Novinky
...základní linie, proč měnit zásadně něco, co dodnes vypadá moderně. Celkově mnohem štíhlejší než barokní E-Klasse. Interiér se širokou konzolou a příklonem k 7er je posunem výrazným.
Z boku se tomu neda vytknout nic krom toho opacneho L u prahu, tohoto prvku fanda vazne nejsem. Predek je uhlazenejsi 7er a za sebe napisu, ze hezci nez 7er. Ledvinky mam furt pocit ze trosku prerostli, ale nepusobi az tak velce jako na sedmicce a kvituju mensi optickou vyboulenost pride ve srovnani s 3er. Co mi vadi je zad, svetla v audi-duchu mi nesedi ani na audi, tim spis ne na BMW, jsou zbytecne protazena do stran o do vika kufru, zad F10 jasne vede. Interier pak nema cenu moc resit, je to aktualni BMW klasika, vse kde a jak ma byt, ergonomicky to bude zase vrchol, jen ten stribrny dekor na volantu trochu nechapu. Bud to bude plast a pak to bude jeden z mala plastu na ktere se saha a bude to pusobit lacine, anebo to bude skutecny kov a pak to bude studit, trosku nestastne reseni poplatne designu obavam se.
Celkove tak za 2-.
PS: kdyz byla nova F10 mela u me za 1.
Celkove tak za 2-.
PS: kdyz byla nova F10 mela u me za 1.
U mě o stupeň líp 😉 Líbí se mi i zadek. Z evropských konkurentů ho nemá nikdo hezčí. Předek příjemně agresivní a celkové linie ladné.
E Klasse je tezko hodnotit, za me ted jde uplne jinym smerem, jakoby si ani nekonkurovali (zvlast kdyz se divame na 5er v Mpaketu), a tak nenapisu jestli horsi/lepsi. Zad mi vadi principielne, kopirovanim designovych prvku audi (vystoupla svetla do prostoru a plynuly prechod do 3D linky nad znackou, svetla jsou pak tvarem typicka BMW, ale tenhle detail mi proste vadi), ale tak je to dnes prvek vlastni i jaguaru tak bmw mozna jen nechce trhat partu 😄 . Apropo jaguar, aktualni XF v mych ocich s zadi tehle 5er minimalne plichti. 😉
V tom prvnim komentu jsem byl trosku moc kriticky, abych to trochu korigoval, od vyssi stredni od BMW ocekavam perfektni vysledek, proto 2- tam kde by kdejaky mainstream dostal bez debat za jedna. Mohlo to byt proste jeste lepsi. Takze ikdyz kritizuju, tak celkove je to sakra povedene auto a spolu s XF vrchol sedanoveho vkusu.
V tom prvnim komentu jsem byl trosku moc kriticky, abych to trochu korigoval, od vyssi stredni od BMW ocekavam perfektni vysledek, proto 2- tam kde by kdejaky mainstream dostal bez debat za jedna. Mohlo to byt proste jeste lepsi. Takze ikdyz kritizuju, tak celkove je to sakra povedene auto a spolu s XF vrchol sedanoveho vkusu.
Zadkem u mě 5er před XF vede. Oba spojují ladné linie RWD sedanu a pěkné aeropakety. Každopádně interiér bude téma pro příští gen Jagu, je až moc obyčejný.
Vnitrek XF muzu hodnotit jen z fotek, tajne ale doufam v materialovy posun proti XE poplatny tride. Novy infotainment (ma ho uz XF?) taky neznam, vedle iDrive ale bude mit problem snest srovnani kdokoliv, takze tady muze XF nejspis jen mazat nejake ztraty.
Neviem prečo, ale mne sa ešte stále súčasná generácia pozdáva viac. Počkám si ale naživo, možno zmením názor.
Vidím to veľmi podobne. Zásadné výhrady nemám, akurát ten posun je až priveľmi evolučný. Kým predchodcu som po Banglovskej päťke vnímal ako krásne auto, vtedy ako jeden z najkrajších sedanov vôbec, teraz je to len také preleštenie staršieho modelu, viac facelift ako nová generácia. Tým nehovorím,že je to zlé, naopak, je to stále krásny, elegantný sedan, len ten posun je malý a nemal by som zrejme problém kúpiť si aktuálnu 5ku, ktorá bude aj popri nástupcovi vyzerať stále dobre a aktuálne.
Samozrejme posun v technike u iste bude, 100 kilová diéta sa určite pozitívne prejaví na jazde. Taktiež som zvedavý na ie úplne nové motory. To sa dozvieme zajtra.
Samozrejme posun v technike u iste bude, 100 kilová diéta sa určite pozitívne prejaví na jazde. Taktiež som zvedavý na ie úplne nové motory. To sa dozvieme zajtra.
Těžko lze teď u kohokoliv, kdo má úspěšně identifikovatelný značkový design, typicky D3, Jag, Volvo, čekat, že mezigeneračně přijde nějaká výrazná změna, zvlášť, pokud je ten design tak povedený, jak tomu je u f10. Podívej se třeba na novou A4, to je evoluce, která z nové generace udělala neviditelné auto, to pětce nehrozí. 😉
No ja práveže myslím, že je to presne to isté, čo u A4/A5.
Na druhej strane mám aké skúsenosti, že to, čo na papieri/monitore vyzerá ako žiadna zmena, v reále rozoznateľné je.
Na druhej strane mám aké skúsenosti, že to, čo na papieri/monitore vyzerá ako žiadna zmena, v reále rozoznateľné je.
Já tady novou a starou generaci (F10) dávám v pohodě. A A4 jsem na pochybách...nová/stará/A3sedan 😉
Prvotní dojem jako u A5 - trošku to přiostřilo hrany, možná lehce na úkor elegance... ale výsledek je pořád krásné auto.
Designově evoluce F10, nové prvky typu méně agresivního mpaketu, hranatých mlhovek, protažení světel atp. na mně fungují. Vnitřek super, vše tam, kde má být, na kvalitativní posun v materiálech to také vypadá. Ich bin zufrieden. 😄 :yes😒br />
Tady jsou fotky v trochu lepším rozlišení. [odkaz]
Tady jsou fotky v trochu lepším rozlišení. [odkaz]
Nářky teprve přijdou, až se objeví tradiční zmínka o R3 atd >😒]
plakať budú tý čo na to nemajú,alebo povinne "vyfasujú" R3.
Aj keď vyfasovať 5er , prečo nie. 😄
Aj keď vyfasovať 5er , prečo nie. 😄
R3 nebude. 😉
Nerikej hop... 😉
O benzinovém R3 se spekulovalo v souvislosti s hybridem, a není, o dýzlovém řeč nebyla vůbec, těžko ho v souč. situaci kolem dýzlů čekat v nějaké 518d verzi za pár let, ale stopro se to vyloučit nedá. 😉
Ja uz jsem v dnesnim svete v ocekavanich radeji opatrny. Audi A7 taky asi nezamyslelo pro 1.8tsi a hle, byl. Ale doufam ze pokud k tomu uz v teto generaci dojde, pujde (jako u te A7) jen o ulitbu danove svazanym trhum ala Dansko a nic co by nasince muselo trapit.
A7 1.8TSI má 140kW, maximálku 229 a stovku 8,2s. To není žádný lenochod, se kterým by se nedalo jezdit...
A7 ma byt pohlednejsi/lepsi A6, mimojine pro lidi co chteji spis design nez prakticnost (srovnavam s kombi, ne se sedanama), v hierarchii proste stoji vys a i proto takove modely zvyknou i motoricky zacinat nad zakladnim modelem (a6, 5er, E) z ktereho vychazeji. Neb pokud kdy 6er GC dostane 2L naftu, nebudu se divit 1,5L nafte v 5er. Jestli A7 dostane 1.8tsi, nebudu se divit 1.5tsi v pristi A6 atd. asi v tehle navaznosti mi to prijde oboje stejne (ne)patricne.
Na druhou stranu neni dulezite kde ktere auto zacina, ale kde konci, tady vsechno vporadku. 😉
Na druhou stranu neni dulezite kde ktere auto zacina, ale kde konci, tady vsechno vporadku. 😉
Čili když to shrnu... není ani tak problém s 1.8TSI u A7, jako s tím, co pak případně bude jako základ u A6 😄
Tohle bych až tolik neřešil, 1.8TSI jako důstojný základ beru i ve vyšší střední, těm, co chtějí pohlednější A6 bez extra dynamiky bych ji klidně dopřál.
Až tam bude nějaká 1.5 tak se uvidí. Místo 1.8TSI ale přijde spíš 140kW 2.0TSI.
Tohle bych až tolik neřešil, 1.8TSI jako důstojný základ beru i ve vyšší střední, těm, co chtějí pohlednější A6 bez extra dynamiky bych ji klidně dopřál.
Až tam bude nějaká 1.5 tak se uvidí. Místo 1.8TSI ale přijde spíš 140kW 2.0TSI.
Ja vidim 1.8tsi u A7 jako stejny problem jako pripadny jeste mensi objem u A6/5er atd.. Stejne jako je nepatricne kdyz oberklasse zacina na 4 valcich obecne. U porovnavani A6/A7 je to osemetnejsi protoze jde o stejnou tridu, rozdilem jsou jen cenovky a prestiz ktera by mela byt u A7 jinde nez u A6, proto to nikomu nebudu podsouvat, je to ciste subjektivni pohled. 😉
Přesně v tom to je... já vnímám A7 s troškou nadsázky jako liftback od A6 a 1.8TSI bych si tam sice neobjednal, ale nijak mě tam neuráží. Z mého pohledu je to důstojnější, než libovolná R4 nafta.
Dustojnost u aut je vubec takoveho hezke slovo, ale za me r4 benzin nebo nafta je sumak, spis ty parametry divat se na to tvou optikou liftbackove A6 jsou naprosto v poradku. Ale jak jsem psal, ja A7 vidim lehce jinde. 😉
A7 je také naceněná spíš jako liftback od A6. Ale byla posazená trochu výš (trošku lepší základní výbava, chybějící základní motorizace), neměla konkurovat spodnímu konci nabídky A6. Nakonec výkon šel dolu i na vznětové straně nabídky (také na 140 kW), ale tam si šestiválec podržela, zatímco A6 má 140 kW z dvoulitru. Na zážehové straně o výhradně šestiválcovou paletu přišla už s 2,0 TFSI a 1,8 místo 2,0 pro mne prakticky není rozdíl, je to jedna konstrukce (liší se zdvih) a naladili by to pravděpodobně na stejné parametry. 140 mi v A7 přijde už možná za hranou, 160 mi přišlo jako přiměřenější základ. Ale tak špatné to není, pořád je to auto, kde mohu říct, že by mi základ stačil. Tak, tak, ale stačil (na běžné cestování z A do B). Tyhle parametry nemá ani celá řada "vrcholných" motorizací nižší střední.
A zase se dá diskutovat, jestli těch 140kW z 3.0TDI už není trošku samoúčelné omezování výkonu jen proto, aby se dal po zákaznících chtít příplatek za 160. Jako zákazník bych po tom skočil, ale z toho inženýrského pohledu mě to záměrné prznění trošku dráždí... jako kdyby holič nabízel normální střih za 100 a pak již od 79,90 ten samý stříh s ofinou nakřivo.
Překvapivě mají 140 i 160 kW verze stejný točivý moment (160 kW ho má do trochu vyšších otáček), pocitově by to tedy nemusel být moc rozdíl (automat zastře i případný rozdílný stálý převod). A pochybuji, že 160 kW verze po příchodu 140 kW zdražila. Bylo celkem překvapivé, že to Audi za to stojí; mám takový pocit, že příplatek za 160 kW je u A6 a A7 stejný, byť u A6 získáváš dva válce a u quattra i 100 Nm (až na allroad, pokud si dobře vzpomínám, ten je na tom jako A7).
Samoúčelné je to i u té 160 kW verze. Když šla A7 na trh, tak ten slabší šestiválec měl myslím 150 kW. 140 je tedy prd rozdíl (tím spíš, když 140 kW má s quattrem 500 Nm a 150 kW měl 450 Nm).
Samoúčelné je to i u té 160 kW verze. Když šla A7 na trh, tak ten slabší šestiválec měl myslím 150 kW. 140 je tedy prd rozdíl (tím spíš, když 140 kW má s quattrem 500 Nm a 150 kW měl 450 Nm).
Tak všechno je možné. Ale 1,8 už nahradil 2,0 a u těhle motorizací je problém v tom, že v EU se zážehovým moc nevede (nepotřebuješ velkou paletu) a pro USA je už 140 kW málo, nebudeš chtít výrazněji méně. V A4 ano, dříve tam dávali 88 kW 2,0 TFSI (později to byla 1,😄, jestli si dobře vzpomínám, dnes začíná na 110 (z 1,4), takže by mě něco slabšího nepřekvapilo (dělali to myslím kvůli daním a nevím, jestli je 88 kW pořád magická hodnota). Tohle je o výkonu (a točivém momentu), ne o objemu. A ten krok, který otevřel dveře 1,5, udělali právě u A4. Pokud bude časem dostatečně silná, vůbec mě 1,5 v A6 nepřekvapí.
V případě pětky je mi úplně jedno, jestli někdo naříká, tohle je aspirant na místo v mé garáži, tj. obecně sdílený názor je mi šumák. Pro mně je info o tom jak vypadá krok jedna, a ten dopadl ok, ale důležitější bude krok dva, jak jezdí, jestli opravdu sundali těch sto kilo... Pak se uvidí. Pořád mám v hlavě, jak skvěle jízdně funguje XF. 😉
A taky celkové naladění. Doufám, že vymezení se proti A6 a E bude markantní 😉
Designově to vymezení funguje stále, MB je elegantní knedlík, uvnitř éčka je rozdíl mezi pravou a levou stranou interieru určen jen volantem, má to být paluba na cestování posádky, a řidič je jen jedním z nich. U bmw je to na první pohled jinak, nová pětka je klasicky štíhlé bmw, celkově ostřejší výzor. A kabina je postavena pro řidiče, hlavně pro něj, no, vedle si může sednout i spolujezdec. 😄 😉
Já jsem byl z kvality interiéru třídy E celkem rozpačitej. Za některé věci by se měli stydět a celkově jsem neměl takovej ten bytelnej pocit jako u starších mercedesů. Novináři buď jsou placení nebo slepí, když říkají, že kvalita je jako vždycky 100%.
Kromě tý televize se mi jinak vevnitř líbí a nijak nemám problém s tím, že pracoviště řidiče není odděleno jako u BMW. Ergonomicky je všechno OK.
Kromě tý televize se mi jinak vevnitř líbí a nijak nemám problém s tím, že pracoviště řidiče není odděleno jako u BMW. Ergonomicky je všechno OK.
Hodně záleží na výbavě, našláplá verze éčka je zpoza volantu ok, jakkoliv jsem na tu natočenou palubku bmw zvyklý. Ale po nasednutí do nového éčka coby taxíku jsem se musel skoro smát, ty analog budíky a vedle nějaký základní displej "natvrdo" propojené lesklým černým plastem, obložení také jakýsi šedý plastik, kůže guma edition, no, to mělo hodně daleko do promo fotek.
E je v základu elegantní jako obtloustlá holka s krátkýma nohama 😉
ja som tiez bol stale otvoreny a cakal prave na petku, ale myslim, ze mne ten interier neprejde.... ( stredovy panel )
Jistě, otázka osobních preferencí, já jsem si osahal sedmičku a ok, v pětce nebudou ovladače v hliníku, což kvituju, tvarově je to přesně dle mého gusta, já naopak nemusím ty "jachetní" MB variace a XF je uvnitř tak simple (tvarově i materiálově) až je to na danou třídu moc. 😉
Grafika displayů mi moc nevoní. Všechno je to takové modré a modrou moc nemusím. Snad to půjde vybrat. Oranžová, kterou BMW používalo, se mi líbila.
Čím déle se na novou 5ku koukám, tím víc se mi líbí.Vzala si něco z kompaktní sportovnosti trojkové řady, sexy zadek, profil a k tomu masivnost F10. Ocenil bych ostřeji definovaná přední světla. Interiér bez výhrad, IMHO lepsi nez v 7mě. Bude fungovat i v červené. ...:0)
Jestli bude jezdit jak vypadá, je to má příští volba..:0) Doufam..:0)
Jestli bude jezdit jak vypadá, je to má příští volba..:0) Doufam..:0)
Ještě, že se mi to nemusí povinně líbit...
Ale zase má, na rozdíl od Mercedesů a Audi, aspoň propracovanou a hezkou záď. Interiér mě nepřitahuje ani v nejmenším, zepředu to taky pro mne není žádná sláva.
Ale zase má, na rozdíl od Mercedesů a Audi, aspoň propracovanou a hezkou záď. Interiér mě nepřitahuje ani v nejmenším, zepředu to taky pro mne není žádná sláva.
Proc neni ten Display gramotne zapustenej v interieru jako u soucasny generace ale cumi nevzhledne nahoru ...
Ted babo rad - tohle nebo ty dva divny displeje v E-cku ....
Ted babo rad - tohle nebo ty dva divny displeje v E-cku ....
človek vždy čaká mega zmenu, ale je to správny postup, unifikovali a celkom podarene, debatoval by som iba o zadnobočnom pohľade na svetlá, trošku korea, ale inak 5 jak má byť.
Urcite to bude lepsie ako vsetky nove auta... BMW nemusi mat strach o svojich klientov . Ak vies co chces vlezes do BMW alebo MB . Nove E nasadilo latku vysoko co sa tyka spracovania interieru a bezpecnostnych asistentov ale 5 ka ma navrch vo vybere motorov a v jazdnych vlastnostiach co sa tyka sportoveho vnimania. Skor zobere klientelu od A 6 tam je viac nerozhodnych klientov...
... nicméně ve srovnání s MB-E s designem ala ocucaný bonbon je to přímo nádhera. Myslím z venku. Interiér nevím nevím...
Ale z prvního pohledu se spojily přední světla s maskou, aby vytvořili psi uši a zadní světla opuchly. Nastala nová doba, kdy BMW je usedlejší než MB.
Nevidiet znak na kapote tak ho od predoslej 5-ky nerozoznam... >😒] >😒] >😒] BMW ma jednu vyhodu... Staci mat stare, lebo vsetky vyzeraju rovnako. Kebyze nevidim posledne tri generacie 5-ky tesne vedla seba a nemam dlhy cas na porovnavanie tak ich nerozoznam.
Za mě je jak vnější design, tak i ztvárnění palubky nové pětky naprosto v pohodě. Oproti nevkusnému banánovému Éčku s vysloveně ošklivou palubkou je toto naprostá nádhera i v kabině. Bravo, BMW, pořád umíš děla nadčasově hezká auta a to odlehčení o 100 kg je taky super! 😄 :yes: :yes: :yes:
to dělají dobře, když něco funguje, nešťourá se do toho ... 😉
neviem presne, ze co mas na mysli - tie problematicke benzinove motory alebo tie praskajuce hlinikove bloky diesel motorov? :-!
Zatím to není potvrzené,že tam bude.Prodejci o tom zatím info nemají.Počítal bych s 8.st.ZF.
Ziadny prevratny design. Posledna fotka s velkymi svetlami mi trochu pripomina cinske napodobeniny. Dnes je to len za 3.
nevím proč to začíná být trošku nuda....chybí jim trocha odvahy...celé velké trojce
preto ja dnes uz napriklad mam radsej to co predvadza povedzme lexus ... mam rad stavnatejsi dizajn... a kusok aj odvazny ktory na teba nieco aj vyzaruje.... mne sa kedysi bmw pacili... banglovu 5ku povazujem za vrchol dokonalosti v portfoliu bmw ake kedy bolo .. take zaujimave bmw uz dnes nebude.. velka skoda.. uz to dnes vsetko len hodne zvejkaju a dookola lestia .. ta palubka s tym mamutim zastaralym tunelom je u bmw uz snad aspon 10 rokov rovnaka... nejako to zacina stracat stavu... aspon z mojho pohladu... lebo nikomu nic nevnucujem ... za mna zlaty lexus... ktory na mna posobi ozaj stavnato a moderne a tak nejak luxusne .. ako sa na premiovku patri 😉
nejak sa z tych dnesnych bmw uz pomaly ani neviem vysomarit 😒 ( pridu mi vsetky rovnake a vizualne rovnako sterilne ) ... chyba tomu akasi osobitost a stava.... chyba tomu kusok odvahy... zlate banglove kusky
kde su tie casy ked som sa na nejake to nove bmw ozaj tesil .. dnes? clovek ani nepostrehne ze je nejake nove bawo... ved bodaj by aj ... ked su vsetky uz par rokov stale rovnake aj kasnou aj kabinou ;-\
kde su tie casy ked som sa na nejake to nove bmw ozaj tesil .. dnes? clovek ani nepostrehne ze je nejake nove bawo... ved bodaj by aj ... ked su vsetky uz par rokov stale rovnake aj kasnou aj kabinou ;-\
Ak chces nieco ine je tam XF od Jaguaru a samozrejme Lexus tam si uplne odliseny od Made in Germany...a tak to ma byt. JAG bude urcite najvacsi fesak a jazdnymi vlastnostami nezaostane za BMW dokonca nove 3L diesle s 300 konikmi tiez potiahnu slusne. Akurat u JAGu a Lexu musis trosku prehltnut ten interier tam je to trosku horsie ale da sa na to zvyknut...
Vypadá to jak ... se stalo u BMW špatným zvykem. Další generace je čím dál víc stejná a je to zkrátka další generace z donucení. Ano, morálně dosavadní pětka zastarala, je třeba za každou cenu přijít s novou generací, která bude samozřejmě inteligentnější, bude mít o polovinu víc asistentů a přinejmenším o palec větší... displaye.
Jistě, kotrmelce ve stylu francouzské produkce nejsou zrovna ideálním příkladem, nicméně právě Stuttgart podle mě s novým éčkem dokázal, že to skutečně jde i s německou odměřeností.
Abych tedy nekřivdil pětce, musím uznat, že linie jsou alespoň méně těžkopádné a opticky vůz shodil přebytečná kila. Kdyby takto vypadala dosavadní generace, snad bych i chválil. Ale takto? Ne, E-Classe to dává nové pětce pěkně vyzobat :-! :-!
Jistě, kotrmelce ve stylu francouzské produkce nejsou zrovna ideálním příkladem, nicméně právě Stuttgart podle mě s novým éčkem dokázal, že to skutečně jde i s německou odměřeností.
Abych tedy nekřivdil pětce, musím uznat, že linie jsou alespoň méně těžkopádné a opticky vůz shodil přebytečná kila. Kdyby takto vypadala dosavadní generace, snad bych i chválil. Ale takto? Ne, E-Classe to dává nové pětce pěkně vyzobat :-! :-!
"morálně dosavadní pětka zastarala" - maximálně tak počtem asistentů a velikostí displayů. Kdyby byla minulá generace E-classe tak povedená, jako její tehdejší současnice 5-er, nemusela být nová generace tak výrazně jiná. A přesto pořád ne lepší, než 5-er.
Podstatné je, že nové éčko jasně drží stuttgartskou tvář a přitom dokáže být svébytnou osobitostí, která jednoznačně navazuje na svého předchůdce. Éčko drží kontinuální vývojovou linii, pětka se dostala z kontinuální linie do uzavřeného kruhu :-!
5-er jasně drží mnichovskou tvář a přitom je zcela svébytnou osobností, která navazuje na svého předchůdce, drží přitom zcela kontinuální vývojovou linii, daleko víc, než MB-E.
Pouze designový skok je oproti minulé generaci malý, protože dosluhující generace se designově mimořádně, mimořádně povedla. Což se o předešlé generaci MB-E říct nedá, proto logicky větší změna designu.
Smajlík smějící se smajlíku s fajfkou.
Pouze designový skok je oproti minulé generaci malý, protože dosluhující generace se designově mimořádně, mimořádně povedla. Což se o předešlé generaci MB-E říct nedá, proto logicky větší změna designu.
Smajlík smějící se smajlíku s fajfkou.
9 z 10 lidí nepozná rozdíl mezi dosavadní a novou generací 5er. Ten desátý se stále snaží najít rozdíl... Tak nějak by se to asi řeklo v reklamštině >😒]
No a? Jakému procentu reálných zákazníků to vadí? Já bych byl rád i v případě, že bych vlastnil dosavadní generaci.Neměl bych náhle ze dne na den "nemoderní křáp".
MB-E se už od W210 hledá. W210 možná dokázala šokovat... no, nevím jak ostatní, ale já se z toho šoku poměrně rychle oklepal a došel k tomu, že se mi to auto nelíbí, z dnešního pohledu je W210 zoufale nemoderní a zastarale vypadá snad i vedle E34. W211 se mi nakonec docela líbila, hlavně kombík, hlavně zezadu... ale 212 už bylo zase tápání (myslím hlavně ten čumák, kdy se sám MB evidentně nedokázal rozhodnout, jestli se mu ta 4 světla líbí nebo ne).
F10 je dokonalým spojením legendární E39 jakožto vrcholem preBangle éry a E60, takže 5er teď může klidně chvíli cizelovat... ale rozdíl musí poznat každý, zejm. zepředu.
PS: bůh chraň Octavii před světly z W212
F10 je dokonalým spojením legendární E39 jakožto vrcholem preBangle éry a E60, takže 5er teď může klidně chvíli cizelovat... ale rozdíl musí poznat každý, zejm. zepředu.
PS: bůh chraň Octavii před světly z W212
etsi potiz bych videl v tom ze 9+ lidi nepozna rozdil mezi Ceckem a Eckem ....
Otazka vkusu... Ludia si nekupuju MB len pre design tak ako si nekupuju Tag Heurer koli funkciam ved aj Citizen Eco Drive za 500 Euri ma ovela viac uzitocnych funkcii ako ake kolvek Svicarske hodinky. Tak ako MB tak aj BMW alebo Audi nebudu spatit a robit hanbu na ziadnom parkovisku a kedze ceny maju velmi podobne dnes je to uplne jedno v ktorom aute sa budes vozit 3 - 4 roky...
Záleží, jaké funkce člověk využívá. Nevím například o japonských hodinkách, které by měly bóji, kterou dokáží lokalizovat satelity, takže může být vypravena záchranná mise (není marné mít zálohu vždy s sebou). Nic proti japonským hodinkám, opravdu umí například rozumné hodinky pro každodenní použití (solární nabíjení, řízení rádiem atd.).
Jinak máš pravdu, tahle auta se normálně nekupují jen pro design. Nicméně minulá generace E byla pro mne vzhledově nepřijatelná. A nedokázala to vyvážit ničím jiným.
To je subjektivne a samozrejme ze najvacsi fesak v tejto triede je Jaguar XF tiez na nom mam dost odjazdene. . Predosle alebo aj nove E nie je po dizajnovej stranke najvacsi krasavec v triede... To auto ta vtiahne do seba az neskor po odjazdeny par tisic km. Je to proste Mercedes a dalej sa to okrem tychto for ani neriesi. Ak si kupis aj najlacnejsie TAG Heuer za nej 1000 Euri a budu ukazovat len cas a datum ani to nevadi je to znackovy Swiss made a to sa rata aj ked bude design ako stare Primky....
Jo, XF se mi líbilo. A jezdí dobře. Ale v interiéru jsem spokojený nebyl (hlavně ten palubní systém). Větší slabost jsem měl pro F10, i když bez chyb nebyla.
S tím moc nesouhlasím. Dokáži ocenit, když si někdo koupí zajímavé hodinky. Každý hlupák si může koupit Rolex. Je to očividná volba, všichni tu značku znají a neukazuje to jakoukoli znalost. Pokud někdo jen koupí značku a nepovede se mu náhodou trefit do něčeho zajímavého, tak mu to u mne nijak nepomůže, může to být i naopak, kdyby koupil opravdu špatně (z mého pohledu). A spodní patra švýcarské produkce nebývají nic extra. Nic proti jednoduchým hodinkám, mám rád elegantní kousky a kolikrát jsem si říkal, že by bylo lepší, kdyby ani datum neukazovaly. To nemá co dělat s kvalitou. Ale strojek, zpracování ciferníku, náramku atp., o to jde.
To je podobné jako s tím tvým oblekem Hugo Boss. Ano, pokud člověku opravdu sedne, proč ne. Ale většina jejich produkce není nijak kvalitní. A pokud to člověku navíc nesedí, vypadá akorát jako šašek.
Pomůže leda tak to, že tomu ostatní kolikrát nerozumí o nic víc. 😄
S tím moc nesouhlasím. Dokáži ocenit, když si někdo koupí zajímavé hodinky. Každý hlupák si může koupit Rolex. Je to očividná volba, všichni tu značku znají a neukazuje to jakoukoli znalost. Pokud někdo jen koupí značku a nepovede se mu náhodou trefit do něčeho zajímavého, tak mu to u mne nijak nepomůže, může to být i naopak, kdyby koupil opravdu špatně (z mého pohledu). A spodní patra švýcarské produkce nebývají nic extra. Nic proti jednoduchým hodinkám, mám rád elegantní kousky a kolikrát jsem si říkal, že by bylo lepší, kdyby ani datum neukazovaly. To nemá co dělat s kvalitou. Ale strojek, zpracování ciferníku, náramku atp., o to jde.
To je podobné jako s tím tvým oblekem Hugo Boss. Ano, pokud člověku opravdu sedne, proč ne. Ale většina jejich produkce není nijak kvalitní. A pokud to člověku navíc nesedí, vypadá akorát jako šašek.
Pomůže leda tak to, že tomu ostatní kolikrát nerozumí o nic víc. 😄
Vse ovladat pres dotykovou obrazovku? Tohle reseni je pro me idealni. Zakladni
funkce ovladat bez toho, abych se nemusel proklikavat vv nejakem menu. Jinak za me :yes: ...
Tohle je čistě subjektivní záležitost a mně třeba interiér přijde ok. A asi bych si nekoupil auto, u kterého mi interiér ok nepřijde..
HELE DÍZLÁCI a ŠUNTI FOSIL DRUHU, TOHLE [odkaz] UŽ STE ČETLI??
"Navrhnout elektromobil je mnohem jednodušší než auto s konvenčním spalovacím motorem..." [odkaz] [odkaz] [odkaz] >😁 >😁 >😁 >😁
JE VÁM JASNÝ ŽE Mülleroj z KONZERVY ZBYTEČNĚ SPONZORUJETE z VLASTNÍHO skromnýho českýho PLATU KAŽDOROČNÍ HAWAII pro CELOU JEHO FAMÍLIJI a NA PUMPĚ JAKBYSMET ...
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 :yes:
Zato ty vypadáš na vyzrálou osobnost, kterou už nebaví pubertální prznění pravopisu a jiný "3.14čowiny", viď mamánku.
Zato ty vypadáš na vyzrálou osobnost, kterou už nebaví pubertální prznění pravopisu a jiný "Ŕčowiny", viď mamánku.
alebo na sedacke otlacitka na Memory su ako hracka :-!