Paříž 2016
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNová Honda Civic naživo: Konečně se v ní dobře sedí, do Česka dorazí i sedan
57 komentářů
majkomm
Planuje sa v g10 pre europu aj kombi??
Je to půl na půl. Někdo tvrdí, že má info zevnitř a že kombi bude a jiný zase že má info zevnitř a kombi nebude. Kombík by téhle kastli hodně slušel, ale je otázka, jestli Hondu neodradil neúspěch současné verze. ;-\
Ach jo, kombi by ma hodne zaujimalo, kludne tak za rok, bol by to horky kandidat... konecne to ma slusny interier, z vonku to vyzera vyborne, do toho H kvalita..
xpaja
On ten nízký posaz za volantem není na dnešním trhu uplně výhra. Vyšší posaz je v podstatě jediný racionální důvod pro nákup SUV, a jak se té kategorii daří.
Tak museli na tom Civicu drive neco najit. Ze by pochvalili ty zadni sedacky to ne, ze se to da vyuzit k tomu a onomu. Proste jen rikali, ze se v predu blbe sedi a pravda takova stejne nebyla. ted po zmene budou rikat, ze je lepsi vyssi posez, proto to ty SUV maji a jak jdou na dracku.
Kdo jsou "oni"?
Oni, ti zlí... 😉
Ne, ti co porad jen zvani a nejezdi v tom 😉
Problém je spíše v těch, co jezdí jenom v tom a nemají srovnání. V civicu 8 i 9G je za volantem vysoký posaz ve srovnání s kterýmkoliv autem relevantní konkurence, nejblíže k civicu je v tomto směru focus. 😉
Jsou jedni oni a druzí oni a třetí oni.
První oni chtějí sportovní posaz a sportovní řazení a silný motor a schopný podvozek a tak. Ti kdysi kupovali nebo aspoň obdivovali Civic 5G, protože to všechno měl.
Pak jsou druzí oni, kteří chtějí hlavně ty magic seats a velký kufr a úsporný motor, a tak kupují 9G Tourer 1.6dtec a nevadí jim, že se sedí jak na kozlíku a má to vzadu torzku a moc to nejede - což jsou přesně ty důvody, proč ti první oni mají s 8G a 9G trošku problém.
A pak jsou třetí oni, kteří vidí jen znáček na kapotě a to jim stačí, aby to auto do nebe vychválili nebo naopak sepsuli.
Už se to tu vícekrát probíralo, Honda se vydala na schizofrenní cestu sportovně-ekologické značky a výsledkem byl produkt bez jasných priorit... a teď to vypadá tak, že se vrací k těm prvním oněm.
Který on jsi ty? 😄
První oni chtějí sportovní posaz a sportovní řazení a silný motor a schopný podvozek a tak. Ti kdysi kupovali nebo aspoň obdivovali Civic 5G, protože to všechno měl.
Pak jsou druzí oni, kteří chtějí hlavně ty magic seats a velký kufr a úsporný motor, a tak kupují 9G Tourer 1.6dtec a nevadí jim, že se sedí jak na kozlíku a má to vzadu torzku a moc to nejede - což jsou přesně ty důvody, proč ti první oni mají s 8G a 9G trošku problém.
A pak jsou třetí oni, kteří vidí jen znáček na kapotě a to jim stačí, aby to auto do nebe vychválili nebo naopak sepsuli.
Už se to tu vícekrát probíralo, Honda se vydala na schizofrenní cestu sportovně-ekologické značky a výsledkem byl produkt bez jasných priorit... a teď to vypadá tak, že se vrací k těm prvním oněm.
Který on jsi ty? 😄
Lenze ludia nechcu "nizke" auto s vysokym posazom. Chcu vysoke auto s vysokym posazom, a PRETO sa SUVckam dnes tak dari...
Mezi mladšími to tak určitě je, ale znám dost lidí 50+, kteří chtějí jen lepší nastupování a vyšší posaz. A ti nakonec končí u nějakého SUV. Zvlášť když ta hloupá SUV modní vlna značně ořezala segment MPV.
Pokud však není vysoká i karoserie, tak výsledkem nutně musí být, že máš hlavu vysoko (pokud se ti tam vůbec vejde), což může zhoršit výhled na semafory.
On ten posaz v současném Civicu není vysoký - měl jsem vedle sebe postavenou současnou Oktávku a Civica 9g, v obou sedadlo pohodlně nastavené na mých 185cm... a tomu "vysokému" hondímu sedadlu jsem naměřil o ukrutných 10 mm od země více než O3 (při nejnižší nastavitelné výšce v Oktávii činí tento rozdíl 30 mm, ale takto utopené sedadlo si nastaví málokdo).
On je to spíš klam, díky nízké kapotě a přístrojové desce - znám i člověka, který už zažil čelní autonehodu a Civic 9g je pro něj nepřijatelný, protože se cítí příliš "vystaven" a potřebuje být schovaný hluboko pod přístrojovkou. Třeba i ti "oni" trpí podobnou úzkostí.
On je to spíš klam, díky nízké kapotě a přístrojové desce - znám i člověka, který už zažil čelní autonehodu a Civic 9g je pro něj nepřijatelný, protože se cítí příliš "vystaven" a potřebuje být schovaný hluboko pod přístrojovkou. Třeba i ti "oni" trpí podobnou úzkostí.
To je presne ono. V Octavce se dole sedet neda, takze tato pozice je podobna jako cena od, tzn, je to nevyuzitelne, diky tomu ze ta pristrojovka je strasne vysoka. Pokud chce si ridic nastavi pozici podobne jako v Civicu, tzn. s peknym vyhledem pred auto sedi v Octavce jak na zidli. Starsi ridic ti i rekne, ze se mu ze Civica i spatne vyleza, protoze je sedacka nizko. Tady je casto zbytecna debata o subjektivnich pocitech. Ja mam rad volant nizko a s rozumnym sklonem vence a kdyz si chci takovou pozici nastavit v OII tak jsem vzdy nasr.n.
Tak pokud ti nepřipadá rozdíl 3cm v nastavení výšky sedáku jako nic podstatného, pak je zbytečné se o tom bavit.
Měřit přes 2m, zřejmě bych byl za nějaké ty milimetry do mínusu i vděčný. Ale stejně je to hlavně o možnosti vyladit si dobře výšku volantu vůči sedadlu a ta možnost tu u vozů segmentu C (civic 9G nevyjímaje) obecně je.
A pokud Ti vadí rozdíl, že se z auta do okolí nedíváš např. z výšky 1m , ale z výšky 1m a 10mm (či v extrému těch 30 mm), tak jen tuším, že pohled na SUV Tě děsí ještě víc než mě.
😉
A pokud Ti vadí rozdíl, že se z auta do okolí nedíváš např. z výšky 1m , ale z výšky 1m a 10mm (či v extrému těch 30 mm), tak jen tuším, že pohled na SUV Tě děsí ještě víc než mě.
😉
sport1
... dobre sedi i v te soucasne generaci. Hlavne predni sedacky jsou vyborne.
Naprosto souhlasím… Je to takový uměle vybuzený nešvar českých autoserverů, stěžovat si na posaz v C9g. Shlédl jsem desítky testů na C9g na polských a slovenských serverech a sezení vepředu jen chválí, o nějaké neadekvátní výšce sedadla ani zmínka.
Navíc se v té nové verzi ztratila boční opora sedaček v oblasti ramen ... [odkaz]
versus ...
[odkaz]
versus ...
[odkaz]
nezvykle tichý pozorovatel
Honda pokračuje ve své tradici postupného ochutnávání. Oproti evropské produkci, kdy lze automobil letmo obhlédnout a mozek není nijak extrémně vyzýván k podrobnější analýze tvarů, Honda naopak nutí k zamyšlení, minimálně nad použitou geometrií. Pocit výjimečnosti může být motoristickým publikem odměněn brbláním či poklepáváním si na čelo. Nejspíše bude v českých luzích a hájích vzácná, neboť vymykat se průměrnosti se nenosí a je málo odvážných. Já říkám, že je to veliká škoda. Přes některé detaily, hraničící až s fanatickým přenosem japonských animáků do hmotné reality, se jedná o nádherné auto odrážející spousty designérských svobodných rozhodnutí.
Líbí se mi.
Líbí se mi.
Takto podáno, proč ne, pokud je někdo obdivovatelem japonských animáků, nejspíš plesá, jiným, kteří netříbí svůj vkus komiksovými obrázky, to prostě připadá legrační, specielně ve verzi type-R.
Když budeš chtít vyhovět všem… dopadneš třeba jako nová Hyundai i30. Ani ryba, ani rak…
Řekl bych, že Honda chce spíše soupeřit s Toyotou (například C-HR) která se také svými liniemi blíží k tebou uvedeným komiksům a japonskému anime. Ať je to jak chce, prozatím se ani Honda ani Toyota nepodbízí svými tvary čínským trhům, což se o mnoha současných producentech říci nedá.
A máš pravdu, nová Type-R se nebude líbit každému – ale ohlédneš se za ní vždy
Řekl bych, že Honda chce spíše soupeřit s Toyotou (například C-HR) která se také svými liniemi blíží k tebou uvedeným komiksům a japonskému anime. Ať je to jak chce, prozatím se ani Honda ani Toyota nepodbízí svými tvary čínským trhům, což se o mnoha současných producentech říci nedá.
A máš pravdu, nová Type-R se nebude líbit každému – ale ohlédneš se za ní vždy
Nevěřícně se můžeš otočit za kdečím, jako argument ohledně kvality designu je ohlédnutí se k ničemu.
A ano, honda designově soupeří s toyotou, je to sice vyrovnaný souboj, ale odehrává se někde v grupettu. Pokud bych měl zmínit japonskou značku, která jde svou cestou a přitom se nutně neinspiruje komiksem, pak je to mazda. Konečně i subaru se po letech designového ničeho zdvihá a začíná nacházet svůj styl. Honda se posledních patnáct let plácá ode zdi ke zdi, momentálně spíš tuzí než designuje.
A ano, honda designově soupeří s toyotou, je to sice vyrovnaný souboj, ale odehrává se někde v grupettu. Pokud bych měl zmínit japonskou značku, která jde svou cestou a přitom se nutně neinspiruje komiksem, pak je to mazda. Konečně i subaru se po letech designového ničeho zdvihá a začíná nacházet svůj styl. Honda se posledních patnáct let plácá ode zdi ke zdi, momentálně spíš tuzí než designuje.
V oblasti designu je každý argument marný. Každý objevujeme to své. Že se někomu nelíbí ten a ten tvar ještě neznamená, že musí být méně člověkem.
Mazda je japonská mainstreamová TOP, souhlasím. Filozofie Mazdy je mi velmi sympatická. Subaru nedokážu posoudit, není tak úplně v oblasti mého zájmu.
Mazda je japonská mainstreamová TOP, souhlasím. Filozofie Mazdy je mi velmi sympatická. Subaru nedokážu posoudit, není tak úplně v oblasti mého zájmu.
lamal
Paci sa mi viac ako UFO ale stale to musi byt zHybridizovane a uletene, skoda... coupe je celkom pekne a sedan, snad napravi ten podivny zadok smerom od zadneho stlpika...
aspon ze je v zadu konecne multilink, snad to vrati evoluciu jazdn vlastnosti spat na 7gen a bude pokracovat... lestenarska trubka snad nebude v zadu ani pre 1.0 VTec, to japoncici zatial nerobia
aspon ze je v zadu konecne multilink, snad to vrati evoluciu jazdn vlastnosti spat na 7gen a bude pokracovat... lestenarska trubka snad nebude v zadu ani pre 1.0 VTec, to japoncici zatial nerobia
Toyota dává multilink jen k některým motorizacím Aurisu, pokud si dobře pamatuji; bylo to tak i v minulé generaci (tenkrát ho měl myslím jen 2,2 D-CAT, nebo jak se to jmenovalo).
to mas pravdu toyka to tak spravila... v predoslej len 2,2dcat a v terajsej vsetko od 1.6 vvl hore
kazdopadne som rad, ze honda dostala rozum a pravdepodobne vrati civic medzi hi tech japoncov... ked uz nie striezvejsim designom tak verim, ze bude jazdit paradne
kazdopadne som rad, ze honda dostala rozum a pravdepodobne vrati civic medzi hi tech japoncov... ked uz nie striezvejsim designom tak verim, ze bude jazdit paradne
Efreeti
Trochu me stve ze tady nevidim vydechy klimatizace na zadni sedadla...myslel sem, ze to to dneska uz bezne...Golf to treba ma...z pozice kupce/ridice bych to asi prezil, ale je to detail co zamrzi.
Jo a hlavne predni a zadni naraznik se mi MNOHEM vic libi u americke verze sedanu (mnohem decentnejsi)
Jo a hlavne predni a zadni naraznik se mi MNOHEM vic libi u americke verze sedanu (mnohem decentnejsi)
rohYpnol
Je to jako vlítnout do národního v maskáčích, bílou helmou a zeleným ksichtem a zařvat operním barytonem - jsem tu správně na Labutí jezero? >😒] 😉
Civic je prostě automobilová osobnost, co si neláme s konvencí hlavu. A v téhle generaci jí to sekne úžasně :yes: :yes😒br />
Doufám, že se zase nebude donekonečna čekat na finální Type-R...
Civic je prostě automobilová osobnost, co si neláme s konvencí hlavu. A v téhle generaci jí to sekne úžasně :yes: :yes😒br />
Doufám, že se zase nebude donekonečna čekat na finální Type-R...
twistedTSD
Vážně jej budou prodávat s americkými pozičními světly? Tomu bych rozuměl v případě čistokrevné americké specialitky, ale u Civicu HB bych očekával, že dopřát evropské specifikaci jiné blatníky je samozřejmost. Takhle to vypadá, jako by nám jich pár utrousili z lodi po cestě za Atlantik jen aby se neřeklo.
Kamikaze
...konečne civic , ktorý by som si aj reálne kúpil, konečne nevyzerá ako naparovacia žehlička >😒] ... aj keď aj ten dizajn mal svoje čaro 😉
1) řešení zadního blatníku, je to tam taková směska tvarů na hromadě... ani to křídlo k tomu z bočního pohledu moc neladí, ty prahy s červenou linkou jsou samy o sobě hezké, ale vzadu je taky vidět, že tam jsou jakoby nalepené... takže obecně oblast kolem zadního kola.
2) tohle není problém specifický pro Hondu, dělá to tak víc značek, ale... ty přední nasávací megaotvory jsou na fotkách příliš zřetelně zaslepené. Já vím, na chlazení nejsou potřeba a aerodynamicky není výhodné to udělat normálně děravé, ale při téhle velikosti to z fotek docela bije do očí.
První fotky americké desítky (hatche) ve mě vyvolaly otázky, zda se jedná o verzi Type S, nebo zda jde o běžný hatch. Vypadá hodně agresivně. Čím více fotek však uvolňují, tím poslední záchvěvy negativismu opadají. Věřím, že desítka propadák nebude.