Paříž 2016
Přihlásit pro přidání komentáře
Camry
0
s paketem pro horší ranveje 😄
T.E.S.L.A už na ACZ serie
Tak nech sa na mňa nikto nehnevá, ale na fotkách vyzerá pán dizajnér fakt ako vandrák. Nemá ani na kravatu?
No a co ? Není to jedno ... ta doba, kdy se všichni oslovovali pane inženýre a nosili pruhované kravaty už je snad nadobro pryč.
"... oslovovali pane inženýre a nosili pruhované kravaty .."
Jojo, vysledek inflace vzdelavani.
Dalsi na rade dochtori. :-!
Jojo, vysledek inflace vzdelavani.
Dalsi na rade dochtori. :-!
mozno myslel na socialisticky serial Inzinierska odysea. Tam nosili tesilky, pruhovane kravaty a samozrejme biele kosele. A zabudol som na biele Plaste! Ti odvaznejsi sudruhovia si nevahali ale provokativne vyhrnut rukavy >😁
Souhlas, je čím dál odpornější, ale dokázat hodinu kecat o změně tvaru rámečku zadní svítilny, dokáže málokdo, a je vidět, že se to ve Škodivce cení !!!
Až budeš umět to co on, tak potom můžeš ..................................... 😉
Designér a kravatu? Neblbni a buď rád, že má aspoň boty.
[odkaz]
[odkaz]
Dle zkušeností vzato, panáci v kravatách ještě nikdy nic, krom keců, neudělali. (A je jich v každym týmu mrak). Tenhle týpek, ač se to nemusí každýmu líbit, zřejmě posunul automobilku daleko za kecy navoněnejch panáků, a majitelé to navíc asi ocenili, a má v designu volnou ruku. I v oblečení. Najde se jistě mnoho ***závistivejch živočichů, kteří to budou hodnotit a hlavně pomlouvat. P.S |Embéčko si nikdy asi nekoupím, avšak úspěchy hodnotím velmi kladně, a v zásadě se můžem od úspěšnýho klanu vždy něco přiučit.
Jo svět je plný vandráků co nemají ani na kravatu
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
A slušné, inteligentní a v kravtě aby jeden pohledal
[odkaz] 😐
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
A slušné, inteligentní a v kravtě aby jeden pohledal
[odkaz] 😐
Co kravatu, ale jestli ma chudak i neco jineho nez tenhle modry oblek 8-s
Je to designér, ti jsou většinou takoví "sví", ale popravdě, vždycky když ho vidím v té jeho "švestkové"... >😁
U nás se i k prezidentovi pro vyznamenání chodí ve fleecové mikče, tak nějaký předvádění haldy plechu nepotřebuje společenský oděv 😉
Ma svoj Tarzan styl, ale tiez sa mi zda, ze miluje kamery a mikrofon, mozno viac, nez ceruzku.
JJ - vypada fakt odporne - to, ze nema kravatu, samozdrejme nevadi, ale celkovy dojem je humusacky. Ale budiz. Horsi je to, co vytvoril - Kodi. Kdyz uberete tak 10 cm pruh pod klikami, tak je to celkem hezke kombi, ale takhle je to docela osklive a neproporcni auto. Kliky nizko, okna jako strilny a spousta plechu. Predni dvojite svetolemty jsou take nafukovaci ulet. Mam pocit, ze Kaban se uz delsi dobu necim sjizdi a ztratil osobni integritu.
hurkar
to: Ficus 21😁8
lepšie by som to nenapísal, tí čo sa na ňom priživujú potrebujú sa ukázať s kravatou aspoň na ňu majú, jemu stačí ceruzka a papier že jo 😉
lepšie by som to nenapísal, tí čo sa na ňom priživujú potrebujú sa ukázať s kravatou aspoň na ňu majú, jemu stačí ceruzka a papier že jo 😉
Alfons
Jo, po SUV s pohonem 4x4 VW prida auto do terenu ktere pojmenuje SCOUT.
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
taky mi to hlava nebere
Proč ne? Přece pro určitou skupinu lidí by zvýšená světlá výška mohla být zajímavá, tedy pokud se u kodiaqu nerozhodne mít výškově stavitelný podvozek. K tomu nějaké MT kola, uzávěrka dif. a může trochu konkurovat daleko drahšímu Tuaregovi
>😁 njn, tak ako píšeš, terénne 4X4 povýšia ešte terénnejším Scoutom >😒] >😒] :yes😒br />
no najskôr Scout bude iba predokolka ;-\ :no:
no najskôr Scout bude iba predokolka ;-\ :no:
Proč předokolka? Já mám zatím spíš opačný dojem, a to že Škoda dost tlačí 4x4... podívej se na nabídku verzí motor - pohon - převodovka, většina je 4x4.
Jo, je to legra, přibude oplastování prahů a nárazníků, a scout je na světě. Na druhou stranu mrkni na konkurenci, někteří už nenabízejí ani to podstatné, awd.
Inu, pokud AWD tvoří pár procent v celém segmentu, nač se s ním vůbec trápit?
V jakém segmentu? Espace 4x4 nenabízí. Sorento a SantaFe jsou pouze 4x4. Tuscon je u nás 50:50. Sharan je u nás cca. 30% 4x4. Co je 5008?
Pokud by chtěl být SUV, tak je absence 4x4 průšvih. Pokud chtějí konkurovat Espacu ve Francii, tak to asi neva...
Pokud máš nějaká čísla o podílu 4x4 u jednotlivých modelů na evropské úrovni, rád se podívám.
Pokud by chtěl být SUV, tak je absence 4x4 průšvih. Pokud chtějí konkurovat Espacu ve Francii, tak to asi neva...
Pokud máš nějaká čísla o podílu 4x4 u jednotlivých modelů na evropské úrovni, rád se podívám.
Proč zrovna Espace jako konkurence ? Jako SUV bude spíše Nový Koleos ne ? A tam 4x4 určitě bude.... 😉
Espace i 5008 byly v minulé generaci normální MPV. Obě auta provedla krok stranou směrem k SUV, Espace menší a 5008 větší, a skončila v oné univerzální kategorii crossover - tak to aspoň novináři prezentují.
Já když se podívám na 5008, tak vidím auto, které by klidně mohlo být SUV... kdyby teda mělo tu 4x4 😄 . Ale přetahovat se o zákazníky s Espacem klidně může.
Já když se podívám na 5008, tak vidím auto, které by klidně mohlo být SUV... kdyby teda mělo tu 4x4 😄 . Ale přetahovat se o zákazníky s Espacem klidně může.
Sorry, že reaguju..., ale musím, protože nejsi první kdo to takhle píše, v podstatě si to převzal od novinářů a možná i samotné automobilky (ale nestudoval sem to).
Jako 5008 stávající znám dobře a prošel sem si na fotkách novou... a, jako pokud někdo potřebuje nutně škatulkovat podle nějaké formy, pak se s tím dá souhlasit. Ale tím, že mám stávající 5008 ve voku, tak mi nepřijde, že by nová byla diametrálně odlišná a tedy úplně jiná kategorie auta.
Trochu mi to připomíná, jako by měl klasický Scenic být MPV a Scenic RX4 SUV. No... a to ten RX4 měl pohon všech kol.
Já prostě v nové 5008 vidím pořád tu původní, která však lehce vyrostla (což je spíš dané tím, že zbachratovatěla a zakulatila se), dostala pár plastů na víc a moderní ztvárnění i-cocpit ( který mne moc nenadchl).
Vždyť i předchozí 3008 byla brána jako jakési městské SUV a to měla možná 80% dílů společných s 5008.
Myslím, že kdybychom sme se podívali na výšku podvozku a základní údaje, které by fakticky měly auto řadit do určité kategorie, tak mezi stávající a nově nastupující 5008 budou zanedbatelné rozdíly. Když se na ty auta podívám, tak je tam stále dost prvků shodných (kufr mi přijde úplně stejný MPViový v daném segmentu).
A myslím, že o Scenicu, Espace to platí stejně. Prostě se jen francouzi snažili pomocí primárně plastu dát těm autům modernější a agresivnější vzhled, ale o SUV se ani v jednom případě hovořit nedá. A je mi už celkem u zádele, že rozdil 5008 ve dvojkolce a Kodiaku ve dvoukolce bude v užitných vlastnostech vlastně zanedbatelný... I tak mi přijde, že u stávající 5008 to auto jezdí poměrně vysoko...
Jako 5008 stávající znám dobře a prošel sem si na fotkách novou... a, jako pokud někdo potřebuje nutně škatulkovat podle nějaké formy, pak se s tím dá souhlasit. Ale tím, že mám stávající 5008 ve voku, tak mi nepřijde, že by nová byla diametrálně odlišná a tedy úplně jiná kategorie auta.
Trochu mi to připomíná, jako by měl klasický Scenic být MPV a Scenic RX4 SUV. No... a to ten RX4 měl pohon všech kol.
Já prostě v nové 5008 vidím pořád tu původní, která však lehce vyrostla (což je spíš dané tím, že zbachratovatěla a zakulatila se), dostala pár plastů na víc a moderní ztvárnění i-cocpit ( který mne moc nenadchl).
Vždyť i předchozí 3008 byla brána jako jakési městské SUV a to měla možná 80% dílů společných s 5008.
Myslím, že kdybychom sme se podívali na výšku podvozku a základní údaje, které by fakticky měly auto řadit do určité kategorie, tak mezi stávající a nově nastupující 5008 budou zanedbatelné rozdíly. Když se na ty auta podívám, tak je tam stále dost prvků shodných (kufr mi přijde úplně stejný MPViový v daném segmentu).
A myslím, že o Scenicu, Espace to platí stejně. Prostě se jen francouzi snažili pomocí primárně plastu dát těm autům modernější a agresivnější vzhled, ale o SUV se ani v jednom případě hovořit nedá. A je mi už celkem u zádele, že rozdil 5008 ve dvojkolce a Kodiaku ve dvoukolce bude v užitných vlastnostech vlastně zanedbatelný... I tak mi přijde, že u stávající 5008 to auto jezdí poměrně vysoko...
Já píšu, že ve finále je ta škatulka nevýznamná a z pohledu zákazníka může být 5008 klidně konkurentem Espacu. Nicméně třeba ta světlá výška... údaje si nepamatuju, ale z fotek nová 5008 vypadá jako regulérní SUV.
Napsat, že je dnešní 5008 MPV... to asi dost dobře nejde - nebo myslíš, že jo? Mohla by být SUV, ale nemá 4x4. Proto to označení crossover, které nic nekazí... ale ani nic neřeší, člověk pořád neví, co si má představit.
Objem kufru já za rozlišovací znak nepovažuju, může být MPV s malým kufrem i SUV s velkým.
Napsat, že je dnešní 5008 MPV... to asi dost dobře nejde - nebo myslíš, že jo? Mohla by být SUV, ale nemá 4x4. Proto to označení crossover, které nic nekazí... ale ani nic neřeší, člověk pořád neví, co si má představit.
Objem kufru já za rozlišovací znak nepovažuju, může být MPV s malým kufrem i SUV s velkým.
Třeba Vitara se v ČR prodává většinou v AWD, a to je malé SUV/crossover. Jasně, nelze z toho dělat velké závěry, ale i tak je to překvapující...Ignorování 4x4 napříč třídami, které bude zřejmě i nadále praktikovat Peugeot, mi už přijde hodně mimo mísu.
Všechno se dá "nepotřebností" okecat, absence awd, maximálně jednašestka, torzka vzadu atp. Každopádně technika, kterou nabízí kodiaq, je v rámci segmentu na špičce, jak kvalitou, tak rozsahem.
sranda je, ze to plati pro vsechny "lowcostove" Skody, holt koncern na tom je tak dobre, ze jeho lowcost je cenove na/nad urovni konkurence a vybavou/motorizacemi/kvalitou.. staci nebo prebiji i "fullprice" modely, treba Mondeo 😄 A diky tomuhle vandrakovi, konkurenci Skodovka zatapi dost i po strance designu. No jo, ocesanej lowend.
Běž si dát vlažnou sprchu... a použij pak froté ručník.
😄
Škodovka přebíjí "full price" modely výbavou, motorizacemi a kvalitou... to už je teda na úrovni prohlášení, že za nejspolehlivější banku považuješ Deutsch Bank, protože je německá...
😄
Škodovka přebíjí "full price" modely výbavou, motorizacemi a kvalitou... to už je teda na úrovni prohlášení, že za nejspolehlivější banku považuješ Deutsch Bank, protože je německá...
technika, kterou Kodiaq nabízí, je třídní standard, který se ničím nevymyká, ty špičko... Naopak kombinace, se kterými začíná, nedává moc možností výběru.
Jo a že třeba 5008 nemá AWD? Ano, rozhodli se zkrátka oslovit tu stále rostoucí skupinu, co chtějí SUV aniž ho vlastně skutečně potřebují, resp. posunuli u Peugeotu SUV opět o kousek dál než tradiční Škoda. ještě před pár lety byl mezi SUV takřka běžný rám a sofistikované pohony 4x4. Dnes? Rám už ztratily i legendy jako Patrol nebo Pajero, a i prémioví výrobci čím dál častěji přichází s předokolkami.
Jo a že třeba 5008 nemá AWD? Ano, rozhodli se zkrátka oslovit tu stále rostoucí skupinu, co chtějí SUV aniž ho vlastně skutečně potřebují, resp. posunuli u Peugeotu SUV opět o kousek dál než tradiční Škoda. ještě před pár lety byl mezi SUV takřka běžný rám a sofistikované pohony 4x4. Dnes? Rám už ztratily i legendy jako Patrol nebo Pajero, a i prémioví výrobci čím dál častěji přichází s předokolkami.
Tobě vážně hrabe. Posunutí kategorie SUV vpřed odstraněním 4x4 - to můžeš vypotit snad jenom ty. Ty když se pro něco nadchneš, tak klidně popřeš matku i otce, jen abys to okecal.
Asi vychází ze zkušenosti, že Oktávka udělala dramatický, generační skok vpřed tím, že zjednodušila interiér a odstranila víceprvkovou zadní nápravu...
>😁 Promiň, ale tohle bych navrhoval na pověstný Zlatý ventilek. Jak může být někdo dál díky tomu, že něco nenabídne? Ještě tak zásadní věc jako 4x4 u velkého crossoveru... A s argumentem, že prozíravě míří na rostoucí skupinu pozérů, taky nesouhlasím. Klasických středních SUV jako Kodiaq se bude ve 4x2 prodávat minimum.
Tohle je čistě o dlouhodobé neschopnosti Peugeotu zainvestovat do slušného AWD.
Tohle je čistě o dlouhodobé neschopnosti Peugeotu zainvestovat do slušného AWD.
na některých trzích má octavia scout dokonce většinu všech octavií. i v čr dle sda má škodovka podstatnou část trhu 4x4
kaiserlábus
Po "x" letech přišli na to, že nízké a široké je lepší než úzké a vysoké a ted příjdou s takovou bačkorou, cabadaj by měl letět. :-!
flyboyeda
Nevím proč ale leze mi na nervy, tváří se jako by ten kodiaq celý vymyslel sestrojil a navrhl, přitom neudělal ani jednu věc z toho, je to jenom přemotivvaný prodejce a leze mi krkem
Jinak auto je to hezké , kvalitní a pohodlné
Jinak auto je to hezké , kvalitní a pohodlné
flyboyeda
Do té jsem se teď zamiloval, to je bohyně