Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Blue Sun
Že by tahle kombinace prostě nebyla sportovní vůz, ale městské auto? Proč pořád máte v té bulvární redakci takové nutkání tlačit všechna auta do dynamiky a rychlosti?
Asi byste se měli naučit řídit v běžném provozu...
Asi byste se měli naučit řídit v běžném provozu...
lebo su to hravi soferi a proste im to neda...a ked uz to vyskusaju, tak to treba spomenut. Rovnako ako ostrejsia jazda hovori nieco o konstrukcii auta pripadne informuje o tom, ze s tymto autom sa bezny sofer pravdepodobne nedostane k limitu auta skor ako k svojmu limitu. kazdy kto sa obzera po takomto aute si tam najde dolezite informacie, takze nemyslim, ze je na mieste taketo utocenie na redakciu...odvolavanie sa na Roomster nechapem, je naozaj nutne na tejto stranke neustale odkazovat na nejaku skodu, aby citatel mal predstavu o aky typ auta ide ? inak recenzia je fajn...
Souhlas, proc u aut primarne urcenych do mesta nekdo resi dynamiku. Mozna tak rozjezd a tam ten CVT automat funguje OK, na krizovatce bude rychly, ale stejne neni moc duvod. Mesta jsou preplnena a neni kam spechat, mozna by bylo lepsi resit u mestkach aut brzdy >:D
Přijde mi ta diskuze zbytečně vyhrocená. V článku zaznělo vše, co zaznít mělo - auto je opravdu dost letargické, zejména v porovnání s ostatními malými automatovými auty. Třeba nedávno testovaný Logan MCV v 0.9 Turbo je proti Jazzu výrazně svižnější. Současně zaznělo, že ve městě je dynamika dostatečná. Samozřejmě pokud někdo hledá čistě městské auto a potřebuje i trochu univerzálnosti, je Jazz jedním z nejlepších kandidátů a i CVT je pro tento režim ideální kvůli absenci cukání.
Problém je, že jde dynamika kvapem do háje při zatížení. Pro zajímavost - CR-V 2.0 5AT má ještě horší stovku, než Jazz, ale se svým točivým momentem zvládne jízdu ve dvou či ve čtyřech bez větších problémů. Ostatně i HR-V tohle vcelku zvládá, ale Jazz je prostě slabý, což je trošku škoda, s ohledem na to, o jak prostorné auto jde. A mrzí to dvojnásob s ohledem na kvality podvozku...
Problém je, že jde dynamika kvapem do háje při zatížení. Pro zajímavost - CR-V 2.0 5AT má ještě horší stovku, než Jazz, ale se svým točivým momentem zvládne jízdu ve dvou či ve čtyřech bez větších problémů. Ostatně i HR-V tohle vcelku zvládá, ale Jazz je prostě slabý, což je trošku škoda, s ohledem na to, o jak prostorné auto jde. A mrzí to dvojnásob s ohledem na kvality podvozku...
Hm, co bych pak asi řekl o svém autě... že se ani nemělo nikdy vyrábět, když má zrychlení za 14,3 sekundy a je to atmosférická dvanáctistovka? Za tím, co jsem napsal, si vcelku stojím...
Co bylo dobré před lety, nemusí nyní stačit. Dvanáctistovka se stovkou za 14,3 s nebo třeba parní stroj... ;-)
Reálna akcelerácia z križovatky je v bežných situáciách 15-20 sekúnd z 0 na 50 km/h. Čo riešite? V prom rade by ste sa mali zaoberať kvalitou svojej práce a úrovňou testov a článkov na ACZ. S takým množstvom kritiky a ostrých reakcií voči redakcii sa človek nikde inde na nete nestretne. Na ACZ, keď chce človek naozaj niečo vedieť o autách, tak číta radšej diskusie. Píšu tam často informovanejší a fundovanejší odborníci ako celá vaša bulvárna redakcia dokopy... :*)
mikinko
Mohli by ste potom niekedy snáď porovnať cvt v Jazze a v Balene? Rozdiely budú asi dané typom karoserie ale motoricky obe malé motory, cvt, mestské autá...
Inak k dynamike - vlasním Punto speedgear - cvt, má to 59kW, papierovo ešte slabšie ako Jazz a vôbec mi dynamika nechýba povedal by som v meste to jazdí famozne - je to ľahké autíčko... takže neviem ako vnímať vaše hodnotenie... ale šak vyskúšame v salone a uvidíme... možno to bude tým že nato aby to zrýchlilo za 12s treba autu doslova šliapať na krk čo k takému vozítku nepatí?
Inak k dynamike - vlasním Punto speedgear - cvt, má to 59kW, papierovo ešte slabšie ako Jazz a vôbec mi dynamika nechýba povedal by som v meste to jazdí famozne - je to ľahké autíčko... takže neviem ako vnímať vaše hodnotenie... ale šak vyskúšame v salone a uvidíme... možno to bude tým že nato aby to zrýchlilo za 12s treba autu doslova šliapať na krk čo k takému vozítku nepatí?
Kazdy vnima dynamiku jinak. Ale jak rikas, moc se mi to take nezda, kor kdyz motor s CVT jde hned do otacek k max. vykonu, takze to proste jet musi a dle meho docela slusne. Je ale fakt, ze to proste podle Civica Type-R asi moc nejede >:D
mám aj Tino s CVT, oproti Punto je papierovo rozdiel pod 1 sec. ale reálne je lenivejšie hlavne mimo Sport modu - asi tam hraje úlohu váha... uvidíme... Jazz a Baleno mám v hľadáčiku... Baleno je skôr klasika športovejší look a nízka váha, Jazz sa mi páči variabilitou a priestorom...
Jopino
zase až taková katastrofa to není
[odkaz]
Do města, kde tohle auto právem patří, bude výbornou volbou. Však to v testu taky "konečně" zmiňují. Jenže ta cena je pro "běžného zákazníka" této kategorie vozidla těžko stravitelná. - 50.000 nebo - 70.000 Kč by vypadalo v ceníku docela dobře. Díval jsem se na konkurenční slovenský web, testovali Jazze s manuálem, kde vyzdvihovali jednu z největších výhod auta (krom prostoru), a to spotřebu paliva, jenž byla neskutečně nízká. V podstatě jezdit mezi 4-5 l/100 km s benzínem je docela fajn. Na důchod bych si tohle auto dokázal docela dobře představit ve své garáži :-) :yes:
[odkaz]
Do města, kde tohle auto právem patří, bude výbornou volbou. Však to v testu taky "konečně" zmiňují. Jenže ta cena je pro "běžného zákazníka" této kategorie vozidla těžko stravitelná. - 50.000 nebo - 70.000 Kč by vypadalo v ceníku docela dobře. Díval jsem se na konkurenční slovenský web, testovali Jazze s manuálem, kde vyzdvihovali jednu z největších výhod auta (krom prostoru), a to spotřebu paliva, jenž byla neskutečně nízká. V podstatě jezdit mezi 4-5 l/100 km s benzínem je docela fajn. Na důchod bych si tohle auto dokázal docela dobře představit ve své garáži :-) :yes:
no tak to porovnaj s fiestou 1.0 powershift... vykon v kw je podobny..
[odkaz]
[odkaz]
Ano, zrychlení je lepší, pohon je asi i vhodnější na "sportovnější svezení, proč ne. Ale Máš tam ale turbem dopovaný tříválec, a to se mi zase jako záruka trvanlivosti moc nepozdává. Nebudu pak dále hodnotit titěrný interiér malé, ač jízdně povedené, Fiesty.
Jak jsem psal výše, tohle auto, avšak s manuálem bych ve věku 65+ klidně bral. Na popojížďky po doktorech, výlety na hřbitov a po okolí, proč ne :-)
Jak jsem psal výše, tohle auto, avšak s manuálem bych ve věku 65+ klidně bral. Na popojížďky po doktorech, výlety na hřbitov a po okolí, proč ne :-)
Na "výlety na cintorín" >:-[] nepotrebuje dôchodca 102 koní, na to stačí aj litrový atmo trojvalec.
ale když je ten důchodce třeba ještě duchem mladý? A chce se třeba spolehlivé auto, ještě se trošku občas pokochat 7,000 ot/min, aby mu o toho nevyskočil tříválec z pod kapoty? :-)
Občas tu máme aj dôchodcov co si kúpia M140i >:D
Zase pár koníkov navrch poteší, nie? Nakoniec k dispozícii sú len pri určitých otáčkach, teda najmä pri atmosfére trošku nad bežne používaným spektrom, takže využívaný výkon je výrazne nižší ako deklarované maximum...
webpaja
Jak z pěkně točivého motoru udělat lenochoda, co obtěžuje hlukem a dokáže bezpečně předjet leda plně naloženou V3S? Dejte mu CVT!
Připadá mi, že japonci zcela rezignovali na jakýkoliv vývoj automatických převodovek a uchýlili se k variátoru, který až na vyjímky přináší monotónní jekot vytáčeného motoru, bez pocitu zrychlení.
Jestli má vůz navíc příjemné ovládání a dokáže bez problémů zvládnout i ostřejší manévry, je to dvakrát škoda.
Připadá mi, že japonci zcela rezignovali na jakýkoliv vývoj automatických převodovek a uchýlili se k variátoru, který až na vyjímky přináší monotónní jekot vytáčeného motoru, bez pocitu zrychlení.
Jestli má vůz navíc příjemné ovládání a dokáže bez problémů zvládnout i ostřejší manévry, je to dvakrát škoda.
suhlasim..ja som si vyberal male auto do mesta s automatom a jedina rozumna alternativa je dvojspojka.. ci uz DSG alebo powershift ...
DSG do města, rozumná alternativa?
nejaky dovod preco nie...? :-)
uživatelsky i co se výdrže týče je "měničová" převodovka určitě vhodnější do města, než DSG. Nemám to ze své hlavy, převodovky nerepasuji, to ti druzí ;-)
no pokial viem CVT je na tom co sa tyka vydrze najhorsie.
položil jsi mi otázku a já Ti na ni odpověděl, CVT tu neobhajuji. Ve svém autě bych, když už by to muselo být, chtěl HDM a nic jiného :yes:
jasne to chapem... na druhej strane HDM u malych aut proste nenajdes... takze logicky musis vyberat z toho co je :-)
Souhlas, tak proto u malé Hondy, když se tu pod jejím článkem o ní bavíme, a pokud budu mít všechny končetiny, vždy manuál ;-) Jdu googlit, nabídku automobilek a jejich převodovek, snad nějaký HDM u subcompactu najdu :-)
pokial si pamatam ked som vyberal swift mal nejaky 4stupnovy automat ( je otazka co to je zac ) ... roboty som vylucil samozrejme a inak zostali len dvojspojky + CVT..
Swišť má HDM, Mazdy mají HDM. Samozřejmě Mini, ale to je trochu jiná cenová. To je jen to, co mě teď napadlo, možná se ještě něco najde.
HDM je drahá, proto je spíše v drahých autech, a proto se "nehodí" do městského autíčka. ;-)
Přiznám se, že ceny jsem nesledoval, a subjektivně jsem to viděl spíše opačně, nejdražší DSG, pak HDM a pak CVT - na chvostu robot :-|
Proč by pak automobilky dvouspojky používaly a to právě v levnějších modelech? Nejsou charita. Může být dražší, ale ne o moc. A svou cenu musí být schopna vykompenzovat nižší spotřebou a lepší prodejností. O to tu z části (a podle mne značné) jde, v EU se HDM automatům dříve moc nevedlo. A ty špičkové jsou prostě drahé (a žádný z nich není určený napříč). CVT pak také nejsou nutně levné, například multitronic nebyl (také se musel prát i s relativně silnými diesely).
My sme manželke vybrali a kúpili manuál. Moja žena jazdí a radí rada, nejazdí lebo musí, ale jazdí lebo chce. >:D Navyše nebývame ani v Prahe ani v Bratislave, ale v Prešove, kde ten automat až taký veľký zmysel mne nedáva.
v presove mozes preboha chodit vsade aj peso ;)
V Prešove že automat nedáva zmysel keď v kolonach stráviš kľudne hodiny? snáď nemyslíš vážne čo píšeš...
Hovoríme o tom istom meste? >:D Uznávam, že v špičke je to občas o hubu, ale moja žena v špičke často nejazdí, takže v kolónach hodiny netrávi.
nehnevaj sa posledné dni som pár krát Preošv zažil... a ak to porovnám roky čo som tam žil tak je to ešte horšie.... krokom... krokom a ešte raz krokom.... ráno, poobede aj večer... a teraz čo tam stavajú katastrofa.. nikdy už bez automatu...
ja sa vôbec nehnevám, ja sám cítim, že tá naša doprava ide od zlého k horšiemu, ale zopakujem mimo š***ek to nie je žiadna tragédia. Keď človek vie, resp. môže sa vyhnúť niektorým neuralgickým bodom, tak sa to dá v pohode aj bez automatu. >:D
mám niečo s cvt odjazdené a je to presne tá správna prevodovka - automat do malého auta a mesta.... komfortom, váhou, jednoduchosťou... spoľahlivosť? 150 000km mám overené bez problémov a koľko treba takému autu? tie nie sú stavané na 600 000km
Nie som si isty ci to pan recenzent dobre otestoval. Nakolko to CVT sa sprava inac pri manualnom radeni v D rezime a inac pri manualnom radeni v sport rezime. V D rezime naozaj prevodovka povazuje manualne zvoleny stupen len za akysi orientacny bod, ale v S rezime je tvrdych 7 stupnov, s ktorymi sa da v pohode jazdit aj dynamicky a prevodovka drzi zaradeny kvalt, nemeni ho a ani neprejde do automatickeho rezimu s vynimkou zastavenia. Ci preradi pri obmedzovaci som este neskusal, nakolko auto je nove.
Správně napsáno: "bez POCITU zrychlení". Ten pocit zrychlení tam sice chybí, ale to zrychlení tam je. A s manuálním řežimem řazení nikdy nebudeš mít lepší zrychlení, jen tam bude ten pocit narůstající dynamiky a "cuknutí" při přeřazení.
CVT není převodovka na závodění, ale na klidnou jízdů a do města je to ideál, se silnějším motorem i na dálnici.
Přesto by mě zajímalo, jak by to dnes vypadalo, kdyby v r. 1993 nezakázali CVT v F1 z obavy, že deklasuje veškerou konkurenci. Třeba by dnes CVT bylo synonymem sportovní převodovky :-).
CVT není převodovka na závodění, ale na klidnou jízdů a do města je to ideál, se silnějším motorem i na dálnici.
Přesto by mě zajímalo, jak by to dnes vypadalo, kdyby v r. 1993 nezakázali CVT v F1 z obavy, že deklasuje veškerou konkurenci. Třeba by dnes CVT bylo synonymem sportovní převodovky :-).
No ja Ti neviem, auto má vyše 100 koní, ide o malé a ľahké autíčko, tam by som očakával zrýchlenie podstatne lepšie, nie 12s. Porovnateľné subkompakty zrýchľujú podstatne lepšie, a to častokrát so slabším motorom (Polo 1,2 66 kW DSG). Určite väčšina ide na margo CVT, ale ani bez neho to nie je to, čo by človek očakával od takej porcie výkonu v malom aute.
Iste, ten motor postačuje na kľudnú jazdu po meste, ale na to potom v subkompakte nepotrebujem 102-koňový motor.
Iste, ten motor postačuje na kľudnú jazdu po meste, ale na to potom v subkompakte nepotrebujem 102-koňový motor.
Polo není porovnatelné. Spíš, když už, Fabia combi, protože jde především o hmotnost. V druhé řadě pak také o čelní profil, který má malé MPV prostě větší... A pak, když vezmu rozdíl teoretických 11 sekund ve Fabii (které v praxi nikdo zopakovat neumí) a reálných 12 sekund Jazzu (viz video), už to najednou takový rozdíl není.
A jestli je dvanáct sekund pro někoho zrychlení, že "nepředjede ani naloženou V3S", ať dotyčný vrátí papíry.
A jestli je dvanáct sekund pro někoho zrychlení, že "nepředjede ani naloženou V3S", ať dotyčný vrátí papíry.
OK, keď subkompakty nie sú porovnateľné, tu máš kompakt so 77 kW motorom (+2 kW): stovka (GPS) za 10,7s (tacho stovka okolo 9, pričom to video s Jazzom za 12s bolo tiež len tacho): [odkaz]
Skrátka keď aj známy japanofil a člen Honda clubu Fokt napíše, že Jazz 1,3 CVT je zúfalo pomalý, tak to tak zrejme bude.
Skrátka keď aj známy japanofil a člen Honda clubu Fokt napíše, že Jazz 1,3 CVT je zúfalo pomalý, tak to tak zrejme bude.
Zoufale pomalé by bylo za patnáct, ne za dvanáct sekund, panejo... Fakt mám pocit, že spousta lidí ztrácí schopnost řídit rozumně auto. Ale nic... je mi to fuk.
Spousta lidí se řídí parametrem 0-100, který není vševypovídající. Za poslední roky jsem vyzkoušel Priusy, Subaru XV nebo 2,0TDI MultiT.
Všechna dojednoho byla tragédie. U tohoto Jazzu testovanýho ještě navíc Kingem to bude tragédie nadruhou a slepé obhajování to nezachrání.
Všechna dojednoho byla tragédie. U tohoto Jazzu testovanýho ještě navíc Kingem to bude tragédie nadruhou a slepé obhajování to nezachrání.
A čo keď to bol zámer tvorcov? Čo keď chceli práve ležérne pohodlné autíčko s príjemnou neagresívnou charakteristikou? Kto chce jazdiť svižne alebo "športovo", nevezme si CVT...
Kolik jsi s CVTnajezdil? Otravný zvuk při jakémkoliv zrychlení naprosto nefungující u přeplňovaných motorů, jelikož neumí sledovat špičky výkonu. Letargie, tragédie.
Vem na vědomí, že požaduješ od auta zjevně něco víc, než běžná většina. Ty (pokud nejsem dlouhodobě slepý) posuzuješ jízdní vlastnosti měřítkem sportovní jízdy.
Nic proti tomu, ale asi to není obecné měřítko pro všechny. Já byl třeba s CVT v A4 s přeplňovaným 1,8TSI i 1,9TDI jízdně i dynamicky spokojený. Uznávám horší (hlasitější) zvuk samotné převodovky.
Nic proti tomu, ale asi to není obecné měřítko pro všechny. Já byl třeba s CVT v A4 s přeplňovaným 1,8TSI i 1,9TDI jízdně i dynamicky spokojený. Uznávám horší (hlasitější) zvuk samotné převodovky.
Vůbec ne...nicméně auto, které bez problémů snese dynamičtější požadavky, je obvykle lepší než konkurence ve všem (tedy i v jízdě do 50% schopností). Neříkám, že CVT nefunguje obecně, spíš o tom, že ve většině případů je klasický automat nebo dvouspojka při jízdě lepší. Jinak mě třeba "mulťák" nikdy nezklamal spolehlivostí.
Mě osobně přijde CVT pro malé auto do města jako dobré řešení. Při jízdě mimo město se sice projeví neduhy, o kterých píšeš, ale tahle auta stráví dost často většinu svého života popojížděním po městě a tam člověk ocení plynulost.
Souhlasím. Tato japonská kuželovitá tvrdohlavost již odradila minimálně jednoho zákazníka u nejednoho dealera japonských značek. Máte někdo ponětí proč? Proč ne například jednoduchý HDM do (relativně) levného a jednoduchého vozu? Nepřijde mi, že by CVT byla levnější než HDM a že by ušetřila pohonné hmoty lépe, než HDM...
lebo klasický automat je pre malé auto kravina - cvt je ľahké, jednoduché,lacné.... ak chceš 5st. hdmi bude to o kus drahšie, bude treba silnejší motor a si kde ? Na vyššej cene čo by už vôbec nebolo akceptovateľné
Nonsens
jazvec má prehnanú cenu, preto sa stretáva s kritikou. Ak mám dať 15 e klackov, tak si rozmyslím, či to má byť lenivé a jedinou výhodou variabilita a médžik sic. Chýbajú argumenty proti cliu alebo vyššie trebars golfu. Ak je to len mestské auto a tam stačí mierna dynamika, tak nech si nepýtajú majland. Jazvec proste nedokáže obhájiť cenu a preto sa predáva ako sa predáva.
on si tu cenu ale dokáže obhájit, ale tu česko-slovenskou. Jazz (Fit) je velmi dobře prodávané auto mimo náš region. Tady to ta cena, vzhledem ke kupní síle, doslova zabíjí.
má prakticky cenu civic, ale ťažko sa mi hľadajú argumenty pre jaz oproti civic
souhlasím s Tebou, to bez debat. Civic 1,4 je v Comfortu de facto za stejnou cenu, co Jazz ve výbavě Trend, tedy kolem 360.000 Kč. Ale když přihodíš 10.000 Kč, máš výbavový stupeň Comfort i u Jazze, a ten je výbavově jinde, než ten Civic.
Prodeje po celém světě ukazují, že i ten prcek Jazz dokáže zdárně suplovat rodinný vůz pro mladé, či starší páry, kde už Civic právě na prodejích kanibalizovat nemůže, třeba k vůli toho UFO designu, nebo je že je třeba už půdorysně větší... Těžko říct. A´T tak, nebo tak, prodává se, mimo tento region, docela slušně ;-) My to tu máme v docela dost věcech, trochu jinak :yes:
Prodeje po celém světě ukazují, že i ten prcek Jazz dokáže zdárně suplovat rodinný vůz pro mladé, či starší páry, kde už Civic právě na prodejích kanibalizovat nemůže, třeba k vůli toho UFO designu, nebo je že je třeba už půdorysně větší... Těžko říct. A´T tak, nebo tak, prodává se, mimo tento region, docela slušně ;-) My to tu máme v docela dost věcech, trochu jinak :yes:
Já tedy Civic 1.4 nikdy neřídil, ale jeden argument pro Jazz by tu byl - (+-) stejný motor, ale 150 kg navíc...
jazz je v priemere hodne drahy suhlas... fakticky sa pohybuje v cenach meganu alebo ceedu a to su o triedu vyssie posadene vozy.... mne by sa jazz s manualom pacil.. motor je parada... aj priestor aj dizajn ale je proste pridrahy takze u mna vypadol vlastne uz skor ako som o nom vobec zacal nieco zistovat... dat 14-15 tisic za male auto je teda aspon pre mna nemyslitelne ... kedze to uz mozes mat ASX 1,6 ktore bude aj motoricky aj priestorom uplne inde... ale asi aj preto novy jazz stretnem tak raz dvakrat za polrok... viackrat ozaj nie ;-\
najkrajsi bol podla mna ten prvy jazz ... aj najdostupnejsi...
najkrajsi bol podla mna ten prvy jazz ... aj najdostupnejsi...
mikinko
Hej tak poďme... jazz stojí skoro čo megan, ten vybavený stojí skoro toľko čo Passat a ten plne vybavený stojí skoro čo....
ja si auto kupujem podľa svojich potrieb a nie podľa toho koľko metrov dostanem za 1000E... do mesta si kúpim ako druhé auto malého jazza lebo dostanem slušný priestor, slušnú spoľahlivosť a hlavne ľahko sa motám mestom.... načo by mi bol ako druhé auto do rodiny nejaký megan...
ja si auto kupujem podľa svojich potrieb a nie podľa toho koľko metrov dostanem za 1000E... do mesta si kúpim ako druhé auto malého jazza lebo dostanem slušný priestor, slušnú spoľahlivosť a hlavne ľahko sa motám mestom.... načo by mi bol ako druhé auto do rodiny nejaký megan...
Jopino
ještě jsem se z nudy díval na tubko a našel tam tohle
[odkaz]
jde o test maximálky hybridní verze Jazzu (Fit). Tam to CTV řadí v přednastavených stupních a je to uživatelsky určitě příjemnější, než to držet v akceleraci stále kolem 6.000 otáček. Vím, agregát posílený elektromotorem má jiný točivý moment, ale přesto toto se mi líbí fakt více.
[odkaz]
jde o test maximálky hybridní verze Jazzu (Fit). Tam to CTV řadí v přednastavených stupních a je to uživatelsky určitě příjemnější, než to držet v akceleraci stále kolem 6.000 otáček. Vím, agregát posílený elektromotorem má jiný točivý moment, ale přesto toto se mi líbí fakt více.
TeeJay
Vidím to úplně stejně, papírově je Jazz a Jazz CVT minimální rozdíl, realita je ale velmi odlišná. Jazz CVT bychom nechtěli, ani já, ani žena. Ale každý máme jiné požadavky a potřeby, někomu to vyhovovat může. Podle mě je ale Jazz CVT taková "nehonda" - žádná Honda by neměla mít tak tristní dynamiku, bez ohledu na to, kdo a jak ji používá.
d_arrow
Dynamika je s CVT slabsia len v D rezime a automatickom radeni. V S rezime a s manualnym radenim je dynamika uplne v poriadku. Ked to clovek da do S a zmeni stupen radenia na volante tak ma 7 pevnych a kratkych kvaltov, pricom prevodovka ich drzi a vobec si ich nemeni tak ako je to uvedene v teste (to plati len pre D rezim). To auto vobec nie je lenive, 75 KW na 1.1 tony hmotnosti s tocivym motorom je uplne v pohode, len to treba kus vediet.
Arese
Nikdo nemůže popřít, že v segmentu B je nový Jazz opět o dost jinde než zbylí konkurenti. To sice ospravedlňuje jeho vysokou cenu, ale Evropani nejsou Japonci, tj. tak mimořádnou prostornost a variabilitu nabízenou na tak malém půdorysu většinou nedocení, protože si za stejné peníze klidně můžou koupit o třídu větší auto. :-!
P.S. Vnější design nové generace Jazzu je podle mně méně líbivý, než u předchůdce.
P.S. Vnější design nové generace Jazzu je podle mně méně líbivý, než u předchůdce.
PS - FYI Modus bol blamaz, prva Meriva A mala cez milion redanych kusov, kym Roomster tretinu jej predaja....