Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Ojetý Peugeot 207: Potěší, ale i zklame

12 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Za studena chcípá, po přidání plynu se motor jakoby zalkne, takže auto škubne. Nejede to a žere. Auto ale vypadá líp než současná generace.
jam2015
Tak s ňou choď konečne do servisu a nefrfli.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Kamard tohle koupili, řikal jsem jim, neberte to, žere a nejede.... za 3 měsíce už prodávají >😁
ericn
Jo, 1.4 54kW je chcíplá, měli koupit buď 1.4 65kW nebo VTi 😉
onetwo
Jen bych opravil autora, že verze RC měla jen "pětikvalt" a dělala se i ve variantě SW. Označení GTI se použivalo pro britský a švýcarský trh.
Avatar - Flai
Flai
přes 8 let staré auto,tradiční nájezd těsně pod sto tisíc a cena 135 tisíc korun,není to přehnané ?
Avatar - LuCZiano
LuCZiano
Mám tohle auto v kombíku v "teréním" bodykitu Outdoor. Motor mám ten tolik proklínaný 1.6HDi v tý nejhorší možný variantě tj. 16v, 80kw a má filtrpevných částic - a světe div se, jezdím bez závad. Na to, že to auto má 183tis km, tak jsme řešil pouze 2 věci. Někdy kolem 130tis mi prosakovala olejová vana a teď nedávno tj. kolem 180tis km mi praskla hadice k turbu, tkzv. buřtík. Jinak nic.
Ano, musel jsem dělat brzdy, oleje, filtry, měnit baterku, táhla na předních kolech, ale to není závada, to bych měnil kdekoliv.
Tankuju jen u eurooilu naftu bez biosložky, ke každýmu tankování přidávám aditiva, a olej nechávám měnit v autorizovaným servisu, kde ví, že se musí nechat vykapat i sedliny, to je celá alchymie bezproblémového chodu.
Máme v rodině 5 aut skupiny PSA a všechny mají motor 1.6hdi. Některé jsou od nova, některé jsou koupené jako ojeté a všechny jezdí bez problémů na motoru.
ericn
Jo mám doma také očerňovaný motor 1.4VTi v P207 se 130tis km a nic mimo běžné údržby s ním nebylo. U Peugeotu jsem prošel i servisní historii. Je to velmi příjemné malé auto se slušným vnitřním prostorem, živým motorem, rozumnou spotřebou a zajímavým designem - mám FL verzi z roku 2011. Vytýkám mu jen 2 věci - slabší 5ti kvalt a nemá rád "roletu" na silnici, zvlášť zadní náprava 😉
jam2015
My sme mali vo firme tieto modely. 1.4 8v fakt neťahá, lebo kvôli bezpečnosti sú P207 ťažké a 1.4VTi žrali olej ako smädné ťavy. Ináč, komfort a priestor OK.
ericn
Tak takovou zkusenost nemam, auto mam 3/4 roku a nedolival jsem ani kapku 😉
Anonym
Spotřebu to mělo dobrou při tempomatu na 110km/h se dalo jet Praha-Ostrava 5,3l/100. Ale ta spolehlivost. Ale víc jak 150km/h to nejelo.
V záruce čidlo teploty motoru v pr..., prý prasklá e😜anzní nádoba v pr.. po záruce se zjistilo, že to je těsnění pod hlavou.

Po záruce a 50tkm. Čidlo teploty motoru v pr..., Těsnění pod hlavou v pr...,Rozvodový řemen v pr.., spojkový válec v pr...., termostat v pr...,ukazovalo to sem tam chybu spalování.
Začaly se ozývat čepy a ložiska. Opravil jsem akorát těsnění pod hlavou. Zbytek zalepil a auto šlo z domu mělo 75tkm a 3 roky stáří. 😐 😐 😐 😐 ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ 😒
Ma007
Mám 1,4 VTi od novoty. Auto má teraz 8 rokov v 173tkm.
Menil som 1x tlmiče, 1x kotúče, 2x brzdové platničky, 1x pakne, 3x čidlo teploty motora, 3x zapalovacie sviečky, 1x obe lambdy, 1x vlnovec na výfuku, 1x komplet výfuk, 1x výmena oleja v prevodovke (prevencia na moju žiadosť)

K servisu v podstate nemám výtky, jediné čo mi vadí, že motor od novoty žerie olej a čím ďalej tým viac.

Ložiská, čapy, tyčky stabilizátoru sú pôvodné.