A JAKS NA TU KRAVINU PŘIŠEL MLADEJ?? ŽE TY SIS NĚCO DÁCHNUL ;-) Anebo je to prachobyčejná česká žávist českýho pepíčka votroka ze šáde na 3směny?? MĚL SES LÍP UČIT ABYS NEBYL TAKBLBEJ!! >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
No mozno ta prekvapim, ale aj elektromobily maju prevodovky ;-) sice nie radene s viacerymi stupnami, ale bez nich by sa ten tvoj elektromobil na jazdenie po meste moc pouzit nedal.
Ak mas ale dve zdrave nohy, rozum, gule spravne a rychlo sa rozhodovat a mas rad plnu moc a kontrolu nad tym co tvoje auto ma robit, tak na kupu automatu nevidim dovod. Dnes to uz nie je vec prestize ci luxusu, ale cistej pohodlnosti a obcas aj lenivosti...
ELEKTROMOBILY MAJÍ PEVNÝ NEROZBITNÝ PŘEVOD žádný strachy...
Ale poslouchej, to mě pověz
JAKOU ŽIVOTNOST ??
MÁ Automatická převodovka DSG [odkaz] CO SE DNESKA DÁVÁ SKORO DO KAŽDÝ KONZERVY
A JAK SE UDRŽUJE PŘI ŽIVOTĚ ?? [odkaz] ;-)
to jsem si opravdu ale opravdu všiml milý Arese, že jsi trapný, ba co víc jsi ještě stručný anebo málo výřečný? či hloupý jen s výučákem... Pověz nám milý Arese, co jsi? >:D >:D >:D
Děláš Tesle neskutečnou antireklamu, aniž si to uvědomuješ. Krom toho, že tady by jí stejně pšenka nekvetla, tak vytváříš iluzi, že elektrickými vozy jezdí jen pomatenci jako ty a tam nikdo rozumný patřit nechce.
Já jsem rád, že si můžu hrát se spojením 8 válec + manuál. Dokud ještě jsou. Pak nám to zůstane jen u veteránů.
ale nikoli :-) to si jen ty fosilní dízlák obsah vykládáš ku obrazu svému ;-) Já jsem vám JEN tu vaši připosrr kumunitu tady na autu.cz trošku TESLA rozjebal neboj se nic :-) Podívej, jen za Září 2016 +13 kousků [odkaz] [odkaz] nových TESLA [odkaz] [odkaz] v rakovinou [odkaz] prolezlý Český díře a na Moravě ;-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Když škodovka do grýnlajnu dala jen 5ti kvalt zdůvodňovala to tím, že je to pro nižší spotřebu. Tak jak může porš dělat pro ten samej cíl přesně opačnou věc? AHA?
V NEDC je řazení u manuálů pevně dané a využívá se jen pěti stupňů. Pětka pětistupňové převodovky bude pravděpodobně těžší než pětka šesti- nebo sedmistupňové, proto je výhodnější. Z hlediska spotřeby v provozu však může být výhodnější počet stupňů zvedat, jako se to děje u automatů, které si můžou v NEDC řadit, jak chtějí.
O téhle převodovce se říkalo, že je to derivát PDK, což mi zavání náklady. Zajímavé je, že Boxster a Cayman ji nedostaly.