Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Jak vypadá nejlevnější Škoda Kodiaq? Podívejte se!

69 komentářů

Avatar - Emel
Emel
Tady ale mlhovky jsou..
admin badge
David Bureš (Auto.cz)
Podle info přímo ze Škodovky je u základní verze v těch malých světlech denní svícení.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
ono lze rozlišovat "podle informací Škody" a "podle informací auto.cz"??
Avatar - Emel
Emel
Zajímavé řešení... a to uprostřed masky je záslepka, pod kterou bude ve vyšších verzích radar adaptivního tempomatu?
Dixik2
Ve výbavě Active je tam Front Assist.Za příplatek ve vyšších výbavách je ACC do 210 km/h.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Dle konfigurátoru mohou být v malých světlech u halogenů i mlhovky, jinak jsou tam DRL a asi blinkry.
Avatar - GeorgeWWW
GeorgeWWW
V základní výbavě bez paketu Plus je v prostoru pro mlhovky pásek LED denního svícení a mlhovka tam není, jen to tak vizuálně vypadá (podobně to bývalo řešené u Yeti před FL, kde v kulatých mlhovkách bylo v základu jen denní svícení - v horní části).

Blinkry jsou u halogenů v hlavních světlometech, zhruba uprostřed světlometu.
Avatar - Wolfsteen
Wolfsteen
Ten se teda "povedl" - blijící smajlík.
Avatar - tommyTS
tommyTS
Myslel jsem, že palubovka už nemůže vypadat hůř. No základ tomu nasadil korunu. :no:
qp
Jedna věc se musí nechat a to to, že škodovka má relativně pěkně a do detailu propracovaný konfigurátor. Při překlikání výbav se aktivně mění zobrazení vozidla (kupříkladu mezi základní a střední výbavou mizí ovládání zpětného středového zrcátka, nebo se lehce mění podoba toho malého světla v nárazníku a přidává mlhovku). Akorát nechápu proč jsou u Style světlejší zadní lampy, než u předchozích dvou, když jsou všechny LEDkové.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
a není lepší ty peníze nasypat místo vývoje konfigurátorů a podobných ptákovin do kvalitnějších matertiálů či vyšší výbavy v základu auta??
qp
Že by se pár tis Eur projevilo na kvalitě auta, které se bude vyrábět v řádu deseti až statisíce kusů? To asi ne.

Na druhou stranu je na každém, kam své peníze vloží a na konkurenci, aby jim ukázala, jak se to má dělat... V ČEZku se to očividně škodě daří.

Mimo to ale sdílím s tebou podobný názor avšak v trochu jiném případě. Nemyslím si, že je třeba vyhazovat desítky miliónů z oken za sponzorování hokeje či cyklistiky... Ale asi se jim to vyplatí...
Avatar - Emel
Emel
Podívej se, kolik peněz na reklamu evidentně má Redbull... a přitom by si člověk řekl, že je to jen blbá limonáda. A nebýt reklamy, tak by to byla jen blbá limonáda, která by se nepovšimnuta válela na regálu v samošce. Nene, reklama má velkou moc, dokáže ti sehnat ledacos... třeba včetně úřadu prezidenta (s troškou nadsázky).
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
no jistě. Ale to je o tom, jestli chci vyrábět a prodávat dobrý produkt, nebo chci prodávat dobrou představu o produktu 😉
Avatar - Emel
Emel
...a nebo jestli chci s dobrým produktem živořit na okraji zájmu...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Dobrý produkt si zákazníky vždycky najde :-!

Samozřejmě, že sebeprezentace je vždy důležitá, ale pokud je marketing v tom špatném slova smyslu upřednostněn před produktem samotným, tak je to vždy špatně.
Avatar - Emel
Emel
I automobilový svět má dost důkazů o opaku... a to ještě auta jsou poměrně přehledný obor, u běžného spotřebního zboží je produkt bez reklamy neviditelný.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nejde o absenci relkamy. Jde o ot, že by reklama nikdy neměla stát výš než produkt samotný.
qp
Jj souhlas. No, on Redbull a "montér" je kapitola sama o sobě (mladí jsou obecně mnohem lépe manipulovatelní). Obdobně jako Apple či Tesla.

Všichni prodávají drahé produkty s obrovskou marží (redbull ji má brutální) a podle toho se taky musí a chtějí prezentovat. Jsou to takové vyjímky na trhu, jako škodovka na českém trhu...

Ještě k tomu redbullu. Peníze do reklamy valí, to bezpochyby, ale redbull je obrovskou společností sahající daleko za jejich plechovku přes sporty až po kulturu. Dokonce jsem se někde dočetl, že jejich dceřinná společnost se zabává realitkami a že nimi stojí mnoho bohatých sponzorů (jestli je tomu opravdu tak, těžko říct). Ale to jsme zase oběhli od tématu.

Jen si prostě myslím, že valit tolik peněz do reklamy je zbytečné (ale vedení to má jistě dobře spočítané) 😉

PS: i ta reklama není vše viz. hjondé >😁
Avatar - Emel
Emel
Škodovka na českém trhu není nijak dražší než v zahraničí.

Sport, kultura... no právě, to všechno peníze stojí spíš než vydělává...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
A přitom ani chuťově mi ten Redbull nepřijde nic extra.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nedávno jsi tvrdil, že 4x4 ve velkém SUV/crossoveru je překonané a zastaralé, teď ti zase vadí příliš dobrý konfigurátor...Někdy to s tím kritizováním za každou cenu přeháníš.

Úroveň vizualizace konkrétní konfigurace u Škody snad téměř nemá obdoby, což je super. :yes:
Avatar - Jaros71
Jaros71
souhlas...dobrý konfigurátor by měl být samozřejmostí.
Tymkoo
Abych byl upřímný, tak jsem to čekal horší. Interiér je sice jedna obrovská šeď, ale v reálu to zas tak špatně vypadat nebude a v exteriéru vzhledem k třídě vozu už nemusíme koukat na auto na plecháčích s plastovýma zrcátkama a klikama.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mne to přijde spíš černé, ale asi mam moc kontrastu a málo jasu na monitoru... obecně základní interiéry od Škodovky jsou černé 😉
jam2015
Je treba brať do úvahy, že je to vyrenderovaný interiér. A nech robia, čo chcú, tak to bude vždy mdlé a ploché!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Napsat článek na jiné téma než Škoda neumíte?? Ano a to je právě ta největší škoda 8-s :no:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Použitelná cena končí na výbavě Active, použitelná výbava začíná na Ambitionu, smysluplný Style je v rámci ČR cenově přestřelený.

Takže když v ČR Škodu, tak raději koupím Volkswagen lépe vybavený a dotaženější. I když vzhledově je Kodiaq tak o dva stupně zdařilejší než Tiguan :-!
jam2015
... a aj väčší.
V6last imil
Peugeot 5008 GO!!!
qp
Prej se nakonec bude v ČR prodávat. :yes:
Avatar - Emel
Emel
Proč 5008, co tě na něm tak bere?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Design, spojení s praktičností, koncepce, neokoukanost...?

Otázkou spíš je, co může člověka brát na Kodiaqovi? Je to jen lacinější Tiguan, jen Range-Rover pro bohaté chudé.
Avatar - Emel
Emel
Co by... v první řadě adekvátní technika, to je ta podmínka nutná, u 5008 nesplněná.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
A co 5008 neplní??
stanly01
dobra otazka, sam som zvedavy na odpoved... 😉
webpaja
Jak je na tom motoricky? Benzíny? Automaty? AWD?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
A víš proč nemá AWD? Právě proto, že čím dál víc lidí kupuje SUV bez AWD :-!

Benziny? Jaký je podíl benzinů v prodaných SUV v EU?

Automat? Kodiaq má jen svouspojku, která zrovna vhodná do takovéhoto typu vozu není.
Blatouch
To se snad uz uplne pomatli!

Benzinovy motor o objemu 1,4 l , i kdyz s turbem, je ve spojeni s tezkym SUV a uduseni diky EUR 6 pro srandu kralikum. But to nepojede, nebo se to brzy rozsype - jina alternativa neni.

Design - Kabanos musel byt radne sjety, kdyz delal design. Auto by to bylo pekne, ale nesmel by mu pridat 10 cm pas nad klikami, takhle je to prefoukly kulturista.

Zkratka - anabolika na motor i na karoserii.
Avatar - grifith
grifith
Atmo dvoulitry některých konkurentů jsou víc v pořádku? Nebo co by sis jako základ představoval?
Blatouch
Tady diskutujeme o Kodim, ne obecen o SUV, takze tenhle prispevek povazuju za irelevantni.

Co bych si predstavoval - min. 2 litry s turbem - benzin i nafta.

Ale po poradek - kategorie SUV jako takova je jen zhovadilost a projev arogance ... a demence.
Avatar - grifith
grifith
Uvažuješ omezeně, bez kontextu. Můj dotaz je zcela relevantní.
Navíc ty si ten benzínovej či naftovej dvoulitr s turbem nemůžeš koupit?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
no, v souvislosti se základem Octavie v litrovém tříhrnku je základ Kodiaqu v podobě 1,4 vcelku adekvátní objem >😒] 😉

Z druhé strany - ano, životnost těchto motůrků půjde velmi pravděpodobně hodně strmě dolů.
Avatar - grifith
grifith
Stačílo by ti, aby podobný motor vydržel řekněme čtvrt milionu km? Což si myslím bude reálně udržitelná hodnota životnosti.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Stačí nestačí. Ano, prvnímu majiteli to může být jedno. Ale jestli považuji za dostatečné, že se začínají auta dělat na max. 10 let a jednoho, max. dva majitele a pak se auto hodí akorát tak poslat ze skály? Ne, tohle mi zrovna nestačí, protože to vede k absolutně konzumní společnosti.
Avatar - grifith
grifith
Ano, pohledem druhého či jakéhokoliv dalšího majitele je dnešní produkce ryze konzumním zbožím. Na druhou stranu ani dřív nebylo nijak líp, kupovat starou atmosféru se čtvrt míčem nebylo a není žádným ternem.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
bylo sousta motorů, pro které takováto porce byla zahřívacím kolem.
Avatar - grifith
grifith
a ty už víš, kolik běžně vydrží taková 1,4 TSI 110kW?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
S ohledem, že předešlá 1.4 byla průšvih, turbokompresor 1.4 raději přestali sami vyrábět, tak 1.4 TSI ACT bude nepochybně spolehlivost sama >😒]
Avatar - grifith
grifith
Předchozím myslíš 1,4 TSI 103kW? Jakej tam byl průšvih? Povídej, přeháněj....
Avatar - Emel
Emel
Nebo třeba 5008 s 1.2 tříválcem, že 😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
ano, to bude taky "výhra"
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
1.4 TSI je jako základ úplně v pohodě. Patrně jsi zaspal v minulém století.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
no, tak zas tak v pohodě bych to neviděl. Ale řekněme, že je to akceptovatelné.

Paradoxně mi přijde že tu mnozí tvrdí, že 1.4 u koncernu je přeci úplně v pohodě, zatímco 1.6 dCi v X-Trailu či 1.6 i-dtec v CR-V je zoufale nedostatečné... >😒]
Avatar - grifith
grifith
Srovnávat benzín s naftou, základ s vrcholem, ne to není to nejlepší...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
a proč? I když tam rozdíly stále jsou, tak se celkově koncepce sjednotila. Turbo, přímý vstřik...
Avatar - grifith
grifith
Třeba proto, že když chceš něco lepšího než 1,4 TSI máš možnost v podobě čehokoliv jiného, u těch dvou jmenovaných máš smůlu.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
On bude asi největší rozdíl v tom, že tam, kde Kodiaq začíná, X-trail končí...
Avatar - Jaros71
Jaros71
Bez nového 2.0 dci bude X-Trail pořád málo prodejné SUV.
Avatar - Đawson
Đawson
a v roce 2018 příjde 1,5 tsi 😄
holden_holden
debilitu jak poblikavaj mlhovky pri prejizdeni z pruhu do pruhu?
planeta
na autocz neexistuje jeden jediný deň bez škoda auto, 365 dní = 365 krát Škoda
ALLSTONE
Za 53 tisíc si "kupující" koupí troje malé plastové dvířka,plastovou opěrku ruky vzadu a pár čidel??????
To bude buď bílý kůň,nebo bezmozek..
Auto se mi celkem líbí a cenovou politiku výrobce chápu,jelikož to bude prodávat v zemi,kde je neskutečné množství bezmozků,kteří si to za měsíční průměrnou mzdu 800 euro koupí na nekonečný úvěr,jelikož to nutně potřebují.. 😄
Avatar - Emel
Emel
Taky v tom je tempomat, mlhovky, bezklíčové startování. Z mého pohledu dávají největší smysl pakety +... Active+ kvůli tempomatu nebo Ambition+ kvůli FullLed.
Tymkoo
Neznám nikoho, kdo by s platem 800 euro uvažoval o novým autě a už vůbec ne za 3/4 milionu.
Avatar - nalimer
nalimer
Možno sa mýlim, ale Kodiaq je hlavne SUV. A to má byť aj o tom, že môžem smelo vyraziť do terénu. Plasty po bokoch sú len image.
Avatar - Emel
Emel
V ideálním případě by měl Scout větší světlou výšku, kratší převodovku, ochranu podvozku, zesílená ramena... ale na to moc nevěřím. Nicméně... 4x4 tam je a nevidím proč bys nemohl vyrazit...
Petr80
Stínící roletka na zadních oknech, mechanické + 3.600,- >😁 :-!
Avatar - praděda7
praděda7
700k za těžkotonážního jezevčíka s motůrkem do kartáčku na zuby.....no nekup to... >😁