Ekonomika
tommyTS
8
Myslel jsem, že palubovka už nemůže vypadat hůř. No základ tomu nasadil korunu. :no:
Přejít do diskuze
Napsat článek na jiné téma než Škoda neumíte?? Ano a to je právě ta největší škoda 8-s :no:
Atmo dvoulitry některých konkurentů jsou víc v pořádku? Nebo co by sis jako základ představoval?
Abych byl upřímný, tak jsem to čekal horší. Interiér je sice jedna obrovská šeď, ale v reálu to zas tak špatně vypadat nebude a v exteriéru vzhledem k třídě vozu už nemusíme koukat na auto na plecháčích s plastovýma zrcátkama a klikama.
To se snad uz uplne pomatli!
Benzinovy motor o objemu 1,4 l , i kdyz s turbem, je ve spojeni s tezkym SUV a uduseni diky EUR 6 pro srandu kralikum. But to nepojede, nebo se to brzy rozsype - jina alternativa neni.
Design - Kabanos musel byt radne sjety, kdyz delal design. Auto by to bylo pekne, ale nesmel by mu pridat 10 cm pas nad klikami, takhle je to prefoukly kulturista.
Zkratka - anabolika na motor i na karoserii.
Benzinovy motor o objemu 1,4 l , i kdyz s turbem, je ve spojeni s tezkym SUV a uduseni diky EUR 6 pro srandu kralikum. But to nepojede, nebo se to brzy rozsype - jina alternativa neni.
Design - Kabanos musel byt radne sjety, kdyz delal design. Auto by to bylo pekne, ale nesmel by mu pridat 10 cm pas nad klikami, takhle je to prefoukly kulturista.
Zkratka - anabolika na motor i na karoserii.
a není lepší ty peníze nasypat místo vývoje konfigurátorů a podobných ptákovin do kvalitnějších matertiálů či vyšší výbavy v základu auta??
Možno sa mýlim, ale Kodiaq je hlavne SUV. A to má byť aj o tom, že môžem smelo vyraziť do terénu. Plasty po bokoch sú len image.
Dobrý produkt si zákazníky vždycky najde :-!
Samozřejmě, že sebeprezentace je vždy důležitá, ale pokud je marketing v tom špatném slova smyslu upřednostněn před produktem samotným, tak je to vždy špatně.
Samozřejmě, že sebeprezentace je vždy důležitá, ale pokud je marketing v tom špatném slova smyslu upřednostněn před produktem samotným, tak je to vždy špatně.
Taky v tom je tempomat, mlhovky, bezklíčové startování. Z mého pohledu dávají největší smysl pakety +... Active+ kvůli tempomatu nebo Ambition+ kvůli FullLed.
no jistě. Ale to je o tom, jestli chci vyrábět a prodávat dobrý produkt, nebo chci prodávat dobrou představu o produktu 😉
Za 53 tisíc si "kupující" koupí troje malé plastové dvířka,plastovou opěrku ruky vzadu a pár čidel??????
To bude buď bílý kůň,nebo bezmozek..
Auto se mi celkem líbí a cenovou politiku výrobce chápu,jelikož to bude prodávat v zemi,kde je neskutečné množství bezmozků,kteří si to za měsíční průměrnou mzdu 800 euro koupí na nekonečný úvěr,jelikož to nutně potřebují.. 😄
To bude buď bílý kůň,nebo bezmozek..
Auto se mi celkem líbí a cenovou politiku výrobce chápu,jelikož to bude prodávat v zemi,kde je neskutečné množství bezmozků,kteří si to za měsíční průměrnou mzdu 800 euro koupí na nekonečný úvěr,jelikož to nutně potřebují.. 😄
Tady diskutujeme o Kodim, ne obecen o SUV, takze tenhle prispevek povazuju za irelevantni.
Co bych si predstavoval - min. 2 litry s turbem - benzin i nafta.
Ale po poradek - kategorie SUV jako takova je jen zhovadilost a projev arogance ... a demence.
Co bych si predstavoval - min. 2 litry s turbem - benzin i nafta.
Ale po poradek - kategorie SUV jako takova je jen zhovadilost a projev arogance ... a demence.
Podívej se, kolik peněz na reklamu evidentně má Redbull... a přitom by si člověk řekl, že je to jen blbá limonáda. A nebýt reklamy, tak by to byla jen blbá limonáda, která by se nepovšimnuta válela na regálu v samošce. Nene, reklama má velkou moc, dokáže ti sehnat ledacos... třeba včetně úřadu prezidenta (s troškou nadsázky).
Že by se pár tis Eur projevilo na kvalitě auta, které se bude vyrábět v řádu deseti až statisíce kusů? To asi ne.
Na druhou stranu je na každém, kam své peníze vloží a na konkurenci, aby jim ukázala, jak se to má dělat... V ČEZku se to očividně škodě daří.
Mimo to ale sdílím s tebou podobný názor avšak v trochu jiném případě. Nemyslím si, že je třeba vyhazovat desítky miliónů z oken za sponzorování hokeje či cyklistiky... Ale asi se jim to vyplatí...
Na druhou stranu je na každém, kam své peníze vloží a na konkurenci, aby jim ukázala, jak se to má dělat... V ČEZku se to očividně škodě daří.
Mimo to ale sdílím s tebou podobný názor avšak v trochu jiném případě. Nemyslím si, že je třeba vyhazovat desítky miliónů z oken za sponzorování hokeje či cyklistiky... Ale asi se jim to vyplatí...
Je treba brať do úvahy, že je to vyrenderovaný interiér. A nech robia, čo chcú, tak to bude vždy mdlé a ploché!
Design, spojení s praktičností, koncepce, neokoukanost...?
Otázkou spíš je, co může člověka brát na Kodiaqovi? Je to jen lacinější Tiguan, jen Range-Rover pro bohaté chudé.
Otázkou spíš je, co může člověka brát na Kodiaqovi? Je to jen lacinější Tiguan, jen Range-Rover pro bohaté chudé.
V ideálním případě by měl Scout větší světlou výšku, kratší převodovku, ochranu podvozku, zesílená ramena... ale na to moc nevěřím. Nicméně... 4x4 tam je a nevidím proč bys nemohl vyrazit...
V základní výbavě bez paketu Plus je v prostoru pro mlhovky pásek LED denního svícení a mlhovka tam není, jen to tak vizuálně vypadá (podobně to bývalo řešené u Yeti před FL, kde v kulatých mlhovkách bylo v základu jen denní svícení - v horní části).
Blinkry jsou u halogenů v hlavních světlometech, zhruba uprostřed světlometu.
Blinkry jsou u halogenů v hlavních světlometech, zhruba uprostřed světlometu.
Třeba proto, že když chceš něco lepšího než 1,4 TSI máš možnost v podobě čehokoliv jiného, u těch dvou jmenovaných máš smůlu.
Stačí nestačí. Ano, prvnímu majiteli to může být jedno. Ale jestli považuji za dostatečné, že se začínají auta dělat na max. 10 let a jednoho, max. dva majitele a pak se auto hodí akorát tak poslat ze skály? Ne, tohle mi zrovna nestačí, protože to vede k absolutně konzumní společnosti.
no, v souvislosti se základem Octavie v litrovém tříhrnku je základ Kodiaqu v podobě 1,4 vcelku adekvátní objem >😒] 😉
Z druhé strany - ano, životnost těchto motůrků půjde velmi pravděpodobně hodně strmě dolů.
Z druhé strany - ano, životnost těchto motůrků půjde velmi pravděpodobně hodně strmě dolů.
Zajímavé řešení... a to uprostřed masky je záslepka, pod kterou bude ve vyšších verzích radar adaptivního tempomatu?
Mne to přijde spíš černé, ale asi mam moc kontrastu a málo jasu na monitoru... obecně základní interiéry od Škodovky jsou černé 😉
Nedávno jsi tvrdil, že 4x4 ve velkém SUV/crossoveru je překonané a zastaralé, teď ti zase vadí příliš dobrý konfigurátor...Někdy to s tím kritizováním za každou cenu přeháníš.
Úroveň vizualizace konkrétní konfigurace u Škody snad téměř nemá obdoby, což je super. :yes:
Úroveň vizualizace konkrétní konfigurace u Škody snad téměř nemá obdoby, což je super. :yes:
no, tak zas tak v pohodě bych to neviděl. Ale řekněme, že je to akceptovatelné.
Paradoxně mi přijde že tu mnozí tvrdí, že 1.4 u koncernu je přeci úplně v pohodě, zatímco 1.6 dCi v X-Trailu či 1.6 i-dtec v CR-V je zoufale nedostatečné... >😒]
Paradoxně mi přijde že tu mnozí tvrdí, že 1.4 u koncernu je přeci úplně v pohodě, zatímco 1.6 dCi v X-Trailu či 1.6 i-dtec v CR-V je zoufale nedostatečné... >😒]
Jedna věc se musí nechat a to to, že škodovka má relativně pěkně a do detailu propracovaný konfigurátor. Při překlikání výbav se aktivně mění zobrazení vozidla (kupříkladu mezi základní a střední výbavou mizí ovládání zpětného středového zrcátka, nebo se lehce mění podoba toho malého světla v nárazníku a přidává mlhovku). Akorát nechápu proč jsou u Style světlejší zadní lampy, než u předchozích dvou, když jsou všechny LEDkové.
Nejde o absenci relkamy. Jde o ot, že by reklama nikdy neměla stát výš než produkt samotný.
S ohledem, že předešlá 1.4 byla průšvih, turbokompresor 1.4 raději přestali sami vyrábět, tak 1.4 TSI ACT bude nepochybně spolehlivost sama >😒]
Neznám nikoho, kdo by s platem 800 euro uvažoval o novým autě a už vůbec ne za 3/4 milionu.
I automobilový svět má dost důkazů o opaku... a to ještě auta jsou poměrně přehledný obor, u běžného spotřebního zboží je produkt bez reklamy neviditelný.
Škodovka na českém trhu není nijak dražší než v zahraničí.
Sport, kultura... no právě, to všechno peníze stojí spíš než vydělává...
Sport, kultura... no právě, to všechno peníze stojí spíš než vydělává...
Dle konfigurátoru mohou být v malých světlech u halogenů i mlhovky, jinak jsou tam DRL a asi blinkry.
a proč? I když tam rozdíly stále jsou, tak se celkově koncepce sjednotila. Turbo, přímý vstřik...
Ano, pohledem druhého či jakéhokoliv dalšího majitele je dnešní produkce ryze konzumním zbožím. Na druhou stranu ani dřív nebylo nijak líp, kupovat starou atmosféru se čtvrt míčem nebylo a není žádným ternem.
Jj souhlas. No, on Redbull a "montér" je kapitola sama o sobě (mladí jsou obecně mnohem lépe manipulovatelní). Obdobně jako Apple či Tesla.
Všichni prodávají drahé produkty s obrovskou marží (redbull ji má brutální) a podle toho se taky musí a chtějí prezentovat. Jsou to takové vyjímky na trhu, jako škodovka na českém trhu...
Ještě k tomu redbullu. Peníze do reklamy valí, to bezpochyby, ale redbull je obrovskou společností sahající daleko za jejich plechovku přes sporty až po kulturu. Dokonce jsem se někde dočetl, že jejich dceřinná společnost se zabává realitkami a že nimi stojí mnoho bohatých sponzorů (jestli je tomu opravdu tak, těžko říct). Ale to jsme zase oběhli od tématu.
Jen si prostě myslím, že valit tolik peněz do reklamy je zbytečné (ale vedení to má jistě dobře spočítané) 😉
PS: i ta reklama není vše viz. hjondé >😁
Všichni prodávají drahé produkty s obrovskou marží (redbull ji má brutální) a podle toho se taky musí a chtějí prezentovat. Jsou to takové vyjímky na trhu, jako škodovka na českém trhu...
Ještě k tomu redbullu. Peníze do reklamy valí, to bezpochyby, ale redbull je obrovskou společností sahající daleko za jejich plechovku přes sporty až po kulturu. Dokonce jsem se někde dočetl, že jejich dceřinná společnost se zabává realitkami a že nimi stojí mnoho bohatých sponzorů (jestli je tomu opravdu tak, těžko říct). Ale to jsme zase oběhli od tématu.
Jen si prostě myslím, že valit tolik peněz do reklamy je zbytečné (ale vedení to má jistě dobře spočítané) 😉
PS: i ta reklama není vše viz. hjondé >😁
Stačílo by ti, aby podobný motor vydržel řekněme čtvrt milionu km? Což si myslím bude reálně udržitelná hodnota životnosti.
Uvažuješ omezeně, bez kontextu. Můj dotaz je zcela relevantní.
Navíc ty si ten benzínovej či naftovej dvoulitr s turbem nemůžeš koupit?
Navíc ty si ten benzínovej či naftovej dvoulitr s turbem nemůžeš koupit?
Podle info přímo ze Škodovky je u základní verze v těch malých světlech denní svícení.
A víš proč nemá AWD? Právě proto, že čím dál víc lidí kupuje SUV bez AWD :-!
Benziny? Jaký je podíl benzinů v prodaných SUV v EU?
Automat? Kodiaq má jen svouspojku, která zrovna vhodná do takovéhoto typu vozu není.
Benziny? Jaký je podíl benzinů v prodaných SUV v EU?
Automat? Kodiaq má jen svouspojku, která zrovna vhodná do takovéhoto typu vozu není.