Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Mégane R.S. 2018 bude předokolka s řízením zadních kol

Nová generace Méganu R.S. začíná nabírat konkrétních obrysů. Jakou techniku mu v Dieppe dají do vínku?
Zpět na článek
4. 10. 2016 16:45
4. 10. 2016 18:53
4. 10. 2016 19:13
4. 10. 2016 20:10
5. 10. 2016 09:54
5. 10. 2016 10:32
4. 10. 2016 16:12
..dohady,dohady,ale kde je realita?
Tak bude to 1.8 ako pise Auto.cz

Alebo to bude dvojliter ako pise Autorevue.cz

[odkaz]

Alebo dokonca 4X4 ako prezradil spion z divizie Renault Sport? [odkaz]

Najlepsie si pockat na realitu.
Dufam,ale ze tentokrat Renault Sport nesklame ako v pripade posledneho Clia
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
4. 10. 2016 20:16
Re: ..dohady,dohady,ale kde je realita?
Podle mě je jasné jedno - bude to FWD 5D. Automat, DCC, samosvor, 4C - v sérii, za příplatek, vůbec? 1.8 nebo 2.0? Mám své tipy, ale výplatu bych na ně nevsadil.
Avatar - pumpkin
4. 10. 2016 21:34
Re: ..dohady,dohady,ale kde je realita?
1.8 a bez 4x4 samozrejme.
4. 10. 2016 16:45
4 control
Ja som velmi zvedavy, aky rozdiel bude v casoch na okruhoch s 4control a bez neho... Z mojich skusenosti, Prelude s 4WS bola citelne rychlejsia v zakrutach ako Prelude bez 4WS. Tiez Porsche tvrdi, ze ich system riadenia zadnej napravy citelne zlepsuje casy a ze rekord na ringu by bez tohoto systemu nedali. Ak tam nebudu ine rozdiely (napr. samosvor len vo verzii bez 4control atd), tak som presvedceny, ze verzia 4 control by mala mat opodstatnenie aj pri okruhovom vyuzivani.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - TeeJay
4. 10. 2016 18:53
Re: 4 control
Musíš umět číst mezi řádky. Špión z Renaultu řekl "Když budeš brát MRS s 4Control moc často na okruh, tak se ti to vysype". >:-[] Je pochopitelné, že auto s řízením zadních kol bude vždy a všude lepší a rychlejší. Prelude jsem sice neřídil ani jednu, ale minulá Laguna s tím jezdila fantasticky, rozhodně patřila do první trojky v předokolkách. A je pochopitelné, že časy na Ringu bude RenaultSport zajíždět právě s ním. Mám tušení, že to bude tvrdý ořech jak pro Hondu, tak pro ostatní s ambicemi na rekord.
Avatar - Bully_
4. 10. 2016 19:13
Re: 4 control
Kdyby bylo rizeni vsech kol podminkou k zajeti rychlych casu, vypadaly by vsechny zebricky slozene z casu na jednotlivych okruzich uplne jinak. Autu muze nataceni zadnich kol pomoci prekonat nektere nedostatky v jizdnich vlastnostech (potrebuje-li to), rychlym ho ale neucini.
Avatar - Emel
4. 10. 2016 20:10
Re: 4 control
Jj... ono už když začneš dumat nad tím, proč to do 80 funguje tak a nad 80 obráceně... :-)
4. 10. 2016 21:10
Re: 4 control
tvrdy orech krome okty. ta da s prstem v nose i ferari
5. 10. 2016 09:54
Re: 4 control
Francuzi sa drzia svojej povesti, vsetko komplikovat. Miesto multilinku a AWD tam daju hydraulicke/elektricke natacanie zadnej - predpokladam jednoduchej - napravy. Uz rovno mohli urobit rebrinovy ram a kabinu postavit na hydrauliku. Chapem, ze sa snazia odlisit, ale robia to prilis pofrancuzsku.
5. 10. 2016 10:32
4control
Vsetko komplikovat.... Uz ste niekto niekedy poculi, ze by sa 4control kazilo? Alebo 4WS? Je to jednoduchy, absolutne spolahlivy system. Nikdy som nepocul, ze by sa niekomu 4WS pokazilo a musel s tym navstivit servis. A to ani na roznych zahranicnych forach.
Bully omyl... 4WS nekryje nedostatky jazdnych vlastnosti, ale vyrazne ich vylepsuje. Pochybujem, ze si sa niekedy vozil v aute s tymto systemom. Skus si len taku Lagunu 4control. S tym autom za par eur uplne v klude v zakrutach potrapis nasobne drahsie a sportovejsie ladene auta.
Emel nedumaj, ja ti to vysvetlim. Aky zmysel by malo do 60 km/h natacat zadne kolesa v smere prednych? Ziadny. A naopak v rychlych zakrutach ich natacat proti smeru prednych by mohlo byt priam nebezpecne. Do 60 km/h sa natacaju v smere prednych aby vyrazne ulahcili manevrovanie v meste a zmensili polomer otacania. Nad 60 km/h zase v smere a tym zvysuju stabilitu auta.
Len taka pikoska. Ked Honda prisla v 3 generacii Prelude so 4WS, bolo to najrychlejsie auto na slalome na svete. Taky Skyline pouzival HICAS (co je 4WS) a tie auta boli v zavodoch takmer neporazitelne a vyhravali takmer vsetko co jazdili.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Thomasino
5. 10. 2016 10:49
Informace v článku jsou zavádějící...
Informace v článku jsou částečně špatně :-) Bylo by fajn si aspoň přečíst zahraniční články :-)
Dost bych se divil, kdyby Megane R.S. neměl rozšířené nápravy například ;-)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0