Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
praděda7
...kdyby ho natáhli ještě o 2 cenťáky, tak by praskl ve švech... 😄
Při rozvoru 2700 mm není dlouhý, ale je nízký a atleticky tvarovaný, což ho opticky protahuje.
Opticky je protáhlý, protože to protáhlý je a tom je řeč. Už na vykrojení zadního blatníku je vidět, že i při rozvoru 2.7 bojovali s prostorem (možná i s časem) a následovně celý zadek dodrbali. Zadní dveře měly být pod belt line jinak tvarované, možná i celkově kratší (zadní okno je delší než přední a to je vždy špatně) a 1/4 panel měl být o 20cm kratší a bylo by to v cajku....já vím, kdyby byly......
Bohužel, ta ***ka je nepěkná, divně tvarovaná. Odhaduju, že se toho u nás moc neprodá. ;-\
Ne, není protáhlý, je jen nízký. Rozvor a délka jsou stejné jako u Corolly, Fluence (já vím, to není dobrý příklad), Mazda 3 je o brutálních 5 cm kratší >😁 a naopak třeba Avensis má při stejném rozvoru o 12 cm víc. Insignia má o 4 cm delší rozvor a o 21 cm víc. A můžeme pokračovat. Jinými slovy - není prostě protáhlý.
Zadní dveře jsou tvarované tak, aby zabránily ušpinění kalhot. Proporce dveří a oken odpovídají běžným standardům sedanů (když měl Accord krátké zadní dveře, bylo to taky špatně) tvarování a proporce zádě zase odpovídají definici "čtyřdveřového kupé", což je dnes cool.
Zadní dveře jsou tvarované tak, aby zabránily ušpinění kalhot. Proporce dveří a oken odpovídají běžným standardům sedanů (když měl Accord krátké zadní dveře, bylo to taky špatně) tvarování a proporce zádě zase odpovídají definici "čtyřdveřového kupé", což je dnes cool.
Samozřejmě, že je Civic protáhlý a Corolla i Fluence jsou také protáhlé, i BMW GT a Gran Coupés jsou protáhlé jak protáhlá dršťka a vypadájí hrůzostrašně, i když si myslíš, že je tento style in. Já si myslím kamaráde, že to jsou pouze výrobci, kteří se snaží tento protáhlý styl narvat zákazníkům do chřtánu...aby bylo zase něco jinéh👋nového na krámě....toť vše...
Mne to pripada, ze to auto bude rychle couvat. >😁
No, ze se jevi vice aerodynamicke od kufru ke kapote..... :-!
Ale skarede ... to teda je fest!
No, ze se jevi vice aerodynamicke od kufru ke kapote..... :-!
Ale skarede ... to teda je fest!
"..tak by praskl ve švech." >😁
Pan je krejci?
No, ze my e😜erti vime se auta se svaruji.... >😁 >😁
Pan je krejci?
No, ze my e😜erti vime se auta se svaruji.... >😁 >😁
Jopino
Je to jak přes kopírák, americká i evropská verze, co už. A konečne pořádné upgrade Honda Connect 2 (téměř 500W výkon). Na skoro 180 PS dost utlumený výfuk, ale proti gustu... viz odkaz youtube.
PS: v černé je cool :yes😒br />
https😐/youtu.be/7baWUsEUUfs
PS: v černé je cool :yes😒br />
https😐/youtu.be/7baWUsEUUfs
Arese
Vždycky když vidím u moderních sedanů ten neuvěřitelný sklon zadního okna a z toho plynoucí kraťočké víko kufru (které pak vede k jeho mizerné přístupnosti) tak se ptám - proč už tam sakra rovnou neudělali páté dveře s výklopným zadním oknem? Dosud na to bylo u svých kompaktních modelů e😜ert hlavně Volvo, nyní se přidává i Civic... 😲
"...neuvěřitelný sklon zadního okna..."
Co se stalo? Ja s tebou souhlasim? No toto!? >😁
Kdyz vidim na Dacia Duster plynovou vzperu na kapotu a u tohoto nipponcika v kufru ty panty jak u vrat do stodoly....ptam se "Proc?"
To uz radsi to turecke Tipo..... >😁
Co se stalo? Ja s tebou souhlasim? No toto!? >😁
Kdyz vidim na Dacia Duster plynovou vzperu na kapotu a u tohoto nipponcika v kufru ty panty jak u vrat do stodoly....ptam se "Proc?"
To uz radsi to turecke Tipo..... >😁
Na to je odpovedi jedine sluvko - tuhost. A pak jedna kratka veta - Zabrzdena EU neni prioritou.
webpaja
To je síla, co Honda, vyrábějící kdysi jedny z nejkrásnějších sedanů dokáže nyní předvést. Nevzhledný, beztvarý a nesourodý design sedanu se stává etalonem zoufalosti po Nissanu Tiida.
Sakra to mě žere, že tvůrci sportovně-elegatních Accordů a Legendů vyšuměli do ztracena ;-\
Sakra to mě žere, že tvůrci sportovně-elegatních Accordů a Legendů vyšuměli do ztracena ;-\
Naprosto s tebou souhlasím, mluvíš mi z duše. Ještě v 90. letech bývala Honda jednou z mých oblíbených značek... ;-\ 😢 8-s :no: :no: :no:
Starší Hondy byly možná také hezká auta, ale kapku hůře dostupná pro širší masy… na rozdíl od posledních generací Civicu, které k jedinečnému (a již dnes by se dalo říci i legendárnímu) designu přinesly o i něco dostupnější mix estetiky, užitných vlastností a jízdních dojmů. Osobně za to můžu Hondě jen děkovat.
Contradark
Prostě měli vzít tohle😒br />
[odkaz]
a jen to mírně omladit. Nechat siluetu, možná přidat jen LED do zadních světel, LED do předních světel. To by naprosto stačilo. Asi tak, jak to dělá Audi už léta. Co funguje, nechá a nemění (design).
a jen to mírně omladit. Nechat siluetu, možná přidat jen LED do zadních světel, LED do předních světel. To by naprosto stačilo. Asi tak, jak to dělá Audi už léta. Co funguje, nechá a nemění (design).
Nicméně tomuhle chybí ty velké plástvové plasty v náraznících a už to tak netahá za oči.Asi jsem konzerva, ale tyto nárazníky na hatch a nemám problém 😉
Nárazníky fakt nemusí sednout každému, ale spíš si myslím, že to bude málokdo řešit, protože detaily tvoří celek a jako celek je Civic myslím velmi atraktivní auto. 😉 Zajímavý bude facelift, tak se ukáže, jestli to někomu skutečně tolik vadilo. 😄
Teď vážně, trochu se ale bojím i té evropské ceny, protože pokud bude dle odhadů, začne HB s 1.5 (134kw) v Eleganci mezi 550.-580.000 Kč, a to už je dost 😐