Bezpečnost
starý_kluk
0
Stále se nezkouší!! Přitom jde o poměrně frekventovaný typ nárazu. Zatím vyhovuje švédským testům, kde se zkouší, jedině sama značka Volvo - má jednoduchou a levnou ochranu.
A co žluté hrudníky a nohy obou předních pasažerů a u řidiče i chodidla?
A co náraz s chodcem? Červená hrana masky a světel a A-sloupky! A to se nezkouší celistvou figurínou, která by ukázala nevhodnost vodorovné kapoty.
Hvězdy nejsou směrodatné!
A co náraz s chodcem? Červená hrana masky a světel a A-sloupky! A to se nezkouší celistvou figurínou, která by ukázala nevhodnost vodorovné kapoty.
Hvězdy nejsou směrodatné!
Euro NCAP už dávno nie je test bezpečnosti, ale len marketingový nástroj.
Ano, ano, tak to bohužel vypadá.
Ze začátku zveřejňovali i technické zprávy s podkladovými teoriemi a fyzikálními metodikami zkoušení a nepřidávali body za něco, co bylo jen připravené a ještě nefunkční. Snažili se o zkoužku pravdy.
Našel jsem před časem jejich článek o vzájemném střetu dvou automobilů. Zřejmě začali vyvíjet chválihodnou snahu o takové zkoušky. Ale článek už neměl patřičnou úroveň.
Ze začátku zveřejňovali i technické zprávy s podkladovými teoriemi a fyzikálními metodikami zkoušení a nepřidávali body za něco, co bylo jen připravené a ještě nefunkční. Snažili se o zkoužku pravdy.
Našel jsem před časem jejich článek o vzájemném střetu dvou automobilů. Zřejmě začali vyvíjet chválihodnou snahu o takové zkoušky. Ale článek už neměl patřičnou úroveň.