V Itálii to chápu, tam se platí obrvské poplatky za objem motoru. A u nás je ten výběr V8 celkem logický, on ten V6 nemá výkon do sporťáku, i velká část tzv. hot-hatch je na tom líp - a řidič Mustangu by se asi cítil dost divně, když by věděl, že si ho poddá každé ostřejší Clio
No tak se cítí většicna těch co má ty Mustangy minulé generace s motrem 4,0V6 s výkonem 210 HP, to nemá smysl si vůbec kupovat, to si rovnou můžete koupit 99 Camaro, to má taky 200 Koní a stojí třetinu >:-[]
Na Slovensku si človek priplatí pri registrácií EČV podľa výkonu.
Mustang aj pri 2,3 je cenovo dosiahnuteľné auto. Ale tá registrácia výjde na 1/5 ceny auta. O PHM nehovorím, lebo netuším reál.
Auto je taká víkendovka... Preto ju bežný človek asi nekúpi.
s koncovkama taky souhlas, myslim, ze jsme spolu uz o tom taky mluvili :-)
pokud ma clovek cas, penize, misto a chut, da se z mustangu udelat paradni auto.
ale zaklad je, z meho pohlefu, des
neb v Belgii je z jakehosi "znameho" duvodu Mustang levnejsi nez v okolnich statech, i do CR se dovezli z Belgie jiste kousky, kuprikladu jeden Shelby 350, nekteri dealeri v belgii dokonce zajistuji dovoz a vyrizeni dokumentace po cele EU zdarma, takze proc si neudelat vejlet do Belgie a Mustanga si odtama privezt levneji :-)
Taky by stalo za to rict, ze nejdeo Belgii jako takovou, ale o Vlamsko. Valonsko je tak danove zatizene, ze si tam auto s vyssim vykonem a obsahem dovoli poridit a provozovat opravdu jenom malokdo.
Úspechu Mustangu sa nedivím... Je to praktické, bezpečné a úsporné auto s dostatkom miesta pre celú rodinu a batožinu /zavazadla/ aj na trojtýždňovú dovolenku v Chorvátsku... >:D
A cetl jsi vubec ten clanek? Spis aby se jim nestalo to, co tolika ostatnim automobilkam. Parkoviste, preplnena zasobou novych vozu bez odbytu, maji prave uz ted.