první a druhá generace micry jezdily skvěle ... jak žádné jiné malé auto ... se třetí generací se to trochu zhoršilo ... ale méně, než se tvrdí ... ale jednička a hlavně dvojka byly jízdně skvostné ... daleko daleko daleko před vším v segmentu ... >:-[]:yes:
sa mi micra dnes paci este viac... ak pojde aspon z polovice tak dobre ako vyzera v kabine ... tak meagauspech je zaruceny ;-) ....
mozno niekomu moze chybat laktova opierka ( vsimol som si ze na fotkach nie je ) ale mozno je to len vecou vybavy )
co by som ale uvital je rozsirenie motorovej ponuky aspon este o nejake jedno benzinove turbo okolo 100-115 konikov aby sa to mohlo dynamikou postavit fieste fabii P208 riu a dalsim .. ved aj relativne "nezname" baleno ktore si ani nerobi nejake velke nadeje na velke europske predaje dnes uz ponuka 82kw turbo... a to nie je ziaden sportak ale bezne male auto .... ako fakt za mna chce to este nejaky jeden benzinovy motor ... nic viac.. jeden dizel s 66kw je idealom .. ktory dnes uz urcite postacuje... tu ozaj netreba 10 roznych vykonovych verzii ale turbobenzin so 66kw uz proste niekomu stacit nemusi... a nejde len o vykon.. v hre je aj kroutak.. zrychlenie.. pouzitie aj 3-4 osobami ... ved ked uz micra tak dynamicky vyzera tak preco to nevyuzit a nedat jej do daru aj nieco dynamickejsie ... navyse ked prave hlavna konkurencia je vykonom ozaj uz kusok vyssie posadena .... drzim micre palce... ako ozaj velmi ma prekvapila vizazou aj kabinou... a mne by aj vykonom stacila s tymi 66kw.. ale v tejto triede sa proste uz nosi aj viac... nic v zlom... takze este tu vidim tu priestor na zlepsenie ;-) ... ak sa ozaj chce postavit zoci voci aj tym najlepsim v segmente
Just two engines will be offered in the Micra at launch. The first is a Renault-sourced 0.9-litre three-cylinder turbo petrol, while there’s also a 1.5-litre four-cylinder diesel - both produce 89bhp. A naturally-aspirated 75bhp 1.0-litre will arrive later on, while we expect more powerful variants of both turbo units to arrive later in the year.
Don’t rule out the possibility of a hybrid given the Renault-Nissan Alliance’s push for alternative power, and there’s also potential for Nissan to give the Micra to its Nismo department for a spicier Micra with up to 190bhp.
Zvenku je nová Micra hodně přehnaná designová divočina - působí to až křečovitě, jak designéři Nissanu chtěli být za každou cenu originální. Mě se to auto nelíbí ani zepředu, ani zezadu a vlastně ani z boku. Jediné, co oceňuji je celkem slušný interiér s poctivým přístrojovým štítem za volantem... :-O