Ekonomika
".... V případě ztráty adheze však umí na přední nápravu poslat až 60 % dostupné síly agregátu..."
A kam se ztratí těch zbývajících 40% síly ?? 😄
A kam se ztratí těch zbývajících 40% síly ?? 😄
;-\ ;-\
Když dovolíš, nasměroval na web, kde se jistě setkáš s větším pochopením: [odkaz]
Přesně, s takovýma kecama by jam2015 přesně zapadl do diskuse na Novinkach.cz, ale toto je sakra auto.cz! >😁 >😁 >😁
Výborně se v ní sedí, volant a řazení je návykové. ...a startování na volantu...co k tomu říci? je prostě skvělé, musíte vyzkoušet a pochopíte.
....toto vše v módu dynamic.
V normálním módu jsem měl pocit, že těch 180 koní není moc znát. Je to asi dáno tím, s jakým přehledem Giulia jezdí. A proto se velmi těším na VELOCE. Navýšení výkonu bude výbornému podvozku Alfy svědčit.
Přemýšlím co zhanit? Před řadící pákou očekáváte dvě prohlubně na pití ... a ejhle místo je pouze jedno, pravá pozice je z poloviny "obsazena" zapalovačen, takže spolujezdec si místo kávy může do zbylého místa dát tak maximálně drobné.
donblade
Našlo se ale poměrně dost věcí, které mne moje dojmy trochu kazily - podivné ukotvení spojkového pedálu, ve vysokých otáčkách nelibé zvuky motoru a jak zmiňuješ, zcela chybí úložné prostory (přemýšlel jsem kam s mobilem a peněženkou, nakonec skončily ve středovém tunelu, který má ale snad půlmetrové víko a neoperuje se s ním úplně nejlépe), taky by mi chyběla sklopná sedadla a zatím pokud vím, tak neexistuje ani příslušenství na převoz kol/lyží mimo auto.
Moje dojmy z jízdy jsem sepsal tady: [odkaz]
Jinak myslím, že Veloce bude krok vpřed, ať už výkonem (těch 180 koní v manuálu opravdu divočina nebyla) nebo pohonem Q2 a Q4.