Novinky
To je už moc i na mě >😁 To je fakt maso >😁 Doufám, že se dnes opět objeví pár nových článků o Octavii, jiné auto neexistuje >😁
... ze kriteriem pro vitezstvi bylo mnozstvi zivych ovci prevezenych z bodu A do bodu B v kufru vozidla... :-! >😁
= nadauto! Octavia? Natürlich, ja wohl!
A pro zdůraznění její nadřazenosti ještě napíšeme do nadpisu Ferrari s malý "f" :-!
Velebnosti, jdu blejt...
A pro zdůraznění její nadřazenosti ještě napíšeme do nadpisu Ferrari s malý "f" :-!
Velebnosti, jdu blejt...
Cesta do stredu Zeme je daleka >😁
Dufam,ze si pochopil,ze Autu.cz nejde o nic ine,len o to nech sem chodi co najviac ludi a klika a pinda na nich..cim viac kliknuti a flame-ovtym viac penazi..prezierave,alepre biznis Auto.cz velice prospesne.
O aute co ma byt sen kazdeho petrolheada RS3 sedan ledva 10-12 komentov zato Skoda Octavia slape jak hodinky.Cim viacej im pisete,ze nech palia do analneho otvoru tym viacej provokuju.Netreba im nato reagovat a nebude ziadny clanok o dalsej Octavii co porazila raketoplan pri vesmirnom starte >😁
Dufam,ze si pochopil,ze Autu.cz nejde o nic ine,len o to nech sem chodi co najviac ludi a klika a pinda na nich..cim viac kliknuti a flame-ovtym viac penazi..prezierave,alepre biznis Auto.cz velice prospesne.
O aute co ma byt sen kazdeho petrolheada RS3 sedan ledva 10-12 komentov zato Skoda Octavia slape jak hodinky.Cim viacej im pisete,ze nech palia do analneho otvoru tym viacej provokuju.Netreba im nato reagovat a nebude ziadny clanok o dalsej Octavii co porazila raketoplan pri vesmirnom starte >😁
Jojo, největší závodní dravec a nejrychlejší v závodě Praha-Dejvice - Praha-Depo hostivař v ranní spičce je metro >😒] >😁 a na to nemá ani Oktávka .... když totiž správně nastavíš parametry, zvítězí vždy ten, u koho si to přeješ 😉
Akorát pilotovi v Oktě neřekli, že tu trasu má jet do kopce, ne z kopce.
U pana Lišky, co pokořil M5, jsem se jen zasmál, ale tady už nezbývá než brečet. A dno je evidentně pořád ještě daleko. 😐
U pana Lišky, co pokořil M5, jsem se jen zasmál, ale tady už nezbývá než brečet. A dno je evidentně pořád ještě daleko. 😐
Proč je v nadpisu Ferrari s malým F a Octavie s velkým O. Je to název vozu. Chápu to dobře, že Škoda deklasuje vše??? Tak se jděte spláchnout a doufám, že vyplavete v análním otvoru někoho z Boleslavi.
Nemohl bych to citovat, protože se s ní jen "honil". Za to se omlouvám, na druhou stranu tvrzení, že ve 180k autě nenachází mnoho přemožitelů, se smát nepřestanu. 😄
Myslím, že RR již stahuje kalhoty, čekám tu do měsíce test O III proti Ghoustu....a ANO o setinu vyhraje...asi víte. 😄
Všechno je to velikou shodou dvou výrazných faktorů. Za prvé - na Fagaraši je zvláštní ovzduší bohaté na kyslík, kdy umný software koncernu /však víme 😉 / pozná, že je v Rumunsku a okamžitě jednotku přeladí na 220 Kw /zhruba tak na cca. 20 minut/. Za druhé - ruce Rumunského jezdce mají zvláštní kouzlo, které odhalil již v autoškole, kdy se sériovou Dácií 1300 úspěšně odjezdil závěrečnou dvacetiminutovou jízdu v rekordním čase 5 minut. Této vražedné shodě vyskytující se maximálně na dvou místech světa /jedno je právě v Rumunsku/ nemůže odolat žádný supersport. :-!
>😁 >😁 >😁 Tak až sem sem to vydržel, ale tady už to fakt nešlo. Poprskal jsem si displej u tabletu. Skipper, toto jsi fakt zabil >😁 >😁 >😁
To já si už od včera spíš říkám, jestli náhodou není Machala na dovolený, protože jestli je, tak se mu redakce zbláznila, ale jestli není, tak se zbláznil on sám. Tato adorace Škodovky už je donebevolající. :no: :no: :no:
To já si už od včera spíš říkám, jestli náhodou není Machala na dovolený, protože jestli je, tak se mu redakce zbláznila, ale jestli není, tak se zbláznil on sám. Tato adorace Škodovky už je donebevolající. :no: :no: :no:
Sak taky Skoda 15T ma 746kW, tak jeste aby ne. :-! (Mimochodem zase ta Skodovka! Sice plzenska, ale co...)
na inom webe pisali, ze na tej hrbolatej ceste proste Italia nemohla vyuzit vykon.
Ale nevadi, coskoro pride najlepsi offroad, co porazi Wrangler a aj Defender - Kodiaq Scout.
A potom pride Kodiaq RS, co si bude honit X5 M😊 A mozno aj Bentaygu, ak koncern dovoli
A nankoniec pride Kodiaq Scout RS a az toto bude spravna honicka :-! >😁
Ale nevadi, coskoro pride najlepsi offroad, co porazi Wrangler a aj Defender - Kodiaq Scout.
A potom pride Kodiaq RS, co si bude honit X5 M😊 A mozno aj Bentaygu, ak koncern dovoli
A nankoniec pride Kodiaq Scout RS a az toto bude spravna honicka :-! >😁
Naprostej souhlas, okreska je ale úplně jinej sport a jet kudlu se sériovou OI není imo moc dobrej nápad - v tom původním článku navíc bylo tohle😒br />
„Často jezdím do Německa a na tamních dálnicích dodnes RS nenachází moc přemožitelů. Když jsem se honil s BMW M5, jel jsem dokonce 245 km/h."
To prostě není pravda 😄
To prostě není pravda 😄
Když z toho úplně vynechám konkrétní auta - nějaké souboje v provozu jsou ošidná záležitost, pokud narazíš na ostříleného borce v dvoulitrové naftě, tak i na poloprázdné silnici potřebuješ hodně výkonu a hlavně odhodlání, abys ho nejen dojel, ale také předjel a následně mu ujel. Problém je, že ten výkon se dá snadno kompenzovat tím "odhodláním" - 100+ v obci a 200+ mimo, předjíždění přes plnou a/nebo "do trojky"... lepší je jet si sám pro sebe a na nějaké přemožitele se vykašlat, jinak hrozí pachuť v ústech v případě prohry... i vítězství.
No nejezdi, protoze tam lidi nezavodi, ale dopravuji se z bodu A do bodu B. To by mel nekdo panu Liskovi taky vysvetlit, ze kdyz nekoho potka v DE na Autobahnu ve dvoustovce tak to automaticky neznamena to, ze chce zavodit s jeho veteranem. A kdyz ho pak pan Liska velkolepe predjede tak to taky neznamena, ze by to Nemcovi uz vic nejelo.
To je jako jit nekde po chodniku a schvalne spechat co to da, zatimco lidi kolem proste jen jdou beznou chuzi a na zaklade toho tvrdit, ze v chuzi temer nenachazim rovneho. 😄
To je jako jit nekde po chodniku a schvalne spechat co to da, zatimco lidi kolem proste jen jdou beznou chuzi a na zaklade toho tvrdit, ze v chuzi temer nenachazim rovneho. 😄
.... když si jej co nejvíce lidí vymaže z oblíbených..... a ideálně hlavně ti, kteří auta opravdu znají a přispívají fundovaně do diskusí..... snad se pak pánové z redakce chytí za nos a pochopí, že bulvarizace je cesta do pekel....
Redakce pobavila! >😁 Jestli je tenhle článek schválné po včerejší diskusi tak smekám, to je přesně ta nadsázka, kterou bych tady rád viděl. Ale bojím se, že to tak není, jen je to další pokračování hejtu jménem Octavia.
Hoši já mám dojem, že Vám to dělá redakce naschvál. Vykopne takovýhle článek a pak čeká kolik pitomců se pod ním v redakci začne ročilovat. Já bych to tak dělal. Je docela prča číst ty rozhorčený reakce >😁 >😁 >😁
to já si pro změnu říkal, to zas bude diskuse..., sice o ničem, ale za to nekonečná dlouhá... 8-s 😉
A protoze jsem prdtim predjel oktavku, znamena to, ze Thalie by podelal Fereari jako nic...;0)))
dělali test Enza a hodně upravené Imprezy STi na horských cestách,tak se až divili,jak velký dostala od ferrari nářez,takže se mi krutá porážka Italie od oktávky moc nezdá. :-!
Za chvíli začnou vychvalot AAA a AUTO ESA. A od nich jedině TITÁNA Vochcávku v TDY za 2 litry na 1000 světelných let. *
Přesně tak. Máš pravdu. :yes: A za vysvětlení máš od anonymů dva palce dolů.
Octavia RS (s velkým "o") je správně, neboť autor má na mysli konkrétní model a ne obecné označení.
@poslední paragraph: V tomhle bych se osobně nehrabal. Řídil bych se tím, jak to píše sám výrobce, tzn. 458 Italia, Octavia RS, anebo třeba iPhone (na začátku věty se smí psát malé "i").
Na češtinu jsi levej evidentně nebyl, protože tuhle problematiku většina lidí nezná. Poslední dobou už češtinu moc nepoužívám, takže občas v něčem taky tápu.
Octavia RS (s velkým "o") je správně, neboť autor má na mysli konkrétní model a ne obecné označení.
@poslední paragraph: V tomhle bych se osobně nehrabal. Řídil bych se tím, jak to píše sám výrobce, tzn. 458 Italia, Octavia RS, anebo třeba iPhone (na začátku věty se smí psát malé "i").
Na češtinu jsi levej evidentně nebyl, protože tuhle problematiku většina lidí nezná. Poslední dobou už češtinu moc nepoužívám, takže občas v něčem taky tápu.
Opravdu je nutné se vrtat v pravopisu?
Abys mohl napsat Ferrari s velkým F, musel byl by to být například automobil Ferrari, ne jen ferrari. 😉 Roztřískal jsem ferrari, je naprosto správně. Škodovka by tedy byla také napsaná jako škodovka, kdyby nebyla prvním slovem v souvětí (nakonec to ani není jméno té automobilky). Ferrari bylo poraženo škodovkou, tak by to vypadalo otočené. Mohl sis toho běžně všimnout v textech SM, kde se mluvilo třeba o golfu, focusu atd. Já tohle pravidlo (normálně) nedodržuji.
A na češtinu jsem byl levý, takže ti neřeknu, jak to aplikovat na druhou větu, kde je Octavia s velkým. Zřejmě si myslí, že je díky RS dostatečně zřejmé, že nejde o jméno obecné (a to samé by platilo u 458 Italia, kdyby nezačínala číslem, kde je to jedno).
Nakonec, co si vybavuji, správně česky by to snad měla být 458 italia, tedy také s malým, protože se velké píše jen u prvního slova. Ale nejsem si jistý, jak to aplikovat na Octavii s tím jejím "RS", tedy jestli to má být Octavia rs, nebo ne. Jak říkám, na češtinu jsem byl levý.
Abys mohl napsat Ferrari s velkým F, musel byl by to být například automobil Ferrari, ne jen ferrari. 😉 Roztřískal jsem ferrari, je naprosto správně. Škodovka by tedy byla také napsaná jako škodovka, kdyby nebyla prvním slovem v souvětí (nakonec to ani není jméno té automobilky). Ferrari bylo poraženo škodovkou, tak by to vypadalo otočené. Mohl sis toho běžně všimnout v textech SM, kde se mluvilo třeba o golfu, focusu atd. Já tohle pravidlo (normálně) nedodržuji.
A na češtinu jsem byl levý, takže ti neřeknu, jak to aplikovat na druhou větu, kde je Octavia s velkým. Zřejmě si myslí, že je díky RS dostatečně zřejmé, že nejde o jméno obecné (a to samé by platilo u 458 Italia, kdyby nezačínala číslem, kde je to jedno).
Nakonec, co si vybavuji, správně česky by to snad měla být 458 italia, tedy také s malým, protože se velké píše jen u prvního slova. Ale nejsem si jistý, jak to aplikovat na Octavii s tím jejím "RS", tedy jestli to má být Octavia rs, nebo ne. Jak říkám, na češtinu jsem byl levý.
že závodník s autem na poloslikách předjede staršího pána, co jel kochačku. Letos jsem tam byl a když vidím to Ferrari, tak jsem nejel o moc pomaleji ( se 150koňovou Caravellou, mám z toho i video, tak zkusím vyčíst čas). Na tom Ferrari je hodně vidět, že neví, co bude za zatáčkou následovat a proto jede jen tak, jak vidí. A ta atmosférra v těch až 2000m nad mořem je také spíš nevýhoda.
Ale pokud tam někdo chce v létě, tak ať vyrazí mezi 7-8h ráno, od 9ti už se moc nesveze, provoz jak na Václaváku + spousta autobusů a hlavně cyklistů.
Ale pokud tam někdo chce v létě, tak ať vyrazí mezi 7-8h ráno, od 9ti už se moc nesveze, provoz jak na Václaváku + spousta autobusů a hlavně cyklistů.
No jenže vzhledem k tomu, že Oktávka slaví 20 let výročí zahájení výroby na podzim, tak se to moc nehodí psát o ní články až na jaře. 😉
až ten Rumun přesedne do Subaru impreza WRX, to nebude mít šanci ani monopost F1.
Me vcera preleterla oktavka nad barakem a prej pristala v Podebradech na labi a raketovou rychlosti pokracovala do Hamburku zdymadlo nezdymadlo
Myslím, že doporučení ÚJČ bylo psát to tak, jak to napsal držitel (jak je to zaregistrované), v právních dokumentech, ale například v beletrii ne. Striktně vzato by měl i odborný článek sledovat pravidla českého pravopisu. Mám takový pocit, že jsem tu jednou za to SM kritizoval. I když je to správně, pro mne je to nepřirozené. Na druhou stranu, ten správný způsob s obecným jménem před značkou (který se zdá být lenivému člověku, jako jsem já, příliš opisný) řeší problém se skloňováním.
Ale byl. To množství čtyřek a i pětek si prostě za rámeček nedám. Jsem na tom podobně a i to je důvod, proč chodím sem - jinak češtinu použiji jednou za uherský rok, když navštívím rodiče. A je to opravdu znát na mých vyjadřovacích schopnostech.
Ale byl. To množství čtyřek a i pětek si prostě za rámeček nedám. Jsem na tom podobně a i to je důvod, proč chodím sem - jinak češtinu použiji jednou za uherský rok, když navštívím rodiče. A je to opravdu znát na mých vyjadřovacích schopnostech.
jo jo, dobře to tam štengrujete, móóóc dobře. >😁 :yes: Za to rouhání ohledně škodovky jednou Dragouna sebere čert do automobilového pekla. 😐 Bude se tam vařit v olejové lázni. :-! 8-s
Mohl bys citovat tu větu o pokoření M5?
Já vím že nadpis Škodovka lepší než Ferrari je humus a těch článků je teď hromada a tak, ale zase není potřeba si vymýšlet...
Já vím že nadpis Škodovka lepší než Ferrari je humus a těch článků je teď hromada a tak, ale zase není potřeba si vymýšlet...
S tím nemohu souhlasit. Žádné obecné označení ferrari totiž není, protože podstatné jméno ferrari v češtině neexistuje. Ferrari je vlastní jméno a jako takové jej vždy píšeme s velkým F. Pojmem ferrari nelze myslet totiž nic jiného, než jen a pouze Ferrari.
Myslím že ne, že se to označení objevilo u závodních eRek a bylo to anglicky... zkusím dohledat.
:yes: Naprosto přesně. Odhodlání některých "přemožitelů" je fakt mimo jakýkoliv komentář a na takové z vysoka s..kašlu. Něco jiného je zábavné špičkování před Litomyšlí s rozumným člověkem 😉 a něco jiného, když tě kvůli pofidérnímu skalpu vykličkovává nadrženej pakoň v naftovým kombíku (btw. stejné značky i modelu) a ohrožuje nic netušící kolemjedoucí. "Ještě jedno takové vítězství...a jsme zničeni."
No aha ho - v diskusiách má v tomto momente 6, slovom šesť príspevkov a už je múdry jak Šalamúnova oná... Keď ich bude mať sto, bude ešte múdrejší. A čo potom, keď už teraz sa to s ním nedá vydržať?
Let's eat grandma! >😁 Řekl bych, že mi Internet angličtinu spíš pokazil. Anglicky píše kde kdo a chyb jak máku. S rodilými mluvčími máš pravdu.
Teď už těch palečkářů máme šest. 😄
Teď už těch palečkářů máme šest. 😄
Hm, přiznávám, že jsem to zas tak pozorně nečetl... ale i německá dálnice... přes 220 tam moc aut nejezdí, takže se to tak asi napsat dá.
s tim červenym krámem jel jak pro rohlíci, italsky bohužel nevládnu, ale nebyl to nějakej jakože vtip? Jak to tam předem laděj a uzavíraj😊
[odkaz]
[odkaz]
Po pravdě si ani nevybavuji, že bychom na základní škole brali aplikaci těchto pravidel na obchodní značky, které kolikrát pravidlům českého pravopisu odporují. Tedy, že bys správně měl psát Škoda auto, nikoli Škoda Auto a už vůbec ne ŠKODA AUTO, jak je to myslím zaregistrované. I když to je asi novější trend a učebnice/ osnovy prostě byly pozadu.
Asi to byl tahač Liaz - teda vlastně taky škodovka... a ti prostě neznají přemožitele.
Jako jinak fakt - ještě teď jsem nevyšel z údivu.
Úplnej magor... kamion s návěsem... a najel mi před obcí na zadek tak, až mi zmizela přední světla ze zrcátka - a pak mě divoce předjel a "sportoval" dál.
Úplnej magor... a třeba mě konečně zablokujou a přejde mě to pokušení sem chodit, s nadějí, že se to zlepší - a ono je to pořád horší a horší...: takže v hlavě měl evidentně nasráno.
Jako jinak fakt - ještě teď jsem nevyšel z údivu.
Úplnej magor... kamion s návěsem... a najel mi před obcí na zadek tak, až mi zmizela přední světla ze zrcátka - a pak mě divoce předjel a "sportoval" dál.
Úplnej magor... a třeba mě konečně zablokujou a přejde mě to pokušení sem chodit, s nadějí, že se to zlepší - a ono je to pořád horší a horší...: takže v hlavě měl evidentně nasráno.
1. Kdyz ti to vadi, tak sem nechod.
2. Předchozí 3 clanky o Octavii jsou ze Sveta Motoru
2. Předchozí 3 clanky o Octavii jsou ze Sveta Motoru
Ta zkratka se prostě v té původní podobě převezme a pak se tak i používá. Řekněme třeba... DSG, to je Direktschaltgetriebe. Taky se to obvykle píše všechno velké, protože to tak prezentuje VW ve svých materiálech.
Jestli to náhodou nebude mít co do činění s tím, že se v němčině píší podstatná jména s velkým počátečním písmenem. 😉 GmbH = Gesellschaft mit beschränkter Haftung nebo z.B. = zum Beispiel. Nevzpomenu si na podstatné jméno přejaté z němčiny (a že jich je), kde by bylo tohle dodržováno i v češtině. Je otázka, jak bychom psali například zkratku pro stabilizační systém, kdyby to byla jedna z těch typicky německých. Pravidla češtiny připouští použití cizího pravopisu. Nikdy jsem však nečetl, jak to aplikovat na zkratky (pokud vím, zkratka není slovo, tedy pokud to není zkratkové slovo).
Že něco píše výrobce, ještě neznamená, že je to v souladu s pravidly (jakéhokoli jazyka na planetě) a že to má vůbec nějaký význam. V praxi to neřeším.
Že něco píše výrobce, ještě neznamená, že je to v souladu s pravidly (jakéhokoli jazyka na planetě) a že to má vůbec nějaký význam. V praxi to neřeším.
Velká nebo malá písmena se píšou tak, jak to ta která automobilka používá... viz třeba GTi vs. GTI... a tam může mít vliv i to, jak se píšou malá / velká v tom původním jazyce... a nebo taky ne. Němci jsou třeba odborníci na zkratky obsahující malá i velká písmena, GuV a MWSt apod....
Rennsport je to u Porsche a myslím i u Audi. U Škody nevím a je to myslím jedno - pokud píšeš česky, platí český pravopis a máme pravidla i pro přejatá slova. Pokud má jít o iniciálovou zkratku, tak je celkem jedno, co má přesně znamenat; nebude to podle mne mít žádný vliv na psaní velkých písmen.
Pokud si správně pamatuju, tak původně ta zkratka u Škody měla význam Rallye nebo Racing... jako že znamenala obojí.
Nic jsem neměnil... Někdy to jede a někdy mi to vytuční/zkurzívuje celej zbytek příspěvku (a někdy zbytek diskuse).
test
test
test
test
test
test
test
test
Tak s tímhle problémem jsem se ještě nesetkal. Ty jsi nic neměnil? Teď už je to v pořádku a tohle se samo nespraví. I když mi někdy přišlo, že zasáhl někdo z redakce, když bylo všechno tučně (opravil předměty příspěvků, na které již byly reakce).
RS je zkratka pro rallye sport nebo něco takového... což je anglicky a v angličtině jsou pravidla psaní velkých písmen jiná než u nás... uff, do toho už bych se fakt nepouštěl 😄
Sa vraj intenzívne šušká v F1 že RedBýk zazmluvnil toho rumuna a Newey dostane padáka... Vraj načo budú vyvíjať auto keď v Rumunsku im leží 20 sekúnd za babku!
Tak buď píšeš česky, nebo píšeš anglicky. Slova rally a sport máme v češtině taktéž, přičemž by obě měla být z francouzštiny. Nejsem si právě jistý, jak tohle pravidlo funguje s iniciálovými zkratkami. Nechal bych ji velkými, ale nepamatuji si, že bych o tomhle někdy něco četl.
[odkaz] poslední dva tři odstavce
Na gymplu jsme si o psaní obchodních značek taky neříkali.
Mně jazyky a typografie celkem baví. S jazyky jsem nikdy problém neměl, pravopis jsem prostě pochytil z četby; nějaký teorie s příslovci, vedlejší věty atp. šly vždycky mimo mě a nikdy jsem je neuměl. 😄 S cizími jazyky mi hodně pomohl/pomáhá Internet, fóra, videa atd. Pravdou je, že dost často i rodilí mluvčí dělají takový chyby, že je třeba si dávat pozor, aby člověk nepochytil špatné "návyky."
Čárky jsou důležitý! >😁
Let's eat grandma!
Let's eat, grandma!
Na gymplu jsme si o psaní obchodních značek taky neříkali.
Mně jazyky a typografie celkem baví. S jazyky jsem nikdy problém neměl, pravopis jsem prostě pochytil z četby; nějaký teorie s příslovci, vedlejší věty atp. šly vždycky mimo mě a nikdy jsem je neuměl. 😄 S cizími jazyky mi hodně pomohl/pomáhá Internet, fóra, videa atd. Pravdou je, že dost často i rodilí mluvčí dělají takový chyby, že je třeba si dávat pozor, aby člověk nepochytil špatné "návyky."
Čárky jsou důležitý! >😁
Let's eat grandma!
Let's eat, grandma!
Atmosféra sem, atmosféra tam... 458 je úplně jiná liga, vlastně pokud je 458 liga tak je RS okresní přebor. Popravdě nechápu co to s tím Ferrari mělo být za akci.
BTW, ty Dunlopy jsou normální UHP gumy, ne?
BTW, ty Dunlopy jsou normální UHP gumy, ne?
Vážení, i to dno už se nám ze shora vzdaluje.