V základní výbavě bez paketu Plus je v prostoru pro mlhovky pásek LED denního svícení a mlhovka tam není, jen to tak vizuálně vypadá (podobně to bývalo řešené u Yeti před FL, kde v kulatých mlhovkách bylo v základu jen denní svícení - v horní části).
Blinkry jsou u halogenů v hlavních světlometech, zhruba uprostřed světlometu.
Jedna věc se musí nechat a to to, že škodovka má relativně pěkně a do detailu propracovaný konfigurátor. Při překlikání výbav se aktivně mění zobrazení vozidla (kupříkladu mezi základní a střední výbavou mizí ovládání zpětného středového zrcátka, nebo se lehce mění podoba toho malého světla v nárazníku a přidává mlhovku). Akorát nechápu proč jsou u Style světlejší zadní lampy, než u předchozích dvou, když jsou všechny LEDkové.
Že by se pár tis Eur projevilo na kvalitě auta, které se bude vyrábět v řádu deseti až statisíce kusů? To asi ne.
Na druhou stranu je na každém, kam své peníze vloží a na konkurenci, aby jim ukázala, jak se to má dělat... V ČEZku se to očividně škodě daří.
Mimo to ale sdílím s tebou podobný názor avšak v trochu jiném případě. Nemyslím si, že je třeba vyhazovat desítky miliónů z oken za sponzorování hokeje či cyklistiky... Ale asi se jim to vyplatí...
Podívej se, kolik peněz na reklamu evidentně má Redbull... a přitom by si člověk řekl, že je to jen blbá limonáda. A nebýt reklamy, tak by to byla jen blbá limonáda, která by se nepovšimnuta válela na regálu v samošce. Nene, reklama má velkou moc, dokáže ti sehnat ledacos... třeba včetně úřadu prezidenta (s troškou nadsázky).
Samozřejmě, že sebeprezentace je vždy důležitá, ale pokud je marketing v tom špatném slova smyslu upřednostněn před produktem samotným, tak je to vždy špatně.
I automobilový svět má dost důkazů o opaku... a to ještě auta jsou poměrně přehledný obor, u běžného spotřebního zboží je produkt bez reklamy neviditelný.
Jj souhlas. No, on Redbull a "montér" je kapitola sama o sobě (mladí jsou obecně mnohem lépe manipulovatelní). Obdobně jako Apple či Tesla.
Všichni prodávají drahé produkty s obrovskou marží (redbull ji má brutální) a podle toho se taky musí a chtějí prezentovat. Jsou to takové vyjímky na trhu, jako škodovka na českém trhu...
Ještě k tomu redbullu. Peníze do reklamy valí, to bezpochyby, ale redbull je obrovskou společností sahající daleko za jejich plechovku přes sporty až po kulturu. Dokonce jsem se někde dočetl, že jejich dceřinná společnost se zabává realitkami a že nimi stojí mnoho bohatých sponzorů (jestli je tomu opravdu tak, těžko říct). Ale to jsme zase oběhli od tématu.
Jen si prostě myslím, že valit tolik peněz do reklamy je zbytečné (ale vedení to má jistě dobře spočítané) ;-)
Nedávno jsi tvrdil, že 4x4 ve velkém SUV/crossoveru je překonané a zastaralé, teď ti zase vadí příliš dobrý konfigurátor...Někdy to s tím kritizováním za každou cenu přeháníš.
Úroveň vizualizace konkrétní konfigurace u Škody snad téměř nemá obdoby, což je super. :yes:
Abych byl upřímný, tak jsem to čekal horší. Interiér je sice jedna obrovská šeď, ale v reálu to zas tak špatně vypadat nebude a v exteriéru vzhledem k třídě vozu už nemusíme koukat na auto na plecháčích s plastovýma zrcátkama a klikama.
Benzinovy motor o objemu 1,4 l , i kdyz s turbem, je ve spojeni s tezkym SUV a uduseni diky EUR 6 pro srandu kralikum. But to nepojede, nebo se to brzy rozsype - jina alternativa neni.
Design - Kabanos musel byt radne sjety, kdyz delal design. Auto by to bylo pekne, ale nesmel by mu pridat 10 cm pas nad klikami, takhle je to prefoukly kulturista.
Stačí nestačí. Ano, prvnímu majiteli to může být jedno. Ale jestli považuji za dostatečné, že se začínají auta dělat na max. 10 let a jednoho, max. dva majitele a pak se auto hodí akorát tak poslat ze skály? Ne, tohle mi zrovna nestačí, protože to vede k absolutně konzumní společnosti.
Ano, pohledem druhého či jakéhokoliv dalšího majitele je dnešní produkce ryze konzumním zbožím. Na druhou stranu ani dřív nebylo nijak líp, kupovat starou atmosféru se čtvrt míčem nebylo a není žádným ternem.
no, tak zas tak v pohodě bych to neviděl. Ale řekněme, že je to akceptovatelné.
Paradoxně mi přijde že tu mnozí tvrdí, že 1.4 u koncernu je přeci úplně v pohodě, zatímco 1.6 dCi v X-Trailu či 1.6 i-dtec v CR-V je zoufale nedostatečné... >:-[]
Za 53 tisíc si "kupující" koupí troje malé plastové dvířka,plastovou opěrku ruky vzadu a pár čidel??????
To bude buď bílý kůň,nebo bezmozek..
Auto se mi celkem líbí a cenovou politiku výrobce chápu,jelikož to bude prodávat v zemi,kde je neskutečné množství bezmozků,kteří si to za měsíční průměrnou mzdu 800 euro koupí na nekonečný úvěr,jelikož to nutně potřebují.. :-)
Taky v tom je tempomat, mlhovky, bezklíčové startování. Z mého pohledu dávají největší smysl pakety +... Active+ kvůli tempomatu nebo Ambition+ kvůli FullLed.
V ideálním případě by měl Scout větší světlou výšku, kratší převodovku, ochranu podvozku, zesílená ramena... ale na to moc nevěřím. Nicméně... 4x4 tam je a nevidím proč bys nemohl vyrazit...