2008 15:06
20. 10. 2008 17:29
20. 10. 2008 12:49
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 10. 2008 15:28
20. 10. 2008 17:30
20. 10. 2008 17:50
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 10. 2008 01:02
21. 10. 2008 18:33
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 10. 2008 15:47
Avatar - T613
19. 10. 2008 19:59
504
Kolem žluté 504 jsem chodil každý den pro rohlíky na dovolené v Sobotce. A měla pěknou majitelku - slečnu pekařku. :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - hattori_hanzo
19. 10. 2008 20:10
Re: 504
Žlutá jí sekne,hlavně verze kabrio je nádherná! :yes: Na to že je to čtyřicátnice,by se si i člověk nechal říct... >:-[]
19. 10. 2008 21:55
Re: 504
I dvounohé čtyřicítky leckdy vypadají velmi dobře.... ovšem 504 Cabrio je opravdu neskutečně sexy...:o))
neregistrovaný "ouroboros15"
19. 10. 2008 21:26
504-304-204
Celá tahle řada měla krásně jednotný design ze kterého peugeot těžil roky - i v následujících modelech 505 a 305.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný ".Deadlift"
19. 10. 2008 22:58
auta na věčné časy
vždycky jsem záviděl taxikářům někde v alžíru, nebo v turecku. Koupíte si takovouhle pixlu, nebo takovouhle:
[odkaz]
samozřejmě v nějakém totálně předimenzovaném podvýkonovaném dechtu, kde je spolehlivost tak nějak inherentní a k tomu karoserii, která vám ani po 20 letech v tom suchém vzduchu neschnije a máte auto nafurt, a né jako u nás...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ouroboros15"
20. 10. 2008 11:55
Re: auta na věčné časy
a co kubánskejm taxikářům ..záviděls?
neregistrovaný ".Deadlift"
22. 10. 2008 16:29
Re: auta na věčné časy
přesně, teď až tam vtrhnou amíci, tak jim budou za ty zachovalý buicky a cadilacy z 50. let cpát prachy horem spodem
20. 10. 2008 11:48
Kupé
No teda ... to kupátko je fakt pekné! Ani som nevedel, že také niečo sa vyrábalo ...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dinar
20. 10. 2008 15:06
Re: Kupé
To je jedno z nejhezčích aut vůbec, dokonalý design. Jednu dobu jsem se vážně zabýval myšlenkou sehnat si nějaký zachovalý kus, ale to je dnes už vzhledem k tomu, kolik jich zůstalo a za jakou cenu, docela utopie. Ale 504 kupé je prostě nádhera, navíc, Gallix před tím, než ho vyhodili mluvil o tom, že nové Peugeoty by měly navazovat právě na tento designový styl, jaká by to byla úleva proti těm současným tlamám a světlům přes celou kapotu. No, uvidíme. ;-)
Avatar - T613
20. 10. 2008 17:29
Re: Kupé
jsi svatý muž >:D :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 10. 2008 12:49
Inu...
...Co jiného čekat od Francie, než osobitý a elegantní design. Přesto ale považuji Peugeot (vedle jeho francouszkých konkurentů) za designového tichošlápka. Vemte si například tehdejší designové ikony, jako například Fuego a podobně, natož pak Citroëny DS/SM a postavte je vedle tehdejších Peugeotů. Rozdíl bude nemalý.
Rozbalit vlákno
5
20. 10. 2008 15:28
Re: Inu...
Fuego a designová ikona? :o)) Citroeny beru, ale Renault měl od poloviny 70. do začátku 80. letech velmi prapodivný styl (14, 18, Fuego). Elegance šestnáctek, dvacítek a třicítek vzala bohužel zasvé.... Tlamy u Peugeotu mi nevadí, za největší propadák ovšem považuji 406 po faceliftu, byl naprosto zbytečný, a pak 1007. O 4007 nemluvím, to je ZNC :-)
Avatar - T613
20. 10. 2008 17:30
Re: Inu...
s tou 406 bych nesouhlasil, ale je to věc vkusu ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 10. 2008 17:50
Re: Inu...
Srovnávám klasiky typu 16, R4 (popřípadě i Fuego) se soudobými Citroëny a Peugeoty. Peugeoty byly povedené, ale ty "tlamy" se rychle okoukaly. Před lety se mi ale velmi líbily.
21. 10. 2008 01:02
Re: Inu...
Jako děcko jsem měl krásnej model 505ky, myslím, že to bylo buď Solido, nebo Norev. Ještě s klasickými žlutými světly. Někdo z kamarádů mi ho bohužel ukradl, jinak by asi přežil jako jediný do dneška, protože jsem si s ním nehrál. Je to věc vkusu, ale to rozdělení zadních světel a protažení předních bylo dle mě znásilnění původní elegance.... Fuego není klasika... OK, dneska youngtimer, protože jich je málo....ale nevím.... no prostě věc vkusu :o)) Mluvils o CXu a DSe. Snad s nimi nechceš srovnávat R4? Samozřejmě, klasika nad klasiku (i když mám raději 4CV :o), ale srovnávat žebřiňák a létající talíře? :-) (s trochou nadsázky, samozřejmě)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 10. 2008 18:33
Re: Inu...
R4 jsem nechtěl srovnávat s DS či CX technicky, ale po stránce designu. U obou jsou designy skutečně ikonické. S 4CV se shodneme, jednu vlastnil můj děda. Skutečně unikátní auto. Fiego nemusí nadchnout designem každého, mě se ale líbí.
Avatar - Special-line
22. 10. 2008 15:47
Málokdo...
Málokdo ví, že tomuhle Peugeotu počítal převody Petr Hrdlička, duchovní otec Favoritu a vedoucí v česaně v době jeho vývoje.
Rozbalit vlákno
0