Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nové BMW 5 kompletně odhaleno únikem. Den před premiérou

123 komentářů

DEVIL
tak jsme vpředu protáhli světla... Vzadu je trochu zkorejštili... A... A... A toe asi všechno, pšátelé >😁 Moc by mne zajímalo, kdy hodlá už BMW opustit prehistorickou palubní desku. Člověk by čekal nějaký posun a stále nic...
venca_ck
pry "prehistorickou palubní desku" ... >😒] Me by zajimalo co by jsi tam chte.
Vse ovladat pres dotykovou obrazovku? Tohle reseni je pro me idealni. Zakladni
funkce ovladat bez toho, abych se nemusel proklikavat vv nejakem menu. Jinak za me :yes: ...
DEVIL
mám X5 3letou a sorry, ale moderní palubku si predstavuju fuckt jinak, kor u auta za takovou cenu!
vondry87
Na to je jediný lék - kupovat taková auta, která se nám líbí >😁

Tohle je čistě subjektivní záležitost a mně třeba interiér přijde ok. A asi bych si nekoupil auto, u kterého mi interiér ok nepřijde..
DEVIL
njn jenze ja potřeboval auto rychle kvuli daním >😁 Však je taky teď na prodey a snad už i v týdnu úspěšně prodaná. Už vedle ní na dvoře stojí Escallade. Díky za něy >😒]
Kharl.ANTIDIESEL
jj
HELE DÍZLÁCI a ŠUNTI FOSIL DRUHU, TOHLE [odkaz] UŽ STE ČETLI??

"Navrhnout elektromobil je mnohem jednodušší než auto s konvenčním spalovacím motorem..." [odkaz] [odkaz] [odkaz] >😁 >😁 >😁 >😁

JE VÁM JASNÝ ŽE Mülleroj z KONZERVY ZBYTEČNĚ SPONZORUJETE z VLASTNÍHO skromnýho českýho PLATU KAŽDOROČNÍ HAWAII pro CELOU JEHO FAMÍLIJI a NA PUMPĚ JAKBYSMET ...
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 :yes:
gil54
Dej už pokoj. Obtěžuj někde jinde. Nejlépe tam, kde pochopí tvojí výjimečnou inteligenci. Tady nikoho takového nenajdeš.
Avatar - Dinar
Dinar
Myslíš současný escallade s tím středovým panelem, který neobstojí ani v ats, lesklý plast, zmatené dotyk senzory a displej s dětskou grafikou? Nebo ještě nějaká starší verze obložená "poctivým" americkým dřevem? Interier předchozí X5 je zcela jistě na kritiku, ale escallade jsi to celé zabil. >😁
DEVIL
interiér escalade je hodnotnější a rozhodně ne tak neintuitivní jako v bawci. Tak miláčku nezáviď, že na to nemáš. >😒] jezdi si ve své vochcávce, kde si rozrazíš loket o tvrdý plasty >😒] já mám ESV Platinum a displey me prijde naprosto v klíídku a plasty co máš ty ve svým vraku? HA těm se směju. Drtivou většinu plaubky mám obšitou kůží. Takže jestli máš problém, hoď adresu, dáme řeč...
Hovnohlav
Husty, ucvrk sem si do trenek :yes:
_MT_
Já to pochopil tak, že má F15, když píše ty tři roky (řekněme jednu z prvních). E70 je deset let stará, o tom žádná. Navíc vyráběná v USA a je to významný trh, to tomu interiéru vůbec nepřidalo. Sám jsi ji měl, netřeba nosit dříví do lesa. 😄
Joab
Chápu, bmw interiér nic moc, tak ses posnažil a koupil něco ještě horšího. Tak snad vymyslí Lada velký SUV, ať je kam šáhnout příště.
DEVIL
moc vtipný. 1) Escalade je za lepsi peníze vetsi komfortnejsí a mnohem luxusnejsi nez X5. 2) líbí se mi proste víc 3) X5 4.8V8 je užraney dobytek, větší a těžší Escallade umí jezdit výrazně levněji a to i servisními náklady. 3) Za svý prachy nechci mít auto, ve kterým tu jezdí kde jakey mamánek od bohatýho fotříka a rozhodně jsem nedal prachy za auto, co potkám na každém rohu. Tj Cadillac je mnohem exkluzivnější a pro mé ego, koukne se za nim mohem více lidí... za X5 už dnes nikdo. To nejlepší na závěr? Má to poctivey americkey motor, držeák oproti přetechnizovanýmu bawci s turbama, aby vubec jel, poctivý zpracování a hlavně, ten dokonaley zvuk motoru a ten zátahhmmm, díky též i 8mi kvaltu, sametově řadí...
vecernicek2
"kde jakey mamánek od bohatýho fotříka"

Zato ty vypadáš na vyzrálou osobnost, kterou už nebaví pubertální prznění pravopisu a jiný "3.14čowiny", viď mamánku.
vecernicek2
"kde jakey mamánek od bohatýho fotříka"

Zato ty vypadáš na vyzrálou osobnost, kterou už nebaví pubertální prznění pravopisu a jiný "Ŕčowiny", viď mamánku.
DEVIL
...hele ty bl*ečku. Ja si na vsechno vydělal sam, nemam jediney uver, ani nic podobnyho. Jak * jsem makal od 19ti abych ted, ve 32 letech mohl mít, co chci. A díky bohu, že mám. Takže si dey odpal. >😒]
Avatar - _Karel_
_Karel_
Najít tu většího devila než jsi ty, to by byla fuška.
webpaja
😉
webpaja
Fakt v nicku nemáš překlep?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Už jsem se minule taky ptal.... 😄
Avatar - maxi!
maxi!
ja som z raz davnejsie napisal, ze prave preto som nesiel do BMW 6 coupe, ze ta cast pod navigaci ( vyduchy, ovladanie a tlacitka, etc...) su nedostojne na take auto ( naproti Audi alebo Mercedes)
alebo na sedacke otlacitka na Memory su ako hracka :-!
Avatar - Dinar
Dinar
Materiálově možná, designově ani náhodou, pokud srovnám ztvárnění interieru 6er se soudobým SL nebo 6GC s CLS, pak bmw dělal designér, do MB jen dali nějakou palubku.
Varlamow25242
Např Alga Giulia. Palubní deska bez připomínek
Avatar - Emel
Emel
Mně se třeba z fotek nezdá ten volant nebo provedení řadičky... ale uvidíme.
Avatar - Dinar
Dinar
No se starou X5 bych palubku nové pětky opravdu nesrovnával, ta musela být obalena v kůži, displej byl kvůli zapuštění oproti tomuto poloviční, a věci typu spára mezi palubkou a spodní části dvířek přihrádky "na rukavice" to bylo právě něco hrubě neodpovídajícího ceně toho auta.
webpaja
...základní linie, proč měnit zásadně něco, co dodnes vypadá moderně. Celkově mnohem štíhlejší než barokní E-Klasse. Interiér se širokou konzolou a příklonem k 7er je posunem výrazným.
Avatar - fOE
fOE
Z boku se tomu neda vytknout nic krom toho opacneho L u prahu, tohoto prvku fanda vazne nejsem. Predek je uhlazenejsi 7er a za sebe napisu, ze hezci nez 7er. Ledvinky mam furt pocit ze trosku prerostli, ale nepusobi az tak velce jako na sedmicce a kvituju mensi optickou vyboulenost pride ve srovnani s 3er. Co mi vadi je zad, svetla v audi-duchu mi nesedi ani na audi, tim spis ne na BMW, jsou zbytecne protazena do stran o do vika kufru, zad F10 jasne vede. Interier pak nema cenu moc resit, je to aktualni BMW klasika, vse kde a jak ma byt, ergonomicky to bude zase vrchol, jen ten stribrny dekor na volantu trochu nechapu. Bud to bude plast a pak to bude jeden z mala plastu na ktere se saha a bude to pusobit lacine, anebo to bude skutecny kov a pak to bude studit, trosku nestastne reseni poplatne designu obavam se.
Celkove tak za 2-.
PS: kdyz byla nova F10 mela u me za 1.
webpaja
U mě o stupeň líp 😉 Líbí se mi i zadek. Z evropských konkurentů ho nemá nikdo hezčí. Předek příjemně agresivní a celkové linie ladné.
Avatar - fOE
fOE
E Klasse je tezko hodnotit, za me ted jde uplne jinym smerem, jakoby si ani nekonkurovali (zvlast kdyz se divame na 5er v Mpaketu), a tak nenapisu jestli horsi/lepsi. Zad mi vadi principielne, kopirovanim designovych prvku audi (vystoupla svetla do prostoru a plynuly prechod do 3D linky nad znackou, svetla jsou pak tvarem typicka BMW, ale tenhle detail mi proste vadi), ale tak je to dnes prvek vlastni i jaguaru tak bmw mozna jen nechce trhat partu 😄 . Apropo jaguar, aktualni XF v mych ocich s zadi tehle 5er minimalne plichti. 😉

V tom prvnim komentu jsem byl trosku moc kriticky, abych to trochu korigoval, od vyssi stredni od BMW ocekavam perfektni vysledek, proto 2- tam kde by kdejaky mainstream dostal bez debat za jedna. Mohlo to byt proste jeste lepsi. Takze ikdyz kritizuju, tak celkove je to sakra povedene auto a spolu s XF vrchol sedanoveho vkusu.
webpaja
Zadkem u mě 5er před XF vede. Oba spojují ladné linie RWD sedanu a pěkné aeropakety. Každopádně interiér bude téma pro příští gen Jagu, je až moc obyčejný.
Avatar - fOE
fOE
Vnitrek XF muzu hodnotit jen z fotek, tajne ale doufam v materialovy posun proti XE poplatny tride. Novy infotainment (ma ho uz XF?) taky neznam, vedle iDrive ale bude mit problem snest srovnani kdokoliv, takze tady muze XF nejspis jen mazat nejake ztraty.
webpaja
Nový infotainment už jde i do XE. Reálně na silnici jsem ho zkoušel v F-P a funguje velmi slušně, včetně grafiky. Tam nijak neztrácí, systémem prstoovládání samozřejmě ano.

XF potřebuje vyšší výbavy a lány kůže, ideál v barvách 😉
jam2015
webpaja, ten zadok je už len akýsi nosič pree😜onovaného osvetlenia a to veko kufru tam dizajnovo akosi "nezapadá".
Avatar - wakantanka
wakantanka
Neviem prečo, ale mne sa ešte stále súčasná generácia pozdáva viac. Počkám si ale naživo, možno zmením názor.
Avatar - iudex
iudex
Vidím to veľmi podobne. Zásadné výhrady nemám, akurát ten posun je až priveľmi evolučný. Kým predchodcu som po Banglovskej päťke vnímal ako krásne auto, vtedy ako jeden z najkrajších sedanov vôbec, teraz je to len také preleštenie staršieho modelu, viac facelift ako nová generácia. Tým nehovorím,že je to zlé, naopak, je to stále krásny, elegantný sedan, len ten posun je malý a nemal by som zrejme problém kúpiť si aktuálnu 5ku, ktorá bude aj popri nástupcovi vyzerať stále dobre a aktuálne.
Samozrejme posun v technike u iste bude, 100 kilová diéta sa určite pozitívne prejaví na jazde. Taktiež som zvedavý na ie úplne nové motory. To sa dozvieme zajtra.
Avatar - Dinar
Dinar
Těžko lze teď u kohokoliv, kdo má úspěšně identifikovatelný značkový design, typicky D3, Jag, Volvo, čekat, že mezigeneračně přijde nějaká výrazná změna, zvlášť, pokud je ten design tak povedený, jak tomu je u f10. Podívej se třeba na novou A4, to je evoluce, která z nové generace udělala neviditelné auto, to pětce nehrozí. 😉
Avatar - iudex
iudex
No ja práveže myslím, že je to presne to isté, čo u A4/A5.
Na druhej strane mám aké skúsenosti, že to, čo na papieri/monitore vyzerá ako žiadna zmena, v reále rozoznateľné je.
webpaja
Já tady novou a starou generaci (F10) dávám v pohodě. A A4 jsem na pochybách...nová/stará/A3sedan 😉
Avatar - Emel
Emel
Prvotní dojem jako u A5 - trošku to přiostřilo hrany, možná lehce na úkor elegance... ale výsledek je pořád krásné auto.
Avatar - Dinar
Dinar
Mě na A5 nevadí nějaké přiostření, její předek se prostě nepovedl, příměr k odšťavňovači sedí. A4 naopak je natolik konzervativní, že je neviditelná, jak píše paja, současná A4, stará nebo A3? Aha, podle štítku je to akt. A4. 😉
Avatar - boost.
boost.
Já bych se soudy počkal až budou auta u dealera. Vzhled nejnovějších aut (BMW nevyjímaje) není tak lehce stravitelny jako dříve, dneska se musí počkat, až si auto prohlídneš kolem dokola v různých verzích a pak to nějak uzraje.

F10 má u mě stále za 1. Timeless design. :-!
Avatar - Dinar
Dinar
Designově evoluce F10, nové prvky typu méně agresivního mpaketu, hranatých mlhovek, protažení světel atp. na mně fungují. Vnitřek super, vše tam, kde má být, na kvalitativní posun v materiálech to také vypadá. Ich bin zufrieden. 😄 :yes😒br />
Tady jsou fotky v trochu lepším rozlišení. [odkaz]
webpaja
Nářky teprve přijdou, až se objeví tradiční zmínka o R3 atd >😒]
Avatar - speedfred
speedfred
plakať budú tý čo na to nemajú,alebo povinne "vyfasujú" R3.
Aj keď vyfasovať 5er , prečo nie. 😄
Avatar - Dinar
Dinar
R3 nebude. 😉
Avatar - fOE
fOE
Nerikej hop... 😉
webpaja
Myslel svou garáž >😁 . Já bych tam R3 taky neviděl 😉
Avatar - Dinar
Dinar
O benzinovém R3 se spekulovalo v souvislosti s hybridem, a není, o dýzlovém řeč nebyla vůbec, těžko ho v souč. situaci kolem dýzlů čekat v nějaké 518d verzi za pár let, ale stopro se to vyloučit nedá. 😉
Avatar - fOE
fOE
Ja uz jsem v dnesnim svete v ocekavanich radeji opatrny. Audi A7 taky asi nezamyslelo pro 1.8tsi a hle, byl. Ale doufam ze pokud k tomu uz v teto generaci dojde, pujde (jako u te A7) jen o ulitbu danove svazanym trhum ala Dansko a nic co by nasince muselo trapit.
Avatar - Emel
Emel
A7 1.8TSI má 140kW, maximálku 229 a stovku 8,2s. To není žádný lenochod, se kterým by se nedalo jezdit...
Avatar - fOE
fOE
A7 ma byt pohlednejsi/lepsi A6, mimojine pro lidi co chteji spis design nez prakticnost (srovnavam s kombi, ne se sedanama), v hierarchii proste stoji vys a i proto takove modely zvyknou i motoricky zacinat nad zakladnim modelem (a6, 5er, E) z ktereho vychazeji. Neb pokud kdy 6er GC dostane 2L naftu, nebudu se divit 1,5L nafte v 5er. Jestli A7 dostane 1.8tsi, nebudu se divit 1.5tsi v pristi A6 atd. asi v tehle navaznosti mi to prijde oboje stejne (ne)patricne.
Na druhou stranu neni dulezite kde ktere auto zacina, ale kde konci, tady vsechno vporadku. 😉
Avatar - Emel
Emel
Čili když to shrnu... není ani tak problém s 1.8TSI u A7, jako s tím, co pak případně bude jako základ u A6 😄

Tohle bych až tolik neřešil, 1.8TSI jako důstojný základ beru i ve vyšší střední, těm, co chtějí pohlednější A6 bez extra dynamiky bych ji klidně dopřál.

Až tam bude nějaká 1.5 tak se uvidí. Místo 1.8TSI ale přijde spíš 140kW 2.0TSI.
Avatar - fOE
fOE
Ja vidim 1.8tsi u A7 jako stejny problem jako pripadny jeste mensi objem u A6/5er atd.. Stejne jako je nepatricne kdyz oberklasse zacina na 4 valcich obecne. U porovnavani A6/A7 je to osemetnejsi protoze jde o stejnou tridu, rozdilem jsou jen cenovky a prestiz ktera by mela byt u A7 jinde nez u A6, proto to nikomu nebudu podsouvat, je to ciste subjektivni pohled. 😉
Avatar - Emel
Emel
Přesně v tom to je... já vnímám A7 s troškou nadsázky jako liftback od A6 a 1.8TSI bych si tam sice neobjednal, ale nijak mě tam neuráží. Z mého pohledu je to důstojnější, než libovolná R4 nafta.
Avatar - fOE
fOE
Dustojnost u aut je vubec takoveho hezke slovo, ale za me r4 benzin nebo nafta je sumak, spis ty parametry divat se na to tvou optikou liftbackove A6 jsou naprosto v poradku. Ale jak jsem psal, ja A7 vidim lehce jinde. 😉
Avatar - Emel
Emel
R4 nafta se umí nehezky ozvat, když ji třeba automat při rozjezdu trošku necitlivě podrží v otáčkách, tak to právě moc důstojné není.

Parametry jasně, proto jsem zmiňoval vMax 230... to je asi ten údaj, u kterého jsem si kdysi řekl... sakra, co bychom po tom základním motoru vlastně chtěli?
_MT_
A7 je také naceněná spíš jako liftback od A6. Ale byla posazená trochu výš (trošku lepší základní výbava, chybějící základní motorizace), neměla konkurovat spodnímu konci nabídky A6. Nakonec výkon šel dolu i na vznětové straně nabídky (také na 140 kW), ale tam si šestiválec podržela, zatímco A6 má 140 kW z dvoulitru. Na zážehové straně o výhradně šestiválcovou paletu přišla už s 2,0 TFSI a 1,8 místo 2,0 pro mne prakticky není rozdíl, je to jedna konstrukce (liší se zdvih) a naladili by to pravděpodobně na stejné parametry. 140 mi v A7 přijde už možná za hranou, 160 mi přišlo jako přiměřenější základ. Ale tak špatné to není, pořád je to auto, kde mohu říct, že by mi základ stačil. Tak, tak, ale stačil (na běžné cestování z A do B). Tyhle parametry nemá ani celá řada "vrcholných" motorizací nižší střední.
Avatar - Emel
Emel
A zase se dá diskutovat, jestli těch 140kW z 3.0TDI už není trošku samoúčelné omezování výkonu jen proto, aby se dal po zákaznících chtít příplatek za 160. Jako zákazník bych po tom skočil, ale z toho inženýrského pohledu mě to záměrné prznění trošku dráždí... jako kdyby holič nabízel normální střih za 100 a pak již od 79,90 ten samý stříh s ofinou nakřivo.
_MT_
Překvapivě mají 140 i 160 kW verze stejný točivý moment (160 kW ho má do trochu vyšších otáček), pocitově by to tedy nemusel být moc rozdíl (automat zastře i případný rozdílný stálý převod). A pochybuji, že 160 kW verze po příchodu 140 kW zdražila. Bylo celkem překvapivé, že to Audi za to stojí; mám takový pocit, že příplatek za 160 kW je u A6 a A7 stejný, byť u A6 získáváš dva válce a u quattra i 100 Nm (až na allroad, pokud si dobře vzpomínám, ten je na tom jako A7).

Samoúčelné je to i u té 160 kW verze. Když šla A7 na trh, tak ten slabší šestiválec měl myslím 150 kW. 140 je tedy prd rozdíl (tím spíš, když 140 kW má s quattrem 500 Nm a 150 kW měl 450 Nm).
_MT_
Tak všechno je možné. Ale 1,8 už nahradil 2,0 a u těhle motorizací je problém v tom, že v EU se zážehovým moc nevede (nepotřebuješ velkou paletu) a pro USA je už 140 kW málo, nebudeš chtít výrazněji méně. V A4 ano, dříve tam dávali 88 kW 2,0 TFSI (později to byla 1,😄, jestli si dobře vzpomínám, dnes začíná na 110 (z 1,4), takže by mě něco slabšího nepřekvapilo (dělali to myslím kvůli daním a nevím, jestli je 88 kW pořád magická hodnota). Tohle je o výkonu (a točivém momentu), ne o objemu. A ten krok, který otevřel dveře 1,5, udělali právě u A4. Pokud bude časem dostatečně silná, vůbec mě 1,5 v A6 nepřekvapí.
_MT_
Dříve neměla A7 žádný čtyřválec, jako A8, a tak to mělo být, ale to se změnilo s koncem atmosférické 2,8, kterou nahradil mnohem silnější 2,0 TFSI (ten skok byl opravdu pěkný, 35 kW a snad 100 Nm). Ten už skončil, stejně tak 3,0 TFSI, jsou jen diesely (samé šestiválce od 140 do 240 kW).
webpaja
Vidím to spíš na platonický plačky >😒]
Avatar - Dinar
Dinar
V případě pětky je mi úplně jedno, jestli někdo naříká, tohle je aspirant na místo v mé garáži, tj. obecně sdílený názor je mi šumák. Pro mně je info o tom jak vypadá krok jedna, a ten dopadl ok, ale důležitější bude krok dva, jak jezdí, jestli opravdu sundali těch sto kilo... Pak se uvidí. Pořád mám v hlavě, jak skvěle jízdně funguje XF. 😉
webpaja
A taky celkové naladění. Doufám, že vymezení se proti A6 a E bude markantní 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Designově to vymezení funguje stále, MB je elegantní knedlík, uvnitř éčka je rozdíl mezi pravou a levou stranou interieru určen jen volantem, má to být paluba na cestování posádky, a řidič je jen jedním z nich. U bmw je to na první pohled jinak, nová pětka je klasicky štíhlé bmw, celkově ostřejší výzor. A kabina je postavena pro řidiče, hlavně pro něj, no, vedle si může sednout i spolujezdec. 😄 😉
Avatar - boost.
boost.
Já jsem byl z kvality interiéru třídy E celkem rozpačitej. Za některé věci by se měli stydět a celkově jsem neměl takovej ten bytelnej pocit jako u starších mercedesů. Novináři buď jsou placení nebo slepí, když říkají, že kvalita je jako vždycky 100%.

Kromě tý televize se mi jinak vevnitř líbí a nijak nemám problém s tím, že pracoviště řidiče není odděleno jako u BMW. Ergonomicky je všechno OK.
Avatar - Dinar
Dinar
Hodně záleží na výbavě, našláplá verze éčka je zpoza volantu ok, jakkoliv jsem na tu natočenou palubku bmw zvyklý. Ale po nasednutí do nového éčka coby taxíku jsem se musel skoro smát, ty analog budíky a vedle nějaký základní displej "natvrdo" propojené lesklým černým plastem, obložení také jakýsi šedý plastik, kůže guma edition, no, to mělo hodně daleko do promo fotek.
webpaja
Já před 14-ti dny v S-Klasse dtto. Majitel předchozích dvou gen naopak šel zkusit 7er, poměrně dost vrzání a sesazení žádná topovka.
webpaja
E je v základu elegantní jako obtloustlá holka s krátkýma nohama 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Viděl jsem ji min. týden i v té promo červené metle na dvacítkách, a to je ok, základ v taxi slonovinové kosti na sedmnáctkách už je spíš taková Trudi v dirndlu. 😉
webpaja
Po PRG v černé na 17" a žádná velká sláva.
Avatar - Zappa
Zappa
ja som tiez bol stale otvoreny a cakal prave na petku, ale myslim, ze mne ten interier neprejde.... ( stredovy panel )
Avatar - Dinar
Dinar
Jistě, otázka osobních preferencí, já jsem si osahal sedmičku a ok, v pětce nebudou ovladače v hliníku, což kvituju, tvarově je to přesně dle mého gusta, já naopak nemusím ty "jachetní" MB variace a XF je uvnitř tak simple (tvarově i materiálově) až je to na danou třídu moc. 😉
Avatar - Zappa
Zappa
:yes😒br /> to maš pravdu, je to o vkuse a o narokoch zaujemca
hlavne aby sa ti to páčilo a ked aj Jagy je krasny a ( ako byvali vlastnik dvoch kusov) mám k nemu dobry vzťah - radsej chod do BMW 5
_MT_
Grafika displayů mi moc nevoní. Všechno je to takové modré a modrou moc nemusím. Snad to půjde vybrat. Oranžová, kterou BMW používalo, se mi líbila.
jakubMG
Čím déle se na novou 5ku koukám, tím víc se mi líbí.Vzala si něco z kompaktní sportovnosti trojkové řady, sexy zadek, profil a k tomu masivnost F10. Ocenil bych ostřeji definovaná přední světla. Interiér bez výhrad, IMHO lepsi nez v 7mě. Bude fungovat i v červené. ...:0)

Jestli bude jezdit jak vypadá, je to má příští volba..:0) Doufam..:0)
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Ještě, že se mi to nemusí povinně líbit...
Ale zase má, na rozdíl od Mercedesů a Audi, aspoň propracovanou a hezkou záď. Interiér mě nepřitahuje ani v nejmenším, zepředu to taky pro mne není žádná sláva.
Vasut1974
Proc neni ten Display gramotne zapustenej v interieru jako u soucasny generace ale cumi nevzhledne nahoru ...

Ted babo rad - tohle nebo ty dva divny displeje v E-cku ....
Neurotic
Tahle varianta je levnější... Mě se to nelíbí, ale je plno lidí, kterým se to líbí víc než ten zapuštěný, protože jim někdo namluvil, že je to moderní. Nejhorší je člověk už ani nemůže jít jinam pokud nechce ameriku se spotřebou 10+/100
Nonsens
človek vždy čaká mega zmenu, ale je to správny postup, unifikovali a celkom podarene, debatoval by som iba o zadnobočnom pohľade na svetlá, trošku korea, ale inak 5 jak má byť.
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Urcite to bude lepsie ako vsetky nove auta... BMW nemusi mat strach o svojich klientov . Ak vies co chces vlezes do BMW alebo MB . Nove E nasadilo latku vysoko co sa tyka spracovania interieru a bezpecnostnych asistentov ale 5 ka ma navrch vo vybere motorov a v jazdnych vlastnostiach co sa tyka sportoveho vnimania. Skor zobere klientelu od A 6 tam je viac nerozhodnych klientov...
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
... nicméně ve srovnání s MB-E s designem ala ocucaný bonbon je to přímo nádhera. Myslím z venku. Interiér nevím nevím...
Avatar - maxi!
maxi!
urcite je to BMW 5? :-!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ale z prvního pohledu se spojily přední světla s maskou, aby vytvořili psi uši a zadní světla opuchly. Nastala nová doba, kdy BMW je usedlejší než MB.
Lio
Nevidiet znak na kapote tak ho od predoslej 5-ky nerozoznam... >😒] >😒] >😒] BMW ma jednu vyhodu... Staci mat stare, lebo vsetky vyzeraju rovnako. Kebyze nevidim posledne tri generacie 5-ky tesne vedla seba a nemam dlhy cas na porovnavanie tak ich nerozoznam.
_MT_
Pokud nerozpoznáš E60, tak to doporučuji návštěvu očního.
Avatar - white label
white label
Souhlas. 😉
Arese
Za mě je jak vnější design, tak i ztvárnění palubky nové pětky naprosto v pohodě. Oproti nevkusnému banánovému Éčku s vysloveně ošklivou palubkou je toto naprostá nádhera i v kabině. Bravo, BMW, pořád umíš děla nadčasově hezká auta a to odlehčení o 100 kg je taky super! 😄 :yes: :yes: :yes:
Avatar - Floyd
Floyd
Jen aby to metrákové odlehčení nebylo na úkor jízdních vlastností. ;-\ ;-\ ;-\ Ale o tom nám jistě zdejší redakční "odborníci" brzy poreferují 😉 😉 😉
Avatar - Well-being
Well-being
to dělají dobře, když něco funguje, nešťourá se do toho ... 😉
Avatar - Zappa
Zappa
neviem presne, ze co mas na mysli - tie problematicke benzinove motory alebo tie praskajuce hlinikove bloky diesel motorov? :-!
Avatar - Well-being
Well-being
Úspěšnost modelu se měří především počtem prodaných kusů v daném segmentu ... 😄
Gvick2
V prodejnosti 5er v daném segmentu docela zaostává za zbytkem D3.
[odkaz]
😄
Avatar - fOE
fOE
Petka je globalni model, zaostava v prodejich i ve svete?
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Dixik2
Zatím to není potvrzené,že tam bude.Prodejci o tom zatím info nemají.Počítal bych s 8.st.ZF.
Arese
Však ten současný 8st. ZF je skvělý a ne nadarmo se říká, že někdy méně je více.. :-!
Dixik2
Je.Jezdil jsem s ním posledním BMW 7 a nemá chybu. :-! :yes:
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Hodnotím nejvyšším počtem. Povedla se.
Elixir
Ziadny prevratny design. Posledna fotka s velkymi svetlami mi trochu pripomina cinske napodobeniny. Dnes je to len za 3.
Avatar - lexi
lexi
nevím proč to začíná být trošku nuda....chybí jim trocha odvahy...celé velké trojce
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
preto ja dnes uz napriklad mam radsej to co predvadza povedzme lexus ... mam rad stavnatejsi dizajn... a kusok aj odvazny ktory na teba nieco aj vyzaruje.... mne sa kedysi bmw pacili... banglovu 5ku povazujem za vrchol dokonalosti v portfoliu bmw ake kedy bolo .. take zaujimave bmw uz dnes nebude.. velka skoda.. uz to dnes vsetko len hodne zvejkaju a dookola lestia .. ta palubka s tym mamutim zastaralym tunelom je u bmw uz snad aspon 10 rokov rovnaka... nejako to zacina stracat stavu... aspon z mojho pohladu... lebo nikomu nic nevnucujem ... za mna zlaty lexus... ktory na mna posobi ozaj stavnato a moderne a tak nejak luxusne .. ako sa na premiovku patri 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nejak sa z tych dnesnych bmw uz pomaly ani neviem vysomarit 😒 ( pridu mi vsetky rovnake a vizualne rovnako sterilne ) ... chyba tomu akasi osobitost a stava.... chyba tomu kusok odvahy... zlate banglove kusky

kde su tie casy ked som sa na nejake to nove bmw ozaj tesil .. dnes? clovek ani nepostrehne ze je nejake nove bawo... ved bodaj by aj ... ked su vsetky uz par rokov stale rovnake aj kasnou aj kabinou ;-\
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
ne. Zlaté časy před Banglem. Stříbrné časy s Banglem. A dnes? Oni snad už ani nov modely nepředstavují, oni už jenom klonují 8-s
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Ak chces nieco ine je tam XF od Jaguaru a samozrejme Lexus tam si uplne odliseny od Made in Germany...a tak to ma byt. JAG bude urcite najvacsi fesak a jazdnymi vlastnostami nezaostane za BMW dokonca nove 3L diesle s 300 konikmi tiez potiahnu slusne. Akurat u JAGu a Lexu musis trosku prehltnut ten interier tam je to trosku horsie ale da sa na to zvyknut...
Avatar - CHerokee
CHerokee
Tak nějak. Designově se 5er na XF nedotáhne, snad se mu přiblíží alespoň jízdně. A heslo dne: víc turb, víc BMW!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Vypadá to jak ... se stalo u BMW špatným zvykem. Další generace je čím dál víc stejná a je to zkrátka další generace z donucení. Ano, morálně dosavadní pětka zastarala, je třeba za každou cenu přijít s novou generací, která bude samozřejmě inteligentnější, bude mít o polovinu víc asistentů a přinejmenším o palec větší... displaye.

Jistě, kotrmelce ve stylu francouzské produkce nejsou zrovna ideálním příkladem, nicméně právě Stuttgart podle mě s novým éčkem dokázal, že to skutečně jde i s německou odměřeností.

Abych tedy nekřivdil pětce, musím uznat, že linie jsou alespoň méně těžkopádné a opticky vůz shodil přebytečná kila. Kdyby takto vypadala dosavadní generace, snad bych i chválil. Ale takto? Ne, E-Classe to dává nové pětce pěkně vyzobat :-! :-!
Avatar - _Karel_
_Karel_
"morálně dosavadní pětka zastarala" - maximálně tak počtem asistentů a velikostí displayů. Kdyby byla minulá generace E-classe tak povedená, jako její tehdejší současnice 5-er, nemusela být nová generace tak výrazně jiná. A přesto pořád ne lepší, než 5-er.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Podstatné je, že nové éčko jasně drží stuttgartskou tvář a přitom dokáže být svébytnou osobitostí, která jednoznačně navazuje na svého předchůdce. Éčko drží kontinuální vývojovou linii, pětka se dostala z kontinuální linie do uzavřeného kruhu :-!
Avatar - _Karel_
_Karel_
5-er jasně drží mnichovskou tvář a přitom je zcela svébytnou osobností, která navazuje na svého předchůdce, drží přitom zcela kontinuální vývojovou linii, daleko víc, než MB-E.
Pouze designový skok je oproti minulé generaci malý, protože dosluhující generace se designově mimořádně, mimořádně povedla. Což se o předešlé generaci MB-E říct nedá, proto logicky větší změna designu.
Smajlík smějící se smajlíku s fajfkou.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
9 z 10 lidí nepozná rozdíl mezi dosavadní a novou generací 5er. Ten desátý se stále snaží najít rozdíl... Tak nějak by se to asi řeklo v reklamštině >😒]
Avatar - _Karel_
_Karel_
No a? Jakému procentu reálných zákazníků to vadí? Já bych byl rád i v případě, že bych vlastnil dosavadní generaci.Neměl bych náhle ze dne na den "nemoderní křáp".
Avatar - Emel
Emel
MB-E se už od W210 hledá. W210 možná dokázala šokovat... no, nevím jak ostatní, ale já se z toho šoku poměrně rychle oklepal a došel k tomu, že se mi to auto nelíbí, z dnešního pohledu je W210 zoufale nemoderní a zastarale vypadá snad i vedle E34. W211 se mi nakonec docela líbila, hlavně kombík, hlavně zezadu... ale 212 už bylo zase tápání (myslím hlavně ten čumák, kdy se sám MB evidentně nedokázal rozhodnout, jestli se mu ta 4 světla líbí nebo ne).

F10 je dokonalým spojením legendární E39 jakožto vrcholem preBangle éry a E60, takže 5er teď může klidně chvíli cizelovat... ale rozdíl musí poznat každý, zejm. zepředu.

PS: bůh chraň Octavii před světly z W212
Avatar - _Karel_
_Karel_
:yes: poslední majstrštyky MB na poli těchto limuzín byly W124 a W126 - i bez jakéhokoliv sentimentu dodnes úžasní fešáci.
Vasut1974
etsi potiz bych videl v tom ze 9+ lidi nepozna rozdil mezi Ceckem a Eckem ....
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Stejně jako mezi trojkou a pětkou, A4 a A6...
Vasut1974
z tyhle trojice je BMW od sebe nejdal a Mercedes je vicemene uplne stejnej. Audi se zu probralo z let, kdy vsechno vypadalo uplne stenje.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tak u Audi bych souhlasil, ale nerozeznat 3-er a 5-er, to musí být člověk lama.
_MT_
Tak pak taktéž potřebují k očnímu. Rozdíly jsou jasně vidět a pro mé oči rozhodně ne vždy k lepšímu. F10 byla opravdu hodně povedená. Předek v mých očích slabší, ale ten zadek... ten zadek, pořád se za ním klidně otočím.
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Otazka vkusu... Ludia si nekupuju MB len pre design tak ako si nekupuju Tag Heurer koli funkciam ved aj Citizen Eco Drive za 500 Euri ma ovela viac uzitocnych funkcii ako ake kolvek Svicarske hodinky. Tak ako MB tak aj BMW alebo Audi nebudu spatit a robit hanbu na ziadnom parkovisku a kedze ceny maju velmi podobne dnes je to uplne jedno v ktorom aute sa budes vozit 3 - 4 roky...
_MT_
Záleží, jaké funkce člověk využívá. Nevím například o japonských hodinkách, které by měly bóji, kterou dokáží lokalizovat satelity, takže může být vypravena záchranná mise (není marné mít zálohu vždy s sebou). Nic proti japonským hodinkám, opravdu umí například rozumné hodinky pro každodenní použití (solární nabíjení, řízení rádiem atd.).
_MT_
Jinak máš pravdu, tahle auta se normálně nekupují jen pro design. Nicméně minulá generace E byla pro mne vzhledově nepřijatelná. A nedokázala to vyvážit ničím jiným.
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
To je subjektivne a samozrejme ze najvacsi fesak v tejto triede je Jaguar XF tiez na nom mam dost odjazdene. . Predosle alebo aj nove E nie je po dizajnovej stranke najvacsi krasavec v triede... To auto ta vtiahne do seba az neskor po odjazdeny par tisic km. Je to proste Mercedes a dalej sa to okrem tychto for ani neriesi. Ak si kupis aj najlacnejsie TAG Heuer za nej 1000 Euri a budu ukazovat len cas a datum ani to nevadi je to znackovy Swiss made a to sa rata aj ked bude design ako stare Primky....
_MT_
Jo, XF se mi líbilo. A jezdí dobře. Ale v interiéru jsem spokojený nebyl (hlavně ten palubní systém). Větší slabost jsem měl pro F10, i když bez chyb nebyla.

S tím moc nesouhlasím. Dokáži ocenit, když si někdo koupí zajímavé hodinky. Každý hlupák si může koupit Rolex. Je to očividná volba, všichni tu značku znají a neukazuje to jakoukoli znalost. Pokud někdo jen koupí značku a nepovede se mu náhodou trefit do něčeho zajímavého, tak mu to u mne nijak nepomůže, může to být i naopak, kdyby koupil opravdu špatně (z mého pohledu). A spodní patra švýcarské produkce nebývají nic extra. Nic proti jednoduchým hodinkám, mám rád elegantní kousky a kolikrát jsem si říkal, že by bylo lepší, kdyby ani datum neukazovaly. To nemá co dělat s kvalitou. Ale strojek, zpracování ciferníku, náramku atp., o to jde.

To je podobné jako s tím tvým oblekem Hugo Boss. Ano, pokud člověku opravdu sedne, proč ne. Ale většina jejich produkce není nijak kvalitní. A pokud to člověku navíc nesedí, vypadá akorát jako šašek.

Pomůže leda tak to, že tomu ostatní kolikrát nerozumí o nic víc. 😄