70kWh u studie, když má Tesla 100kWh v sériové produkci, je
Také se mi nezdá umístění baterií v podlaze u kupé. U SUV proč ne, tam na pár centimetrech výšky nezáleží, ale u kupé nevím nevím...
Pomíjím skutečnost, že dokud nebudou baterie cca 250kWh (což při současném vývoji bude tak za 50 let), je elekro SUV trochu mimo. Elektromobily by měly navázat tam,k de běžná auta před nějakými 30ti lety (s masivním rozšířením smrdutých dieselů) skončila - tedy důsledně optimalizovat aerodynamiku, jízdní odpory atd...
Pořád vychvalovaný dojezd 500 km je málo. Samozřejmě pro městské popojiždění to snad stačí, ale jet někam na lyže a zůstat trčet po ujetých 450 km v zácpě a přemýšlet, zda mám to topení vypnout... Pořád u klasických motorů lze vyžebrat někde trochu nafty a nebo benzínu, ale běžet někam s prodlužovačkou? To by musely být zásuvky ve svodidlech, pak by to mělo nějaký smysl a nebo dobíjet rovnou z vozovky.
Jejda, zas niekto dnes produkuje myšlienky spred 10 rokov... Radšej nepíš, čítaj a snaž sa pochopiť, ako pokročila doba počas tvojho spánku. Alebo sa vráť späť do stredoveku.
Jejda, niekto hovoril, že od klasických motorů se v nejbližších letech neupustí..., dokonce vyšlo: Paradox: diesely VW jsou dnes ty úplně nejčistší. Hřeší jiní, ukázala studie... Ono jde asi spíše o velké peníze, než o nějaké ekologické řešení a posun vpřed. Možná je v tom i politika, utnout kšefty s ropou... A možná i tím přímočarým myšlením se opravdu můžeme vrátit späť do stredoveku.
To se u mercedesu ted probudili? No asi jo, a aby strakatý kolotočáři, bukvy a autíčkářskej póvl s řetězama kolem vohryzku měli čim drandit, tak budou vymejšlet vymyšlený.