Ojetiny
KANKUNEN
0
Za studena chcípá, po přidání plynu se motor jakoby zalkne, takže auto škubne. Nejede to a žere. Auto ale vypadá líp než současná generace.
jam2015
0
Tak s ňou choď konečne do servisu a nefrfli.
Ozzman
0
Kamard tohle koupili, řikal jsem jim, neberte to, žere a nejede.... za 3 měsíce už prodávají >😁
ericn
0
Jo, 1.4 54kW je chcíplá, měli koupit buď 1.4 65kW nebo VTi 😉
Jen bych opravil autora, že verze RC měla jen "pětikvalt" a dělala se i ve variantě SW. Označení GTI se použivalo pro britský a švýcarský trh.
přes 8 let staré auto,tradiční nájezd těsně pod sto tisíc a cena 135 tisíc korun,není to přehnané ?
Mám tohle auto v kombíku v "teréním" bodykitu Outdoor. Motor mám ten tolik proklínaný 1.6HDi v tý nejhorší možný variantě tj. 16v, 80kw a má filtrpevných částic - a světe div se, jezdím bez závad. Na to, že to auto má 183tis km, tak jsme řešil pouze 2 věci. Někdy kolem 130tis mi prosakovala olejová vana a teď nedávno tj. kolem 180tis km mi praskla hadice k turbu, tkzv. buřtík. Jinak nic.
Ano, musel jsem dělat brzdy, oleje, filtry, měnit baterku, táhla na předních kolech, ale to není závada, to bych měnil kdekoliv.
Tankuju jen u eurooilu naftu bez biosložky, ke každýmu tankování přidávám aditiva, a olej nechávám měnit v autorizovaným servisu, kde ví, že se musí nechat vykapat i sedliny, to je celá alchymie bezproblémového chodu.
Máme v rodině 5 aut skupiny PSA a všechny mají motor 1.6hdi. Některé jsou od nova, některé jsou koupené jako ojeté a všechny jezdí bez problémů na motoru.
Ano, musel jsem dělat brzdy, oleje, filtry, měnit baterku, táhla na předních kolech, ale to není závada, to bych měnil kdekoliv.
Tankuju jen u eurooilu naftu bez biosložky, ke každýmu tankování přidávám aditiva, a olej nechávám měnit v autorizovaným servisu, kde ví, že se musí nechat vykapat i sedliny, to je celá alchymie bezproblémového chodu.
Máme v rodině 5 aut skupiny PSA a všechny mají motor 1.6hdi. Některé jsou od nova, některé jsou koupené jako ojeté a všechny jezdí bez problémů na motoru.
Jo mám doma také očerňovaný motor 1.4VTi v P207 se 130tis km a nic mimo běžné údržby s ním nebylo. U Peugeotu jsem prošel i servisní historii. Je to velmi příjemné malé auto se slušným vnitřním prostorem, živým motorem, rozumnou spotřebou a zajímavým designem - mám FL verzi z roku 2011. Vytýkám mu jen 2 věci - slabší 5ti kvalt a nemá rád "roletu" na silnici, zvlášť zadní náprava 😉
Spotřebu to mělo dobrou při tempomatu na 110km/h se dalo jet Praha-Ostrava 5,3l/100. Ale ta spolehlivost. Ale víc jak 150km/h to nejelo.
V záruce čidlo teploty motoru v pr..., prý prasklá e😜anzní nádoba v pr.. po záruce se zjistilo, že to je těsnění pod hlavou.
Po záruce a 50tkm. Čidlo teploty motoru v pr..., Těsnění pod hlavou v pr...,Rozvodový řemen v pr.., spojkový válec v pr...., termostat v pr...,ukazovalo to sem tam chybu spalování.
Začaly se ozývat čepy a ložiska. Opravil jsem akorát těsnění pod hlavou. Zbytek zalepil a auto šlo z domu mělo 75tkm a 3 roky stáří. 😐 😐 😐 😐 ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ 😒
V záruce čidlo teploty motoru v pr..., prý prasklá e😜anzní nádoba v pr.. po záruce se zjistilo, že to je těsnění pod hlavou.
Po záruce a 50tkm. Čidlo teploty motoru v pr..., Těsnění pod hlavou v pr...,Rozvodový řemen v pr.., spojkový válec v pr...., termostat v pr...,ukazovalo to sem tam chybu spalování.
Začaly se ozývat čepy a ložiska. Opravil jsem akorát těsnění pod hlavou. Zbytek zalepil a auto šlo z domu mělo 75tkm a 3 roky stáří. 😐 😐 😐 😐 ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ 😒
Mám 1,4 VTi od novoty. Auto má teraz 8 rokov v 173tkm.
Menil som 1x tlmiče, 1x kotúče, 2x brzdové platničky, 1x pakne, 3x čidlo teploty motora, 3x zapalovacie sviečky, 1x obe lambdy, 1x vlnovec na výfuku, 1x komplet výfuk, 1x výmena oleja v prevodovke (prevencia na moju žiadosť)
K servisu v podstate nemám výtky, jediné čo mi vadí, že motor od novoty žerie olej a čím ďalej tým viac.
Ložiská, čapy, tyčky stabilizátoru sú pôvodné.
Menil som 1x tlmiče, 1x kotúče, 2x brzdové platničky, 1x pakne, 3x čidlo teploty motora, 3x zapalovacie sviečky, 1x obe lambdy, 1x vlnovec na výfuku, 1x komplet výfuk, 1x výmena oleja v prevodovke (prevencia na moju žiadosť)
K servisu v podstate nemám výtky, jediné čo mi vadí, že motor od novoty žerie olej a čím ďalej tým viac.
Ložiská, čapy, tyčky stabilizátoru sú pôvodné.